Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Erori aparute la masina din semnatura:

02840 - Wake-Up Line from Central Convenience Module

008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 15

Reset counter: 9

Time Indication: 0

02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00110000

Fault Priority: 7

Fault Frequency: 21

Reset counter: 9

Mileage: 59417 km

Time Indication: 0

Date: 2008.12.30

Time: 16:45:30

02861 - Electronic Steering Column Lock Check Sum Error

008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 6

Reset counter: 236

Mileage: 59417 km

Time Indication: 0

Date: 2008.12.30

Time: 16:45:30

02815 - Steering Column Lock; Supply Voltage for Locking Motor

002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100010

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 8

Reset counter: 4

Mileage: 59417 km

Time Indication: 0

Date: 2008.12.30

Time: 16:45:30

Ma ingrijoreaza prima eroare. Celelate 3 le asimilez introducerii incorecte a cheii in contact si pornirea motorului (nerespectarea pasilor din manualul de utilizare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca este asa de greu sa intelegi in romaneste ce scrie in erorile [si nu ororile]descrise de tine, pentru faptul ca intr-un modul de comanda se face trimitere la erorile din modulul motor si anume ca ar trebui schimbata sonda de temperatura sau verificat traseul firelor de la sonda cu pricina...daca tot avem interfete de scanat si suntem mai "tari " decat mecanicii la care nu le apreciem munca decat atunci cand nu mai stim ce sa facem si ajungem disperati, ne dam singuri seama ca un lucru relativ banal devine un mare semn de intrebare...nu vreau sa critic pe nimeni si fiecare sa inteleaga in felul lui ce am vrut sa spun. :icon_thumright: va urez multe realizari si "succesuri"

cat despre discutiile cu clapetele din climatronic,incercati o setare de baza la clapete, de cele mai multe ori se rezolva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca este asa de greu sa intelegi in romaneste ce scrie in erorile [si nu ororile]descrise de tine, pentru faptul ca intr-un modul de comanda se face trimitere la erorile din modulul motor si anume ca ar trebui schimbata sonda de temperatura sau verificat traseul firelor de la sonda cu pricina...daca tot avem interfete de scanat si suntem mai "tari " decat mecanicii la care nu le apreciem munca decat atunci cand nu mai stim ce sa facem si ajungem disperati, ne dam singuri seama ca un lucru relativ banal devine un mare semn de intrebare...nu vreau sa critic pe nimeni si fiecare sa inteleaga in felul lui ce am vrut sa spun. :) va urez multe realizari si "succesuri"

cat despre discutiile cu clapetele din climatronic,incercati o setare de baza la clapete, de cele mai multe ori se rezolva

domnule cristi

faptul ca tu esti un mare smeker pe care le stie pe toate {pana si limba romana}asta nu inseamna ca suntem cu totii ca tine asa tari.

multa bafta frate in continuare si daca nu ai chef sa raspunzi la niste probleme pe care le au altii stai acasa in baca ta sau daca tot vrei sa stai in fata calculatorului apucate ma de soliter sau ce-ti place tie.....lasa-i pe altii sa afle ceea ce vor sa afle.

acum scuze dar la postul preceden nu am specificat ca eroarea 18256 era la ABS ESP. vreau sa mai specific faptul ca mi-am dat seama despre aceasta problema in momentul in care a inceput sa se aprinda ESP-ul din senin si se si tureaza cam pana la 1000 rot/min avand si o usoara trepidatie zic eu ceva foarte usor. sa fie de vina injectoarele, acei conectori despre care am mai vazut ca s-a mai vb aici?

Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl

Part No: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP front 3428

Coding: 04255

Shop #: WSC 05311

1 Fault Found:

18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller

P1848 - 35-10 - - - Intermittent

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVB.lbl

Part No: 038 906 019 GL

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1495

Coding: 00002

Shop #: WSC 05314

WVWZZZ3BZ3E407832 VWZ7Z0C7074909

si mai am si aceasta eroare despre care nu am gasit nimic

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVB.lbl

Part No: 038 906 019 GL

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1495

Coding: 00002

Shop #: WSC 05314

WVWZZZ3BZ3E407832 VWZ7Z0C7074909

17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus

P1163 - 35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul G62 merita inlocuit la 2-3ani fiinca se decalibreaza s-au devine intermitent ,dar la senzorul G81 verifica daca nu este imitat cu alta rezistenta :Driver:

Modificat de lxl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

:Driver:

lxl

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti am pus problema mea mai devreme

si am luat logul de la tester

sa imi spuneti ce are masina mea daca trebuie sa schimb la ea turbina sau ce trebuie cui s-a mai intamplat asa ceva

\

multumesc anticipat

Tuesday,16,September,2008,18:59:06:26365

VCDS Version: Release 805.0

Data version: 20080529

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

76

VIN: WVWZZZ1JZ3W110770 Mileage: 182400km/113338miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl

Part No: 038 906 012 FA

Component: 1,9l EDC 0000SG 3349

Coding: 00002

Shop #: WSC 01391

WVWZZZ1JZ3W110770 VWZ7Z0B5448243

4 Faults Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-10 - - - Intermittent

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-00 - -

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ABS.lbl

Part No: 1C0 907 379 L

Component: ABS FRONT MK60 0101

Coding: 0001025

Shop #: WSC 01391 785 00200

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl

Part No: 3B1 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 2.0.0

Coding: 11000

Shop #: WSC 01391

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-00 - Faulty

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 1C0 909 605 A

Component: 27 AIRBAG VW51 01 0004

Coding: 12855

Shop #: WSC 01391

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

Part No: 1J5 920 846 C

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13

Coding: 17112

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ1JZ3W110770 VWZ7Z0B5448243

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01391

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl

Part No: 1C0 959 799 B

Component: 1A Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rizeab Nu te stresa, dai recodare cu codu actual(00014) si o sa-si revina, o mai ia din cand in cand bornetz (care are si gateway inauntru) razna. :)

Vreau pe aceasta cale sa ii multumesc colegului terrabyt. Eram disperat si in urma mesajului primit de la el, efectuand recodarea cu acelasi cod am rezolvat problema nesperat de usor.

:P

MULTUMESC !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnule"sharkydj" nu cred ca este locul indicat pentru a ne arata obraznicia si mitocania [urmareste cu atentie posturile tale anterioare si vezi daca poti intelege ceva] eu am fost destul de politicos si nu am folosit un limbaj de cartier, care cred ca dauneaza relatiilor de prietenie , colaborare si ajutor reciproc pe care le promoveaza un asa forum, dar din moment ce nu dai nici o explicatie despre felul in care se manifesta masina nu poate nimeni sa te ajute, sari de la o problema la alta ca si cum noi cei care citim posturile ar trebui sa cunoastem problema masinii tale fara sa ne spui...daca intradevar motorul merge rau si s-a aprins martorii de la ABS si ESP,ar putea sa fie un injector sau mai multe ,defecte mecanice sau electrice, care se pot monitoriza in modulul 01 motor si in grupul de masurare 13 si 18 ,pe care le poti compara cu valorile de referinta pe care le gasesti in "baloanele "ajutatoare din etichete...dar insist sa citesti cu atentie toate explicatiile de defect din scanari si dupa caz ori cureti injectoarele cu o solutie de curatare ori desfaci capacul de la chiulasa si strangi papucii de pe capul injectoarelor..........asa ca sper ca vei intelege ca relatiile interumane se cladesc cu rabdare si RESPECT. :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa mai faci un test in mers pt a vedea daca chiar sunt probleme cu turbina.... si daca ar fi nu e sf de lume ....se curata la baieti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MINI ZANA

Senzorul de temperatura g62 si contactul de la pedala de frana trebuie schimbate.

Pe problema charge prresure cred ca este topic anterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sharkydj, este prima si ultima atentionare.

Nu stiu cat mai vrei sa stai pe forumul asta, dar calmeaza-te. Sau... esti liber sa pleci.

Ai un avertisment verbal pentru asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc baieti o sa ajung la buzau la niste baieti si o sa le schimbe o zi maxima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! Am facut si eu doua log-uri in mers la golful meu. Ma poate ajuta cineva cu o interpretare ca nu ma prea pricep.Mi se pare ca dupa 2800-3000 de ture nu mai trage asa bine ca atunci cand am luat-o.

Va multumesc!

log.xls

log2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema. Sunt mai nou pe forum. Am un Golf IV si am scana cu vag com :

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Imi intra masina in limp mod in treapta a cincea si a patra. Am mai patit si anul trecut ,dar am inceput sa o turez putin si nu am mai avut probleme. Acum a luato sotia de vreo 2 sapt. Azi cand am facut o tura cu masina am crezut ca inebunesc. mi-a intrat in limp mod creed ca in 10km de 5-6 ori. Ce as putea sa verific mai intai pana sa ajung la turbina (motor ALH - turbina geaometri variabila)

Cu senzoru de temp nu stiu ce sa zic. Sterg oroarea si nu mai apare decat dupa vreo sapt. Sunt curios daca apare numai dupa ce iau iarasi un limp. Au vreo legatura?

HEELP!! :icon_thumright:

Cum verifiv N75 cu vag com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul de la turbina si furtunele de vacuum. Cat despre senzorul G2/G62 tb schimbatc cu unul de culoare verde.

Engine, Output test, si te opresti la n75 si vezi cum lucreaza actuatorul.

Buna! Am facut si eu doua log-uri in mers la golful meu. Ma poate ajuta cineva cu o interpretare ca nu ma prea pricep.Mi se pare ca dupa 2800-3000 de ture nu mai trage asa bine ca atunci cand am luat-o.

Va multumesc!

Dupa 3500 rpm debitmetrul indica cu fffputin, mai putin decat tb, dar nu cred ca e sesizabila diferenta in comportamentul masinii. Eu cred ca ti se pare ca masina nu mai trage, poate folosesti acum un combustibil mai prost. Deci nu vad nici o problema la masina ta.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema. Sunt mai nou pe forum. Am un Golf IV si am scana cu vag com :

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Imi intra masina in limp mod in treapta a cincea si a patra. Am mai patit si anul trecut ,dar am inceput sa o turez putin si nu am mai avut probleme. Acum a luato sotia de vreo 2 sapt. Azi cand am facut o tura cu masina am crezut ca inebunesc. mi-a intrat in limp mod creed ca in 10km de 5-6 ori. Ce as putea sa verific mai intai pana sa ajung la turbina (motor ALH - turbina geaometri variabila)

Cu senzoru de temp nu stiu ce sa zic. Sterg oroarea si nu mai apare decat dupa vreo sapt. Sunt curios daca apare numai dupa ce iau iarasi un limp. Au vreo legatura?

HEELP!! :D

Cum verifiv N75 cu vag com?

[/quote

Incearca sa intri la basic setings grup 011 si vezi daca actuatorul isi face cursa de la min. la max. s ar putea sa agate parghia la turbo,ai nevoie de canal s au elevator ca sa poti vedea bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt Bixy< cred ca actuatorul de la turbina agata putin, asa se vede pe log pe la 1900 ture(poate ai simtit si o usoara pierdere de putere pe acolo). MAF arata mai putin decat trebuie peste 3000 ture, verifica sa nu ai filtrul de aer infundat sau neetanseitati pe traseul filtru de aer-turbina. Mai poti verifica starea EGRului sa nu ai scapari pe la supapa sau mai poti face un log cu alt MAF, sa vedem daca da acelas rezultat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit si eu o eroare la Passat B4 1.9 TDI - 1Z.

1 Fault Found:

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

27-10 - Implausible Signal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie debitmetru? Dati-va va rog cu parerea

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01: Engine ----------------------------------------------------------------------

Controller: 8D0 907 558 A

Component: 1,6L R4/2V MOTR HS D01

Coding: 04001

Shop #: WSC 06325

7 Faults Found:

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

00561 - Mixture Adaptation

12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-10 - - - Intermittent

00561 - Mixture Adaptation

15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent

01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)

26-10 - Output Open - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am mai facut o scanare si am gasit erorile de mai jos. Daca s-ar putea o traducere in limba romana a lor si explicatiile aferente er fi super (stau cam prost cu engleza). Marti merg la RAR cu masina si ma tem ca nu vor iesi gazele :D Multumesc mult.

2 Faults Found:

00513 - Engine Speed Sensor (G28)

03-10 - No Signal - Intermittent

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

16500- senzorul de temperatura a agentului de racire

17978- este posibil ca la un moment dat o cheie sa-ti fi facut probleme si sa nu fi pornit motorul

00561 si 16486-erorile cred ca sunt date de o defectiune la debitmetrul de aer

@tapric

Verifica mufa de la debitmetru. Fa un test fara debitmetru conectat

Senzorul G28 masoara viteza de rotatie a arborelui motor si este situat undeva in partea de jos a distributiei (cred).

@napster

Verifica conexiunile electrice de la injectoare

Probleme la motorul de actionare a geamului din partea soferului sau la comutatorul pt. actionarea geamului

Probleme la motorul de retractare a oglinzii din partea soferului si din partea pasagerului

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

napster cred ca ai un injector defect.Masina mai porneste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa ia probleme cu contactele din mufa mare din chiulasa.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nasper, sustin si eu parerea lui Swat_Cat. Musai verificate cablajele din chiulasa sau mufa de la capatul chiulasei. Sunt prea multe defecte acolo, si de scurt la plus si scurt la masa.... e dubios. Ti-a umblat cineva la mufa de la chiulasa de curand? Motorul merge rotund sau se zguduie/intrerupe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!