Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

pompa de recirculare ?

banuiala mea , nu cea de langa unitate , cealalta, este corect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut domnilor am eroarea asta la un tiguan 2012, ca sintome, nu mai bagă cald pe partea dreapta, unde se află modulul? Mulțumesc! 

20221203_110838.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce modul? Ce ,,sintom" ?

Modulul e de fapt un motoras care actioneaza o clapeta. Iar SIMPTOMUL e ca...nu e de acolo problema ta.Posibil sa ai un calorifer infundat partial. Deci...se cam lasa cu inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

45 minutes ago, Cehu said:

Vă salut domnilor am eroarea asta la un tiguan 2012, ca sintome, nu mai bagă cald pe partea dreapta, unde se află modulul? Mulțumesc! 

20221203_110838.jpg

verifica cu VCDS ul, daca lucreaza servomotorul pe partea dreapta, pe 08 AutoHvac, in blocurile de masura. Daca da, dat jos torpedou si inspectat vizual, daca lucreaza si comuta levierul din unitatea de clima. Daca da, inlocuit caloriferul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Masina in cauza, Polo 9n3  1.4 tdi  BMS  (EGR si DPF OFF, anulate fizic si din soft)

Inca cand am cumparat-o, a aparut eroarea P0101  http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16485/P0101/000257

la momentul respectiv masina era stock, cu dpf si egr ON, functionale conform, mult mai tarziu le-am anulat.

 

Simptomele:

- cand este frig afara (toamna-iarna-primavara) masina mege perfect, nu da eroare, trage conform.

- pe timpul sezonului cald, eroarea apare tot timpul, de obicei dupa un mers constant, daca reduc viteza, intra in limp mode. O sterg cu obd-ul si isi revine...dupa iar apare, de obicei cand schimb regimul de mers, in special in oras.

 

- Debitmetrul si intercooler sunt noi, problema persista. Ambele debitmetre functioneaza ok. (si cel inlocuit)

- cablajul deduc ca este OK, daca era intrerupt aveam problema indiferent de sezon sau alte conditii iar eroarea ar fi aparut imediat tot timpul.

- Desi eroarea imi zice "Air Leak" Tubulatura este OK, nu am gasit furtune sau tevi sparte/crapate, filtrul aer este curat, MAF si MAP curate. iarasi deduc ca daca era ceva spart sau crapat eroarea nu ar fi fost conditionata de sezonul rece sau cald.

 

Acum fiind sezon rece, masina rula OK fara nici o eroare, dar totul s-a schimbat ieri cand am inlocuit termostatul.

De mult am observat ca apa nu ajungea niciodata la 90gr si nici nu statea acolo. Am inlocuit termostat, temp ajunge la 90grade, sta acolo, totul ok.

 

Eroarea P0101 a aparut imediat dimineata cand apa a urcat la 90gr, chiar daca afara este rece.

O sterg, iese din limp, merg cativa km constant, totul ok...opresc la un semafor, dau sa plec...limp mode, iar o iau de la capat...samd.

 

Acum corelez eroarea P0101 cu temperatura motorului...cat timp motorul este rece sau sub 80gr...functioneaza perfect.

 

S-a mai lovit cineva de problema?  Sfaturi, ce sa-i mai fac?

 

Va multumesc!

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Stefan.DFS Ai incercat rularea cu mufa de la MAF scoasa inainte sa ia eroarea?   Odata ce scoti mufa trebuie sa intre pe default settings daca nu primeste informatii de la senzorul MAF.  

 

Mai jos sunt cauzele cele mai comune pentru aceasta eroare in situatia in care masina este stock,  posibil sa nu se aplice si la tine datorita modificarilor:

 

1 - Scurgeri de vid după senzor la corpul clapetei de aceleratie

( include clapeta de acceleratie infundata si/sau pozitionata incorect) 

2 - Filtru de aer murdar

3 - Impamantarile - sunt  sunt corodate

4 - Cablaj sau conectori la MAF

5 - EGR sau admisie înfundate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc nene FLORINE, am sters eroarea am intrat pe 08 cum mi-ai spus si m-am jucat pe output test, am luat-o la drum si acum bagă, dar probabil nu mai are viață lungă, încă o dată, sarumâna nene!

 

Modificat de Cehu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu drag..! No, daca face iar, verifica ce ti-am scris mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Doomy

Da, am scos mufa, motorul nu ruleaza in parametrii, sta in limp. O conectez la loc, sterg eroarea...totul ok. dar reapare in conditile mentionate.

 

Am schimbat si clapeta acceleratie, este curata si functioneaza conform. Testata pe alta masina, la fel ca si debitmetrele.

Eu elimin cablajele si conectorii impefecti pentru ca daca ar fi de acolo problema ar fi constanta si nu doar in anume conditii specifice. Gresesc ?

Filtrul este curat, a avut eroarea si cu filtrul nou, o elimin si pe asta

Modificarile DPF si EGR nu au schimbat cu nimic situatia, la fel facea si inainte sa umblu la ele.

 

 

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca un contact imperfect e un posibil defect sigur, poate dai intr-o groapa se aseaza firul pe pozitia buna si iar merge, mai dai intr-una si se modifica iar nu ai conexiune electrica. Parerea mea, daca poti verifici conectivitatea de la un capat la altul, iar cand faci conexiuniile incearca sa misti de fire , sa tragi un pic de ele, asa o sa vezi daca hiba de e aici, repet, este doar o parere personala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu banuiesc un soft facut prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea o avea de cand era stock, fara nimic fizic sau soft schimbat.

Eroarea apare doar cand temp. apei motor ajunge la ~ 90 grade.

Senzorul maf, clapeta acc, filtrul aer au fost schimbate, primele 2 fiind testate si pe alte masini fara probleme.

 

Subliniez lucrurile astea ca sa eliminam probleme de soft prost facut, probleme de cablaj etc (care sunt sansele ca un cablaj sa functioneze ok la 70 grade temperatura apei din motor, dar la 90 sa nu mai functioneze? :)) ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca in firul ala mai sunt doar cateva lițe de fir si tu ai un consum maricel, se incalzesc, se topesc si ciuciu contact, apoi cand motorul e rece, materialul in general ae comprima putin, si hopa iar ai conexiune electrica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dan.MDLL eroarea apare strict cand ajunge la 90gr. Merg zilnic de 2 ani cu ea si doar in iulie/august cand era ff cald avea problema asta. Niciodata iarna.

Ca exemplu, acum eram pe DN..drum drept si rulam constant la 100km/h. Am luat piciorul de pe pedala, a scazut viteza la 80 pe ora, dau sa accelerez....limp.

 

De mentionat ca nu am check engine sau spira in bord.   Nu apare nimic in bord niciodata.

 

Pana sa schimb termostatul ieri, masina nu urca mai mult de 80gr si rula ok tot timpul.

 

 

@Al Bundy eroarea era si inainte, cu masina stock.

 

 

 

 

Screenshot_20221205_171141_Torque (Lite).jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa faci rost de un vcds și să pui aici eroarea cu frezee frame cu tot și să faci niste loguri in mers pe grupurile 3-10-11 . Daca vrei sa vezi sigur că are legătură cu temperatura lichidului de răcire scoți mufa de la G62 și pui in loc o rezistență corespunzătoare temperaturii de 70 grade sa zicem, faci un test, apoi pui una corespunzătoare temperaturii de 90 grade și faci din nou un test.

Dar cel mai relevant este locul in mers (făcut unul la rece și unul la cald). Acolo se va vedea mai bine in ce condiții apare eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutări, 

 

am fost azi la revizia cutiei de viteze și mi-a apărut oroarea P1689. Băiatul zicea că ar fi de la electromotor/alternator/baterie?! Am încercat să caut codul ăsta pe forum și recunosc, n-am reușit să răsfoiesc toate topicurile. 

 

V-ați mai întâlnit cu ea? Cum ați rezolvat-o?

 

Mersi!

eroare DSG.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 minutes ago, CSS_RO said:

Salutări, 

 

am fost azi la revizia cutiei de viteze și mi-a apărut oroarea P1689. Băiatul zicea că ar fi de la electromotor/alternator/baterie?! Am încercat să caut codul ăsta pe forum și recunosc, n-am reușit să răsfoiesc toate topicurile. 

 

V-ați mai întâlnit cu ea? Cum ați rezolvat-o?

 

Mersi!

eroare DSG.png

Simptome, martori aprinsi, ceva? Daca nu, doar monitorizeaza problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciun martor aprins încă. Eroarea nu se șterge și nu apare în vreun alt modul în afară de cutie. 

Mașina are start-stop și pornire din buton. Am observat că dacă o las nepornită o zi două, prima pornire o face cam greoi, apoi după ce merg cu ea pornește vizibil mai ușor. Lucrul ăsta se întâmpla și vara, nu neapărat acum că au scăzut temperaturile. Nu stă în garaj, însă este cumva ferită de intemperii. Înțeleg totuși că mașina are 10 ani, iar din 2018 de când o am, pe parte consumatoare de curent am schimbat doar 2 becuri (alea care se aprind când virezi la viteze mici), dar nimic din categoria baterie, electromotor, alternator sau panou de siguranțe. 

 

Mi-am instalat o panaramă de aplicație cu OBD (Nonda se numește), dar măcar îmi arata statusul bateriei, mai jos o captură ecran a zilei de ieri când am fost la cumpărături. 

 

image.png.b498058ecbe6213ac76ec9a4bd61a37d.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa faci o scanare cu vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba despre un passat b6 din 2008, motorizare diesel 2.0, am cumparat masina nu de mult, ceea ce ma deranjeaza cel mai mult este ca nu merg senzorii de parcare (nici pe fata dar nici pe spate) am schimbat si bulbul de pe cutie dar degeaba ( tin sa mentionez nu se aprinde nici lumina de retur ..), cat despre restul, scoate fum putin cred ca ar putea fii unul dintre senzorii ce mai apar pe diagnoza .. (nu stiu )

Log-SV-WVWZZZ3CZ8E184547-280000km-199242mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul s-ar putea să aibă legătură cu eroarea de pe debitmetru. Pentru lămurire trebuie făcute niște loguri. Citește topicul de mai jos și fă ce scrie acolo 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!