Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

ALH are geometrie variabila, deci si N75.

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-100.LBL

Part No: 038 906 019 KP

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 4902

Asta e un ECU de motor AXR, TDI PD de 101CP. Deci clar ca nu era vorba de masina din semantura lui.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta vroiam sa zic...La AXR, clapeta de shut off este actionata electric si din cauza asta sare siguranta (Clapeta murdara sau chiar defecta). Am intalnit pana in momentul de fata 5 AXR-uri cu aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog, cunoscatorii sa va dati cu parerea pe niste log-uri. Primul fisier (28.02) e facut inainte de a schimba debitmetrul si curata turbina. Ce de-al doilea (03.03), dupa. Multumesc.

Passat_28.02.2009.xls

Passat_03.03.2009.xls

Modificat de echo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina arata bine. Pariez ca ai pus debitmetru BOSCH! E OK turbina in momentul de fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: E Bosch! Multumesc de raspuns, cine stie cunoaste.... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare.... dc ai schimbat debitmetru si ai curata turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da corect Swat...acum m-am uitat si eu pe primul log..... :blink: Din ce arata acolo nu necesita nici schimbarea debitmetrului nici curatarea turbinei. Presiunea era foarte foarte buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand am avut ceva "deranj" la cutie (tiptronic) si a trebuit reconditionata. Dupa reconditionare, avea unele usoare ezitari si socuri in schimbarea vitezelor, de care mecanicul m-a avertizat ca ar putea fi din cauza debitmetrului (la turatii joase - treapta 1 la 2). In plus imi consuma ca naiba de mult, iar dupa ce l-am schimbat am "dat jos" cam 1.5-2 l/100 Km din consum. Masina se simte cu totul altfel, in special in zonele de sub 1500 rpm, unde inainte manca motorina si nu mergea. La turatii mari e cam la fel ca inainte. E drept, odata cu operatia asta am mai schmbat si distributia, termostatul (statea acul mai mult pe la 70-80 C, la 90 doar in sarcina) si senzorul g62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ma ajuta cu o interpretare la logul asta.....este facut la masina din profil.....

log1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba debitmetrul! Masina se afla in limp nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi in mers prin Bucuresti bara la bara mi-a aparut eroarea "CENTRAL BRAKE LIGHT".

Prin traducere intleleg ca e ceva cu becul de stop frana de la luneta. Faza e ca merge. L-am tot verificat, se aprinde, se stinge in functie de cum apas pedala.

Stie cineva de ce apare eroarea asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

napster: vezi furtunele de vacum sau actuatoru....

1QUATTRO9: se aprind toate becurile din el?? cand becurile sunt pe moarte au rezistenta interma mai mare => curent mai mic si eroare respectiva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva ce inseamna diferentele cu "plus" si "minus" fata de MAF specificat? Din cate am inteles daca MAF actual arata mai putin inseamna ca debitmetrul este cam "dus", insa daca de exemplu arata mai mult decat MAF specificat ce poate sa insemne?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierzi presiune intre turbina si admisie. Furtune sparte, crapate, intercooler spart. Pune log are cine sa vada nereguli

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca era ceva pe tubulatura si intercooler aparea pe debitmetru o valoare f mare.... poate sa fie comanda vacumatica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimul ATD "logat" de mine avea la Specified 1900mb si la Actual 2500 si de mb pentru ca la schimbarea distribuţiei un furtun de admisie nu a fost montat bine. Nu e de ajuns pentru a fi "mare" de la un furtun sau intercooler? Şi maf era spec maxim 1100 şi actual era 1250 . Uite logul

LOG_01_003_010_011_dinu_1.xls

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat furtunul de la vacum de la actuator.....am tras cu gura de el....dar actuatorul avea o cursa foarte mica...am incercat sa il misc cu mana insa cursa era foarte mica....trebuia sa se miste mai mult???

Modificat de napster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... inseamna ca e geometria blocata pe OFF (sau actuatoru)

vicius_the_one. e limp.... nu isi face geometria sau actuatoru treaba

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o rugaminte. Am un T4, 2001, ACV luat de cateva luni. Am fost la un service de mi-am facut distributia si am schimbat volant. Acum vreo doua saptamani cand a plouat mai mult a stat masina nemiscata, eu fiind plecat. Cand m-am intors in bucuresti si am vrut sa merg cu ea nu mai tragea de nicio culoare. Am cautat motive si cand am ajuns la filtrul de aer avea 5l de apa in el. La service-ul respectiv pusesera capacul de la filtru pe langa si toata apa s-a scurs in elementul de filtrare. Am schimbat filtru de aer, filtru de motorina, debitmetru, am curatat EGR, am curatat turbina(atat cat m-am priceput), am verificat furtunase de vacuum, am testatt N75 si pare a lucra.....in concluzie masina tot nu merge :blah: nu trage de nicio culoare. de la a treia in sus abia ajunge in 3000 de ture.

Poate cineva sa ma ajute cu o diagnoza corecta sa stiu exact ce trebuie sa schimb.(contra cost). Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate s-a ars debitmetrul.. daca o fi ajuns apa la el.. Parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva cu o interpretare la eroarea de mai jos? multumesc

Address 19: CAN Gateway

Control Module Part Number: 1K0 907 530 E

Component and/or Version: Gateway H09 0110

Software Coding: 3D3F0B40070002

Work Shop Code: WSC 10136

1 Fault Found:

01305 - Databus for Infotainment

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Reset counter: 161

Mileage: 111056 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 10:10:51

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate s-a ars debitmetrul.. daca o fi ajuns apa la el.. Parerea mea

am schimbat debitmetrul ieri. e nou nout. si tot nu merge.....altceva ce ar mai putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema asemanatoare: cu pedala de acceleratie in podea in viteza a treia parca ezita motorul la 3200 si 3400 rpm. Pana acolo nici o problema. Mecanicul mi-a curatat EGR-ul, turbina a zis ca e ok, acuma vrea sa incerce cu un alt MAP. Ce poate fi? Cel mai nasol este in depasiri cand ai impresia caparca nu mai poti depasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chippendelu' ai facut o scanare cu VAG-COM? Ar putea fi chiar eroarea stocata de la debitmetru, sau mufa oxidata si sa nu faca contact. Idee este ca daca nu ai pus testerul pe ea...fa-o cat mai repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema asemanatoare: cu pedala de acceleratie in podea in viteza a treia parca ezita motorul la 3200 si 3400 rpm. Pana acolo nici o problema. Mecanicul mi-a curatat EGR-ul, turbina a zis ca e ok, acuma vrea sa incerce cu un alt MAP. Ce poate fi? Cel mai nasol este in depasiri cand ai impresia caparca nu mai poti depasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!