Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Ieri a mai afisat de 2 ori "eroare injector". Acum e destul de clar ca e legat de regenerare. Dupa ce a dat "eroare injector" am pornit motorul si a intrat direct in regenerare. Dupa circa 30 de secunde am oprit sa mai dau odata la cheie doar sa pozez mesajul de eroare.

Mesajul a aparut dar nu am apucat sa fac poza (a stat 2 secunde si a comutat pe cel de setat presiune anvelope).

A 2-a oara (desi am pornit motorul cu mesajul "eroare injector" nu a mai vrut nicio regenerare). Am mers destul de mult si nu a mai vrut nicio regenerare. (vreo 140 km).

 

 

Chiar nu a patit nimeni asa ceva? Sa fiu eu singurul "fericit"?

In ambele cazuri de ieri motorul a mers fara cusur (rotund, silentios - as inclina sa cred ca e o eroare pe parte electrica a injectorului mai degraba decat pe cea mecanica). Apare si dispare cand vrea ea...

 

Recomandarea celui care a facut diagnoza a fost sa mai merg cu ea asa pana apare ceva pe VCDS. Ma intriga de ce imi scrie mie mesaj de eroare si la diagnoza nu da nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, MOTANUL said:

Ieri a mai afisat de 2 ori "eroare injector".

Posteaza acesta eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca nu e problema nici la masina, nici la VCDS - nu am citit eu cum trebuie mesajul intrucat a stat de fiecare data maxim 1 secunda.

 

De fapt masina scria: "eroare indicator" si ulterior "presiune pneuri". Adica mesajul de eroare nu are nicio legatura cu injectoarele.

 

 

 

IMG_20201108_102106.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

La scanare cu vcds imi apare eroarea din foto. Nu se sterge, sau cel putin nu am reusit eu.

Aveti idee de la ce este? 

WhatsApp Image 2020-11-09 at 17.24.39.jpeg

Modificat de alexandruci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost citit codul pin/de siguranta....cu japca. Nu ai cum sa rezolvi problema.Necesita scule avansate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara , la senzorul 3 temperatura evacuare ,vw passat 1.6 tdi 2010, dupa ce l-am inlocuit astazi la pornire iarasi am martor in bord, la scanare si verificare s-a constatat ca la mufa sunt 3 v din cei 5 , voltajul acumulatorului este de 11, 3 v ,mi-s-a spus sa schimb acumulatorul , are cineva o idee?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, cristian 66 said:

buna seara , la senzorul 3 temperatura evacuare ,vw passat 1.6 tdi 2010, dupa ce l-am inlocuit astazi la pornire iarasi am martor in bord, la scanare si verificare s-a constatat ca la mufa sunt 3 v din cei 5 , voltajul acumulatorului este de 11, 3 v ,mi-s-a spus sa schimb acumulatorul , are cineva o idee?

multumesc

Sigur au schimbat senzorul defect? Am N cazuri in care au schimbat senzorul gresit....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, sunt nou pe aici.
3.0 tdi ckvc schimbat garnituri radiator ulei si tot ce exista sub admisie.
Borna data jos, instalatia electrica de pe motor desfacuta,pusa la loc ....masina pornita totul normal.
A2a zi pornit motor: Check engine,pun diagnoza 0038f3 Unknown error.
Masina se comporta normal fara pierdere de putere sau altceva.
Diagnoza e un delphi ds150e. Sa incerc un vcds? are cineva habar de 0038f3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 30+ ani de condus diverse masini am vazut prima data motorasul galben in bord. Am verificat imediat, interfata adevarata, Passat B7 CAYC, am sters eroarea si nu mai este. Sa fie dusa o bujie?


1 Fault Found:
10158 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11) 
          P0672 00 [237] - Electrical Fault
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 140804 km
                    Date: 2020.11.07
                    Time: 10:20:06

                    Engine speed: 242.00 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 9 °C
                    Intake air temperature: 10 °C
                    Ambient air pressure: 980 mbar
                    Voltage terminal 30: 10.616 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Glow status-STATE_GLOW: 48
                    Fuel temperature-TFU: 7 °C
                    Sensor for engine block temperature: raw value-Coolant temperature: 6 °C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristian H- da,schimba bujia 2.

@hellboy900k- fa o diagnoza cu un vcds ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

La o scanare in joaca a cutiei de viteza cu motorul pornit si dupa ce am trecut levierul de comanda prin toate treptele, am primit erorile astea pe care din pacate nu ma priceo sa le interpretez, ma puteti ajuta? Multumesc.

au aparut la o scanare cu motorul pornit si dupa ce am trecut schimbatorul prin toate treptele.

La scanare doar pe contact, nu apar.

E normal ? sau este o problema undeva?

Multumesc

thumbnail.jpg

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

In urma cu 10 zile am schimbat rotile de iarna (ca vine iarna:)) si am reglat avansul (g51 cu 4, de la -4,5 la -0,5) iar astazi s-a aprins martorul galben check engine. Acestea sunt erorile ce au aparut. S-au sters toate si masina merge bine. Cand a reglat avansul s-au scos intradevar niste mufe pe care le-a montat inapoi, bateria nu afost deconectata iar dupa reglaj a pus testerul pentru verificare avans si nu erau erori. Am fost si la spalatorie intre timp. Ceva idei? Multumesc!!!

 

 

Adresa 01: Motor (CBA)       Eticheta: ROJ\03L-906-022-CBA.clb

1 cod a gasit:
009298 - Filtru de particule dizel;senzor diferenţă de presiune; defect electric 
               P2452 - 000 -  - intermitent

 

 

Adresa 25: Blocare pornire        Eticheta: ROJ\3C0-959-433-25.clb

2  coduri de defecte:
02823 - Nu sunt satisfăcute conditiile pentru blocare coloana de volan (ELV) 
             000 - - - intermitent

02827 - Solicitare de trezire prin ESP 
             008 - semnal neplauzibil - intermitent

 

 

Adresa 44: Asistenta directie        Eticheta: ROJ\5N1-909-144.clb

3  coduri de defecte:
01316 - Modul comandă frâne 
            004 - lipsă semnal/nu comunică - intermitent

01316 - Modul comandă frâne 
            004 - lipsă semnal/nu comunică - intermitent

01314 - Modul comandă motor 
            004 - lipsă semnal/nu comunică - intermitent
           
             

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar daca revin, posteaza iar ce apare la scanare si vedem care este problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Revin co o intrebare si o problema mai veche. Am avut probleme cu turbina, intra in limp mode. M-am hotarat sa o repar. Joi am luat masina din service unde mi-au reconditionat turbina si mi-au facut schimbul de ulei. Vineri seara s-a aprins martorul de motor in bord si nu mai trage. Voi atasa erorile de dinainte de reparatie si de dupa. Ce ma sfatuiti sa fac?

2 Faults Found:
012295 - Camshaft Position Sensor (G40) 
               P3007 - 000 - No Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 212884 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 14:27:45

             Freeze Frame:
                    RPM: 798 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.44 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Idle Stabilization: 0.0°KW
                    (no units): 48.0

000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 212884 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 14:27:45

 

 

1 Fault Found:
000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 212204 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 16:52:26

             Freeze Frame:
                    RPM: 2646 /min
                    Speed: 75.0 km/h
                    Load: 52.2 %
                    Voltage: 14.67 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 1550.4 mbar
                    Absolute Pres.: 1081.2 mbar
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am cunostinte pentru asa ceva si nici posibilitatea. Maine ma intorc cu ea in service. E a doua oara cand merg la acest service si mi-e oarecum frica sa nu ma fi tras in piept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, golivax said:

Va salut. Revin co o intrebare si o problema mai veche. Am avut probleme cu turbina, intra in limp mode. M-am hotarat sa o repar. Joi am luat masina din service unde mi-au reconditionat turbina si mi-au facut schimbul de ulei. Vineri seara s-a aprins martorul de motor in bord si nu mai trage. Voi atasa erorile de dinainte de reparatie si de dupa. Ce ma sfatuiti sa fac?

2 Faults Found:
012295 - Camshaft Position Sensor (G40) 
               P3007 - 000 - No Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 212884 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 14:27:45

             Freeze Frame:
                    RPM: 798 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.44 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Idle Stabilization: 0.0°KW
                    (no units): 48.0

000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 212884 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 14:27:45

 

 

1 Fault Found:
000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 212204 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 16:52:26

             Freeze Frame:
                    RPM: 2646 /min
                    Speed: 75.0 km/h
                    Load: 52.2 %
                    Voltage: 14.67 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 1550.4 mbar
                    Absolute Pres.: 1081.2 mbar
 

Am asa un dubiu ca au inlocuit turbina degeaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic. De multa vreme la schimbari de viteza in turatii mai mari suiera. Deci, ma gandesc ca era obosita. Dubiul meu este, daca au reconditionat-o sau nu. Nu ma pricep deloc la mecanica. Dupa reconditionare si dupa montaj se mai fac ceva ajustari, reglaje?

Modificat de lupo_bv
Eliminare quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. ma puteti ajuta si pe mine cu interpretarea urmatoarelor erori?

 

Adresa 25: Blocare pornire        Eticheta: ROJ\3C0-959-433-25.clb

   Numar VAG SW: 3AA 959 433     HW: 3AA 959 433

   Component:    IMMO         043 0400 

   Revizie: 00043000    Numar serial: VWZCZ000000000

   Atelier: WSC 131071 1023 2097151

   VCID: 76E353DF01C734FF8C-8022

 

   Subsistem 1 - Numar VAG: 3C0 905 861 J

   Component:    ELV          029 0380

   3C0905861J     ELV          029 0380  

 

1 cod a gasit:

02861 - Blocare coloana electronica de volan: defect de blocare

            008 - semnal neplauzibil - intermitent

             împrejurari cod:

                    Stare defect: 00101000

                    Prioritate defect: 4

                    Frecventa defect: 3

                    Resetare contor: 169

                    rulaj: 271609 km

                    Indicator de timp: 0

                    Data: 2015.04.06

                    timp: 06:18:18

 

Adresa 44: Asistenta directie        Eticheta: ROJ\5N1-909-144.clb

   Numar VAG SW: 5N1 909 144 M    HW: 5N1 909 148 G

   Component: J500__APA-BS KL.309 1002 

   Revizie: 1AH03734    Numar serial: 00112870065701

   Codare: 0000258

   Atelier: WSC 05311 000 00000

   VCID: 3C7781F77F6BAEAFBA-8068

 

1 cod a gasit:

00750 - Indicator de defecte

            012 - defect circuit electric - intermitent

             împrejurari cod:

                    Stare defect: 00101100

                    Prioritate defect: 2

                    Frecventa defect: 2

                    Resetare contor: 166

                    rulaj: 271609 km

                    Indicator de timp: 0

                    Data: 2015.04.06

                    timp: 06:18:26

 

             împrejurari cod:

                        Cl.15 Con.

                    RPM: 0 /min

                    viteza: 0.0 km/h

                    (fara denumire): 4.0

                    tensiune: 11.70 V

 

 

Adresa 46: Confort        Eticheta:. ROJ\3C0-959-433-46.clb

   Numar VAG SW: 3AA 959 433     HW: 3AA 959 433

   Component:    KSG PQ47 ELV 043 0634 

   Revizie: 00043000    Numar serial: VWZCZ000000000

   Codare: 0091020052834E76340494157C084F0B607C01

   Atelier: WSC 05311 123 12345

   VCID: 76E353DF01C734FF8C-8022

 

   Subsistem 1 - Component:   Sounder n.mounted    

 

   Subsistem 2 - Component:       NGS n.mounted    

 

   Subsistem 3 - Component:      IRUE n.mounted    

 

1 cod a gasit:

00332 - Circuit de comandã pentru capac umplere rezervor

            007 - scurt la masã - intermitent

             împrejurari cod:

                    Stare defect: 00100111

                    Prioritate defect: 4

                    Frecventa defect: 1

                    Resetare contor: 157

                    rulaj: 271298 km

                    Indicator de timp: 0

                    Data: 2015.04.01

                    timp: 08:33:49

 

Legat de prima eroare, precizez ca de vreo saptamana, aleator, in special dimineata la rece si doar dupa o stationare mai indelungata, se aprinde intermitent martorul de volan cu rosu, se aud niste bip-uri si imi da eroare steering column defective. Am incercat sa pornesc masina si porneste, fara sa se opreasca. Daca scot cheia din contact si incerc iar, totul este in regula si nu mai apare eroarea. Repet, nu face mereu faza asta. De dimineata de exemplu, a pornit ok.

 

Multumesc

O zi frumoasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!