Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

On 17.12.2020 at 18:25, RobyXander a scris:

Salutare, am si eu o problema sa i spun asa...

Mi a aparut check engine-ul iar spirala tot se aprinde si se stinge. De mentionat ca nu este intermitent, ceva nu o lasa sa stea aprinsa si imi tot bipaie.

Am pus tester-ul si imi da urmatoarea eroare:

Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit

P2564 - 007 - Signal too low - Intermittent - MIL ON

 

Masina in cauza este un Golf 5 2.0 TDI 170 cp cod motor BMN.

 

Acuma s-a schimbat din signal too low in signal too high (P2565)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu asa am crezut ca are ceva umblat la ea. Mi se pare ca miroase dupa masina la motorina ne arsa. Merge bine porneste bine ,consum mic cred, dar parca miroase.Sau mi se pare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut au ajuns injectoarele,daca poti sa ma ajuti,vreau sa le codez.Ce cod introduc? pe capul injectoarelor am urmatoarele :la unul dintre el am :  KD08/88443/B8HHKK/03L130277B/C001/SVO

la celalat: KB27/63482/DALLNP/03L130277B/C001/SV0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

2.0tdi CAGA sa oprit intr-o seara, dupa vreo 120km parcursi, de tot cu urmatoarea eroare p0237

Dupa ce am sters eroare de vreo 3 ori si aprox 5 min a pornit si merge normal de aprox 1000 de km - cred ca a scos putin fum la pornire. Din ce am citit pe rosstech poate fi problema de la furtunul de admisie sau ceva cablu care se incinge.

Pot sa fac vreun fel de testare / verificare cu vagcom-ul sau sa merg cu ea la verificare?

 

Multumesc in avans.

 

Ps: masina e la mine de 70k km si 4 ani si e prima data cand face nasoale. initial nu mai tragea si cand am oprit pe margine a murit complet motorul, apoi murea imediat dupa repornire.

 

Modificat de strik3ru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0237/000567 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too Low

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Lamp (MIL) active

Possible Causes

Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) Power Supply faulty

Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) faulty

Possible Solutions

Check Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) Power Supply

Check Manifold Pressure / Boost Sensor (G31)
 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16621/P0237/000567

 

Verifica cablajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am facut scanare cu vcds si imi apar niste erori IMG-20201228-175249.jpg.  

Mie mi se pare ca masina trage sau poate ma insel,adica daca nu mergea senzoru nu mergea bine si turbina. Sau poate am uitat cum mergea inainte de problema. O fi supapa de schimbat n75. Mai apar si erorile astia IMG-20201228-175322.jpg

IMG-20201228-175439.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il verific. Daca il desfac trebuie peurma ceva reglat cu vcds? Ma gandeam sa dau jos si egr si clapeta tot sa-i curat. Dupa aia trebuie ceva reglat sau porneste si merge fara probleme.Dar a doua problema cu clima air quality senzor ce i o fi stricat?

Modificat de Golffan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am zis ,actuatorul trebuie reglat .

Senzorul de calitate a aerului ajuta doar daca folosesti recircularea automata.( trebuie verificat cablaj/inlocuit senzor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteti sa explicati cum se regleaza? Multumesc

 

Modificat de Golffan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la cineva care cunoaste procedura ,nu o sa reusesti singur fara sculele si cunostintele necesare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am destule scule cred ca reusesc doar ca trebuie cineva sa-mi dea indicatie. Momentan nu pot ajunge la service auto. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai procedura in elsa...daca ai mai reglat turbine,e asemanator....daca nu, astepti pana trec sarbatorile.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos vacumu de la acuator cand trag din el se vede cum tija misca. Dar cand trag cu gura din furtunu spre supapa merge liber si cand suflu la fel liber o fi supapa stricata? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, recent am facut si eu o scanare pentru erori la golful meu si am obtinut urmatoarele:

- 01274 - Motor pentru clapeta de obturare presiune dinamicã (V71) 000 - Elaborare coduri necunoscuta - intermitent (aici stiam de problema, ventilatorul are o frecare pe frecvente inalte la o viteza sub jumatate si clapeta se aude ca nu sta intr-o pozitie cand este inchis/deschis)

- 01064 - Terminal 58d: modificare intensitate lumina interioarã 012 - defect circuit electric

- 00988 - Bec pentru lampa frânã dreapta (M10) 012 - defect circuit electric - intermitent

- 01505 - Bec semnalizare dreapta spate (M8) 012 - defect circuit electric - intermitent (aici trebuie inlocuit becul de semnalizare)

- 00985 - Lampa poziþie DS (M2) 012 - defect circuit electric - intermitent

- 00588 - Declansator pirotehnic airbag sofer (N95) 001 - valoare limita superioarã depãºitã - intermitent - MIL aprins (aici am martorul de airbag aprins in bord si unde mersesem la service au zis ca nu au ce sa faca ca e de la scaun)

- 00893 - Comutator mâner de deblocare haion (E234) 007 - scurt la masã - intermitent (aici ii rugasem pe cei unde mersesem la service sa o rezolve ca mi se bloca haionul, acum nu se mai blocheaza dar tot am eroare)

- 00361 - Element încãlzire pentru încãlzire suplimentarã (Z35) 014 - defect

 

De asemenea am facut si o citire a valorilor pe injectoare:

Cil 1=1.2 mg/cursa, Cil 2=1.51 mg/cursa, Cil 3= - 1.69 mg/cursa, Cil 4= - 1.01 mg/cursa atunci cand motorul era rece iar cand era cald:

Cil 1=1.27 mg/cursa, Cil 2=1.15 mg/cursa, Cil 3= - 1.81 mg/cursa, Cil 4= - 0.61 mg/cursa. Cum sunt aceste valori? Injectoarele 1 si 2 sunt cu probleme? 

 

Si in final am incercat sa fac o verificare si a turbinei si EGR, cum am citit ca se face (in treapta 3, citind valorile de la 2000-4500 rpm) si am obtinut rezultatele din poza. Aici am inteles ca presiunea prescrisa de la turbo trebuie sa fie la o diferenta mica fata de cea masurata. Cum sunt valorile?

Sper ca am nimerit bine topicul cu toate lucrurile scrise.

Multumesc de ajutor anticipat!

golf.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si La multi ani!

Am si eu erorile astea pe autotrans, cu motorul pornit.

Daca ma poate lumina cineva, ii multumesc frumos.

Cu stima.

20210102_223624.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Un Pasat 2007, 2 tdi .....

 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 03G-906-021-BMM.clb
   Part No SW: 03G 997 021 J    HW: 028 101 211 9
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  3898  
   Revision: --H02---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 60119 142 93665
   VCID: 306FA5C7A3235A06A3-8064

3 Faults Found:
005488 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
               P1570 - 000 -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 282676 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2020.11.12
                    Time: 10:04:25

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.54 V
                    Bin. Bits: 00001111
                    Bin. Bits: 11000000
                    (no units): 0.0

001027 - EGR Valve (N18) 
               P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 22
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 283676 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2020.12.15
                    Time: 07:41:17

             Freeze Frame:
                    RPM: 2058 /min
                    Speed: 52.0 km/h
                    Duty Cycle: 82.1 %
                    Voltage: 14.59 V
                    Mass Air / Rev.: 555.0 mg/str
                    Duty Cycle: 0.0 %
                    Bin. Bits: 00000000

000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 283681 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2020.12.15
                    Time: 07:55:19

             Freeze Frame:
                    RPM: 2205 /min
                    Speed: 56.0 km/h
                    Load: 98.0 %
                    Voltage: 14.67 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 1540.2 mbar
                    Absolute Pres.: 1111.8 mbar

Readiness: 0 1 0 0 0 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si, ce simptome are? Pare sa fie probleme la partea de turbo, nu face presiune cum trebuie si imobilizator

Nu face presiune.....trebuie verificat. Poate sa fie probleme vacuum,  actuator, furtune, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apare spirala în bord și se plafonează... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificat ce ti-am scris mai sus, legat de vacuum si traseu turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Senzor calitate aer defect. Se schimba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

 

Pentru eroarea de mai jos imi poate spune cineva unde vad si eu valoarea actuala sa pot ajusta ? Sau este de la altceva ?

Masina Golf 6 1.6 CAYC. Mentionez ca nu am Meas. Blocks activ iar in Adv. Meas. Values nu stiu care este valorea pe care o caut.

 


                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-023-CAY.clb
Control Module Part Number: 03L 906 023 B    HW: 03L 906 023 A
  Component and/or Version: 1,6l R4 CR td H23 9970
           Software Coding: 00114016032400080000
            Work Shop Code: WSC 00066 123 00185
              ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023B 003010 (VW36)
                       ROD: EV_ECM16TDI02103L906023PA.rod
                      VCID: 2541449324E10F67F4-8070
1 Fault Found:

6039 - Camshaft Position Sensor (G40) 
          P0341 00 [172] - Implausible Signal
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 12
                    Mileage: 224511 km
                    Date: 2020.14.29
                    Time: 15:03:33

                    Engine speed: 141.75 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 255 km/h
                    Coolant temperature: -5 °C
                    Intake air temperature: -5 °C
                    Ambient air pressure: 1010 mbar
                    Voltage terminal 30: 8.584 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Engine speed: 191 /min
                    Vehicle speed: 255 km/h
                    Accelerator position: normalized-Accelerator position: 0.00 %
                    Battery voltage: 8.4 V


Readiness: 0000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributie pusa gresit sau senzor defect ,gasesti valorile in Adv.Meas.Values

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Distributia este facuta de mai bine de jumatate de an. Eroarea abia a aparut acum. Ce rubrica mai exact in Adv. Meas Values ? Si ce valoare ar trebui sa am sa fie ok ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!