Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Da, dar la varianta in engleza nu da nimic de motor pentru tipul lui de sasiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu da nimic de passat 3A,modelul meu fabricat intre 94-97.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inca ceva,a lui a scos fum albastrui foarte mult in timpul logurilor,a mea ...nimic vizibil in oglinda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana la urma e 3A nu 3B masina. Fumul albastru indica un consum de ulei, cel negru motorina multa si cel alb motorina putina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am facut azi un log in mers la un amic cu ALH. Mentionez ca la scan a iesit "deviatie pozitiva. Poate fi si altceva decat posibila blocare a geometriei turbinei? Aruncati o privire la atasament, va rog...

Nu e cam mare valoarea MAF?

log.1..xls

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, blocarea actuatorului in primul caz, dupa aia turbina . Daca era negativa erau scapari pe conducte si dupa aia turbina.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logurile cerute:

logul "ionut" este al masinii mele,celalalt al prietenului meu cu motorul mai "nervos".

geolgau_2.xls

ionut.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt domu ionut totu pare binisor pe partea de turbina...

pt log celalalt turbina ok.... dar cred ca este debitmetru mociiii..... (asta in caz ca nu are o spartura pe traseul dupa turbo)

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si atunci de ce tot a lui trage mai bine.e o diferenta destul de vizibila.parca si la secunde se vede.si totusi sunt diferente intre valorile "cerute" de ecu.si egr si la turbo.multumesc pentru interes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambele sunt de 90 cai si aceasi caroserie? exista o diferenta de presiune intre cele 2 masini (la specificat)

si la motorul tau nu inteleg ce arata la debitmetru....sunt identic egale....este imposibil....nu ai vreo eroare?

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana cum debitmetru care sa arate identic cu ce e specificat nu am vazut :icon_thumright:

Schimba intre ele debitmetrele si vezi cum se modifica comportamentul masinilor.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de mult timp aveam de gand sa fac asta.o sa facem schimb de debitmetre,am sa fac un log si o sa-l postez aici,sa mai discutam.stiu ca sunt masini vechi si nu mai prezinta asa mare interes,dar pentru cei care suntem la inceput sunt numai bune.facem "practica" pe ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am intrat in posesia unei interfete,multumesc D-lui Voinea ,am facut niste teste, atasez un log, precizez G62 stricat!! de ce imi arata 80*C??

De ce MAF actual nu se misca de la valoarea 850?? e normal?Ce parere aveti de poze,e ceva in neregula?? el la ralanti, 90*C.

In fisier sunt 2 teste ,unul mers normal, al doilea talpa in a 3-a. Turbo e ok?? EGR mi se pare dubios ceva,nu creste peste 19,9% duty cycle(poate e bine,nu stiu).

PS : consum la ralanti 0,39l/h.

post-34985-1231272324_thumb.jpg post-34985-1231272324_thumb.jpg

LOG_01_010_011_003.ZIP

post-34985-1231272336_thumb.jpg

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testul in mers se face cu a 3-a de pe la 2000 rpm "pedal to the metal" pana aproape de 4000 rpm.

LE: Nu stiu cum il vezi tu pe ala "actual" la 850, ca e vorba de "specified".

Modificat de AndyG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asa e ,am gresit , is noob inca ,deci , pareri???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

refa testu.... dar prima problema e ca nu merge egr....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge EGR, la, output test se aude cum "clickaie" si se infoaca teava aia dintre evacuare si egr, si dupa ce inchide se aude cum se tureaza turbo.,Eu zic ca e bun. de ce e valoarea constanta de la MAF specified?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare...pornesc laptop-ul si programul iar in momentul cand conectez cablul la masina, apare vestitul ecran albastru..am incercat pe mai multe masini si tot asa face...care ar putea fi explicatia ? o fi cablul busit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai vad ca nu are nici o actiune asupra MAF-ului..... nici nu cred ca are cum cat timp este specificat 850.... ??? adica trottle 100% ????

nu ai vreo erorare memorata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie ceva setat gresit in ecu si ii arata doar valoarea maxima de la MAF spec. aceea pt trotle 100% insa asta nu are nici o influenta asupra motorului deoarece ecu nu poate interveni in corectarea MAF actual. Cu toate ca logul nu e bine facut se pare ca MAF e bun, insa EGR nu lucreaza progresiv ci doar in 2 pozii-on si off asa cum spui si tu ca se aude cum inchide si deschide. Ca sa ne dam seama mai bine fa un log in treapta a-III-a cu pedala la podea intre 2000 si 4000 turatii apoi las-o in frana de motor pana la relanti pt a vedea cum lucreaza actuatorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de "problema" lui @marius1982.11, masina are tuning facut, valoarea de 850 specificat peste toata gama de rpm se foloseste pt a anula EGR din soft. flavius 76 zicea "insa EGR nu lucreaza progresiv ci doar in 2 pozii-on si off ", de fapt egr lucreaza doar pe off(470-480mbari maf real in relanti).

De asemenea pe linia 84 si 85 avem o presiune specificata de 2193mbari, cam mult pt un ALH stock :beerchug: . marius1982.11 refa logul pe grupurile 001 011 si 008.

038906108AE este un ecu tip vechi (generatie 99-00) cu 2 memorii si la acesta nu merge citit/scris prin OBD deci s-a muncit un pic la el. marius1982.11 asa ai luat masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam ca e din soft....egr merge limitat din adaptari....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,asa am luat-o. Am sa fac si azi un log bun ,dar EGR face click numai pe output test nu si de la sine, asa nu merge. sa fie ceva hackuit la ea? pote sa fie ceva rau daca e asa?

Multumesc.

Si da, masina e '99, model 2000 , whatever.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!