Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Salut!

Ma poate ajuta cineva din Iasi sau Piatra Neamt cu piesa marcata din poza de mai jos? Masina e un polo din 2004 cu motor 1.4TDI BAY, 75CP.

Eroarea pe care o am e 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent

As vrea doar sa o inlocuiesc si sa fac un test sa vad daca mai apara eroarea sau nu. Am cautat piesa la un magazin de piese auto si e destul de scumpa (740Ron) si as vrea sa fiu sigur daca e defecta.

Cum am spus si intr-un post anterior, initial aveam eroarea 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent si imi intra in limp mode destul de des. Acum, dupa ce am curatat piesa respectiva, am eroarea 19586 si parca imi da limp mode mai rar. Am incercat sa fac un log pe grupurile 03, 10 si 11 (sper ca e bine facut :rolleyes: :rolleyes: treapta 3 cu pedala la fund). Ce puteti sa-mi spuneti despre valori?

,Group A:,'003,,,,Group B:,'010,,,,Group C:,'011

,,RPM,Mass Air / Rev.,Mass Air / Rev.,Duty Cycle,,Mass Air / Rev.,Absolute Pres.,Absolute Pres.,Load,,RPM,Absolute Pres.,Absolute Pres.,Duty Cycle

,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,

MARKER, STAMP, /min, mg/R, mg/R, %, STAMP, mg/R, mbar, mbar, %, STAMP,/min, mbar, mbar, %

, 10.90, 2394, 550.0, 823.2, 79.7, 11.22, 857.5, 969.0, 1662.6, 61.6, 10.58, 2310, 1662.6, 1540.2, 26.3

, 11.86, 1995, 205.0, 524.3, 79.7, 12.18, 597.8, 969.0, 1224.0, 46.7, 11.54, 2394, 1081.2, 1642.2, 24.7

, 12.82, 1743, 460.0, 568.4, 79.7, 13.14, 573.3, 969.0, 1213.8, 60.0, 12.50, 1701, 1254.6, 1213.8, 24.7

, 13.78, 1848, 625.0, 641.9, 4.8, 14.10, 710.5, 969.0, 1366.8, 100.0, 13.46, 1785, 1825.8, 1244.4, 24.7

, 14.74, 2037, 635.0, 779.1, 4.8, 15.08, 886.9, 969.0, 1683.0, 100.0, 14.42, 1953, 1968.6, 1448.4, 24.7

, 15.72, 2289, 660.0, 1068.2, 4.8, 16.04, 1107.4, 969.0, 2131.8, 100.0, 15.40, 2205, 2091.0, 1846.2, 30.3

, 16.72, 2583, 680.0, 1146.6, 4.8, 17.04, 1004.5, 969.0, 2162.4, 100.0, 16.38, 2499, 2091.0, 2223.6, 48.6

, 17.72, 2835, 680.0, 1019.2, 4.8, 18.04, 984.9, 969.0, 2131.8, 100.0, 17.38, 2751, 2091.0, 2080.8, 53.4

, 18.72, 3087, 700.0, 926.1, 4.8, 19.04, 901.6, 969.0, 2029.8, 100.0, 18.38, 3024, 2091.0, 2131.8, 57.0

, 19.70, 3297, 710.0, 931.0, 4.8, 20.04, 886.9, 969.0, 2050.2, 100.0, 19.36, 3213, 2091.0, 2040.0, 58.2

, 20.72, 3486, 710.0, 886.9, 4.8, 21.04, 877.1, 969.0, 2019.6, 100.0, 20.38, 3423, 2019.6, 2040.0, 60.2

, 21.72, 3675, 710.0, 872.2, 4.8, 22.04, 877.1, 969.0, 1999.2, 100.0, 21.38, 3612, 2019.6, 2029.8, 61.0

, 22.68, 3780, 595.0, 808.5, 4.8, 23.00, 514.5, 969.0, 1509.6, 0.0, 22.36, 3801, 2019.6, 2009.4, 61.4

, 23.82, 2856, 680.0, 774.2, 32.3, 24.14, 886.9, 969.0, 1876.8, 71.8, 23.32, 3066, 1581.0, 1387.2, 59.8

, 24.78, 2814, 260.0, 578.2, 79.7, 25.10, 519.4, 969.0, 1315.8, 0.0, 24.46, 2814, 1407.6, 1938.0, 62.6

, 25.76, 2730, 245.0, 480.2, 79.7, 26.08, 465.5, 969.0, 1111.8, 0.0, 25.44, 2772, 1101.6, 1193.4, 24.7

, 26.72, 2562, 220.0, 470.4, 79.7, 27.04, 480.2, 969.0, 1091.4, 0.0, 26.40, 2625, 1091.4, 1101.6, 24.7

, 27.68, 2310, 205.0, 480.2, 79.7, 28.00, 475.3, 969.0, 1071.0, 0.0, 27.36, 2394, 1081.2, 1081.2, 24.7

, 28.64, 2037, 200.0, 470.4, 79.7, 28.96, 450.8, 969.0, 1060.8, 0.0, 28.32, 2142, 1081.2, 1071.0, 24.7

, 29.59, 1806, 200.0, 436.1, 79.7, 29.91, 426.3, 969.0, 1030.2, 0.0, 29.28, 1869, 1050.6, 1050.6, 24.7

Scuzati-ma ca sunt cam off topic cu cererea mea dar in alta parte nu prea am stiut unde sa postez. Multumesc

post-35523-1227366979_thumb.jpg

Modificat de nt01mus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura am facut o rescriere de cheie care o aveam noua, am sincronizat si a 2-a cheie- am urmat procedura, iar acum merge inclusiv sa deschid usile, sa pornesc motorul.

Problema este ca acum imi clipeste continuu cheita aia de la imobilizator si imi da urmatoarea eroare

Chassis Type: 1K0

Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 62 72 7D

VIN: WVWZZZ1KZ5P073754 Mileage: 117770km/73178miles

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000

01-Engine -- Status: OK 0000

03-ABS Brakes -- Status: OK 0000

08-Auto HVAC -- Status: OK 0000

09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: OK 0000

19-CAN Gateway -- Status: OK 0000

25-Immobilizer -- Status: Malfunction 0010

42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000

44-Steering Assist -- Status: OK 0000

46-Central Conv. -- Status: OK 0000

52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000

62-Door,Rear Left -- Status: OK 0000

72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

7D-Aux. Heat -- Status: OK 0000

Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.LBL

Part No: 1K0 920 851 H

Component: IMMO VDD 0716

1 Fault Found:

01179 - Incorrect Key Programming

000 - -

Cineva care se pricepe mi-a spus ca trebuie resetat Imobilizatorul, dar intrebarea este cum?

Eroarea care apare mai sus tot incerc sa o sterg si nu merge, iar masina merge perfect cu ambele chei doar ca ma innebuneste cheita aia care clipeste in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asteptam impresii despre logul colegului Red:

Debitmetrul arata cam mult. In rest e bine

Oricum nu inteleg ceva: cum a scazut turatia de ala 4500 la 3200 si apoi a crescut cu pedala la blana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos , parca am franat un pic cand am schimbat din 2 in 3 .. ca eram aproape pe rosu (4300) atunci mi-ai zis: "ai grija ca ajungi pe rosu !"

Al Bundy in primul rand multumesc ! daca arata debitmetrul prea mult .. ce se poate intampla !?sau e in neregula ?

p.s. mai am o problema legata de codarea bordului , Dragos stie :) o sa-ti dau pm , poate ma poti ajuta !

Modificat de Red
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si cum ai franat, cu stangul? Ca acceleratia era tot la podea.

Incearca sa refaci logul dar cu pedala la blana de la 1800rpm ca sa ajungi mai tarziu la zona rosie.

Daca ai de unde lua un debitmetru mai fa un log cu noul debitmetru. Un timp mai merge si asa fara ai fi afectate performantele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 zile am fost la revizie si dupa ce si-au terminat treaba i-am rugat sa intre cu vag-com sa-mi reseteze si anuntul de "service" care apare la kilometraj. S-a chinuit baiatul de acolo vreo 10 min si nu a reusit sa se lege la calculatorul masinii. Tot asa am patit si la reprezentanta cand am fost pentru o scanare si nici acolo nu a mers. La reprezentata au motivat ca ... "mufa este stricata". Au dreptate sau erau dornici sa scape de mine cat mai repede :D?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un timp mai merge si asa fara ai fi afectate performantele.

deci asta sa fie cauza la faptul ca am impresia caci cate o data "agata " , o sa refac logul ...

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am problemene cu un passat 1.9 tdi bkc 2006.La reprezentanta mi-au zis ca am modululul de abs defect si are codul 3C0614517MBEF.Cand am scanat cu vag-com(am atasat poza) la modulul de abs imi da codul 3C0614095K(am inteles ca asta reprezinta codul calculatorului de la modulul abs ).Am intrat in ETKA si la codul piesei 3C0614517MBEF(am atasat poza) imi spune "to de used for 3C0614095K,3C0614095M).Credeti ca al doilea cod 3C0614095M s-ar potrivi pe masina,ptr ca cel cu "m" este singurul care l-am gasit pe la dezmembrari.multumesc anticipat!

post-35839-1227515663_thumb.jpg

post-35839-1227515680_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde sa ma duc in vag com sa activez functia de coborare a geamurilor din telecomanda si la fel de urcare. Am mai citit pe forum si am vazut ca e un modul care trebuie pus in portiera. Eu sper totusi sa il am acolo si sa nu aiba functia activata din vag-com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cunoscatori,poate gasesc o explicatie si in acest fel si cum sa elimin aceasta eroare:

18353 - Control Module 1 for Cooling Fan: Output Short Circuit

P1945 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 1638 /min

Torque: 140.0 Nm

Speed: 23.0 km/h

Load: 47.8 %

Voltage: 14.44 V

Bin. Bits: 00101000

Temperature: 18.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e un scurt extera, se elimina scurtul, daca e intern (in releu) se schimba releul de ventilatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde sa ma duc in vag com sa activez functia de coborare a geamurilor din telecomanda si la fel de urcare.

In cazul masinii tale aceasta functie nu se activeaza cu Vag-Com ci cu un program unmit VDS-PRo ce ruleaza sub sistemul de ooperare DOS. Pentru detalli vezi topicul http://vwforum.ro/index.php?showto...;hl=window+roll

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ajutorul lui Rumplestilskin am facut aseara o scanare deoarece mi s-a aprins becul la ulei si nu se mai stinge cu toate ca am completat la maxim.

Iata ce erori au aparut la scanare:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 019 FP

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0200SG 1467

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 10124

Additional Info: WAUZZZ8E62A064846 AUZ6Z0A0180565

1 Fault Found:

17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit

P1588 - 35-10 - - - Intermittent

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 614 517

Component and/or Version: ABS/ESP front 1726

Software Coding: 04255

Work Shop Code: WSC 06435

1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

Voi intelegeti ceva?Fac precizarea ca masina merge bine, singura problema fiind becul de la nivelul uleiului care nu se stinge.

Modificat de ADU 33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

defectele scrise mai sus nu au legatura cu becul buclucas, incearca sa desfaci borna de minus si lasa masina cateve minute dupa care o pui inapoi si vezi daca se mai aprinde, defectele din scanare sunt de la tampoanele motor si unul de la modulul de abs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, am presupus ca nu au nici o legatura cu becul.La faza cu bateria nu m-am gandit, deja e prea tarziu, masina i-am dat-o cumnatului meu sa o duca in service la Ploiesti.

Modulul ABS? ciudat, dar masina se comporta normal si merge foarte bine.

Multumesc pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

Este posibil ca in modulul ABS sa fi intrat apa.

* Control Module housing leaky > Control Module wet

* Wiring from/to Control Module faulty

* Control Module faulty

Possible Solutions

* Check/Clean Wiring from/to Control Module

* Replace Control Module

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi intelegeti ceva?Fac precizarea ca masina merge bine, singura problema fiind becul de la nivelul uleiului care nu se stinge.

Senzorul din baia de ulei sau fir intrerupt intre el si IC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru raspunsuri, inteleg ca nu e ceva grav, oricum voi vedea ce spun cei de la service, am programat-o la Cardinal in Ploiesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca o sa-ti schimbe tampoanele de la motor.

Cealalta problema cu ABS-ul daca persista va trebui schimbat si modulul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Central Electronic Controller, Address 09

Long Coding 07

BYTE 17, BIT 0 set to = "1" to activate EM Flash..

Da. Cu sistemul de franare nu e de gluma. Trebuie facuta o diagnoza.

Dar controlul electronic al motorului? De ce s-a aprins ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil defect switchul de la pedala de frana. Ai facut o diagnoza sa vezi ce defectiuni ai?

Si daca e la masina ta , de ce nu ai postat la benzina?

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta cineva cu localizarea senzorului respectiv?

Banuiesc ca trebuie schimbat.

Mersi

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 EH

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1346

Coding: 00005

Shop #: WSC 05311

WVWZZZ3BZ1E186817 VWZ7Z0A3417194

1 Fault Found:

17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus

P1163 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda e pe conducta care iese din filtru de motorina si se duce spre motor.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ete ce am gasit si eu :wub:( Cu radiatorul am inteles, e un senzor ceva care nu lucreaza, se pare cand e rece motorul, si asta de cand s-a lasat frigul, in vara nu aveam asa ceva pe acolo.

Ceva info si o traducere legata de overboost am mai primit, dar ca tot omul mai cer si eu cateva pareri inainte totusi. Multumesc de pe acum.

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

Sunday,23,November,2008,18:08:25

Chassis Type: 8P - Audi A3

Scan: 01 02 03 08 09 0F 15 16 17 18 19 22 25 36 37 42 44 46 47 52

55 56 57 62 69 72 76 77 7D

VIN Number: WAUZZZ8P24A055856

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Part No SW: 03G 906 016 G HW: 028 101 136 4

Component: R4 2,0L EDC 0200SG 5334

Coding: 0000072

Shop #: WSC 66565

2 Faults Found:

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 2436 /min

Torque: 220.0 Nm

Speed: 128.0 km/h

Load: 50.2 %

Voltage: 14.44 V

Bin. Bits: 00000000

Absolute Pres.: 1836.0 mbar

Absolute Pres.: 2213.4 mbar

18617 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83): Signal too High

P2185 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 1806 /min

Torque: 106.0 Nm

Speed: 96.0 km/h

Load: 28.2 %

Voltage: 14.44 V

Bin. Bits: 00000000

Temperature: 81.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!