Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 TSI CAVA, erori legate doar de presiune, am 7.98 bar presiune in rampa. porneste cam lung si merge prost, presiune ulei 1 bar la ralantii, bujii noi iridium. 

 

https://wetransfer.com/downloads/02b4875150f62fe966794f1f116b194320221210225253/461472

 

Am postat si in topicul de tsi 1.4, Scuze de dublu post.

318844202_676806370609182_4051252336589639038_n.jpg

318083142_517939390290894_9137444741468810065_n.jpg

318746106_817990052619394_3758925136450956138_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/5/2022 at 6:12 PM, lupo_bv said:

Eu zic sa faci rost de un vcds și să pui aici eroarea cu frezee frame cu tot și să faci niste loguri in mers pe grupurile 3-10-11 . Daca vrei sa vezi sigur că are legătură cu temperatura lichidului de răcire scoți mufa de la G62 și pui in loc o rezistență corespunzătoare temperaturii de 70 grade sa zicem, faci un test, apoi pui una corespunzătoare temperaturii de 90 grade și faci din nou un test.

Dar cel mai relevant este locul in mers (făcut unul la rece și unul la cald). Acolo se va vedea mai bine in ce condiții apare eroarea

 

Am atasat log erori si log in mers.

in excel sunt 4 loguri. in al 3lea si al 4-lea a aparut eroarea fiind motorul cald. (in log 4 am marcat si cu rosu unde am simtit ca intrase limp)

daca cineva are chef si timp sa se uite pe ele, poate observa ceva...

multumesc anticipat,

log erori.txt LOG-01-003-010-011.xls

 

 

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Destul de greu de spus. Ce se observă foarte uşor este că în majoritatea timpului valoarea măsurată de MAF este mai mare, uneori considerabil mai mare, decât valoarea specificată. Deci excludem aer fals între MAF şi turbo. Dacă ar fi aşa atunci valoarea măsurată ar fi din contră considerabil mai mică, dar presiunea relativ normală.

Dacă ar fi o problemă între turbo şi motor (şi aici vorbim de scăpare de presiune şi nu de aer fals) atunci valoarea măsurată ar fi cam cum este la tine binişor mai mare decît cea specificată, dar presiunea ar fi scăzută. Dar la tine presiunea măsurată este relativ ok şi în concordanţă cu cantitatea de aer.

Din cîte mi-am dat seama eroarea apare în condiţiile astea: rpm 2100, cantitatea de aer specificată undeva în jur de 350-390mg/str, cantitatea măsurată 490-555, presiunea prescrisă în jur de 1100mbar, presiunea masurată între 1300-1500 mbari

Cîte un grafic din fiecare log (la alea mai lungi am făcut pe cîteva porţiuni) poate îşi dă seama cineva

838032517_Log1.thumb.jpg.aea90e00a29eb7469b53aec0f0aea2a3.jpg

1998292939_Log2.thumb.jpg.c3c85c0a3134527a02a7b7a85bab7c1f.jpg

1948041042_Log3.thumb.jpg.58eb5ca614bd495fcedbc5f8c5940003.jpg

1307673903_log4.thumb.jpg.684369e99e15607554edb9b1dda42ec8.jpg

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv multumesc ptr timpul si atentia acordata. Sper sa vina cuiva vreo idee sau cineva care s-a mai lovit de problema.

 

Am incercat tot ce se putea pana acum, fara rezultat. O sa schimb iarasi filtrul de aer, poate o fi de acolo, desi nu cred.

Intradevar, cam pe la 2100rpm apare limp si numai cu motorul cald. La rece este ok. Daca merg sustinut cu viteza constanta, nu am problema, doar cand opresc sau incetinesc se intampla.

 

Daca opresc motorul si repornesc, isi revine(desi eroarea este stocata acolo) Urc pana la 70..80km/h...reduc viteza si rpm...iarasi limp. Opresc, pornesc..si tot asa.

Am un Elm27 obd cu o aplicatie pe telefon si dau clear errors cand apare.

La drum lung e ok, prin oras intre semafoare este calvar...

Cred ca pun termostatul defect la loc, sau siguranta cum ai spus daca nu gasesc odata o rezolvare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Mi s-a aprins in bord check engine, am scanat cu Obd11 si am eroarea P190E00 - Coolant pump for charge pressure cooler Supply voltage. In trecut am mai avut gasit aceasta eroare de cateva ori la scanare si am sters-o, dar acum e prima data cand se aprinde in bord check engine (Golf 7 2016, 1.6 tdi)

Cat de grava e eroarea si cum se poate rezolva? Mai pot merge cu masina asa? (avand in vedere ca vin sarbatorile si nu cred ca se poate rezolva in aceasta perioada)

 

Multumesc

f2835964-43b6-43ba-b637-f5c8ccacf8ab.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta sa inlocuiesti pompa. Nu mai intra in regenerare si vei avea alte neplaceri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Undeva pe langa baia de ulei. Vezi ca sunt 2 aproape identice,. trebuie sa o identifici pe cea defecta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa pentru intercooler/admisie este sub filtrul de ulei, in partea din fata a motorului. 

Verifica sa nu fi lasat mufa scoasa cand ai schimbat filtrul de ulei. 

 

daca mufa e ok, schimba pompa, vezi ca sunt 2 producatori, trebuie vazut de care ai pe masina, altfel nu se potriveste in suport. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat acum cu Obd11, din Output test daca functioneaza, se aud ambele pompe ca functioneaza (cele marcate in imaginea atasata).

Daca se aude ca merge inseamna ca e buna pompa sau totusi e posibil ca ceva nu e in regula cu ea? 

 

Ca fapt divers, bateria masinii e cea originala, are vreo 7 ani si ceva, e cam slaba, dar inca porneste masina. Ar putea avea vreo legatura?

Capture.JPG

Modificat de fm_2511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria nu are legatura. 

inseamna ca pompa e pe duca, merge doar cand vrea

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,va trebui sa schimbe pompa. Dau erori...aleator..pina crapa de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema la un audi a4 b6 1.9 tdi cod motor avf , de vreo saptamana imi apare esp-ul aprins in bord se aprinde la un interval de vro 5-10 minute de cand pornes  masina, sau in unele cazuri este aprins de cand pornesc masina si se stinge de data ce ma pun in miscare , astazi am facut un drum mai lung la -6 grade si nu sa mai aprins decat la intors cand gradele au crescut, simtome nu am vazut sa fie , sau cel putin nu sunt evindente, am facut o diagnoza cu un vcds iar rezultatul va fi atasat mai jos, care credeti ca ar fi rezolvarea la aceasta problema?

received_1219717691945397.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

26 minute în urmă, spido a scris:

Si pe Abs ce eroare ai?

Nu am eroare pe abs deloc 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica/inlocuieste releul ventilatorului racire. E chiar pe ventilatorul mare de la radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, 

cu putin timp inainte am avut probleme cu pompa de recirculare , am schimbat-o cu una noua Pierburg.

dupa schimbare am eroarea urmatoare :

 

 

Address 01: Engine       Labels: 03L-906-018-CFF.clb
Control Module Part Number: 03L 906 018 NB    HW: 03L 907 309 AE
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC   H27 4898
           Software Coding: 0019001A043601080000
            Work Shop Code: WSC 37365 001 1048576
              ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018NB 003005 (VW46)
                       ROD: EV_ECM20TDI01103L906018NA.rod
                      VCID: 77FCD340CECD45FEBB-8022
2 Faults Found:

4878 - Coolant Pump 2 
          P261C 00 [174] - Short to GND
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 40
                    Mileage: 169493 km
                    Date: 2122.14.06
                    Time: 13:35:11

                    Engine speed: 964.00 /min
                    Normed load value: 38.4 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 8 °C
                    Intake air temperature: 6 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.920 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Coolant temperature at radiator outlet: actual value: 5.4 °C
                    Bypass valve for EGR cooler: status-Bit 0: 00000000 
                    exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bit 0: 00000000 
                    exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bit 16: 00000000 
                    exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bit 24: 00000000 
                    exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bit 8: 00100101 
                    EGR cooling function: status-Bit 0: 00000000 
                    exh.gas recirc. (EGR) cooler pump: specified value: 94.20 %
                    Temp sensor for EGR after cooler: raw value: -270.6 °C
                    Exh.gas temp.sen 1: 20.0 °C

4096 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) 
          P0016 00 [032] - Incorrect Correlation
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 169396 km
                    Date: 2122.14.03
                    Time: 19:29:31

                    Engine speed: 817.00 /min
                    Normed load value: 21.2 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 63 °C
                    Intake air temperature: 5 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 11.640 V
                    Unlearning counter according OBD: 30
                    Engine start: start synchronization: EPM_MODE_VERIFY
                    Engine start: start synchronization 2: EPM_FULL_SYNC
                    Camshaft speed (RPM): 337.0 /min
                    Camshaft position: start of phase window: 127.79 °
                    Camshaft adaptation intake bank 1: phase position: -2.31 °
                    Camshaft slope position: 0.00 °
                    Crankshaft signal evaluation: status: GAPFOUND

 

Este posibil ca pompa noua sa nu fie buna ?

Multumesc anticipat.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori ai schimbat pompa gresita ori e defecta asta noua. Am gasit defecte...chiar daca sunt Pierburg.

Ps. Ai distributia decalata. Verific-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amandoua erori au aparut pe motor acum dupa schimbarea pompei, inainte aveam doar eroare pe Aux. Heat, care a disparut dupa schimbarea pompei dar au aparut cele noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca tu aveai eroare pe pompa de la aux heat, nu inteleg de ce acum apare eroare pe cea de la motor ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

asta ma intreb si eu, inainte aveam erori pe Aux.Heat , dupa ce am schimbat pompa au aparut erorile pe motor , acum imi merge Webasto si in stationare fara probleme dar ce fac cu erorile noi?

am sa dau pompa retur sa imi trimita alta. Hepu sau Continental si dupa ce o montez sa vad daca mai apare ceva.

precizez ca eroarea pe motor a aparut a doua zi dupa ce am montat pompa in mers, cred ca facusem 30-40 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune pompa OE cu exact codul care rezulta din ETKA, nu vreo echivalenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet, magazinele on-line s-ar putea sa-ti aduca o piesa cu cod OE dar echivalent, nu-l accepta, cumpara piesa de la dealer, ei sunt capabili sa-ti aduca exact codul indicat in ETKA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!