Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

identitate78

@Al BundyMultumesc!

Este posibil sa fie o problema si la rulment/banda aceea magnetica?

Senzorii se schimba la ambele roti sau doar cel cu probleme?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte probabil.

Doar cel cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o problema cu Polo ul acesta, nu a dat niciun semn inainte sa numai porneasca, pana acum toti mi au spus ca ma costa 7000+ Ron, va rog niste sfaturi si sugestii:D:D: 

Polo 2013 1.6tdi DSG - vin ul e in poze

Multumesc anticipat

test1.jpg

test2.jpg

test3.jpg

Modificat de FlorinEu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia automata nu este vazuta de diagnoza. O sigiranta arsa,cablaje deteriorate..si in cel mai rau caz mecatronicul cutiei ,,prajit". Dar intai se verifica alimentarile si masa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/1/2023 at 2:55 AM, FlorinEu said:

pana acum toti mi au spus ca ma costa 7000+ Ron

A verificat-o cineva fizic...gen alimentarile in mufa cutiei, firele de can, etc? Daca da si sunt ok, atunci este macatronic defect, sens in care, se verifica costurile avansate mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 02.06.2023 at 8:25, F l o r i n a scris:

A verificat-o cineva fizic...gen alimentarile in mufa cutiei, firele de can, etc? Daca da si sunt ok, atunci este macatronic defect, sens in care, se verifica costurile avansate mai sus

Teoretic a fost verificata, doar ca sursa nu prea imi ofera mie incredere, daca aveti pe cineva pe care sa mi recomandati. Bucuresti sect 4 sau Popesti Leordeni as fi foarte recunoscator. 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutări,

 

revin și eu cu diagnoza completă făcută zilele astea. Toate ororile duc către modulul 13-Auto Dist. Reg care stă bine mersi la locul lui și nici nu a fost ”deranjat” vreodată (accidente, avarii, etc). Să încep cu siguranțele?!

Log-GJ22SCC-WVWZZZ3CZCE700209-205020km-127393mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa din acc si vezi pinii. Sunt oxidati? Acolo e problema lor,de regula. Poti investiga si sigurantele....dar de regula am gasit pini oxidati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua, după cum scrie și în titlu, am următoarele erori:

Car Scanner ELM OBD2
Version: 1.99.1/200991/GP
DTC report
Connection profile: Skoda OBD-II / EOBD Diesel 1.6 TDI CAYC, CAYA engineDate: 6/8/2023 9:23:52 AM
VIN: TMBGT61Z0A8041186
============================
OBD-IIOBD-II
DTCs: 2
----------------------------
P0101 [0x0101]
Mass air flow (MAF) sensor/volume air flow (VAF) sensor - range/performance problem
Mass Air Flow (MAF) Sensor Performance
Status: Pending
----------------------------
07329 [0x001CA1]
Status: Test failed, Test failed (current drive cycle), Pending, Test failed since last DTC clear, Warning indicator requested

Eroare apare după un mers constant la o turație de 3500 ture. După ce șterg erorile numai apar, este la fel de

adevărat că numai depășesc 3000 de ture. Este de schimbat senzorul MAF ? Dacă da, ce marcă senzor recomandați să cumpăr ?

Mulțumesc anticipat pentru răspuns

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut. am achizitionat de curand o skoda octavia 2000 tdi din 2015 si imi da urmatoarele erori

VIN: TMBLK7NE8F0143470   License Plate: BUCURESTI
Mileage: 230809km-143418mi   Repair Order: 1234

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: NE (5Q0)
Scan: 01 02 03 08 09 10 15 16 17 19 22 42 44 52 55 5F 69

VIN: TMBLK7NE8F0143470   Mileage: 230809km-143418miles

01-Engine -- Status: OK 0000
02-Auto Trans -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
22-AWD -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
55-Headlight Range -- Status: OK 0000
5F-Information Electr. -- Status: OK 0000
69-Trailer -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (J623-CUNA)       Labels: 04L-907-309-V1.clb
   Part No SW: 04L 906 021 ER    HW: 04L 907 309 A
   Component: R4 2,0L EDC   H22 7541  
   Revision: 81H22---    
   Coding: 111D0012043601080000
   Shop #: WSC 73430 031 00063
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906021ER 002007
   ROD: EV_ECM20TDI01104L906021ER.rod
   VCID: 79FE36A6F8421289AE-802C

No fault code found.
Readiness: 0 0 0 0 0 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans (J743)       Labels: 0D9-927-770.clb
   Part No SW: 0D9 300 012 H    HW: 02E 927 770 AQ
   Component: DQ250-6A MQB  H53 4518  
   Revision: 03253104    Serial number: TFK01411240818
   Coding: 0014
   Shop #: WSC 73430 031 00063
   ASAM Dataset: EV_TCMDQ250021 001001
   ROD: EV_TCMDQ250021.rod
   VCID: 1B320C2E123E80991C-804E

1 Fault Found:
10763 - Starter Enable from Selector Lever Sensor System 
          P1734 00 [002] - -
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear


-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes (J104)       Labels: 5Q0-907-379-ESP-V1.clb
   Part No SW: 3Q0 907 379 C    HW: 3Q0 907 379 C
   Component: ESC           H32 0384  
   Revision: 00000000    Serial number: 63384000001857
   Coding: 1C0762913424496F007B070741C32938462C9200E08294F400610070C009
   Shop #: WSC 73430 031 00063
   ASAM Dataset: EV_Brake1UDSContiMK100ESP 034024
   ROD: EV_Brake1UDSContiMK100ESP_034_SK37.rod
   VCID: 3A7CE9AABDC4D991E7-806E

1 Fault Found:
16401 - Tire Pressure Warning 
          C102D 00 [008] -  - 
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 214
                    Mileage: 230722 km
                    Date: 2023.06.14
                    Time: 15:15:21

 

Multumesc

Log-BUCURESTI-TMBLK7NE8F0143470-230809km-143418mi-1234.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/25/2023 at 3:16 PM, spido said:

Se adapteaza singura. Doar resetata valoarea invatata.

Salutare,revin dupa ce am schimbat regulatorul de pe rampa,eroarea p1065 a disparut iar masina porneste perfect,doar ca dupa 3200 iau limp si am presiune scazuta in rampa.Se poate te rog sa mi spui cum resetez valoarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mirceaR2505

Da,schimba Maf. Original.

@conty

Reseteaza Tpms si monitorizeaza eroarea de pe cutie.

@yoloyo

Ce regulator ai pus? Nou? Original? Cum stai cu injectoarele? Valori?

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus nou bosch.Valorile la injectoare sunt bune nu pot sa ma uit acum dar niciunul nu depaseste 0.35 din ce imi aduc aminte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, spido said:

@mirceaR2505

Da,schimba Maf. Original.

@conty

Reseteaza Tpms si monitorizeaza eroarea de pe cutie.

@yoloyo

Ce regulator ai pus? Nou? Original? Cum stai cu injectoarele? Valori?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yoloyo

De regula ptr presiune scazuta in rampa , fie avem un injector blocat..decalibrat..care injecteaza mai mult carburant decat ar trebui,fie un regulator defect,fie o pompa carburant puturoasa,care nu mai da debitul necesar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi i.am dat iar in gura si nu a mai dat limp deloc,ciudat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, detin de vreo doua luni o Skoda Octavia 3 facelift din 2017, motor DDYA 1.6 tdi  116 cp. Cand i-am schimbat filtrul de motorina, mecanicul nu a reusit sa amorseze pompa de combustibil. In VCDS a aparut eroarea: Serviciul nu este suportat in sesiunea activa.(am atasat poza) Acum cateva zile mi-am achizitionat si eu un tester si am observat aceeasi problema. Am incercat si din Output Tests si din Basic Settings. Aveti idee cum se poate rezolva?

De asemenea , din curiozitate am vrut sa vad valorile de pe injectoare dar nu-mi apar in VCDS grupurile:

                IDE00365 -- Injection quantity deviation cylinder 1 (mg/stroke)
                IDE00366 -- Injection quantity deviation cylinder 2 (mg/stroke)
                IDE00367 -- Injection quantity deviation cylinder 3 (mg/stroke)
                IDE00368 -- Injection quantity deviation cylinder 4 (mg/stroke)

Aveti idee cum se poate rezolva problema? Am atasat poze cu ce-mi apare dupa un search cu "inj" si "dev".

dev.jpg

eroare.jpg

inj.jpg

inje.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.L-am luat dupa OLX.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si un elm327 si nici cu car scaner nu pot vedea valorile...doar 'Fuel injection time deviation' si valorile sunt date in microsiemens. Are cineva idee cum se pot interpreta valorile astea ? Ce reprezinta ? Am tot cautat pe net si nu gasesc nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Vw cc motor cfgb , ieri, din senin, la semafor, a aparut spira in bord iar motoru nu mai are vlaga. Abia prinde 60 km/h. Am pus testerul si am urmatoarele 3 erori. Inainte de intamplare nu aveam erori pe motor. Clapeta a fost curatata anul trecut in vara. Sa se fi stricat si clapeta si actuatorul sau din cauza actuatorului a aruncat eroare si pe clapeta, ori invers? Va rog o parere avizata. Multumesc!

Screenshot_20230712_185727_Gallery.jpg

Screenshot_20230712_185724_Gallery.jpg

Screenshot_20230712_185721_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica N75, electrovalva care deschide vacuumul catre turbina si furtunul dintre N75 si capsula turbinei. Ai furtun crapat sau electrovalva defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

De ceva timp, mi se intampla tot mai des sa mi se aprinda in bord "pomul de craciun...". De cele mai multe imediat dupa pornire, insa mi-a mai aparut si in mers. De cele mai multe ori disparea totul, la fel cum a aparut (si in mers si dupa pornire).

Senzorii aprinsi sunt cei Log-FFFFF-WVWZZZ3CZGE000789-158740km.txtde (ABS,ESP,FRANA DE MANA...sper sa nu fi omis ceva). Practic la aparitia erorii imi taie toate functiile (esp,distonic,abs,front assist) .Va las log-ul atasat mai jos. Voi ce parere aveti?La ce sa ma astept si ce sa fac in continuare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!