Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Am facut azi un log, am sters ieri eroarea de la G62 si nu a mai aparut, inseamna ca e bun? Avand in vedere ca am scos odata mufa sa vad cum porneste asa, o fi stocat atunci faultul. Altele nu am avut la motor.

Tot asa persista valoarea constanta de la MAF specified de 850mg/str :angry: , cand am pus output test la EGR-on a scazut MAF actual pe la 150mg/str, e bine asa? La ralanti in schimb e 475mg/str.

LOG_01_003_010_011.ZIP

TNX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e constant MAF specificat 850 atunci e din resoftare si asta e facuta sa anuleze EGR. Uita-te in alte loguri si o sa vezi ca la throtle 100% maf e 850, sau pe acolo si egr inchis 4,8%. Deci e clar ce e la tine.

Mai fa o chestie: dupa pornire tine mana pe teava dintre EGR si evacuare si vezi daca se incalzeste. Daca nu inseamna ca egr nu lucreaza.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se incalzeste, asta am mai spus pe alt topic. Asta cu ce poate influenta??sa am consum mai mare?

Are cineva idee daca se poate face softul sa mearga ca cel original?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa treci pe softul stock sau sa iti faca cipul din nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum spunea si terrabyt ,nu se poate scrie softul prin interfata obd ,deci sigur nu am sa ma duc sa programat chip cat nu e asa mare problema, sau e?? spuneti-mi daca da. merita??am vazut pe multi care vor sa pacaleasca ECU sa nu functioneze EGR, vi-l dau cu placere :Driver:. Facem schimb de chipuri.

(ce am zis :( ) ,glumeam,

Deci, e ceva rau ca e asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR nu cred ca influenteaza consumul, este doar pentru reducerea poluarii. Nu sunt probleme daca mergi cu ea asa, dar s-ar putea sa nu mai treci testul de noxe la RAR, ITP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nefunctionarea egr influenteaza consumul doar la turatii mici sub 1800-1900 turatii, adica acolo unde ar fi trbuit sa functioneze. In acest caz maf este mai mare decat ar trebui, de ex la relanti 430 in loc de 230, si ecu ajusteaza motorina injectata in fuctie de zaloarea maf, deci maf mai mare= motorina mai multa injectata. Daca merge mai mult in afara orasului sau intr-un oras cu trafic lejer unde mergi mai mult peste 2000 de ture nu se observa diferenta la consum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la relanti nu e adevarat cu maf..... nu are cum sa se supuna la mai multe reguli in acelasi timp....

la relatinti motorina injectatata este controlata de turatia de referinta ... 900rpm.... doar ca arderea este mai proasta cu gaze reci si aici ajuta egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci in mers ,pana in 2000 rpm am consum mai mare??

Si intreb: cum trec pe soft stock??? Am inteles ca de la colegul nostru misu tdi ca se poate seta din soft cind sa cupleze sau sa nu culpeze EGR.

Sau orice varianta cum sa pot sa ajung la functionarea ei originala e bine venita. Se poate din vag-com? ca si lungirea timpului de functionare a bujiilor incandescente de exemplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, am ales relantiul ca exemplu, pt ca acolo se observa cel mai bine cum lipsa egr influenteaza valoarea maf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu stie o solutie concreta la problema mea cu MAF specified constant si EGR functional partial?? banuiesc ca exista daca cel dinaintea mea a facut-o. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din vag-com nu ai cum sa o faci, deoarece e alterata harta de maf deja. Consumul nu o sa fie mai mare , e nesemnificativ, singura "problema" e ca ne poluezi mai mult si motoru se incalzeste mai repede la relanti. Poti incerca sa recodezi pe cutie automata sa vezi , dar daca s-a modificat si partea de automata nu faci nici o afacere. Daca vrei sa mearag si EGR fie pui inapoi fisier original, sau macara harta de egr sa nu pierzi din caluti, fie schimbi ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa, am inteles ,in mare. Multumesc. Si fisierul acela de unde il fac rost? cat ocupa?? ma duc vw si cer, dati-mi soft pt golf4 alh '99? :). Si apoi cum il scriu? si ce garantie am ca mai porneste masina? Eu iau acel soft ca pe un bios de calculator. Asa e? daca da inseamna ca se poate salva acel fisier si dl. Voinea se pricepe la Tuning de asa ceva :D

Poate par prostesti intrebarile mele dar chiar nu ma am inca in domeniu soft al masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergi la vw ei nu fac de astea ,o sa iti vand un ecu nou, si nu-i prea ieftin...

La tine sunt 2 memorii fiecare de 128kb , cele originale sunt OTP(programabile o singura data in fabrica), cele care sunt acum pe masina sunt probabil flash(se pot programa de mai multe ori) dar iti trebuie un programator sa faci treaba asta + ca mai tre sa le dezlipesti si sa le lipesti la loc.

Daca vrei neaparat sa faci EGR functional trebuie sa mergi la cineva care se ocupa cu asa ceva si are si sculele necesare altfel ajungi ,cum ziceai, sa nu mai pornesti.

Da-mi un pm cu o adresa de mail si iti dau continutul original daca iti este de folos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut azi un log cu grupurile 8, 10 ,11 si il atasez poate nu e facut ca la carte dar nu am avut unde ca era oleaca polei si plus ca am vazut un Peugeot 607 facut varza intr-un pom noaptea ,pe str. Clujului langa OMV, dupa ce facusem log-ul ,cu politie cu tot ,salvare ,echipa de descarcerare. Avea motorul rupt de cutia de viteze, se vedea volant, ambreiajul, planetara pe drum sfarmata, electromotorul, far, etc, mii de pese, cabluri, lichide... In fine,tipul era viu, facea street racing cu un opel.

Scuze de OFF TOPIC dar e prima data cand am vazut asa ceva live.

LOG_01_00.ZIP

Sunt valori normale pt. injected qty?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM scanat un Golf 1,6 ,AZD,din 2001 si nu merga scanat motorul ,cu eroarea:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller:

Note: Can't Synch Baud Rate

Ce inseamna asta?Am vag KKL-USB soft 311

a mai dat si asta 2

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 AH

Component: 2K Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 01317

2 Faults Found:

00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)

35-00 - -

00944 - Heated Exterior Mirror: Passenger Side (Z5)

35-00 - -

Eroarea asta poate sa o dea numai daca ai oglinzi incalzite? Intreb asta pt ca cui i-am scanat asta nu stie daca are sau nu dotarea asta pe masina.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are oglinzi incalzite si nu functioneaza incalzirea oglinzilor. Verifica daca ajunge tensiune la comutator. Daca nu ajunge (tensiunea-12V) verifica fire,contacte, eventual sigurante.Verifica rezistentele din oglinzi.

post-12725-1231588407_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cred ca problema ar fi ca nu are comutatorul din portiera cu incalzire, deobicei ala ia un genunchi si se rupe :blink:,si apoi l-a fi inlocuit cu de ala fara. Cel cu incalzire are semnul acela pe el ca si cel de pe consola centrala, cel de dezaburire luneta nu? La el nu apare acel semn luminat pe comutatorul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca sunt 99% arse.... asa e si la mine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM scanat un Golf 1,6 ,AZD,din 2001 si nu merga scanat motorul ,cu eroarea:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller:

Note: Can't Synch Baud Rate

Pune la BAud rate 9600. La acea masina nu o sa mearga niciodata un autoscan, motorul se scaneaza separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de ajutor, a mers cu 9600. Intretimp am aflat ca si eu am oglinzi incalzite si sunt si arse :). Dar nu merita schimbat , la bani celor oem mai bine cumpar spray iar copiile sun copii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe parte stanga aftermarket si u e nici o diferenta fata de cea din dreapta care mai e originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat la sfarsitul lui decembrie sticla la oglinda stanga(era arsa). Cum zicea si colegul al bundy, si eu am luat-o pe producator si a fost 57 de lei. Dupa parerea mea nu este nici o diferenta intre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu erorile astea

02398 - Control Circuit for Rear Windshield Washer Pump

009 - Open or Short to Ground

01064 - Terminal 58d; Interior Dimming

010 - Open or Short to Plus - Intermittent

00061 - Footwell Lights

012 - Electrical Fault in Circuit

ma poate ajuta cineva cu un sfat , luminile la footwell sunt puse de mine , merg si nu dau erori in bord dar pe vagcom da(sunt leduri cu rezistenta deci nu consuma mult), exista vreo setare care se poate face la ele sa maresc timpul catre stau aprinse?

mi se pare ca stau max 5 sec daca nu 3 sec.

eroarea de la stergatorul de spate o am si pe el nu il am ciudat nu?

iar cea d ela interior de ce e asa ?ce ar trebui facut e cumva vreo probleme ce vine de la alarma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea de la footwell light e din cauza ca ai pus led-uri si alea au consum si rezistenta mult mai mici si crede ca le ai arse. Asa ceva am inteles ca se intampla si daca iti pui stopuri cu led. Problema se rezolva daca pui in paralel cu circuitul si un bec normal.

Stergator luneta nu ai echipat pe masina si totusi iti apare faultul? asa sa intelegem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!