Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

@dragos1985 incearca sa faci o scanare cu o interfata originala. Asta nu ajuta f mult. Posibil probleme caseta directie/senzor G85.

@opleistul23

Verifica alimentari Ecu,releu alimentare. Chiar fara eroare?

@yulyan

Aer fals in admisie,injectoare,egr blocat....ai cam multe de verificat.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@spido

Singura chestie e ca nu mai merge servodirectia si am martor galben cu semnul exclamarii in bord si nu se poate accesa modulul 44, atasez un log mai vechi cand era vizibil.

Adresa 44: Asistenþã direcþie        Eticheta: ROJ\6Q0-423-156.clb
   Numãr VAG: 6R0 423 156 C
   Component: LenkhilfeTRW        V278  
   Codare: 11210
   Atelier: WSC 00011  
   VCID: 306FA6C1F72354CA65-8064

Nu a gãsit coduri.
 

Legat de motor fumega rau pe la joja si buson daca le scot. Acum nu mai moare motorul, dar are un mers instabil la ralanti. Valorile sunt facute la 800 rpm. Nicio eroare pe motor.

fabia3cfwa.PNG

Log-SKODAFABIA3.txt

Modificat de opleistul23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e cam pe ultima suta de metri motorul tau. E cam timpul ptr o reparatie capitala.

Vezi sigurantele ce alimenteaza caseta.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nicio schema la modelul acesta, ai tu ceva diagrame ? @spido

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca nici nu incarca, o sa reconditionez alternatorul apoi vad, poate isi revine servodirectia, dar totusi modulul de pe vcds legat de servo nu mai merge accesat ceea ce ma duce cu gandul ca e stricată.

 

Acum nu stiu cu fumul si cu mersul neregulat pana la oprirea motorului, balbaie in maxim 10 secunde si moare motorul.

362115995_959952748458451_1017248269273671656_n.jpg

362122564_2437565766415124_2906574077380732166_n.jpg

361834049_816078046594195_8444840359206540230_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua,

Am avut probleme cu senzorul de presiune ulei și după ce l-am schimbat m-am ales cu alta problema:

005707 - Contact presiune ulei
P164B 001 defect funcþional intermitent
împrejurari cod:
stare defect: 00100001
Prioritate defect: 2
Frecventa defect: 1
Resetare contor: 255
rulaj: 359349 km
Indicator de timp: 0
Data: 2023.01.23
timp: 17:20:56
împrejurari cod:
RPM: 2310 /min
viteza: 87.4 km/h
tensiune: 13.98 V
sarcina: 10.6 %
tensiune: 0.640 V
valori binare: 00000011
temperatura: 89.1*C
Gata de functie: 0 0000
Etichete: fara

Am pus senzor de la febi de pe autodoc, am comandat altul de la Audi l-am pus sus si tot asa face...

Dupa o perioada de condus aproximativ 15 minute daca trec de 2500rpm intra in limp mode, daca nu trec de 2500rpm pot sa merg si 2 ore cu ea ca nu intra in limp mode.
Cu uleiul merg aproximativ 10.000km.

Masina in cauza A6 C6 2.7 CANA 190 CP.
A mai avut cineva problema asta?

 

Multumesc,

O zi frumoasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puneti manometrul si masurati presiunea uleiului. Daca e ok, verficat cablaj, daca nu e ok, problema mecanica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eroarea din imagine la golf 5 BXE. Am verificat egr-ul si este ok, putina mizerie depusa, am pus pistolul de vacuum si inchide/deschide, furtunul pana la blocul de supape este ok. Am pornit si am scos furtunul de la egr si face f putin vacuum, am scos si de la rezervorul de vacuum si mi se lipeste degetul, vizibil mai "mult". 

Ce ziceti, sa schimb blocul de supape, sau sa mai fac si alte verificari?

 

20230713_202551.jpg

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam da. Ai o electrovalva blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca sunt diferite blocurile astea, s-ar potrivi si de bkd sau musai de bxe,bkc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt compatibile. Merge si Bkd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost schimbata pompa de servo, functioneaza, nu am martori aprinsi in bord, dar am aceasta eroare. 1.2 TDI CFWA 2012

g250 1.2 tdi cfwa.jpg

Modificat de opleistul23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca pompa noua e codata corect,verifica senzorul.

Poz 6.

Screenshot_20230727-212218_Firefox.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vreun cod OEN pentru senzor ?

 

LE: Am gasit 6Q1423291D, dar scrie ca e pana la fabia din 2008, asta e din 2012, e posibil sa fie incorporat in pompa de servo...? Din 3 mufe, doar 2 sunt cuplate, a 3-a e falsa.

Modificat de opleistul23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, opleistul23 said:

A fost schimbata pompa de servo, functioneaza, nu am martori aprinsi in bord, dar am aceasta eroare. 1.2 TDI CFWA 2012

g250 1.2 tdi cfwa.jpg

Codeaza fara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunoasteti procedura pas cu pas ? Am logurile si la pompa actuala si la cea veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu parca ti-am zis sa o codezi cu coddingul vechi/original.

Asta e codarea ta originala: Codare: 11210

Intri pe pompa noua la codding si introduci 11210 si salvezi. Asta e tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, opleistul23 said:

Cunoasteti procedura pas cu pas ? Am logurile si la pompa actuala si la cea veche.

Exact cum ti-a explicat si spido, copy paste la codul vechi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/25/2023 at 6:28 PM, spido said:

Cam da. Ai o electrovalva blocata.

Aia a fost. Am schimbat blocul de celectrovalve, vacuumul pe egr e simtitor mai "mare". Am circulat doua zile si nu s-a mai aprins.

   Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru nimic !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la fabia 1.2 TDI CFWA  nicio eroare pe vcds, masa de cenuna, cea care se arde in mers e de 60 de grame, iar masa de cenusa ulei( nu cred ca le-am tradus bine) e de 9 g. Presupun ca cele 60 de grame raman in urma arderii celeilalte valori(actuale 9 g), si-a dat acum 98 de km ultima regenerare.

Masina are 300k KM.

Ce ma sfatuiti sa fac ? Acum merge cu sonda lambda scoasa  dar tot fumul il scoate pe acolo.

Modificat de opleistul23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@F l o r i n

@spido

Salut. Am achizitionat de curand un auto skoda octavia scout, motor 2000, 184 cp din 2015 DSG. am fost cu ea intr-un servis inainte de a o cumpara, sa ii fac o verificare. toate bune, am gasit ceva erori la capac rezervor, baterie, si asta

1 Fault Found:
10763 - Starter Enable from Selector Lever Sensor System 
          P1734 00 [002] - -
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

care am inteles ca nu ar fi mare lucru. 

dar dupa ce am luat-o , a doua zi , cu motorul rece, a inceput sa inece, ca si cum ii lua aerul, si revenea imediat dar facea asa pana se incalzea motorul. am fost intr-un alt servis, si au verificat-o , nici o eruare, au spus ca e de la cutie.

am fost la in servis specializat in cutii  automate, au spus ca e de la motor. 

dupa un drum mai lung 1000km am constatat  ca are si un consum de ulei, cam 1 litru la 1000km, am pus-o din nou te tester si au incebut baietii sa scoata mufe de pe dpf, si egr, si masina nu a reactionat in nici un fel. adica nici o eruare, nici in bord si nici pe tester. s-a concluzionat ca ar avea un soft sa nu recunoasca eruorile in nici un fel. 

in momentul de fata nu stiu de ce intrerupe, caci, nimic nu imi indica ce ar fi. si parca nici nu imi doresc sa o iau prin eliminare, ca nu pot schimba tot motorul doar ca sa constat ca nu e de acolo. 

Ati mai intalnit astfel de probleme? Ce imi recomandati? Care este parerea voastra?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este cumparata de la proprietar sau de la samsar?

Cat a costat?

Cati km are?

DPF-ul in ce stare este? Cum se prezinta evacuarea?

In functie de raspunsurile la aceste intrebari costul reparatiei poate varia intre 500 si 5000 de euro. Eruare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De regula se lasa cu injector de inlocuit.

 

@conty

Ptr eroare-trebuie cautat,daca exista, kit reparatie switchuri pozitie levier schimbare trepte. Ptr cealalta problema,da,e posibil sa aibe un soft ,,manarit".Se pune inapoi fila originala,dupa care vor apare erori...care se remediaza.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!