Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-130.LBL

Part No: 038 906 019 DS

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1266

Coding: 00002

Shop #: WSC 05311

WVWZZZ3BZ1E117502 VWZ7Z0Y3013734

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

Salut...daca stie cineva ce inseamna aceasta eroare...mi-o aparut dupa ce am luat limp mode...spuneti-mi si mie ce inseamna eroarea asta....multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Possible Symptoms

* Reduced power output

* Limp mode

Possible Causes

* Boost Pressure too High

* Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

* Charger Pressure Control defective

o VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck

* Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions

* Check Hoses/Pipes to/between Components

* Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

* Check / Clean / Replace Charge Pressure Control

o Check / Clean mechanism for variable nozzles

Rezultat obtinut cu http://www.bitnet.ro/vw/vagalizer/index.php.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta inseamna:

17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Possible Symptoms

Reduced power output

Limp mode

Possible Causes

Boost Pressure too High

Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

Charger Pressure Control defective

VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck

Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions

Check Hoses/Pipes to/between Components

Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Check / Clean / Replace Charge Pressure Control

Check / Clean mechanism for variable nozzles

Am avut-o si eu; Rezolvarea a fost curatarea turbinei. Imbacsita de fum, dar asa cum scrie mai sus trebuie verificate si toate vacumurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am urmatoarea problema:

Seat Cordoba fabricatie 2004, motor 1,9tdi pd.

La scanarea cu vag com au aparut urmatoarele erori:

Address 09: Cent. Elect.

Control Module Part Number: 6Q1 937 049 C

Component and/or Version: 00 BN-SG. 1S33

Software Coding: 00140

Work Shop Code: WSC 06441

Fault Codes have been Erased

3 Faults Found:

1 - Selector Lever (E313)

49-00 - No Communications

8 - Steering Angle Sensor (G85)

49-00 - No Communications

4 - Control Module for All Wheel Drive (J492)

49-00 - No Communications

si

Address 19: CAN Gateway

Control Module Part Number: 6N0 909 901

Component and/or Version: 65 GATEWAY CAN 1S33

Software Coding: 00014

Work Shop Code: WSC 06441

3 Faults Found:

00511 - Selector Lever (E313)

49-00 - No Communications

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

49-00 - No Communications

01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)

49-00 - No Communications

poate cineva, cumva, sa ma limpezeasca?

multumesc

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ne spui si ce echipari are masina ta....

Este 4x4?

Are cutie automata?

Ideea ar fi, daca nu cumva este codata gresit adresa 19.!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are 4x4 (as vrea eu)

iar la codare m-am uitat da cred ca este corecta ??????????

nu are 4x4 (as vrea eu)

iar la codare m-am uitat da cred ca este corecta ??????????

Are cutie manuala in 5 trepte - si nici macar nu are control pe cutie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci, de unde eroarea "01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492) "...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu am nici cea mica idee

am postat erorile pentru ca eu nu mai stiu ce sa mai ziccc.

acum 2 luni era absulut curata.... nu avea nici o eroare.... iar acum are deja 4x4!

este perfect adevarat ca are un pic de joc in bucsele de la ritile din fata, si asta sa imi dea eroarea pe servodirectie, dar pana la 4x4.. e distanta

:)

sincer nu am nici cea mica idee

am postat erorile pentru ca eu nu mai stiu ce sa mai ziccc.

acum 2 luni era absulut curata.... nu avea nici o eroare.... iar acum are deja 4x4!

este perfect adevarat ca are un pic de joc in bucsele de la ritile din fata, si asta sa imi dea eroarea pe servodirectie, dar pana la 4x4.. e distanta

:)

si ce e selector lever?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-130.LBL

Part No: 038 906 019 DS

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1266

Coding: 00002

Shop #: WSC 05311

WVWZZZ3BZ1E117502 VWZ7Z0Y3013734

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

Salut...daca stie cineva ce inseamna aceasta eroare...mi-o aparut dupa ce am luat limp mode...spuneti-mi si mie ce inseamna eroarea asta....multumesc

Daca verifici tot ce este legat de vacum si electrovalva n75 si este ok atunci este posibil sa ai nevoie de un compresor findca se agata pargia de la geometria variabila eu a-m curatat cateva dar la cererea clientului si fara garantia ca va merge timp andelungat din pacate astea trebuie schimbate mai ales daca ai kilometri multi 2-3sute de mii poti ancerca curatirea turbinei dar nu tine mult timp asta din experienta proprie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

@lxl

Cred ca erau necesare niste semne de punctuatie. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rizeab; intra si la abs si la engine si scrie aici ce coding au fiecare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rizeab; intra si la abs si la engine si scrie aici ce coding au fiecare

da, dar alea nu imi dau nici o eroare

si de altfel masina se comporta super ok

momentan nu pot intra pe masina, dar probabil ca luni o sa o fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact acolo trebuie sa umbli si sa pui codul corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rizeab Nu te stresa, dai recodare cu codu actual(00014) si o sa-si revina, o mai ia din cand in cand bornetz (care are si gateway inauntru) razna. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult

sper din tot sufletul sa mearga, ca am ramas fara idei

oricum va spun luni

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdanys

multumesc mult pt raspuns :P

Daca verifici tot ce este legat de vacum si electrovalva n75 si este ok atunci este posibil sa ai nevoie de un compresor findca se agata pargia de la geometria variabila eu a-m curatat cateva dar la cererea clientului si fara garantia ca va merge timp andelungat din pacate astea trebuie schimbate mai ales daca ai kilometri multi 2-3sute de mii poti ancerca curatirea turbinei dar nu tine mult timp asta din experienta proprie :(

deci masina are 242 de mii de km si la turbina nu am umblat deloc de cand o am 155 de mii .

o sa ma interesez de curatat turbina .

sper sa nu se agraveze pb :D

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica intai actuatorul de la turbina sa nu fie blocat sau sa se miste greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica intai actuatorul de la turbina sa nu fie blocat sau sa se miste greu.

Ai perfecta dreptate dar an ganeral la cate a-m desfacut turbina a-m gasit paletii de la geometrie ca se agatau an cei doi pereti ai turbinei si actuatorul care la modelul asta este comandat cu vacum nu dezvolta atata putere s-al poata misca pana an limitele max. si min.

Cel mai des al deschide la maxim dar se agata la coborare an jos unde a-l anpinge arcul din capsula de vacum care are o putere limitata si raman paletii antrun unghi an care turbina are turatie mult peste cerintele motorului an anumite momente de sarcina si apare suprapresiunea sesizata de ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urat defect... :coolpics: ceva pe la turbina,actuatorul blocat citeste de la inceput topicul asta si o sa vezi la mai multi si chiar si la mine am tot comentat pe acest cod de eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:nono: Nu actuatorul se blocheaza omule .La ala in cel mai rau caz se sparge membrana si nu mai tine vacuum.

In cazul asta calamina depusa coroborata cu uzura mecanica a vanelor si al inelului ce misca vanele si intreg ansamblul se gripeaza sau se misca defectuos .

:) cred ca s-ar rezolva daca l-ar unge cu putina vaselina :nono:

Ca sa revenim ontopic:

Pana sa demontati piese din masina puneti un VAG-com si dati un test pe actuatori de unde selectati N75 dupa care coborati din masina si mergeti frumos in fata masinii si uitati-va daca tija actuatorului face cursele complete pana la minim si maxim. Repetati aceasta chestie si cu motorul cald eventual sa nu banuiti un comportament diferit cu motorul cald.

Eu am patit sa imi dea limp-uri din cauza unui furtun de vacuum crapat care la cald se manifesta mai abitir decat la rece.

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am scanat un Vw Passat din 2003 1.9 TDI AVB

La prima scanare arata cam asa :

VCDS Version: Release 805.0

Data version: 20080529

Thursday,17,January,2008,13:50:14:21461

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77

VIN: WVWZZZ3BZ3E407832 Mileage: 170500km/105943miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVB.lbl

Part No: 038 906 019 GL

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1495

Coding: 00002

Shop #: WSC 05314

WVWZZZ3BZ3E407832 VWZ7Z0C7074909

2 Faults Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus

P1163 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl

Part No: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP front 3428

Coding: 04255

Shop #: WSC 05311

1 Fault Found:

18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller

P1848 - 35-10 - - - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl

Part No: 3B1 907 044 H

Component: CLIMATRONIC B5GP 0009

Coding: 17000

Shop #: WSC 05311

2 Faults Found:

00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

35-10 - - - Intermittent

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

35-10 - - - Intermittent

Dupa stergerea erorilor logul arata cam asa :

VCDS Version: Release 805.0

Data version: 20080529

Thursday,17,January,2008,15:04:00:21461

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77

VIN: WVWZZZ3BZ3E407832 Mileage: 170500km/105943miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVB.lbl

Part No: 038 906 019 GL

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1495

Coding: 00002

Shop #: WSC 05314

WVWZZZ3BZ3E407832 VWZ7Z0C7074909

1 Fault Found:

17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus

P1163 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl

Part No: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP front 3428

Coding: 04255

Shop #: WSC 05311

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl

Part No: 3B1 907 044 H

Component: CLIMATRONIC B5GP 0009

Coding: 17000

Shop #: WSC 05311

No fault code found.

Sunt mai mult interesat de eroarea aceea la modul ABS.Din cate mi-a spus propietarul se intampla sa i se aprinda martorul de la ESP cateodata in mers.

Astept opinii asupra logurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolva problemele de la engine, cele 2 defecte dau un consum mare si o pornire greoaie si performante scazute la motor si o sa vezi ca dupa inlocuirea senzorilor si stergerea erorilor nu mai apare nimic la ABS.

Trebuie inlocuite: senzorul temperatura lichid racire si senzorul de temperatura combustibil

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am si eu om problema care mi-a aparut in ura unei scanari

aici pe forum nu am gasit nimic despre aceste orori

imi poate zice cineva ceva?

18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller

P1848 - 35-10 - - - Intermittent

17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus

P1163 - 35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!