Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

atat a tinut EGR, ca as avea  o impresie ca nu e original.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate,asa e. Cele AM sunt extrem de proaste. Am avut picate si dupa 2 luni de functionare...de aceea recomand numai Oem. Stiu, sunt scumpe..dar si manopera sa le schimbi la un an...parca nu e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici macar cei renumiti nu mai prezinta incredere. Pierburg de exemplu a picat dupa 2-3 luni.. si nu doar un exemplar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este OEM schimbata in service Skoda in Sibiu...are inca garantie.

Asta e...maine ma duc la ei...vedem ce va fi.

Multumesc pentru raspunsuri.

Modificat de siracan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara. Mă puteți ajuta cu localizarea acestui senzor care arată -50grade . Vreau să-l schimb și nu știu ce să cumpăr. Mașina în cauză golf 7 2.0 tdi.... își face regenerări la fiecare pornire. Menționez că nu este filtrul înfundat. 

rsz_img_20231129_163945.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor presiune diferentiala. Vezi ce valori raporteaza cu motor oprit vs motor pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, spido a scris:

Senzor presiune diferentiala. Vezi ce valori raporteaza cu motor oprit vs motor pornit.

După un search am găsit că despre ăsta ar fi vorba pe care l-am schimbat deja....am 2 pe mașină...dar am schimbat exact bank1

IMG_20231130_105201.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!
Am urmatoarele erori ce se manifesta prin spirala ce se aprinde intermitent (la eroare 009571 / P2563), iar cand este prezenta si a doua eroare (000665 / P0299) ramane aprins si martorul motor.

Sa fie actuatorul de la turbo sau alta problema cu vacumul, pentru ca eroarea 009571 apare de obicei dupa ce apas pedala de frana?

Ce valori se pot verifica din VCDS?
Multumesc anticipat.

Address 01: Engine ...
2 Faults Found 

009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit 
               P2563 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
             Freeze Frame 
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 302703 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2063.14.31
                    Time: 19:57:33

             Freeze Frame 
                    RPM: 782 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 14.14 V
                    Lambda: 68.6 %
                    Lambda: -26.8 %
                    Bin. Bits: 00001110
                    Voltage: 2.660 V

000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached
             Freeze Frame 
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 302703 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2063.14.31
                    Time: 20:07:26

             Freeze Frame 
                    RPM: 3933 /min
                    Speed: 62.0 km/h
                    Load: 78.4 %
                    Absolute Pres.: 2284.8 mbar
                    Absolute Pres.: 1285.2 mbar
                    Lambda: 76.5 %
                    Lambda: 40.2 %

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/29/2023 at 4:58 PM, adrian84i said:

Bună seara. Mă puteți ajuta cu localizarea acestui senzor care arată -50grade . Vreau să-l schimb și nu știu ce să cumpăr. Mașina în cauză golf 7 2.0 tdi.... își face regenerări la fiecare pornire. Menționez că nu este filtrul înfundat. 

rsz_img_20231129_163945.jpg

esti sigur ca ai acel senzor pe masina?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, trebuie inlocuit actuator turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, F l o r i n said:

Da, trebuie inlocuit actuator turbina

@F l o r i n multumesc pentru confirmare.
Banuiesc ca trebuie demontata turbina si trimisa impreuna cu noul actuator pentru a se efectua reglajul geometriei.
Stiu ca unele service-uri folosesc ca referinta vechea pozitie a surubului opritor, dar pe viitor asta aduce mai multe probleme decat rezolva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se demonteaza turbina. Se face reglaj cu ajutorul vcds sau odis 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 01.12.2023 at 9:00, Al Bundy a scris:

esti sigur ca ai acel senzor pe masina?

 

Chiar nu știu...am umblat prin vcds , pe la senzorii ce țin de dpf printre care l-am găsit și pe acesta. Acum m-ai băgat în ceață de tot....am senzorul acesta pe dpf sau nu :)). Mulțumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seria sasiu si iti verific maine ce ai si ce nu ai, pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 6 ore, F l o r i n a scris:

Seria sasiu si iti verific maine ce ai si ce nu ai, pe masina

WVWZZZAUZGP509550

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/29/2023 at 4:58 PM, adrian84i said:

Bună seara. Mă puteți ajuta cu localizarea acestui senzor care arată -50grade . Vreau să-l schimb și nu știu ce să cumpăr. Mașina în cauză golf 7 2.0 tdi.... își face regenerări la fiecare pornire. Menționez că nu este filtrul înfundat. 

rsz_img_20231129_163945.jpg

 

 

Senzorul de presiune diferentiala nu masoara temperatura,problema este de la vcds 

!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta asa e. Dar facand regenerari dese(nu stim daca sunt complete sau nu) am solicitat test presiuni cu motor pornit/oprit, informatii ce nu au fost furnizate. In concluzie,am recomandat inlocuirea senzorului pres diferentiala,stiind ca sunt probleme cu acesti senzori. Te salut, @vlahdacoroman

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranță va monta o chinezarie si sa vezi probleme dupa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 08.12.2023 at 14:42, spido a scris:

Asta asa e. Dar facand regenerari dese(nu stim daca sunt complete sau nu) am solicitat test presiuni cu motor pornit/oprit, informatii ce nu au fost furnizate. In concluzie,am recomandat inlocuirea senzorului pres diferentiala,stiind ca sunt probleme cu acesti senzori. Te salut, @vlahdacoroman

O să îl înlocuiesc. Mulțumesc pentru ajutor și poate îmi recomanzi ce senzor să cumpăr, o să caut și pe forum să mă interesez.

Zilele astea am treabă și mă folosesc de altă mașină. Marți o să îl schimb. O să revin cu o postare.

On 08.12.2023 at 14:06, vlahdacoroman a scris:

 

 

Senzorul de presiune diferentiala nu masoara temperatura,problema este de la vcds 

!

Mulțumesc pentru ajutor. O să pun un tester bun pe ea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 08.12.2023 at 14:42, spido a scris:

Asta asa e. Dar facand regenerari dese(nu stim daca sunt complete sau nu) am solicitat test presiuni cu motor pornit/oprit, informatii ce nu au fost furnizate. In concluzie,am recomandat inlocuirea senzorului pres diferentiala,stiind ca sunt probleme cu acesti senzori. Te salut, @vlahdacoroman

Am făcut test presiuni cu contactul pus și cu motorul pornit. Sper că e bine ce-am făcut ...

IMG_20231210_123620.jpg

IMG_20231210_123651.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul. Filtrul particule e infundat. Posibil sa scape cu o regenerare fortata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, spido a scris:

Schimba senzorul. Filtrul particule e infundat. Posibil sa scape cu o regenerare fortata.

Spre exemplu astăzi am făcut 2 drumuri ambele cu regenerări imediat cum plec din parcare cu motorul rece, e normal? Știam că trebuie atinse niste condiți pentru a incepe regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde tragi concluzia ca face regenerare imediat dupa pornire? Care sunt simptomele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!