Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

tureazo si tu mai mult de 3000...mai precis pana in 4000 si cu treapta 3-a...... oricum nimic rau pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost turata ...conform specificatiilor din vagcom ... de pe la vreo 1800 pana la 3200 ....si asta in a 3a ..... o sa mai fac maine niste loguri pana in 4000 daca asa trebuie ...

multumesc mult pentru raspuns iar daca cineva mai vede ceva interesant chiar il rog sa posteze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da chiar exista vreun canal/controler/grup in care pot sa vad starea bujiilor ....sunt bujiile de la passat cu autotestare ? la opel stiu ca era un senzor dar nu individual ci doar de grup.

Modificat de voicud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, poate cineva sa se uite pe logurile ce tocmai le-am facut ... sunt 2 pe grupurile 3, 10, 11 si unu pe 8, 10, 11. Am impresia ca masinuta nu mai e ca la inceput si sunt curios daca nu am probleme prin acele zone. Din pacate sunt format .csv asa cum le scoate vagcomu, daca cumva inseamna o problema in descifrarea datelor sfatuiti-ma cum sa fac si ma intorc cu ele frumoase. :icon_thumright:

Multam

Debitmetrul arata cam mult. Incearca un nou log. Poate cu un alt debitmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un alt debitmetru nu am de unde sa iau doar pentru teste ...o sa mai fac azi si o sa o duc pana in 4000.

sper sa nu fie debitmetru ... mai ales acum in prag de sarbatori :P

multumesc mult de raspunsuri

p.s. si inca o intrebare .... cum pot face logurile mai "curate" aranjate ... in format txt .... le poate scoate vagcomul sau trebuie dupa ce ies .cvs-uri sa le iau la puricat?

Modificat de voicud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a si inca ceva ... stiam ca grupul 003 arata informatii utlile exclusiv la relanti ..... deci nu cred ca e vreo problema cu adevarat ... rog pe cineva mai avizat sa imi confirme sau sa infirme dupa caz cunostintele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@voicud

In versiunea 409 parca exista un convertor din .csv in .xls (este un mic exe)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deschide fisierul, selecteaza prima coloana, data, text to column, delimited, comma, finish

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@al bundy

Salut ! Am un nemernic de cod de eroare care imi apare din cand in cand,am cautat pe wiki dar tot nu stiu de ce sa ma apuc practic ce tre sa fac sa nu am sarbatori nefericite de Craciun

17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Limp mode

geometrie turbina care agata sau furtun sarit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Limp mode

geometrie turbina care agata sau furtun sarit

la furtun sarit dadea negative.

Geometrie care agata sau actuator blocat sau lipsa vacuum.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pentru ca trebuie sa schimbi bateria de la cheie. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sa o luam de la capat :nu porneste cu nici una din chei,si s a oprit cand masina mergea la relanti si nu a mai pornit deloc indiferent cat i am dat la automat

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Daca nu porneste cu niciuna din chei ...

01176 - Key Faulty: Signal too Low

Possible Causes

* Low voltage in key-battery

* Bad connections between immo reader coil and immo control module

Possible Solutions

* Replace key-battery

* If more than one key acts like this, check / clean the connector between immo reader coil and immo control module, the contacts tend to oxidize

* There is also another known issue with the wiring between reader coil and immo module, they are known to be too short so there is a 'longer' wiring (8D0-972-275) available

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze !!poate nu am fost atent ca ma ia dracii ca nu porneste am uitat sa spun ca nu am folosit masina vreo doua luni fiind plecat , e posibil sa se fi pierdut codul de pe ambele chei? si sa trebuiasca o reprogramare de chei pe la o reprezentata vw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

NU!

Eroarea respectiva NU are nimic de a face cu sincronizarea/resincronizarea cheilor.

Daca bateriile ambelor chei sunt bune, cred ca remediul este scris cu rosu in postul meu anterior. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce tb sa schimbe bateriile din telecomanda cheii?

Defect des intalnit este pompa de motorina dusa. Desfa capacul de la filtru de motorina pune contactul de cateva ori si tb sa ai pe cineva care sa vada daca la punerea contactului din capacul demontat iese motorina.

Se aprinde martorul de IMMO la bord?

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sarbatori fericite in primul rand :

am luat si eu o interfata KKL si am dat un auto scan "mentionez ca sant incepator cu diagnoza" si s scanat "Scan: 01,02,03,08,15" si mia aparut o eroare :

Address 02 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 927 156 BT

Component: AG5 01V 1.9l-PD RdW 1516

Coding: 00003

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

17087 - Brake Switch B Circuit Malfunction

P0703 - 35-10 - - - Intermittent

imi puteti spune si mie despre ce este vorba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Cristi, ma asteptam ca macar tu sa citesti si 2-3-4 posturi deasupra celui in care postezi... :P

Ca sa afli legatura dintre bateria cheii si postul tau, vezi ca mai sus omul a postat un log de scanare.

Ba nu, doua... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IMMO se aprinde si se stinge deci logic cheia e recunoscuta, ar putea fi pompa de motorina am sa ma uit maine daca e de vina pompa oricum multumesc pt sfaturi si va doresc un an nou plin de bucurii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din nou eu :) am rezolvat problema de mai sus am sters codul si na mai aprut am sa mai scanez o data dupa cateva zile sa vad daca mai apare.

dar jucanduma cu vag comul am dat de alta eroare :)

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 6N0 909 901

Component and/or Version: Gateway K<->CAN 0001

Software Coding: 00005

Work Shop Code: WSC 05314

1 Fault Found:

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-00 - -

ma puteti ajuta sa remediez aceasta eroare si ce anume sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Control Module Part Number: 6N0 909 901

... Software Coding: 00005

Work Shop Code: WSC 05314

Incearca sa codezi modulul cu 00006

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, ma asteptam ca macar tu sa citesti si 2-3-4 posturi deasupra celui in care postezi... :wub:

Ca sa afli legatura dintre bateria cheii si postul tau, vezi ca mai sus omul a postat un log de scanare.

Ba nu, doua... :)

Oricum ce legatura are bateria din telecomanda cu recunoasterea cipului. ?

Eu nu am telecomanda deci nici baterie in cheie. Batera este necesara doar pentru telecomanda nu si cip IMMO.

Omul a spus mai jos ca becul de IMMO se comporta normal. Deci eroarea aparuta a fost candva si nu acum. Gresesc eu undeva?

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!