Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

http://wiki.ross-tech.com/index.php/16567/P0183

16567/P0183 - Fuel Temperature Sensor A (G81): Circuit High Input

Possible Causes

Open or short in harness

Improper harness connection

Low ambient temperature operation

G81 damaged

Controle Module faulty

Consumul mare este dat de defectiunile celor 2 senzori. Verifica legaturile sau schimba-i.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca nu gasesc o schita a motorului meu (BKE) pe nicaieri, asa ca e dificil cu localizarea lor. Doar pe primul cred ca l-am gasit, (G62), e pe un furtun de la racire aproape de filtrul de motorina, celalalt nu am idee. Stie cineva pe unde sunt exact sau vreo schema a motorului? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai probleme cu senzorul asta sigur apare in consum... aici se monteaza si power box-ul.... ;)

post-4720-1234056667_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ultima vreme ma confrunt cu o eroare aparuta la motoarele 3.0 tdi > 2006 (a6, q7) :

004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached

P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded

cunoaste cineva o codare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e vb de clapetele de aer pe de admisie... una dintre ele nu mai ajunge la cap cursa.... boala lor... nu prea se repara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca nu cumva la unul din motorase nu i-a sarit tija care actioneaza clapeta. :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e vb de clapetele de aer pe de admisie... una dintre ele nu mai ajunge la cap cursa.... boala lor... nu prea se repara

problema este ca desi schimbata cu una noua eroarea tot este data. trebuie codate si nu ctiu cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 - Intake manifold flap motor

q Cylinder bank 1 (right-side as seen in direction of travel): intake manifold flap motor -V157-

q Cylinder bank 2 (left-side as seen in direction of travel): intake manifold flap motor -V275-

q The two motors may only be renewed together with the respective intake manifold (bottom section)

23 - Throttle valve module -J338

ai verificat daca tija nu e gripata in ceva.... oricum nu`s dc zic ei ca trebuie schimbate impreuna

post-4720-1234309663_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o Skoda Octavia 1 1.6 mpi , motor BFQ aparea engine workshop pe bord si am pus vag-com pe ea. Iata ce mi-a aparut:

Control Module Part Number: 06A 906 033 DM

Component and/or Version: SIMOS33 1.6l 2VG00HS7290

Software Coding: 00231

Work Shop Code: WSC 10126

Additional Info: TMBCX21U332738695 SKZ7Z0B1661585

4 Faults Found:

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-00 - -

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

P0441 - 35-10 - - - Intermittent

16726 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too Low

P0342 - 35-10 - - - Intermittent

17925 - Main Relay (J271): Electrical Malfunction

P1517 - 35-10 - - - Intermittent

Ma intreb care sonda o fi :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si bine v-am gasit,

Din pacate in primul meu post pe forum vin cu o problema si nu cu o rezovare :).

Sperand ca postez unde trebuie:

Zilele trecute am avut ocazia sa mprumut un tester EOBD si am zis sa scot si eu vaporul la un test pe autostrada, in speranta ca poate ma lamuresc cu o problema - se simte un fel de pierdere (limitare) de putere la accelerare 100% la turatii ~2200 RPM. ca si atunci cand masina e pe gheata, si intra ESP-ul

In logul atasat se observa un spike la intake MAP (2.54 Bar) care se reflecta si la MAF, si corespunde cu simptomele descrise mai sus.

din ce am mai citit... 2500 mB ar fi un maxim admis :-S

Ma poate ajuta cineva cu o interpretare a graficelor

Multumesc anticipat

post-41622-1234354245_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spike-ul nu prea conteaza..... valoare dupa ce s-a stabilizat trebuie....

ar fo recomandat sa faci o logare cu vag-com..... sunt mai clare datele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspunsul prompt,

Stiu ca o logare cu VAG-COM ar fi mai cuprinzatoare, insa momentan acesta sunt singurele date pe care le am.

Oricum... ochiometric valoarea de stabilizare e undeva putin peste 2 atmosfere ori conform http://vwforum.ro/index.php?showto...=surge&st=0 VNT15 ar functiona in parametrii normali pana la 2,24

Ca sa o fac pe prostu' in cotinuare... :icon_thumleft:, de spui ca spike-ul nu conteaza? in sensul ca nu pune in pericol "sanatatea" turbinei sau in sensul ca e un lucru normal sa se mai atinga din cand in cand astfel de presiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate da cineva mai multe detalii despre aceasta eroare ?Am sters-o si nu a mai revenit.De la ce ar fi putut fi ?Pe ross-tech nu am gasit detalii la search.

VCDS Version: Release 805.0

Data version: 20080529

Monday,11,February,2008,18:26:58:21461

Chassis Type: 1U - Skoda Octavia I

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 56 76

Mileage: 168900km/104949miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 038 906 018 GN

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2163

Coding: 00002

Shop #: WSC 31480

1 Fault Found:

01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)

28-10 - Short to Plus - Intermittent

Readiness: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca a fost scoasa mufa odata .... sau poate firele sunt mancate si ating ocazional..... urmareste eroara daca mai apare

rock0ufo:

tdiboost.gif

este foarte normal pt ca turbina nu poate reactiona suficent de repede pt a stabiliza presiunea ... se mai numeste overboost

grav e atunci cand ramana blocata si baga peste 2900mbari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este foarte normal pt ca turbina nu poate reactiona suficent de repede pt a stabiliza presiunea ...

Adevarat , poate e doar impresia mea dar timpul de stabilizare in cazul meu dureaza cateva secunde bune.

si un controller PID (cum banuesc ca este cazul) ar trebui sa stabilizeze presiunea mult mai repede, chiar si cu un sistem rudimentar de actionare pneumatica cum e N75-ul. De aceea banuiesc ca pentru reactia intarziata de vina ar fi niste vane pline de calamina.

Oricum, sigur ai vazut mai multe loguri decat mine :) asa ca ma mai linistesc putin. Masina o am de cateva luni, si poate sunt eu putin paranoic. Totusi cred ca am sa merg sa-i fac "toaleta" saptamana viitoare, ca nu stiu cum a mers fostul proprietar cu ea :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei.toledo ai probleme cu decompresmetru.Verifica cablajul care vine la electrovalva decompresmetrului se rupe datorita vibratiilor. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am incercat cu vag-com-ul sa setez la 0 unghiul volanului insa imi da cu

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

004 - No Signal/Communication

01312 - Powertrain Data Bus

014 - Defective

si la engine

18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller

P1649 - 35-10 - - - Intermittent

Are cumva vreunul dintre voi Current Flow Diagram (SLP Stromlaufpl

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca ai la lipicioase DOCUMENTATIE OCTAVIA 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@al bundy: o sa vad din nou documentatia aceea, insa stiu ca nu am gasit deloc pozitionarea cablurilor, iar la mine cu siguranta freaca undeva de masa un fir... asta incerc sa aflu, acele fire (probabil cele care duc de la senzorul g85 la centrala ABS/ESP) pe unde trec foarte aproape de sasiu... am mers ieri 15 minute fara nicio eroare, m-am oprit, m-am dat jos din masina, am urcat din nou la volan si cand am inchis usa, au aparut iar erorile :icon_thumright:((((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G85 este senzorul de rotatie si acele fire intra in manunchi si trec in compartimentul motor spre ABS. Nu au pe unde sa frece de caroserie, Cred ca e dus G85 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy: , G85 este senzorul de rotatie al volanului si se afla imediat SUB volan, este o piesa mare, patrata, care se ocupa sa ii spuna ESP-ului in ce directie ar trebui sa o ia masina (vezi documentul pdf atasat si poza)...

De avut senzorul, il am, pentru ca l-am demontat cu manutele mele (din nou, vezi poza), l-am pus la loc si i-am resetat unghiul la 0 cu vag-com.

Pe partea electrica: "The steering angle sensor G85 supplies its information directly over the CAN databus to the control unit" adica el comunica direct cu controllerul ABS, prin magistrala masinii, si nu are "doua fire care duc de la el la controller" - asa cum ai afirmat tu.

Repet, eroarea mea este ca semnalul de la G85 este intermitent, si nu inexistent... iar in manual zice asa:

Error: 01312:

Possible cause: Line interruption, short-circuit to positive or earth or loose contact in the Data BUS cable

Rectifying fault: Inspecting Data BUS cable according to Current Flow Diagram for interruption or shortcircuit.

Ca urmare, ce-am scris eu mai sus nu era aberatie, chiar am nevoie de diagrama acelor fire, care pe unde trece, in special Data BUS-ul, ce ar putea sa atinga (casetofonul, alarma, exista un set de fire care ies din bord si sunt foarte tensionate in dreptul cablului de actionare a capotei, sub stergatorul din stanga... etc. - ca sa nu desfac tot cablajul masinii, mi-ar fi util ce-am cerut mai sus...)

ESP_System___Functionare.pdf

post-23509-1234719465_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, daca ma puteti ajuta si pe mine, iata ce erori am obtinut dupa scanare:

Chassis Type: 1M - Seat Leon

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 FN

Component: 1,9l R4 EDC 0010SG 3358

Coding: 00005

Shop #: WSC 06402

VSSZZZ1MZ2R110891 SEZ7Z0B1622162

4 Faults Found:

17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to B+

P1155 - 35-00 - -

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-10 - - - Intermittent

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground

P1538 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1M0 920 802 D

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V03

Coding: 04102

Shop #: WSC 00000

VSSZZZ1MZ2R110891 SEZ7Z0B1622162

No fault code found.

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00004

Shop #: WSC 06402

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 E

Component: 2U Komfortger

Modificat de maniax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot am pus rezultatele pe site, am zis sa nu fiu nesimtit sa astept mura-n gura raspunsurile, asa ca am cautat si eu. In urma cautarii pe ross-tech, am inteles urmatoarele:

17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to B+ - trebuie sa verific firele si contactele, furtunasele sau sa schimb MAP-ul. (daca ma poate ajuta cineva cu o localizare, ca nu stiu unde e).

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground - nu am gasit pe site codul de eroare

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation - aici am inteles ca e de vina valva N75 sau e blocata geometria variabila, cum pot sa-mi dau seama care dintre ele e?

17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground - nu am gasit pe site codul de eroare

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 E

Component: 2U Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Tuesday,17,February,2009,10:03:24:50594

VAG-COM Version: Release 704.1

Data version: 20070422

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

76

Address 01: Engine Labels: 038-906-012.LBL

Part No: 038 906 012 FA

Component: 1,9l EDC 0000SG 3349

Coding: 00002

Shop #: WSC 01317

WVWZZZ1JZ2W337712 VWZ7Z0A4363968

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Si Log-ul:

LOG_01_003_010_011_DAL.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!