Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Sunt sigur ca problema este un injector care este in scurt(da la masa)asta se poate verifica usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian, am scos mufa de la debitmetru si masina mergea mult mai prost, aproape nu tragea deloc. Cand am pus la loc si-a revenit, asta ce inseamna ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai totusi cred ca e vorba de MAF:

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Dupa ce ai sters eroarea, a mai aparut?

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina nu mai porneste.....:icon_thumright: si mai mi a dat o eroare pe care nu mai pot sa o sterg

Wednesday,21,January,2009,01:34:26:59303

VAG-COM Version: Release 704.1

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 03G 906 018

Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.1 G 9722

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 01410

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Verifica releul acela.

Il gasesti in compartimentul motor, intr-o cutie undeva in dreapta sus.

Cutia este pe langa "tulumba" de la pompa de frana.

Pe releu este (ar trebui) scris 428.

post-7729-1232660716_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa arata..... asteptam rezultatu

post-4720-1232663170_thumb.png

post-4720-1232663174_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Swat Cat

De la ce masina sunt acele cutii cu relee si sigurante?

Ca de la Golf 4 sigur nu sunt.

Sau cel putin eu n-am vazut asa ceva... inca. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aryes13 , dar napster a specificat ca defectele sunt inregistrate pe un passat B6!... golf4 are el dar defectul este de B6.

Napster, releul J271 este in Pozitia A4 de pe foto a lui Swat_Cat dar nu ajuta la nimic inlocuirea. Defectul de pe J271 se remediaza printr-un update de software la ECU, iti recomand service autorizat VW.

Later: da, m-am lamurit si cu defectele inainte sa raspunda Napster: masina in cauza NU porneste si au fost inregistrate defectele de mai sus. Mai departe iti recomand cu caldura un service VW. Stiu ce-au de facut.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@napster scoate cate o mufa de la injectoare pe rand si vezi la care porneste. Unu din injectoare e defect si pune in scurt sursa ecu-lui, J271 nu are nimic . :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terrabyt, dar nu este exclus ca si cablajul din chiulasa sa fie intrerupt (e drept, eu n-am gasit niciunul pana acum), plus ca si ECU necesita update pentru defectul de pe J271, de aceea i-am recomandat service VW. Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc baieti pentru sfaturi....o sa vad ce pot sa ii fac....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
aryes13 , dar napster a specificat ca defectele sunt inregistrate pe un passat B6

Asa e!

A scris asta cu vreo... 15 posturi mai in urma. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

napster incearca sa dai jos capacul de la culbutori si scoate pe rand mufa de la cate un injector apoi incearca si dai la automat asa vezi care este defect sau verifica rezistenta fata de masa a fiecarui injector,nu trebuie sa dea la masa. :D sigur unul din ele a picat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu erorile acestea. ma intereseaza mai mult prima si a doua cele legate de egr

mentionez ca am curatat clapeta de acceleratie am calibrat-o si dupa accea s-a aprins si eroarea cu egr.

am gasit ceva pe forum legat de canalul 074 dar in ultimul camp imi da eroare(nu pot face adaptarea)

New_Text_Document.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tb facuta adaptarea EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat ceva pt problema mea :17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Am dat cu spray de rugina in vreo trei reprize pe actuactorul care comanda vanele de la turbo .Am facut o tura cu masina a mai dat un limp mode dupa care puteam sa o turez cat voiam , am mers si cu 180 si nua am mai avut probleme. Am acccelerat brusc in treapta a patra de la 2000 de rotatii si a ajuns imediat la peste 4000 fara nici o problema. Mentionez ca dupa ce am dat cu spray de rugina am dat de fecare data si cu spray - vaselina. Sa fie de la actuactor. Am inteles din cate am citit pe forum ca la Golf IV este o problema cu actuactorul datorita pozitiei lui - orizontal.

La a doua problema cu senzorul G62 ,el indica cand pun vag-comul, dar azi dimineata am pornit doar la a doua cheie, mi s-au stins bujiile imediat cand am pus iarasi vag-comul a aparut iarasi 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent. Mai demult m-am uitat la mufa era foarte curata , am dat-o si cu sparay dar degeaba. Poate ca nu stiu exact unde sunt senzorii.. Am 1.9 TDI ALH unde se afla senzorii ca pe forum gasesc mai multe explicatii, poate o poza ar fi perfect. Dati-mi si o firma de senzori buni , as vrea sa-l schim ca ma enerveaza.

PS Baieti am uitat sa spun ce este cel mai important: Este cel mai tare forum . Am invat foarte multe de pe acest forum. Aici la noi in Hunedoara mecanicii nostrii vorbesc numai din auzite, mie sila de ei cand i-am zis unui mecanic de erorile mele, ala m-a si programat sa-mi desfaca turbo - experienta pe masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers la presiune din turbo..... dar sigur nu o sa aiba cat trebuie.... lmodul limp-ul nu intra in orice conditii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.nu stiu daca scanarea care mi-a fos facuta mie a fost facuta cu vag com-ul..era un aparat mai mare care mi-a scos un diagnostic pe hartie.nu am intels nimik din ea pt ca este in germna.are cineva idee ce inseamna?atasez o foto cu scanarea respectiva..va multumesc mult

http://scan.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea sunt erorile gasite care ar trebui sa fie postate aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...0&start=560

16684/P0300/000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

16685/P0301/000769 - Cylinder 1 Misfire Detected

16688/P0304/000772 - Cylinder 4 Misfire Detected

19667/P3211/012817 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heater Return Coupling

16686/P0302/000770 - Cylinder 2 Misfire Detected

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea sunt erorile gasite care ar trebui sa fie postate aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...0&start=560

16684/P0300/000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

16685/P0301/000769 - Cylinder 1 Misfire Detected

16688/P0304/000772 - Cylinder 4 Misfire Detected

19667/P3211/012817 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heater Return Coupling

16686/P0302/000770 - Cylinder 2 Misfire Detected

multumesc mult.o sa intru acolo sa vad cat de grav este.adik missfire pe 3 cilindri nu suna deloc a buna..ms mult inca odata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

awx.xls e logul de la un audi a4 2001 1.9 tdi. logul e facut fara nici o eroare la modulul engine (avea positive deviation intermitent si am sters-o) iar dupa o saptamana de la scanare nu era inca aparuta eroarea.

asv.xls e facut la masina din semnatura. nu are nici o eroare in modulul engine, turbo e schimbat de 4 zile si parca nu trage cum trebuie, adica: se aude fluieratul, se simte cand incepe sa traga dar parca ii lipseste ceva.... nu am avut destul "loc" sa ajung peste 3000 rpm dar o sa mai fac unul cand ies din oras.

rog pe cineva care pricepe ce se intampla pe acolo sa traga niste concluzii de la logurile astea. multumesc

asv.xls

awx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asv turbina nu baga suficienta presiune, verifica partea de vacum, n75, verifica sa nu scape aer pe la vreun furtun intre turbina si admisie sau cursa la adtuator turbina nu e bine reglata, si maf pare cam slabut dar trebue refacuta presiunea la turbina si apoi se vede mai bine maf_ul daca e ceva in neregula cu el.

La awx presiunea e prea mare, eroarea nu a aparut inca fiindca nu ai luat limp mode, dar o sa iei in curand. Verifica geometria variabila si actuatorul la turbina, trebue sa se miste usor si sa nu agate cand il actionezi cu mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc flavius!

intre timp la awx am gasit niste erori cand am scanat modulul de ABS.

Control Module Part Number: 8E0 614 517

Component and/or Version: ABS/ESP front D1320

Software Coding: 04255

Work Shop Code: WSC 06435

2 Faults Found:

01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30

35-10 - - - Intermittent

18036 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Angle Sensor

P1628 - 35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ai schimbat acumulatorul? :vaidecapulmeu:

Mie mi-au aparut dupa schimbarea acumulatorului.

Le-am sters si n-au mai aparut apoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • cosminiulian99
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!