Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Masina e din 2002 are 4 usi cu inchidere centralizata si geamuri electrice doar pe fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu eroarea asta :

Engine management

17088 p0407 008

Clutch pedal switch - f36

signal not plausible

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17088/P0704 - Clutch Pedal Position Switch (F36): Circuit Malfunction

Possible Symptoms

* No clutch

* MIL (Malfunction Indicator Light)

Possible Causes

* Circuit F36 short to B+ or Ground

* F36 damaged

* Control Module not functioning

Possible Solutions

* Check wiring and connections of circuit F36

* Check / Replace F36

Special Notes

* Depressing the clutch pedal the voltage of F36 goes to low. If the ECU does not detect this change in voltage, the dtc is set.

verifica switchul de la pedala de ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea piesa albastra mica ?

Mi-a zis cineva s-o masor pe continuitate

Am masurat-o pe ON si imi dadea continuu, iar pe OFF tot continuu.

Ce pot sa fac in acest sens ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un passat 1.9 tdi din 2000

S-a aprins ABS in mers si (!) dupa care au disparut

Control Module Part Number: 038 906 019 CE

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1041

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 05311

2 Faults Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller

P1649 - 35-00 - -

Acuma...prima eroare e clara. Care e faza cu a doua?Cauze si rezolvari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu prima eroare intr-adevar e clara treaba, probabil e infundata turbina, trebue curatata.

A doua eroare daca mai reapare atunci e prima simptoma de la un defect de serie de la Passat-uri facute in 2000.

Inauntru in controluri de ABS (de pe pompa de abs) se dezlipesc ceva fire subtiri de argint si ramaii cu frane de Dacie (fara ABS).

Se poate repara, dar trebuie un electronist care are mana fara Parkinson si aparatura speciala de lipit si ochi de soim.

Un ABS nou e 1000 EUR+, un kit de reparatie original 500 EUR+

Detalii pe acest link: http://passat-b5.ru/index.php?option=com_c...6&Itemid=57

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un ajutor cu interpretarea eroii la un passat 2006 2.0 Tdi 140 cp

Address 15: Airbags Labels: 3C0-909-605.LBL

Part No SW: 3C0 909 605 F HW: 3C0 909 605 F

Component: 01 AIRBAG VW8 029 2421

Coding: 0012337

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)

007 - Short to Ground - Intermittent - MIL ON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de airbagul din scaun de la passager,ca rezolvare refa cablajul de sub scaun :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu prima eroare intr-adevar e clara treaba, probabil e infundata turbina, trebue curatata.

Bafta!

Tati, daca ai Charge Pressure: Positive Deviation, nu inseamna neaparat ca ai turbina infundata sau stricata. In 60% din cazurile intalnite de mine, actuatorul ramanea blocat....Deci trebuie verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am reusit si eu sa fac prima scanare cu noua achizitie si am gasit cateva erori pe care le voi atasa poate ma ajuati cei mai cunoscatori :icon_thumright:

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 H

Component: CLIMATRONIC B5GP 0008

Coding: 17000

Shop #: WSC 05311

3 Faults Found:

00797 - Sunlight Photo Sensor (G107)

30-00 - Open or Short to B+

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

35-10 - - - Intermittent

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

35-00 - -

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 920 827 A

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 V04

Coding: 05115

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ3BZ2E416733 VWZ6Z0B0076626

1 Fault Found:

01320 - Control Module for Climatronic (J255)

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 05314

1 Fault Found:

01320 - Control Module for Climatronic (J255)

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 37 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 919 887 A

Component: Navigation BNO 0106

Coding: 00000

Shop #: WSC 01266

2 Faults Found:

00854 - Radio Display Output in dash Panel insert

49-00 - No Communications

00862 - Antenna for GPS Navigation (R50/R52)

36-00 - Open Circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut. Am si eu o problema de care m-am batut astazi .

Pe scurt ajung la garaj cu climatronicul oprit. opresc motorul deschid usa garajului cand intru in masina din semnatura pun contactul si se aprinde tot displayul climatronicului, tot ce e posibil sa se aprinda pe acel display s-a aprins si palpaia. am apasat butoanele de ventilatie si se auzea cum creste si scade turatia ventilatoarelor dupa cateva secunde apare normal informatiile corecte pe climatronic.

Am optit motorul si repornit de cateva ori exact la fel face. palpaie.

ce e de facut? sa imi fac o programare la un test cu vag com? S-a lovit cineva de o astfel de problema?

multumesc.

ps: daca problema mea nu isi are locul aici rog moderatorii sa o mute. eu personal nu am stiut unde sa postez sa fie mai potrivit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

pe un Pasat B5 am CHECK ENGINE Aprins si nu vrea sa se reseteze

aceasta e singura eroare aparuta pe motor :

Address 01: Engine

Part No: 038 906 019 KE

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 4898

Coding: 00005

Shop #: WSC 05314

WVWZZZ3BZ4E172031 VWZ7Z0C8406144

1 Fault Found:

17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus

P1163 - 35-00 - -

Readiness: 1 1 1 1 1

Senzorul acesta poate sa aiba influenta la martorul check engine?

aveti idee unde este pozitionat ?

din ce am inteles de la proprietarul masinii - el zice ca ar fi avut masina la MIDOCAR in Ploiesti - i-au schimbat uin senzor (omul nu stie care) - iar dupa 1 saptamana i-a aparut iar check engine in bord

thanks in advance

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

http://vwforum.ro/index.php?showto...mp;#entry861789

EROARE SISTEM

Daca in ultimul ciclu de functionare s-a intalnit o eroare de sistem, toate segmentele dispay-ului LCD clipesc timp de 15 secunde la pornirea motorului , cu frecventa de 2Hz . Numarul maxim de erori pe care sistemul il poate memora o data este de 50 de erori .

Si manualul:

post-7729-1235967131_thumb.jpg

:icon_thumright: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme la instalatia de climatizare ,adica lipsa freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ aryes13- m-ai speriat de moarte am citit cu nerabdare si am inteles ceva de genu ca am depasit numarul maxim de erori pe care le poate stoca adica 50.

@ andrusel. mersi sper sa fie asta problema. Nu e mare lucru daca trebuie doar incarcat cu freon. Sper sa nu fie scapari.. nu am folosit instalatia de prin toamna. Si la cat de complicat poate sa fie la mine cu 2 circuite.. unul fata unul spate o sa pun pe ganduri ceva frigotehnisti.

INca o intrebare daca se poate. Acum aprox 15k km am schimbat placutzele de frana. Mi-a aparut o eroare in bord am fost la mecanic. Placutele de pe spate erau relativ uzate, cele de pe fata 3 erau aproape noi dau una avea o parte zdrobita. Surpriza eroarea pe bord persista. Stiind ca am placute noi nu mi-am batut prea mult capul cu acea eroare.

La o intalnire vw din cluj userul mihai nistor cu vag-com a confirmat eroarea de placute.

Mai nou cand pornesc masina indiferent daca calc sau nu frana se intampla sa nu imi dea eroarea de " chack brake pads" decat dupa cativa zeci de metrii parcursi.

Nu as vrea sa schimb placutele noi doar pentru acea eroare.. stie cineva cum pot verifica? intre acele 2 fire de la senzor? trebuie sa am circuit continuu sau discontinuu? Poate suna stupid dar sunt hotarat sa fac o punte intre fire la mufa daca trebuie un contact continuu.( la cate o roata pe rand)

multumesc de raspuns la problema mea cu climatronicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa punte nu are nimic.... doar sa nu uiti de ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-100.LBL

Part No: 038 906 019 KP

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 4902

Coding: 00002

Shop #: WSC 01266

WVWZZZ1JZ4W101870 VWZ7Z0C8355800

5 Faults Found:

19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground

P3101 - 35-10 - - - Intermittent

17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground

P1549 - 35-10 - - - Intermittent

17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground

P1441 - 35-10 - - - Intermittent

19463 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal

P3007 - 35-00 - -

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-00 - -

Readiness: 1 4 0 0 0

ma ajuta cineva???:icon_cool: am schimbat n75 trebuie sa schimb si debimetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge eraore si poti sa faci un log in mers deunde poti vedea daca merge debitmetrul, cel mai bine ar fi sa incerci sa pui altul de la un amic sa vezi cum merge , bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e o siguranta arsa sau un releu care alimenteaza cu 12V toate aceste componente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica siguranta 36 daca nu ma insel. Pariez ca este o siguranta arsa. Daca vei pune alta siguranta, va sari iar. Fac pariu. Daca sare iar siguranta, scoti mufele pe rand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg... ce sigurante..... primele sunt pe intermitent.... adica acum merg dar in trecut au fost probleme

senzor axa cu came....??? la pompa mecanica nu are senzor axa cu came

si debitmetru care trebuie incercat cu altu sa vezi ca nu sunt probleme pe fire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ati avut dreptate...era siguranta 36....ms pentru sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swat Cat, probabil nu este masina lui. Asa parca ALH nu are geometrie variabila (sunt sigur), de ce ar avea nevoie de N75? Proabil este un PD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Fiulian
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!