Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

e turbina sau actuatoru / electroventilul.... dar e ciudat ca in limp nu moare de tot

cred ca turbina a ramas pe intredeschis...dar ca sa mai elimini din posiblitati scoate vacumul de la turbo si vezi daca mai urca presiunea

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 019 EA

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1234

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00028

Additional Info: WVWZZZ3BZ1P059481 VWZ7Z0Y2945177

1 Fault Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 030 906 032 AP

Component and/or Version: ME7.5.10 3245

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 00788

Cauze si rezolvari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ti-a citit o data cipul de la cheie deci a fost blocata pornirea de imobilizator. Asa sa memorat eroarea.

sterge-o si nu mai apare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17978/P1570/005488 - Engine Start Blocked by Immobilizer

Possible Symptoms

* Engine starting but stalling immediately

Possible Causes

* Key(s) not matched

* Instrument Cluster not matched

* Engine Control Unit (ECU) not matched

* Engine Control Unit (ECU) Power Supply faulty

Possible Solutions

* Check for Fault Codes in Immobilizer itself (part of Instrument Cluster in many cars, but separate Immobilizer Control Module in some)

* Check Immobilizer Measuring Values (usually in Instrument Cluster OR Immobilizer Control Module)

* Match Key(s)/Instrument Cluster/Engine Control Unit (ECU)

* Check Engine Control Unit (ECU) Power Supply (Relay)

Special Notes

* If no other immobilizer related fault codes are stored and the immobilizer related meas. blocks are fine except Engine Start not allowed, in rare occasions it helps to try cold-booting the car. Remove both battery cables from the battery. Short the battery cables together (away from the battery) for about 15 seconds. Reconnect the battery. (Example)

http://wiki.ross-tech.com/index.php/17978/P1570/005488

PS: stie cineva daca site-ul www.bitnet.ro are alta adresa acum? Nu mai functioneaza de ceva vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ti-a citit o data cipul de la cheie deci a fost blocata pornirea de imobilizator. Asa sa memorat eroarea.

sterge-o si nu mai apare

Reapare eroare, daca nu imediat, dupa ceve timp... Ma confrunt cu ea de ceva timp la masina unui coleg de forum. A incercat variantele mai simple, probabil s-a intamplat ceva cu un cablu de la imobilizator cand a fost montata alarma.

Cu aceeasi eroare, masina nu pornea, am pus Vag Comul, am sters-o, a pornit, nu a reaparut eroarea. A mers fara probleme 2 saptamani, dupa care din nou a reaparut problema.

Eroarea asta:

1 Fault Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

a fost insotita si de :

1 Fault Found:

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

Sper sa se rezolve, e destul de bine explicat pe wiki.ross-tech.

LE: Apropo, daca eroarea respectiva are aceleasi cauze ca cea despre care am vorbit mai sus, in cazul in care nu exista la indemana Vag Com pentru a sterge eroarea daca nu porneste motorul, la mine a pornit dupa ce am scos borna de la baterie, desi eroarea a existat si dupa aceasta procedura.

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 Fault Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

1 Fault Found:

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

De zece minute le-am sters eu ca le aveam memorate dar fara sa scot borna bateriei,pur si simplu din VAG-COM. Erorile au aparut cand am facut eu o proba sa vad daca cipul din cheie citeste immo din orice pozitie,dar sa dovedit ca daca nu tii cheia briceag in pozitia corecta sa poata sa comunice cheia cu immo motorul nu mai porneste fiind blocat de imobilizator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Borna bateriei am scos-o cautand o alternativa pentru Vag Com cand nu porneste masina. Fiind masina cuiva care nu are Vag Com am vrut sa ii ofer o alta solutie daca cumva nu ii porneste masina si nu are de unde sa scoata Vag Com. Eroarea, evident, nu s-a sters si nici nu am crezut ca se va sterge cand scot borna. L-am rugat sa incerce cu ambele chei cand nu porneste masina si mi-a spus ca desi a facut asta, masina nu a pornit :vaidecapulmeu: Asta este motivul pentru care se poate ca problema sa fie in alta parte si nu neaparat la cheie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar fi mai simplu sa ii dea IMMO OFF....daca nu stie cum sa rezolve problema...dar sunt sigur ca este de la alarma aftermarket. Este cumva cu pornire din telecomanda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, din cate stiu eu nu porneste din telecomanda, sper sa nu ma insel. Oricum am inteles ca eroarea exista de mult timp, doar ca mai nou a inceput sa nu mai porneasca ocazional. O sa ma uit in measuring blocks data viitoare, poate mai elimin astfel din posibilele cauze :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Poate cineva sa-mi spuna cineva despre erorile pe care le am la masina mea?

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 018 AE

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2140

Coding: 00002

Shop #: WSC 01317

3 Faults Found:

18025 - Glow Plug Pre-Heat Indicator (K29): Open or Short to Ground

P1617 - 35-10 - - - Intermittent

18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground

P1619 - 35-00 - -

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 B

Component: CLIMATRONIC V 1.0.0

Coding: 01000

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF

35-00 - -

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 920 822 B

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V20

Coding: 07142

Shop #: WSC 00000

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0X1215653

2 Faults Found:

00534 - Engine Oil Temperature Sensor (G8)

30-00 - Open or Short to B+

01321 - Control Module for Airbags (J234)

49-00 - No Communications

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 AH

Component: 2K Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 01317

3 Faults Found:

00953 - Interior Light Time limit

25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

00955 - Key 1

09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent

00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am facut si eu o scanare aseara si mi-a dat urmatoarea eroare :

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 EA

Component: 1,9l R4 EDC 0400SG 1263

Coding: 00002

Shop #: WSC 00028

WVWZZZ3BZ1P139363 VWZ7Z0Y3296102

1 Fault Found:

18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller

P1635 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Am incercat sa o sterg si nu vrea, revine iar?

Ce trebui facut?

Si am si un log in mers se poate uita cineva si moate sa zica de ce intra in limp-mode pe la 3200 de rot/min???

LOG_01_003_010_011.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate vad, cred ca s-a blocat actuatorul ...Verifica totusi si MAF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Din cate vad, cred ca s-a blocat actuatorul ...Verifica totusi si MAF"

Te rog poti sa fii un pic mai explicit.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe partea electrica: "The steering angle sensor G85 supplies its information directly over the CAN databus to the control unit" adica el comunica direct cu controllerul ABS, prin magistrala masinii, si nu are "doua fire care duc de la el la controller" - asa cum ai afirmat tu.

Magistrala de CAN a masinii e formata din 2 fire torsadate intre modulele masinii si cu noduri de retea.

24_CAN_Databus.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul este tija de actionare a geometriei variabile a turbinei (vezi foto)

MAF = debitmetru de aer

post-12725-1235040906_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Poate cineva sa-mi spuna cineva despre erorile pe care le am la masina mea?

Din cate vad tu ai pus un bord mai nou decat suporta masina, sterge erorile si scaneaza din nou 01, 15, 19, 17.

@RaduVoicu Al bundy are dreptate, in g85 ai o masa, un 12v de pe baterie un 12V de contact si 2 fire de can bus torsadate(daca ar face scurt ai avea si in restul calculatoareleor cod de eroare legat de magistrala can). Daca stergi eroarea reapare imediat sau dupa ce rulezi cu masina , daca mergi cu viteza mai mare apare mai repede?

Am facut si eu o scanare aseara si mi-a dat urmatoarea eroare :

ai climatronic sau ac?

legat de log, verifica turbina cum zicea si cuiuda.

MAF nu are nimic, e normala valoarea aceea la 2560 mbari.

1 Fault Found:

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

Sper sa se rezolve, e destul de bine explicat pe wiki.ross-tech.

despre ce masina e vorba? strange pinii din mufa bordului si de pe bobina cititoare , readapteaza cheile si ar trebui sa fie ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(terrabyt ai climatronic sau ac? )

Am climatronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre ce masina e vorba? strange pinii din mufa bordului si de pe bobina cititoare , readapteaza cheile si ar trebui sa fie ok.

Este vorba de Golful 4 de aici . Oricum, merci pentru raspuns, ma gandisem si la varianta asta...

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme cu cruise control-ul la G5-ul unui prieten. De la ce vine problema, ce trebuie inlocuit/reparat? Multumesc

1 Fault Found:

005784 - Please Check DTC Memory of Steering Wheel Electronics

P1698 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 39

Mileage: 30550 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 20:34:30

Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl

Part No SW: 1K0 953 549 BC HW: 1K0 953 549 BC

Component: Lenks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut iar o scanare si uite ce am gasit

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 019 EA

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0400SG 1263

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00028

Additional Info: WVWZZZ3BZ1P139363 VWZ7Z0Y3296102

2 Faults Found:

18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller

P1635 - 35-10 - - - Intermittent

18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster

P1650 - 35-00 - -

?????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o scanare la un Golf IV am gasit:

Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl

Part No: 038 906 012 M

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2813

Coding: 00002

Shop #: WSC 01317

2 Faults Found:

17656 - Start of Injection Timing Regulation: Control Deviation

P1248 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl

Part No: 1C0 907 379

Component: ESP 20 CAN V005

Coding: 18945

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)

16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 6Q0 909 605 A

Component: 0F AIRBAG VW5 01 0004

Coding: 12358

Shop #: WSC 01317

2 Faults Found:

00589 - Airbag Igniter 1; Passenger Side (N131)

32-00 - Resistance too High

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

Part No: 1J0 920 805 E

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V01

Coding: 01112

Shop #: WSC 00000

Part No: Ident

Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1994637

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1994637

1 Fault Found:

01176 - Key

07-10 - Signal too Low - Intermittent

Ne intereseaza mai mult eroerea 17656 si 01276

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17656 Nu este reglat corect avansul la injectie,ai trei suruburi de 8 cu o cheie de 13 pe fulia p.inj. regleaza avansul prima data .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu eroarea asta:

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 E

Component: 2U Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E codat gresit modululd e confort. Codul 00067 are semnificatia de deschidere a tutoror usilor la masinile doatate cu numai doua geamuri electrice (fata).

Din ce an e masina si cate geamuri electrice si usi cu inchidere centralizata are?

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!