Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Vezi sub scaun sofer...ai vreo cutie pe acolo?? Sau vreo mufa libera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie codat fara BC.

 

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este codat fara BC.....0000002. 

2 este Variant (stergator spate) fara BC

Screenshot_20201215-192217_Chrome.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci sa codeze fara stargator spate, ca de pe maneta se pare ca nu are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/15/2020 at 8:47 AM, gigione01 said:

Concluzie corecta!

E Variant, fata bc, fara tempomat, manuala, fara volan comenzi.

Ce procedura trebuie facuta?

 

Stergatorul spate iti merge? Poti comuta din maneta pt spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 minute în urmă, F l o r i n a scris:

Stergatorul spate iti merge? Poti comuta din maneta pt spate?

Da,pot comuta si da,functioneaza.

Aveti MP ca sa nu mai poluam topicul altfel sunt pasibil de warn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu e nici de acolo....e ok.

 

Rog un moderator sa mute discutia nostra la un topic adecvat. Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,dupa schimbarea filtrului de particule cu unul nou si a egr-ului mi-a aparut eroarea Eroare p246300 particulate filter restriction -soot accumulation bank1.Precizez ca dupa schimbarea filtrului s-au resetat valorile dpf-ului.La prima aparitie a erorii am resetat valorile dpf sa stins martorul din bord si a disparut eroarea.Acum a reaparut aceeasi eraore.Sa fie defect vreun senzor? care dintre ei sa incerc sa ii schimb?Eu ma gandesc la senzoru de presiune cel in care intra cele doua furtunase....

masina este 1.6 diessel 2010 cayc.Va rog sa nu stergeti postarea.Multumesc.

Modificat de costy277
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan pinned this topic

NU ai rezolvat ce era mai important ,aduca cauza colmatarii dpf-ului.

Ai o problema la motor ,care infunda dpf-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun dar eroarea pare a fi a senzorului de presiune ......masina nu comsuma ulei ,injectoarele sunt perfecte are doar 130000km luata de noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 minutes ago, costy277 said:

Bun dar eroarea pare a fi a senzorului de presiune 

pare ....cuvantul asta te-a costat cam mult si nu ai rezolvat nimic.

Cat e presiunea diferentiala la relanti ?


 

P2463 - Diesel Particle Filter: Excessive Soot Accumulation

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Possible Causes

Diesel Particle Filter "full"

Possible Solutions

Check Diesel Particle Filter

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanez si te anunt ,mersi pentru interes

 

 

 

Possible causes for this engine code include: Excessive soot accumulation due to insufficient DPF regeneration Bad DPF pressure sensor Insufficient diesel exhaust fluid Incorrect diesel exhaust fluid Shorted or open wiring to the DPF injection system or exhaust pressure sensor Defective PCM or a PCM programming error Faulty exhaust pressure sensor

Read more at: https://www.obd-codes.com/p2463
Copyright OBD-Codes.com

de aici am dedus ca ar fi senzorul tinand cont ca celelate sunt noi

Modificat de costy277
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate operatiile ieftine si simple trebuiau verificate inainte de a inlocui dpf,egr....care sunt piese scumpe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Difference pressure 4.06 hpa la relanti ,creste in acelerare

offset for differential presure 1.33 hpa la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu contact 0 la relanti cu senzor schimbat de la 4,06 este 1,33 si 2,00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de presiune diferentiala  e ok ,problema e in alta parte.

Ai pornit motorul cu  dpf-ul scos ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era musai de pornit fara dpf ,asa vedeai cat fum scoate si nu montai dpf-ul pana nu se remedia problema.

Ai facut reparatiile total pe dos si fara nici o logica .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

INJECTOARELE 2 SI 3 PRAFFF,filtrul vechi oricum trebuia schimbat era ruginit si aproape se faramita ,trebuia schimbat oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai remediat problema injectoarelor ?

Dpf-ul tine lejer 400-500.000 km .

la 130.000 ...ar trebui sa fi ca nou .

Ceva lipseste din “ecuatie” ,cam multe probleme pt 130.000 km 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o problema sa i spun asa...

Mi a aparut check engine-ul iar spirala tot se aprinde si se stinge. De mentionat ca nu este intermitent, ceva nu o lasa sa stea aprinsa si imi tot bipaie.

Am pus tester-ul si imi da urmatoarea eroare:

Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit

P2564 - 007 - Signal too low - Intermittent - MIL ON

 

Masina in cauza este un Golf 5 2.0 TDI 170 cp cod motor BMN.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa le schimb si vedem dupa, intr-adevar dar masina are 10 ani totusi ,condusa mosnegeste de cineva in varsta.Filtrul vechi era foarte ruginit si infundat ,nu aveai ce sa cureti la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • smokane
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!