Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

On 8/3/2023 at 8:09 AM, conty said:

Fault Found:
10763 - Starter Enable from Selector Lever Sensor System 
          P1734 00 [002] - -

Sterge si vezi daca mai apare.... daca da, vb atunci.

@Catalin825, din pacate, asa este

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu niste erori, porneste si moare motorul daca o accelerez. nu se alimenteaza practic.

Log-CFWA_12TDI.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am urmatoare eroare dar numai la drum lung in regim de autostrada, doar pe zone de urcare, DSG viteza 6.

2071414676_eroare1.thumb.jpg.ff432690dc30f7dc1229efb3a78d64ed.jpg

Am verificat .circuitul de vacuum conform ELSAWIN si nu sunt problema, la capsula vacuumatica turbo este ok, furtunasele de vacuum ok. 

Turbina la aspectare pare ok nu are joc in ax si latestul de basic settings  este ok.

Din ce vad charge air pressure nu ajunge la valoare specificata in conditiile de rulare DSG viteza 6 aprox 2000 rpm

Filtrul de particule mi se pare in regula dupa imaginea de mai jos

1286421433_dpfpassat.thumb.jpg.d3bbb89c18dda185cc1486ab992fdbd4.jpg

 

Sa fie valva N75 de vina ?

Sau filtrul de particule?

S-a mai confruntat cineva cu problema asta ? Sa stiu ce sa verific. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers pe grupurile 003, 010 si 011, sa ne uitam pe el. Asta daca masina e pana in 2009 fabricata. Daca e dupa, posteaza despre ce masina vb, ce an, ce cod motor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

31 minutes ago, F l o r i n said:

Fa un log in mers pe grupurile 003, 010 si 011, sa ne uitam pe el. Asta daca masina e pana in 2009 fabricata. Daca e dupa, posteaza despre ce masina vb, ce an, ce cod motor 

Scuze,

Este un Passat CC an 2013, cod motor CFGC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci masuratorile de mai sus se fac pe Adv Meas nu pe Meas Blocks, deoarece tu nu ai asa ceva , pe Engine 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/11/2023 at 8:54 PM, vidi said:

Salutare,

Am urmatoare eroare dar numai la drum lung in regim de autostrada, doar pe zone de urcare, DSG viteza 6.

2071414676_eroare1.thumb.jpg.ff432690dc30f7dc1229efb3a78d64ed.jpg

Am verificat .circuitul de vacuum conform ELSAWIN si nu sunt problema, la capsula vacuumatica turbo este ok, furtunasele de vacuum ok. 

Turbina la aspectare pare ok nu are joc in ax si latestul de basic settings  este ok.

Din ce vad charge air pressure nu ajunge la valoare specificata in conditiile de rulare DSG viteza 6 aprox 2000 rpm

Filtrul de particule mi se pare in regula dupa imaginea de mai jos

1286421433_dpfpassat.thumb.jpg.d3bbb89c18dda185cc1486ab992fdbd4.jpg

 

Sa fie valva N75 de vina ?

Sau filtrul de particule?

S-a mai confruntat cineva cu problema asta ? Sa stiu ce sa verific. 

Am facut si un log in mers AMB. 

 

viteza 3.CSV viteza 4.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robertinho3100

Salut,

 

Am si eu o problema azi mi-a aparut check engine si cand am dat o scanare cu VCDS-ul am gasit eroarea asta:

 

8195 - NOx Catalyst/Trap Bank 1 
          P2000 00 [237] - Efficiency Below Threshold
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 8
                    Mileage: 205493 km
                    Date: 2023.08.12
                    Time: 08:38:40

                    Engine speed: 2213.00 /min
                    Normed load value: 52.2 %
                    Vehicle speed: 125 km/h
                    Coolant temperature: 89 °C
                    Intake air temperature: 139 °C
                    Ambient air pressure: 950 mbar
                    Voltage terminal 30: 13.440 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Accelerator pedal travel: raw value: 0.00 %
                    Particle filter outlet temp.sens.1 bank 1: raw value: 302.9 °C
                    O2 sensor 1 bank 1 dwnstrm cat.: raw value: 0.9668
                    Setpoint generation interior torque: 186.6 Nm
                    Setpoint generation interior torque: 186.6 Nm
                    Throttl.valve adapt. 1 bank 1: posit feedback - Spec.value: 67.98 %
                    O2 sens. 1 bank 1 upstrm oxi cat: raw value: 0.9238
 

 

Am sters eroarea si acum vad ca nu mai apare. Ma puteti ajuta si pe mn cu un sfat ca sunt plecat din tara in concediu daca rezista pana ma intorc sau ar trebui sa caut un service? Ar trebui sa schimb acel senzor? Influenteaza cumva regenerarea?

 

Este un GOLF VII GTD, cod motor CUNA.

 

Multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan monitorizeaz-o. Daca mai apare,trebuie facute investigatii suplimentare. Nu neaparat inlocuit Nox sensor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robertinho3100

Ar putea sa fie din alta cauza? Multumesc pentru raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. O functionare defectuoasa a Egr,racitor colmatat,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robertinho3100

Multumesc mult de tot!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot pune un injector de pe 2.0 tdi cod injector 03l130277j pe un motor 1.6 tdi cu codul de injector 03l130277s ? Doar ultimul caracter difera, se refera la revizia lor sau.. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, si sper sa remarci diferentele si in foto.

 

Injector 03L130277J, cod inlocuit din 01.09.2015 cu 03L130277Q

image.thumb.png.392c7c04e04f59fa2808a0b8aa467027.png

 

Injector 03L130277S

image.thumb.png.8eef10d8a564d39b975ebf6cdd38fe96.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, 

 

la masina mea (VW CC, 2013, 2.0 TDI, 177hp, CFGC, 285000 km) au aparut cam deodata urmatoarele erori:

 

- P0113-Intake Air Sensor (G42), Signal too high

- P0238-Manifold Pressure / Boost Sensor (G31), Signal too high

- 01314 Engine Control Module 013 Check DTC Memory

- 01325 Control Module for Tire Pressure Monitoring (J502) 004 No Signal/Communication

 

Credeti care rost sa ma apuc sa schimb MAP senzorul si acel J502 pentru presiune in roti sau erorile cumulate indica mai degraba un cablu intrerupt sau mai rau o problema la ecu.

Erorile nu au aparut in mers ci dupa ce masina a stat o noapte in parcare si culmea dupa ce am legat cablul de diagnoza vcds (aveam in plan sa verific incarcarea filtrului de particule). N'am auzit de nici un caz in care simpla citire a erorilor sau a parametrilor sa cauzeze ceva probleme. Banuiesc si sper ca e doar o coincidență.

 

Mai vreau sa mentionez ca de curand m'am luptat o perioada lunga cu eroarea P2563 "Turbocharger boost control Position sensor, Implausible signal" problema pe care am rezolvat'o (si cu ajutorul unor baieti de aici se pe forum) in cele din urma prin schimbarea capsulei de vacuum de pe agr. In timpul diagnozei mi'au facut mecanicii  cate ceva la masina (turbo curatat, actuator turbo schimbat, parametrii modificati). Ar putea sa aiba si asta vreo legatura sau faptul ca egr'ul nu a functionat corespunzator o perioada (clapeta blocata probabil pe deschis).

Multumesc in avans pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica completare: sistemul de monitorizare a presiunii in roti e cel simplu. Nu am senzori pe roti. Monitorizarea are loc prin unitatea de comanda a ABS'ului. Daca am inteles bine nu am modulul j502 (care in mod normal ar trebui sa fie montat in spatele barii spate a masinii) sau acesta exista dar este integrat in modulul j393 (Comfort System Central Control Module)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge erorile si vezi daca mai apar. Ai martor aprins in bord...ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, mersi ca ti'ai luat timp sa te uiti peste problema mea.

Erorile de la senzorul MAP (p0113, p0238) nu mai pot fi sterse. Celelalte 2 se sterg dar apar imediat inapoi. 

Initial au aparut doar p0113, 01314 si 01325 si in bord s'a aprins lampa de la motor si simbolul pentru presiune in roti. Am reusit sa le sterg fara probleme. Dupa aceea am plecat cu masina si in mers a inceput sa clipeasca spirala de la bujii (probabil p0238 s'a activat) si de atunci nu mai pot sa le sterg. 

Spirala clipeste de cand pun contactul si nu mai dispare deloc. Lampa de la motor si martorul pentru presiune in roti (semnul exclamarii) se mai sting din cand in cand.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele de la senzor pana in ecu. daca sunt ok, schimba senzorul MAP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua colegi .

Octavia 3 1.6 tdi crkb 2014 304k km.

Am primit eroare de spira in bord si limitare de putere. Am repornit si a disparut revenind puterea. De 3 am patit asa apoi s-a aprins martorul motor.Apoi la un drum mai lung de 100 de km s-au stins becurile din bord , iar de curand s-au aprins iar (culmea e ca motorul era pornit si nu ma deplasam cu masina fiind stationata cu motor oprit fara sa accelerez).

Am reusit la un prieten sa pun un vcds si am primit mai multe erori .

Am sters toate erorile si acestea persista.

Va rog daca puteti sa ma ajutati cu un sfat. 

Eroarea de la turbina si de la CAN (se tureaza si sta singura turata)sunt cele mai stresante . 

Am schimbat un alternator ca nu incarca si fiind in graba am pus unul Bosch in loc de Valeo care era pe masina. Am mers cateva luni ca incarca si apoi am reconditionat pe Valeo care il dadusem jos si l-am montat. Dar primesc in continuare eroare de lipsa comunicare. Ce as putea sa fac ? multumesc mult!

3Log-TMBJG9NE5F0059532-305188km-189635mi.txt

Modificat de razvaneta
am uitat sa specific masina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@razvaneta

Am mutat aici postarea fiind vorba de mai multe erori nu numai de turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@razvaneta

Verifica actuator turbina,tija de actionare sau geometrie blocata. Ptr Can- ai fir comunicatie Lin intrerupt. Acum unde e..greu de spus..Sub suportul bateriei...in conectorii de linga far stanga(sofer)..sau in manunchiul ce trece intre lonjeron si motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Al Bundy said:

Verifica firele de la senzor pana in ecu. daca sunt ok, schimba senzorul MAP.

In cazul meu sunt într-adevăr firele de vina. Un manunchi de cabluri s'a desprins de la locul lui si a fost agățat de ventilator.

Multumesc pentru ajutor!

PXL_20230823_170111841.MP.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogdanBoraAlh

Salutare tuturor,am urmatoarea problema:la scanarea vcds imi apar 5 erori-17965,17849,17957,17660,17946.,motorul nu mai trage bine si scoate fum negru.In momentul in care scot mufele ECU,le las cateva minute si le repun,masina merge foarte bine in jur de 30 km,dupa care imi apare check engine si are aceleasi simptome.Mentionez ca erorile vcds pot fi sterse doar daca scot si bag mufele ecu la loc.Atasez si un log in  mers.

Multumesc anticipat pentru respunsuri.

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pini mufa ecu. Dacă sunt ok, probeaza cu alt ecu motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!