Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Ti-a umblat cineva de curand la coloana de volan? G85 este parte integranta a spiralei de airbag (sunt in acelasi corp). Verifica mufa de la spirala de airbag sa fie corect bagata. Pentru asta trebuie sa demontezi airbagul sofer si volanul. Grija mare la efectuarea lucrarii!!

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ajungi sa demotezi cele scrise de BLITZ si scoti mufa din airbag verifica si continuitatea spiralei cu ap.de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, m-a rugat un prieten sa ii scanez Passatu din 2002 motor ASV, am gasit urmatoarele erori si as vrea sa stiu si parerea voastra daca mai are rost sa repare la ea sau nu. (masina a fost avariata fata, reparata, a mers cu ea o luna si de cand a dat gerul nu mai porneste). Am atasat un fisier cu erorile aparute deoarece sunt 7 pagini de erori :icon_thumright: :flower:

Log.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stergele toate si vezi care mai apar din nou, bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai de graba verifica sa nu ai vreo siguranta arsa. Si verifica si becurile de la stopul pe frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, m-a rugat un prieten sa ii scanez Passatu din 2002 motor ASV...

OMG ce-i acolo nenica. Masina a suferit o dauna mare.... ca altfel nu-mi explic droaia de senzori care sunt ori cu scurt la +, ori scurt la masa, ori semnal implausibil etc etc. Parerea mea: sterge-le si daca reapar e cazul de efectuat sapaturi si luat la mana fiecare cablaj in parte ca sigur sunt fire intrerupte, contacte imperfecte, mufe sparte...

Senzorul de pedala acceleratie e boala grea la passaturi, cred ca n-are leac. Cum nu e defect intermitent, cred ca necesita inlocuire pedala.

Mai citesc defecte si mai scriu...

P.S. la cati kilometri are masina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e de la sigurante.

Masina asta zici ca a cazut in apa sau fost supusa unui soc electric. Pur si simplu s-au dat peste cap o gramada de senzori.

Desfa mai intai capacul de la ECU si vezi ce e pe acolo . S-ar putea sa ai surprize pe la conectica de acolo.

Daca nu ai surprize pe acolo inseamna ca $$urprizele sunt mai mari decat te asteptai (material vorbind).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut ceva la masina?

Presiunea e bunicica, dar mai sunt probleme la debitmetru, nu se apropie de specificat. Fa un alt log dar cu un alt debitmetru bun, daca ai posibilitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

am scanat passatul SH (B6)unui coleg si am ramas cu erorile astea (ce s-a sters s-a sters...):

Mileage: 134080km/83313miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: None

Part No SW: 03G 906 018 HW:

Component: R4 2.0l PPD1.1 G 9722

Coding: 0050072

Shop #: WSC 10179

3 Faults Found:

17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded

17675 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded stiu rezolvarea

P1267 - 006 - Short to Plus - Intermittent

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 006 - Short to Plus - Intermittent verific N75 si tubulatura

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049.LBL

Part No SW: 3C0 937 049 E HW: 3C0 937 049 E

Component: Bordnetz-SG H37 1002

Coding: E5888F0700041000000A00000F00000000095D435C

Shop #: WSC 10134

Part No: 3C1 955 119

Component: Wischer VW461 012 0503

Coding: 00065493

Shop #: WSC 10134

Component: Fehler Lin-Slave 02

3 Faults Found:

02394 - Parking Light Left Front (M1) bec ars

012 - Electrical Fault in Circuit

02071 - Local Databus nu am habar ce si cum

004 - No Signal/Communication

01520 - Rain and Light Recognition Sensor (G397) caut siguranta arsa, el nu stie daca are senzorul asta

004 - No Signal/Communication

-------------------------------------------------------------------------------

Address 18: Aux. Heat Labels: None nu stie daca are asa ceva pe masina, si nu stiu cind am timp sa ma uit si pe sub ea;

Part No: 1K0 815 071 H sper sa nu aiba o codare gresita din cauza unei interventii aiurea

Component: Zuheizer 031 1312

Coding: 0000012

Shop #: WSC 00028

5 Faults Found:

01408 - Under-Voltage Shut-Off (fixed Value)

000 - - - Intermittent

00664 - Fuel gauge

002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

01406 - No Flame

000 - - - Intermittent

01409 - Repeated Flame-Out

000 - - - Intermittent

02251 - Heater Unit Locked

000 - - - Intermittent

alte completari pe linga ce am scris eu bolduit???

A, turbina scoate un sunet/pufait aproximativ identic cu cel de blowoff; motorul e 2.0 TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca auto are incalzire auxiliara care nu a pornit de cateva ori si a fost blocata.Unul din motive poate fi fuel gauge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunul de la turbo, cel de presiune de intra si iese din intercooler, sau chiar intercoolerul, dar vezi ca eroarea de la N75 e scurt pe plus, posibil valva arsa, sau fir rupt/ros....verifica mai intai cablajul si apoi contactele de la mufa. De curiozitate, masina trage de 140cp in conditiile astea?

Modificat de Beşcu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trage chiar bine agregatul chiar cu trepidatiile alea timpite date de contactul imperfect la cablajul injectoarelor

mai zicea ca isi mai lua limpmode pe la 3000 de ture si daca o incingea bine in afara nu mai facea ....ramine de vazut ce e sub capota ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar...verifica mufa de la N75...exact cand numai facea contact, masina intra in LIMP...de acolo este buba. De curiozitate, tu zici ca rezolvi injectoarele daca umblii la mufa lor??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut ceva la masina?

Presiunea e bunicica, dar mai sunt probleme la debitmetru, nu se apropie de specificat. Fa un alt log dar cu un alt debitmetru bun, daca ai posibilitatea.

am schimbat maf bosch cu unul pierbirg nou nout. am facut alt log

mai am o eroare tampita pe modulul engine:

1 Fault Found:

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-00 - -

switch-ul e nou, becurile ard toate la franare si sunt de watt-ajul din etka. nu mai stiu ce sa-i fac. un meseriash de la service zicea ca s-ar putea sa fi avut masina tempomat si i-a fost schimbata maneta de semnalizare cu una simpla. unde ar trebui sa vad cu vag-com daca masina a avut asa ceva? (Leonul din semnatura)

asv2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate, tu zici ca rezolvi injectoarele daca umblii la mufa lor??

pai ele nu au nimic

cablajul e de vina :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat maf bosch cu unul pierbirg nou nout. am facut alt log

mai am o eroare tampita pe modulul engine:

1 Fault Found:

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-00 - -

switch-ul e nou, becurile ard toate la franare si sunt de watt-ajul din etka. nu mai stiu ce sa-i fac. un meseriash de la service zicea ca s-ar putea sa fi avut masina tempomat si i-a fost schimbata maneta de semnalizare cu una simpla. unde ar trebui sa vad cu vag-com daca masina a avut asa ceva? (Leonul din semnatura)

DA, cu asta depaseste valorile dar se stie ca un Pieburg arata putin mai mult.

La engine vezi daca apare un G (parca)la coada sau in blocurile de masura daca la cruise este 0,sau 1. Daca e 255 sau nu e acel G nu a avut cruise.

Dar, switchul are 2 contacte in el, unul la stopuri si unul catre ECU, poate e dus cel catre ECU. La cat costa eu zic sa schimbi switchul de la pedala.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am si eu aces log pe abs la un a3 (2004).

"

VAG-COM Version: Release 704.1

Address 03: ABS Brakes

Control Module Part Number: 1K0 907 379 D

Component and/or Version: ESP FRONT MK60 0102

Software Coding: 0055942

Work Shop Code: WSC 06435

3 Faults Found:

00810 - Sensor 1/2 for Brake Pressure

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

"

er. nu le pot sterge. aveti idee care este problema?

masina a suferit un accident si acum a iesit din service (doar ca a iesit cu log-urile "pline").

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum se observa trebuie anumite adaptari:

Sensor for Steering Angle (G85)

Prerequisites:

* Start the vehicle.

* Turn the steering wheel one turn to the right and one turn to the left.

* Drive in a short distance straight line on a level surface at a speed not higher than 20 km/h.

* If the steering wheel is straight during the test drive then stop the vehicle with the wheels pointed straight.

* Ensure that the steering wheel is not moved again.

* Keep the engine running and do not switch off the ignition.

* System voltage at least 12.0 V.

[select]

[03 - Brake Electronics]

[Coding-II - 11]

OR (if Coding-II is not available)

[security Access - 16]

Enter 40168, to enable the basic setting.

[Do it!]

[basic Settings - 04]

Group 060

[Go!]

Activate the Basic Setting.

[ON/OFF/Next]

After a successful basic setting, field 2 should say "OK".

[Done, Go Back]

To make sure the basic setting was succesful, check the sensor again.

[Measuring Blocks - 08]

Group 004

[Go!]

Check field 1, the value has to be between -1.5 and +1.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca erorile nu pot fi sterse inainte de a trece la adaptari, este posibil ca adaptarile sa nu se poata realiza pana cand nu sunt remediate defectele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

er. nu pot fi sterse.

ce tre sa fac sa pot face ace adaptari (merg facute si cu er. inca in log?)

sa inteleg ca acei senzori pot fi defecti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform codurilor, este nevoie de "setarile de baza". Poti incerca sa le faci chiar si in aceste conditii, adica , fara posibilitatea de a sterge erorile.

Daca, setarile nu se realizeaza, atunci, trebuie sa vezi care ar fi problemele si sa le rezolvi...pana la o noua incercare a setarilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

er. nu pot fi sterse.

ce tre sa fac sa pot face ace adaptari (merg facute si cu er. inca in log?)

sa inteleg ca acei senzori pot fi defecti?

OT Acela nu e un log e rezultatul unei scanari. Logul e altceva End OT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Revin dupa o perioada in care am tot incercat sa fac o scanare masinii mele, din pacate doar cu o versiune shareware, oricum am reusit si am obtinut doua coduri de eroare:VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 03G 906 016 CJ

Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 6413

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 06435

2 Faults Found:

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 000 - -

16567 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0183 - 000 - Please Register/Activate

Am inteles din discutiile anterioare ca primul ar fi legat de o sonda care ar trebui schimbata (G62), daca am inteles aiurea corectati-ma, va rog. De al doilea cod nu am idee. Ma puteti ajuta cu o parere? De asemeni, are cineva o schema a motorului BKE cu localizarea senzorilor astora? Cum spuneam in mesajul meu anterior, problema e ca am niste trepidatii la relanti si am impresia ca am consum mai mare decat ar trebui ( in jur de 7% media), in rest absolut nimic, in mers e superb, martorul de temperatura din bord e ok, sta nemiscat la 90 grade dupa scurt timp (am vazut ca poate arata eronat la acelasi tip de eroare). Cam asta e, astept raspunsurile voastre, multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!