Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Vezi care din becurile de pe hayon stanga face probleme. Ai leduri pe entry lights,de acolo eroarea. Schimba oglinda(sticla defecta). Nu au siguranta separata. Schimba parte electrica contact(cum a spus si Al Bundy).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 - am sa verific care bec face figuri , in board imi apare cateodate - check rear left parking light - nu apare tot timpul... zicea un coleg ca normal ar trebuii sa fie doaar un bec pornit cand pin in R - eu am observat ca se aprind ambele becuri ...sa fie ceva din codare VCDS ...

 

- din pacate am observat si eu ca am avut leduri in interior plafon spate / fata (am schimbat momentan doar cele din spate) se aprindeau si stingeau cand vroiau ele... au mai ramas cele din fata care am sa le schimb cat de curand .

Cele din usa nu m-am gandit ca ar fi leduri (cine pune leduri acolo :)) ) am sa verific si daca sunt leduri am sa le schimb.

- legat de oglinda trebuie sa schimb toata oglinda ... a  fost data peste cap iar motorasul care rabateaza oglinda la deschiderea masini (deblocare) se da peste cap (am mai scris undeva pe forum) - deci doar oglinda noua sau SH (toata oglinda)

 

- ce firma imi recomandati pentru parte electrica ? una noua e undeva la 750 ron OEM cu totul ??

si as vrea sa stiu exact aceasta este partea electrica ↓ 

image.thumb.png.ccb0c277fd2bc1457fac55cb650aca2a.png

 

Va multumesc mult pentru ajutor 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe spate stg e vb de un bec pozitie,nu mers inapoi. Da,aia e partea electrica contact. Ia originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25.10.2023 at 8:41, spido a scris:

Vezi care din becurile de pe hayon stanga face probleme. Ai leduri pe entry lights,de acolo eroarea. Schimba oglinda(sticla defecta). Nu au siguranta separata. Schimba parte electrica contact(cum a spus si Al Bundy).

am gasit :) leduri si pe partea de entry light :)) deci asa e ... 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut. O sugestie? Golf 6. 1.6 diesel.  Mulțumesc. Are legatura cu faptul ca acum cateva zile mașina se tura singură? Pe motor nu i da nicio eroare.

20231029_143242.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carcasa sparta in cutia de viteze, pompa nu reuseste sa faca presiune necesara.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 minutes ago, Al Bundy said:

carcasa sparta in cutia de viteze, pompa nu reuseste sa faca presiune necesara.

 

Mulțumesc frumos. De aici faptul că se tureaza singura? Se schimba acea carcasă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Există kit reparatie. Și nu vad legatura cu turarea motorului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ma puteti ajuta putin? Am un golf 7 2.0 150CP 2017, ce as putea face in legatura cu aceste erori?. Mentionez ca am schimbat acum 3 zile si Sonda lambda 2, cea din spatele catalizatorului, dar eroarea persista.

 

IMG_4851.jpg

IMG_4850-min.jpg

Modificat de Krokodl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut din nou. Golf 6, 2.0 Tdi. Inteleg că,  clar e legat de turbo. Un raspuns mai exact? I a aparut spira, nu mai trage, dupa care dispare își revine si tot așa.  Mulțumesc. 

IMG-20231104-WA0004.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capsula vacuumatica de la turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minutes ago, andrei_221 said:

capsula vacuumatica de la turbo

Mulțumesc.  Spartă sau de verificat/adaptat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand apare eroare asta... de inlocuit. Are senzor de pozitie integrat si ala mai cedeaza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 minutes ago, andrei_221 said:

cand apare eroare asta... de inlocuit. Are senzor de pozitie integrat si ala mai cedeaza. 

Am inteles. De aceea am intrebat ca a fost la un "inginer"care i a tot schimbat pe la turbo tot, actuator , sendori, etc.  Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca a schimbat actuatorul si inca are eroare asta... ori are lipsa de vacuum ori nu e facut reglajul corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Krokodl

As incepe printr-un update soft. Cati km are masina?

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, spido said:

@Krokodl

As incepe printr-un update soft. Cati km are masina?

240.000 km 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai da quote postarii anterioare. Da,se incearca un update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara, la o verificare am gasit:

Adresa 19: Poarta CAN  (J533)       Etichete:| 4H0-907-468.clb
   Numar VAG SW: 4G0 907 468 AD    HW: 4G0 907 468 AC
   Component: J533--Gateway H13 0050  
   Revizie: --------    Numar serial: 00000001305830
   Codare: 00CD074400
   Atelier: WSC 02391 785 00200
   GVL: FDADF840DEE3600F4000
   Pachet ASAM: EV_GatewPkoUDS 001019
   ROD: EV_GatewPkoUDS_001_AU57.rod
   VCID: 72EB6FCFA5AF281D84-8026

   Unitate de comandã pentru monitorizarea bateriei: 
   Subsistem 1 - Numar VAG SW: 8T0 915 181     HW: 8T0 915 181 
   Component: J367-BDMHella  H03 8041 
   Numar serial: 7630232803          

   Stabilizator tensiune: 
   Subsistem 2 - Numar VAG SW: 8K0 959 663 D    HW: 8K0 959 663 
   Component: J532_DCDCStab  H23 0021 
   Numar serial: 1401100000000000080F

2  coduri de defecte:
12290 - Curent în repaus 
          U1406 00 [008] - prea mare
          intermitent - Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 7
                    Frecventa defect: 17
                    Resetare contor: 50
                    rulaj: 178726 km
                    Data: 2023.10.27
                    timp: 20:56:20

                    Tensiune terminal 30: 12.2 V
                    Tensiune terminal 15: 0.0 V
                    Temperatura modul de comandã: 28 °C
                    Stare sistem: LIN_active
                    IN ESP_Stillstandsflag: no standstill detected
                    Motorul funcþioneazã: OFF
                    IN ZAS_Kl_X: OFF
                    Stare terminal 15 pein CAN: OFF
                    Stare terminal 15: OFF
                    Datenfeld: 0

12291 - Sistem de management energie activ 
          U140B 00 [008] - -
          [Proprietate noua! Detalii de coduri extinse UDS sunt suportate numai de gen. curenta de interfata]
          intermitent - Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 7
                    Frecventa defect: 8
                    Resetare contor: 50
                    rulaj: 178726 km
                    Data: 2023.10.27
                    timp: 23:59:40

                    Tensiune terminal 30: 12.1 V
                    Tensiune terminal 15: 0.0 V
                    Temperatura modul de comandã: 22 °C
                    Stare sistem: Awake_Timer_active
                    IN ESP_Stillstandsflag: no standstill detected
                    Motorul funcþioneazã: OFF
                    IN ZAS_Kl_X: OFF
                    Stare terminal 15 pein CAN: OFF
                    Stare terminal 15: OFF
                    Datenfeld: 1
Astazi am incercat din telecomanda pornirea incalzirii aux si dupa ce initial a aratat bateria taiata am reusit s-o programez. Acesta e semn ca trebuie schimbata bateria? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un test acumulator,verifica sa nu ai nimic uitat in bricheta(incarcator telefon..vreo camera bord....samd)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Detin o skoda fabia 2015 1.4 TDI cod motor cusa, si cam odata la 2-3 saptamani apare eroarea 

P00AF00 unitate comanda 1 turbocompresor gaze arse - Defectiune mecanica.

Am verificat furtunurile de vacuum si sunt ok. Este posibil sa ramana cumva geometria turbinei blocata si atunci sa apara aceasta eroare? Ma gandesc ca in cazul in care problema era de la actuator eroarea aparea des si motorul intra in limp mode. Ce-i drept parca mi se pare ca in treapta 1 nu trage foarte bine, mai bine trage in treapta 2, nu stiu daca e normal la motorul acesta sau are legatura cu eroarea. 

Astept un sfat cu ce sa mai verific la masina.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca este la bricheta din spate un incarcator de telefon.L-a lasat nepotul meu acolo,deci ar trebui scos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bgd9004

Verifica electrovalva comanda turbo. O gasesti pe furtunul de vacuum ce intra in capsula turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor.

VW Golf 1.6 tdi CAYC

Am o problema,scanarea a afisat eroarea P0408

Egr schimbat in martie ,doua injectoare noi schimbate in august.

 

Adresa 01: Motor (J623-CAYC)       Etichete:. ROJ\03L-906-023-CAY.clb
   Număr VAG SW: 03L 997 557 T    HW: 03L 907 425 C
   Component: R4 1.6l TDI   H43 9982  
   Revizie: --H43---    Număr serial: 00000000000000
   Codare: 10114014032401080000
   Atelier: WSC 00066 000 00187
   Pachet ASAM: EV_ECM16TDI02103L997557T 003003
   ROD: EV_ECM16TDI02103L906023ND.rod
   VCID: 4D91DC331CD117E378-8018

1 cod a găsit:
7344 - Senzor 2 pentru recirculare gaze evacuare (G212)
          P0408 00 [175] - scurt la plus
          MIL aprins - Confirmat - Testat de la ştergere de memorie
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecvenţa defect: 1
                    rulaj: 323380 km
                    Data: 2023.11.23
                    timp: 13:21:48

                    Turaţie motor: 2638.50 /min
                    Valoare de sarcină normată: 6.3 %
                    Viteza vehicul: 0 km/h
                    Temperatura antigel: 80 °C
                    Temperatura aer admisie: 16 °C
                    Presiune aer ambiental: 960 mbar
                    Tensiune terminal 30: 14.682 V
                    Numărător procese de adaptare nereuşite conform OBD: 40
                    Ventil EGR – valoare măsurată-ANG_EGRV[0]: 99.997 %
                    Ventil EGR: activare-ANG_SP_EGRV[0]: 0.000 %
                    Actuator EGR de mare presiune:activare-PWM_HBR_EGRV[0]: -100.000 %
                    Actuator EGR de mare presiune: valoare măsurată-V_EGRV[0]: 4.995 V
                    Ventil EGR: deviaţie poziţie închisă-V_EGRV_BOL[0]: 1.001 V
                    Ventil EGR – deviaţie poziţie deschisă-V_EGRV_TOL[0]: 3.999 V
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-LF_STATE_EGRV_DISP[0]: 0

 

Un sfat...o indrumare?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!