Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

BogdanBoraAlh

Pinii sunt ok, ECU era de vina, avea softul alterat. Am luat altul cu aceeași serie, mi l-a clonat un nene și acum zboaraaaa. E ca noua. Mersi mult oricum pentru răspuns. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, astea erau cele doua variante. Ma bucur ca ai rezolvat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, detin un Vw Polo 9N3 1.4 TDI 2008 si de ceva timp masina merge in suturi, indiferent in ce treapta sunt sau de viteza cu care merg, daca o calc dintr-o data imi moare motorul fiind nevoit sa o opresc si sa o pornesc din nou din mers, facandu-mi imposibila deplasarea oriunde as vrea sa merg cu ea. I-am facut recent schimburile iar prin asta ma refer la ulei, filtre, distributie, curea de accesorii, pompa de apa. Am dus-o la service sa puna testerul pe ea si ne-au aparut doua erori (vedeti in poza)

P3008 Senzor HALL - Din ce am inteles e vorba de senzorul de la axul cu came

U1019 Calculator panou de bord - La aceasta eroare nu au stiut sa imi spuna care poate fi cauza, voi ce credeti ca poate fi? Sau cei care au intampinat aceeasi problema, ce a fost necesar sa schimbati?

WRPD7773.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol. Sa verifice distributia. E sarita de la punct,cel mai probabil. Dar daca nu au inteles codul de eroare....cu pusul la punct am indoieli. Schimba mecanicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 minute în urmă, spido a scris:

Nasol. Sa verifice distributia. E sarita de la punct,cel mai probabil. Dar daca nu au inteles codul de eroare....cu pusul la punct am indoieli. Schimba mecanicul.

Am avut problema asta și înainte să fac schimburile, deși îmi făcea deplasarea cu mașina destul de grea, în ultima vreme a devenit aproape imposibilă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie de un vcds că sa analizezi problema, cu ăla poți vedea și dacă este pusă bine distribuția (deși eroarea cam aia spune, dar poate fi și un cumul de factori). In altă ordine de idei încearcă să anulezi EGR de proba (daca este vacuumatica scoți furtunasul care intra în capsula EGR și îl astupi cu un șurub, daca este electric blindezi teava care aduce gazele in EGR cu o garnitura plină). Spune ce comportament are așa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua grup, sper ca postez unde trebuie dar am nevoie de ajutorul vostru. De curând am achiziționat un Golf 7.5 combi an 2019 motorizare 2.0 GTD. De aprox. 2 zile am cateva erori persistente la masina. Și anume, a început prin a-mi da eroare ACC-ul afișând mesajul "ACC error" în bord și la câteva secunde fiind urmat de eroare "EPC". Am oprit motorul, repornit, erorile au dispărut pentru doar câteva secunde. Ele dispar la pornirea motorului dar apar la o anumita perioada, EPC-ul dispare câteodată subit, apare iar, masina nefiind în limp mode. La aprox. câteva ore după primele erori mi-a apărut și check engine-ul. Mașina se comporta normal, nu am căderi de putere masina comportându-se cât se poate de normal în accelerări. Am reușit sa pun și un tester pe ea primind codurile de eroare:

P054400 EXHAUST GAS TEMPRRATURE SENSOR CIRCUIT BANK 1

C101B07, C101C07, C101D07 ABS WHEEL SPEED SENSOR - Mechanical malfunction.

Colac peste pupăză, azi mi-a apărut în bord ca masina are nevoie de regenerare și nu înțeleg de ce nu si-o face.

Dacă a mai întâmpinat cineva erorile de mai sus și a găsit o rezolvare, îl rog sa ma ajute. Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai primit răspuns pe celălalt topic. Colegul ți-a recomandat că pe viitor daca mai ai erori sa la postezi aici, nu să repeți întrebarea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

 

am un Seat Exeo 2011, 2.0 TDI 143cp, cu 226k km.

am citit azi, cu aplicatia Car Scanner (free), injection amount deviation. atasez foto. oare de ce nu apare nimic la cil. 2?

aplicatia permite, in varianta free, doar afisarea a 2 senzori simultan. am incercat de mai multe ori, in diverse combinatii, sau doar pt cil. 2 singur si acelasi rezultat, pt cil. 2 nu arata nimic. evident, am redeschis aplicatia si am reconectat OBD si am obtinut tot acelasi rezultat. oare e o problema cu injectorul la cil. 2?

 

multumesc pt ajutor!

Screenshot_2023-09-10-15-49-25-795_com.ovz.carscanner.jpg

Screenshot_2023-09-10-15-49-41-030_com.ovz.carscanner.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau,

 

Am urmatoarele defecte dupa un drum de aproximativ 60 km :

 

000566 - Senzor presiune admisie/presiune turbo -G31- semnal neplauzibil 

si

004917 - Supraveghere 2.cuplu motor 
               P1335 - 000 - limita superioarã depãsitã - intermitent

 

 ABS 01314 - Modul comandã motor - intermitent

 

Masina mergea in suturi,mi-a palpait EPC -ul ,am pierdut puterea pe autostrada pe la 130 km/h am coborat la 80 km/h , am tras pe banda de urgenta oprit , repornit , erorile au disparut si a mers tot in suturi dar a mers .Am lasat masina toata ziua , peste o zi a mers fara probleme "neintrerupt' cu maxim 120 km/h .

Initial ma gandeam la o bobina dar pare sa fie ceva mai mult.

 

Sfaturi?Ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara dupa ce s-a facut din greseala un reset factory pe abs modul am urmatoarele erori. esp aprins in bord , tmps aprins , start stopul error nici parcarea nu functioneaza . atasez logul dupa ce am sters toate erorile , inainte de a porni motorul si cu motorul pornit alt log.

am observat ca steering angle g 85 nu are setarile basic , pot sa ii fac basic setings la g85 cu o copie de vcds(are un var de-al meu . cu el am reusit sa fac log-urile)

1 . pe engine activ radiator shuting am luat un caine pe a 2 si e blocat motorasul ; as putea sa incerc sa il revitalizez sau mai debgraba inlocuit? celelalte 2 erori nu stiu ce e cu ele.                             

2 . modul 3 abs incorect basic setings nu stiu cum sa o rezolv

3 . pe auto HVAC am comandat deja motorasul cu pricina sa il inlocuiesc dupa ce l-am desfacut si curatat, a mers 1 saptamna si apoi iar la fel a murit(am crezul ca a ajuns vaselina pe circuite dar cred ca era deja pe moarte)

4 . 19 can Gateway eroarea a aparut dupa ce am schimbat alternatorul ca nu mai incarca, am pus bosch fara sa stiu ca era valeo pe masina (nu mi-am dat seama sa intreb pana sa comand ) am schimbat carbunii si ce mai era de inlocuit am pus pe cel valeo al masinii dar apare aceasta eroare.( am mai intrebat un pic pe alt topic si Florin a spus ca e posibil sa fie un fir intrerupt in fata stanga la far  sub baterie sau chiar in manunchiul de fire de la lonjeron. urmeaza sa verific.

5 . motorasul  de pe drepata fata nu merge calibrat , ma gandesc sa nu fie schimbat calculatorul de pe usa , asa am luat masina adusa din Olanda.

6 . 5F e o boxa mica pe inalte arsa cred , asa am luat masina , nu m-a deranjat pana acum , as mai lasa-o daca e greu de schimbat , daca nu asa schimba-o ma puteti indruma cum sa fac , va rog.

 multumesc frumos pentru amabilitatea dvs daca ati lecturat pana aici.

Va rog daca ma puteti ajuta .

 

imi apar si urmatoarele poze in bord cand pornesc masina.

erori ceas motor pornit.jpg

erori ceas pornit motor.jpg

erori columbus.jpg

esp error.jpg

poza eroare bord ceasuri.jpg

presion error.jpg

cu mot oprit dupa ce am sters toate erorile Log-TMBJG9NE5F0059532-307183km-190874mi.txt cu motor pornit.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

refa setarile de baza a senzorilor din unitatea de abs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara

 

O parere! 

Am schimbat bateria acum 2 luni 

Am schimbat carbuni alternator.. Dupa 3 săptămâni apare din nou aceeasi eroare

Mentionez ca nu apare imediat ce pornesc masina... In mers sau dupa cativa km

received_156162664214468.jpeg

received_323384040232544.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare colegi,

sunt nou pe aici, am o skoda superb 2 facelift si vin cu cateva erori la care as dori niste pareri

 

 Adresa 08: Clima automată       Etichete: ROJ\5K0-907-044.clb
    Număr piesă modul comandă: 3T0 907 044 CE    HW: 3T0 907 044 CE
    Component şi/sau versiune: Climatronic   H19 0607
                  Codare soft: 0010000003
                Număr atelier: WSC 33361 790 00999
              Pachet ASAM: EV_Climatronic A01010 (SK46)
                       ROD: EV_ClimaAutoBasis_SK46.rod
                      VCID: 77F7B61ECECD4D37FE-8022
Codurile de defecte au fost şterse

1 cod a găsit:
9481746 - Senzor de înaltă presiune 
          B10AE 12 [009] - Scurt la plus

          Confirmat - Testat de la ştergere de memorie
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecvenţa defect: 1
                    Resetare contor: 174
                    rulaj: 304183 km
                    Data: 2113.14.22
                    timp: 15:21:46

 

asta a aparut de ieri si am zis ca nu am ramas fara freon. am schimbat freonul si nimic tot nu baga rece iar tipul de acolo a zis sa o pun pe testar ca poate fi un zenzor 

concluzi ar fi sa schimb senzorul de inalta presiune g65? sau nu

 

Adresa 17: Instrumente bord (J285)       Etichete:| ROJ\5K0-920-xxx-17.clb-SRI1
   Număr VAG SW: 3T1 920 841 M    HW: 3T1 920 841 M
   Component: KOMBI         H06 0811  
   Număr serial: 00000000000000
   Codare: 111E01
   Atelier: WSC 33361 790 00085
   Pachet ASAM: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04721
   ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_SK46.rod
   VCID: 3D7B6436AC71A767E4-8068
 

3  coduri de defecte:
9460251 - Inserţie senzor 2 pentru nivel carburant 
          B105A 1B [008] - rezistenţă prea mică
          [Proprietate nouă! Detalii de coduri extinse UDS sunt suportate numai de gen. curentă de interfaţă]
          intermitent - Confirmat - Testat de la ştergere de memorie
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecvenţa defect: 28
                    Resetare contor: 207
                    rulaj: 303127 km
                    Data: 2023.08.13
                    timp: 15:34:15

9459739 - Senzor 2 pentru indicator nivel carburant 
          B1058 1B [009] - rezist pre.mare
          Confirmat - Testat de la ştergere de memorie
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecvenţa defect: 125
                    Resetare contor: 174

1416448 - Senzor nivel/-temperatură ulei 
          B1041 29 [008] - semnal neplauzibil
          intermitent - Confirmat - Testat de la ştergere de memorie
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecvenţa defect: 1
                    Resetare contor: 199
                    rulaj: 302668 km
                    Data: 2023.08.10
                    timp: 16:36:55

la asta nivelul de motorina cand e pe la 1/4 dispare uneori. ce trebuie schimbat?

 

 

Adresa 55: Bătaie far (J745)       Etichete:. ROJ\5M0-907-357-V3.clb
   Număr VAG SW: 5M0 907 357 F    HW: 7L6 907 357 C
   Component: AFS-ECU       H04 0111  
   Revizie: --------    Număr serial: --------------
   Codare: 01C200003F000000
   Atelier: WSC 33361 790 00085
   Pachet ASAM: EV_HeadlRegulVWAFSPt 002016
   ROD: EV_HeadlRegulVWAFSPt_VW46.rod
   VCID: 3777761E8E4D8D373E-8062

   Subsistem 1 - Număr VAG SW: 8U0 941 329     HW: 8U0 941 329   Etichete: 3D0-941-329.CLB
   Component: LeiMo links  H01 0003 
   Codare: 8E0000

   Subsistem 2 - Număr VAG SW: 8U0 941 329     HW: 8U0 941 329   Etichete: 3D0-941-329.CLB
   Component: LeiMo rechts  H01 0003 
   Codare: 8E0000

1 cod a găsit:
5256213 - Senzor nivel caroserie SF 
          C1034 15 [137] - Întrer/scrt la+

          MIL aprins - Confirmat - Testat de la ştergere de memorie
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecvenţa defect: 100
                    Resetare contor: 174
                    rulaj: 302668 km
                    Data: 2023.08.10
                    timp: 16:58:53
la aceasta eroare cineva (nu este mecanic:)))) )  mi-a zis ca trebuie sa schimb senzorul de balans care este in fata roata stanga

 

multumesc anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1-schimbi senzor presiune g65

2-schimbi pompa carburant din rezervor

3-verifici cablaj senzor nivel stanga fata / inlocuiesti senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Golf 4 1.4 BCA, uneori porneste greu sau porneste si urca greu turatia(nu conteaza daca e frig sau cald sau daca a fost pornita recent, e aleator), apoi merge fara probleme. Senzor temperatura motor indica bine, nicio eroare pe VCDS.

Probat si releu 109 de la o masina care porneste bine.

Modificat de opleistul23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi dacă nu este nici o eroare de ce ai postat aici? Sau vrei să-mi dai o idee să deschi un topic: Scanarea cu vcds-fără erori:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca suntem putini care la o scanare cu VCDS sa nu aiba nici o eroare :wacko:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detin un passat b6, 2006. In urma retrofitului de ceasuri maxi dot, si comenzi volan, am ajuns la doua erori, una pe airbag pentru igniter 2, si una "steering column lock (....)". Cea cu igniter 2 am rezolvat-o prin adaugarea unor pini(dupa lipire am luat eroare permanenta pe maneta de stergator) pe "noul" calculator de sub volan. Dar cea cu volanul rosu in bord nu o pot rezolva de nici o culoare. Daca sterg eroarea volanului, maxim 20 de min merge fara eroare, dupa care aceasta apare si cand doresc sa pornesc motorul, nu ma lasa. Este foarte stresant pentru ca mereu trebuie sa am laptop ul mereu incarcat oriunde merg cu masina. Va rog frumos, de mai bine de 6 luni nu ii pot da de capat...

Erorile sunt:

Pagina immobilizer (eroare pt mesajul steering column lock defective) 

00003 - 014

Engine 

005488 - P1570 - 008 (eroarea care imi aprinde spira pana sterg ce este in pagina immo mai apoi sa sterg de la engine ca sa pot porni)

Steering wheel (eroare permanenta) 

00888 - 014 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fel de ceasuri ai  montat, ce volan, ce part number au? Idem si pt calc de coloana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Golf 6. S au aprins spira si martor motor. Masina nu mai trage. 

Turbo, egr...?!? Mulțumesc. 

IMG-20231009-WA0015.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, F l o r i n a scris:

Ce fel de ceasuri ai  montat, ce volan, ce part number au? Idem si pt calc de coloana

Am avut ceasuri mini dot rosii, am schimbat cu maxi dot tot rosii, o sa intru pe diagnoza si o sa scriu codurile fiecarora. Ceasurile vechi erau stricate, nu le mai am pentru a face probe sau a citi codul lor... de asta am si recurs direct la retrofit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, F l o r i n said:

Actuator turbina....

Mulțumesc Florin. Intre timp i a reconditionat toată turbina(care nu i intra in limp, i ar fi curatat Dpf si inlocuit sensor dpf presiune). A luat o, a mers cu ea si dupa o perioada(scurta) i s a aprins martor motor...iar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!