Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

...daca ma poate ajuta cineva cu ceva date despre erorile aparute pe touran:

Address 01: Engine Labels: None

Part No SW: 03G 906 016 CD HW: 028 101 194 5

Component: R4 1,9L EDC 0000SG 6246

Coding: 0000072

Shop #: WSC 01324

1 Fault Found:

17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault

P0671 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 130.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 11.78 V

Bin. Bits: 00000100

Temperature: 5.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Va rog sa ma ajutati cu interpretarea unor log-uri.

Masina e un VW Polo 1.4TDI din 2004, 75CP, motor BAY

Eroarea pe care o primesc este 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent.

Cand am facut primul log eram deja in limp mode (masina nu tragea deloc).

Logul al doilea l-am facut dupa o repornire a motorului (masina tragea ok).

Logul al treilea l-am facut dupa ce am schimbat electrovalva ce da comanda EGR-ului (in ETKA am vazut ca se numeste solenoid valve - atasez si o poza cu schita ei). Piesa am luat-o de pe un Polo cu acelasi motor doar ca e fabricatie 2008. Am schimbat-o de proba pentru a ma asigura ce ea este problema. Intr-adevar, dupa inlocuire eu nu am mai avut probleme, in sensul ca pe masina mea nu am mai primit nici o eroare. Am montat si pe polo-ul din 2008 piesa (presupus defecta) de pe masina mea si la scurt timp s-a aprins martorul galben cu motorul in bord, iar la scanare a iesit aceeasi eroare pe care o primeam si eu - 19586. Din asta imi dau seama clar ca electrovalva de pe masina mea e stricata, insa chiar si cu cea de pe Polo-ul din 2008 observ niste diferente cam mari intre presiunea ceruta de ECU si presiunea facuta de turbina (in logul 3). E normal asa ceva? Sau mai exista niste probleme si in alte locuri?

post-35523-1227898612_thumb.jpg

1_limp_mode.XLS

Log_2_treptele3_4si5_.XLS

Log_3.XLS

post-35523-1227902990_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Rog traducere a logului atasat. Ma intereseaza daca parametrii sunt normali sau arata o functionare anormala a unui senzor/component/etc. Nu prea mai trage masina. Bora, 1.9 ASV 110cp. In momentul logului aveam doar eroarea N239 - Mainfold intake flap - open or short to ground.

Multumiri.

LOG_01_002_011_003.xls

Modificat de gre
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. logul nu e corect, trebuie ca pedala de acceleratie sa fie la blana, in treapta 3, intre 1500 si 3500 rpm.

2. Acea eroare nu poate afecta performantele masinii, clapeta e folosita doar la oprirea motorului, fara trepidatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la electrovalva era problema dupa cum ziceai..... diferenta intre specificat si masurat e normala la inceput..... nu exista destule gaze la turatia aia ca sa invarta turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...daca ma poate ajuta cineva cu ceva date despre erorile aparute pe touran:

ma mare parte trebuie sterse pt ca au fost intermitente..... dar posibil sa ai probleme cu bujia de pe cilindru 1

releu de spalator de faruri intrerupt

trebuie schimbat senzorul de temperatura g18

farurile trebuie calibrate din tester

si un tweter busit de pe usa din fata dreapta

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..merci mult Swat Cat,dar eroarea pe AUX HEAT a senzorului de temperatura nu ii pe G18 deci explica-mi te rog care e busit.

Modificat de NARCIU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce grupuri trebuie logate?

003, 010, 011

si dupa cum spunea si albundy pedala de acceleratie sa fie la blana, in treapta 3, intre 1500 si 3500 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut niste scanari la un Polo 1,4TDI din 2003 (al sotiei) si vad ca nu poate citi modulul airbag ... stie cineva care-i problema ?

http://vwforum.ro/index.php?act=at...t&id=117506

http://vwforum.ro/index.php?act=at...t&id=117507

http://vwforum.ro/index.php?act=at...t&id=117508

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze m-am grabit... senzorul ala de temperatura se afla in webasto.... momentan doar stergele si vezi daca merge bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze m-am grabit... senzorul ala de temperatura se afla in webasto.... momentan doar stergele si vezi daca merge bine

...dar nu ma lasa sa le sterg si nu functioneza,poate imi explica cineva ce are ca ma scoate din sarite.. :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta mea propie e infundata turbina si trebuie curatata. Ceea ce scrie si pe Wiki.

Sunt romane intregi pe forum despre tema asta.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut niste scanari la un Polo 1,4TDI din 2003 (al sotiei) si vad ca nu poate citi modulul airbag ... stie cineva care-i problema ?

Modulul de airbag mai exista pe masina? La punerea contactului se aprinde martorul de airbag si apoi se stinge? Sigurantele sunt bune toate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

An facut logul conform indicatiilor. A 3a, 1500-3500 range. Am si probleme cu G70 Mass air flow - open or short to ground. si mai apare Charge Pressure Control: Negative Deviation care dispare dupa ce dau clear fault, aparand sporadic, nu imi dau seama in ce conditii. Nu stiu exact sa interpretez logul, dar imi pare si ceva la EGR.

Multumesc anticipat.

LOG_01_003_010_011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetru trebuie schimbat sau verificate toate firele..... si posibil sa fie un furtun de vacum spart...de obicei la prinderile pe conducta de admisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat mai sus si voiam sa stiu daca EGR-ul trebuie sa indice 0% dupa 2000RPM, adica intre 2000-4000RPM, la mine dupa 2000RPM ramane fix pe 4,8%. Eu cred ca ar trebui sa fie 0% ceea ce inseamna ca nu imi inchide bine supapa egr . Trebuie sa o curat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetru trebuie schimbat sau verificate toate firele..... si posibil sa fie un furtun de vacum spart...de obicei la prinderile pe conducta de admisie

Din cauza asta ar trage asa rau nu? Am 0-100 cred ca in 30 secunde. Problemele de care spui le-ai dedus in urma interpretarii logului sau din fault-uri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce arata acolo este ciclul electrovalvei.... strebuie sa stea la 4.8 in mers .. e normal.... daca nu inchide bine nu se vede aici se vede la maf

gre: din amandoua.... ai zis ca ai eroare negativ deviation...insemna presiune prea mica m-am uitat pe log.... presiune nu urca deloc

si la debitmetru la fell ....scurt sau circuit deschis .......pe log a ramas valoare maf-ului la 550 ct care inseamna avarie

dar schimba mai intai debitmetru si fa alt log

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@swat

Merci man de informatii! Am fost la un service sa imi remedieze problemele, dar nu prea au stiut cum. Sper sa gasesc undeva.

Am vazut cateva sfaturi pe forum cum ca as putea sa incerc cu mufa de la G70 scoasa sa vad daca trage mai bine. Am incercat, si nici o diferenta.

Tu ai tot ASV nu? Cu cip? Cum se comporta masinuta dupa cip?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. AM facut o scanare unui audi a6 2.5TDI cu tip tronic si mi-a dat urmatoareea eroare:

17125- Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred

Comportament? Nu pleaca de pe loc.

Dupa ce dau clear codes, masina merge dar in scurt timp, reapare eroarea.

ce o fi? Ca daca era dus de tot ambreiajul ala, cred ca nu mergea nici cand dadeam clear codes..

Am citit acum pe ross wiki si spune ca s-ar putea sa fie uleiul din cutie. Ce parere aveti?

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scoate mufa de la debitmetru la cele la care mai indica ceva, la tine la 550 deja e in avarie, asa ca nu aveai ce imbunatatiri sa obtii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

An facut logul conform indicatiilor. A 3a, 1500-3500 range. Am si probleme cu G70 Mass air flow - open or short to ground. si mai apare Charge Pressure Control: Negative Deviation care dispare dupa ce dau clear fault, aparand sporadic, nu imi dau seama in ce conditii. Nu stiu exact sa interpretez logul, dar imi pare si ceva la EGR.

Multumesc anticipat.

Nu inteleg cum in logul din postul #1207 supapa EGR functiona normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!