Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru raspuns. Am totusi o nedumerire. La Golf variant nu am buton pe portiera pentru deschiderea clapetei de la rezervor. Exista la acest model actuator si de cine este actionat? Sau doar ar trebui sa blocheze clapeta in momentul in care inchid masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ecact,blocheaza deschiderea clapetei cand masina e incuiata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Cristi 78 said:

 Exista la acest model actuator si de cine este actionat? 

Exista. Este actionat de catre BCM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog mult o interpretare si un sfat in cazul de mai jos ........Multumesc anticipat

 

Address 01: Engine (J623-CFFB)       Labels: 03L-906-018-CFF.clb
   Part No SW: 03L 906 018 BF    HW: 03L 907 309 N
   Component: R4 2.0l TDI   H24 9978  
   Revision: 47H24---    Serial number: 00000000000000
   Coding: 00190012041401080000
   Shop #: WSC 29100 002 1048576
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018BF 003008
   ROD: EV_ECM20TDI01103L906018BE.rod
   VCID: 6FE7CBFCB663CD667D9-803A

2 Faults Found:
4891 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [104] - Malfunction
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 9
                    Mileage: 291047 km
                    Date: 2030.14.02
                    Time: 13:22:09

5286 - Throttle Position Sensor (G69) 
          P0121 00 [237] - Implausible Signal
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 11
                    Mileage: 292727 km
                    Date: 2031.14.00
                    Time: 11:32:15

Readiness: 1 2 0 0 0 

 

Address 08: Auto HVAC (J255)       Labels: 5K0-907-044.clb
   Part No SW: 5K0 907 044 EA    HW: 5K0 907 044 EA
   Component: Climatronic   H17 1010  
   Revision: 00003001    
   Coding: 0000000003
   Shop #: WSC 00015 115 00000
   ASAM Dataset: EV_Climatronic A01010
   ROD: EV_ClimaAutoBasis_SE36.rod
   VCID: 6ED9D6F8B169C46E76F-803B

1 Fault Found:
9481988 - Air Quality Sensor 
          B10AF 04 [009] - Internal System Fault
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 122
                    Mileage: 289395 km
                    Date: 2028.14.28
                    Time: 11:11:39
 

 Martorul apare in bord cel cu motor apare din senin,dispare dupa ce opresc motorul,,,apare iar dupa cateva zile si tot asa.La masina totul pare ok motorul trage fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai erori legate de EGR si aerul conditionat, pe EGR ai un comportament tipic legat de uzura, sporadic raspunde lent la comenzile de deschidere, probabil ve vor inmulti aparitiile, daca durata in care nu se adaptaza comenzii din ecu creste, vei avea spira aprinsa permanent, eventual si martorul engine si motorul va functiona cu limitarea in turatie. Pe aerul conditionat ai senzorul de calitate a aerului vazut ca defect, filtrul e curat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Daca mai este cineva care ma poate ajuta, as fi foarte recunoscator. Problema am descris-o cateva postari mai sus, si cum ziceam voi adauga si un rezultat de diagnoza.

Asadar, am facut doua citiri una cu motorul oprit (in situatia in care nu s-au aprins martorii de care vorbeam mai sus, cel de bujii respectiv cel de motor), si una cu motorul pornit.

Cea cu motorul oprit mi-a dat urmatoarele erori:

Engine:   No Faults Found
                or DTCs not supported by controller
                or a communication error occurred

Desi zilele trecute la o alta diagnoza facuta am primit pe doi cilindri ceva erori cu "Glow plug circuit", sau ceva de genul.

HVAC:  3 Faults Found:
01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 
            000 -  - 
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 
            000 -  -  - Intermittent
01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory

Centr. Elec.: 5 Faults Found:
01598 - Drive Battery Voltage 
            000 -  - 
01835 - Bulb for Side-Blinkers; Right (M19) 
            012 - Electrical Fault in Circuit
01834 - Bulb for Side-Blinkers; Left (M18) 
            012 - Electrical Fault in Circuit
01064 - Terminal 58d; Interior Dimming 
            012 - Electrical Fault in Circuit
01314 - Engine Control Module 
            004 - No Signal/Communication

Instruments: 1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            004 - No Signal/Communication

CAN GATEWAY: 

3 Faults Found:
01305 - Databus for Infotainment 
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 143
                    Reset counter: 69
                    Mileage: 235007 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 15:21:41

01304 - Radio 
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 143
                    Reset counter: 69
                    Mileage: 235007 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 15:21:41

01314 - Engine Control Module 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 19
                    Reset counter: 108
                    Mileage: 235031 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 08:50:16
Steering assist: 1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            004 - No Signal/Communication - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Mileage: 5000 km
                    Temperature: 4.0°C
                    Voltage: 11.70 V
                    Voltage: 11.60 V

Dupa ce am sters erorile si am facut diagnoza cu motorul pornit, acestea sunt rezultatele:

HVAC: 2 Faults Found:
01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 
            000 -  - 
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 
            000 -  -  - Intermittent

CAN Gateway: 

2 Faults Found:
01305 - Databus for Infotainment 
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 69
                    Mileage: 235159 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 15:35:59

01304 - Radio 
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 69
                    Mileage: 235159 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 15:35:59

 

Acestea fiind spuse, astept nerabdator ceva pareri.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ptr raspuns    .Referitor la filtru nu stiu daca e curat sau nu,mai am 1500 km pana la urmatorul schimb.Atunci am sa verfific acest lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se inlocuieste egr-ul si se curata clapeta.

Problema trebuie remediata urgent altfel se colmateaza dpf-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge erorile, posteaza numai erorile care raman

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius18MRSMMR

Salut colegi! Acum 2 zile mi s-a aprins spirala in bord(clipea) cu mesaj  start stop error. Mi-a intrat si in limp mode  nu mai tragea. Am repornit si toate bune si frumoase. Am ajuns acasa si am pus vcds pe ea si aveam stocata eroarea p0403 egr valve (n18) not confirmed. Am sters eroarea si am dat si o adaptare la egr cu succes. De atunci am facut cca. 70-80 km fara nici o prb. Sa ma astept in scurt timp sa schimb egr-ul? Din ce am mai citit pe aici e cam scump si nu se curata, fiind cu tot cu racitorul de gaze (Passat CC 2.0 TDI CFFB 2012)  mai pot merge cu masina asa pana mai apare ? Nu vreau sa stric si dpf-ul.

2018-03-11 19.13.06.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca eroarea apare iar egr-ul trebuie inlocuit cu unul nou oe.

Se colmateaza dpf-ul daca mergi cu eroarea activa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius18MRSMMR

Am inteles. Multumesc EEXCALADE. Dar pana se aprinde mai pot merge cu ea asa? Daca nu mai am eroarea? Fara sa colmatez dpf-ul? Am inteles ca un egr nou OE este cam 1600 Ron + vreo 400 manopera.  Nu stiu cat de greu se schimba la passat cc . Ca la unele modele nu prea ai acces la egr. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu este eroare si martor aprins nu e problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 minutes ago, Marius18MRSMMR said:

 Nu stiu cat de greu se schimba la passat cc .

CFFB:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la orice model se schimba greu. mai ales la cele mici , Polo, Fabia ca sunt inghesuite.

Este o lucrare care ar fi bine sa fie efectuata la un service serios , care a mai facut asa ceva. Ideea este ca desfaci multe piese , iar unii ca sa scape mai usor, mai dau si cu Hei-rup si sunt furtune de antigel, coducte de gaze , filtrul de particule, etc.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,ieri am schimbat si eu caseta de directie,a ramas in bord voanul galben. Am inteles ca se face o adaptare. Imi puteti spune va rog in vcds unde sa caut? Si ce adaptare trebuie facuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/6/2017 at 10:00 AM, Pedro said:

Salutare,

 

Tiguan 2011, 2.0TDI CFFB:

 

5286 - Throttle Position Sensor (G69)
          P0121 00 [237] - Implausible Signal
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Mileage: 230164 km
                    Date: 2075.14.27
                    Time: 07:35:12

 

1. unde se afla? trebuie data jos pedala de acceleratie?

2. se poate curata sau se inlocuieste?

3. nu am reusit sa gasesc piesa la niciun magazin online. aveti o idee de pret?

 

Multumesc!

Ai rezolvat ceva cu eroarea asta ? Imi apare si mie ... din nou ... a mai aparut si anul trecut pe vremea asta dar am sters si nu a mai facut probleme . Mersi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am curatat clapeta de acceleratie, am sters eroarea si merge brici. am mai citit pe niste forumuri ca  dupa 10-20 mii km va reaparea eroarea din cauza unui racord/cot (o sa il vezi pe acolo, e din inox si e in imediata apropiere a clapetei) si ca daca il pui invers s-ar rezolva permanent problema pentru ca deviaza altfel aerul ala si nu se mai depun atat de multe mizerii pe clapeta. eu nu am facut decat sa curat clapeta si e totul ok de ~1000km. placebo sau nu, consumul e mai mic si parca trage ceva mai bine la turatii joase.

nu e complicata tare operatiunea, iti ia maxim 2h de scos de pe masina, curatat, uscat si pus la loc. poate 3 daca scapi des cheia in scut :))

Modificat de Pedro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am si io erorile astea doua:

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 08: Auto HVAC       Labels: 5G0-907-044.clb
Control Module Part Number: 5G1 907 044     HW: 5G1 907 044 
  Component and/or Version: Climatronic   H03 1001
           Software Coding: 11020104202100012115500C00101002
            Work Shop Code: WSC 00015 115 00001
              ASAM Dataset: EV_ACClimaBHBVW37X 003018 (VW48)
                       ROD: EV_ACClimaBHBVW37X_003_VW48.rod
                      VCID: 65CBC07D64C8326A2F-8030
2 Faults Found:

1048834 - Functional Limitation due to Energy Management 
          B10CD 00 [008] -  - 
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 133
                    Mileage: 25738 km
                    Date: 2018.02.17
                    Time: 08:09:05

                    Voltage terminal 30: 14.2 V
                    Auxiliary heater: in stages-Enabling for auxiliary heater operation: Enabling stage 2
                    Auxiliary heater: in stages-Act.value: 3
                    Auxiliary heater: in stages-Specified value: 3
                    Auxiliary heater: in stages-Specified value for control: 3

1048835 - Functionality limited due to Engine Control Module 
          P1719 00 [008] - -
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 133
                    Mileage: 25738 km
                    Date: 2018.02.17
                    Time: 08:04:53

                    Voltage terminal 30: 14.3 V
                    Auxiliary heater: in stages-Enabling for auxiliary heater operation: Enabling stage 3
                    Auxiliary heater: in stages-Act.value: 3
                    Auxiliary heater: in stages-Specified value: 3
                    Auxiliary heater: in stages-Specified value for control: 3


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 08: DTCs cleared
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 09: Cent. Elect.       Labels: 5Q0-937-08X-HV1.clb
Control Module Part Number: 5Q0 937 086 G    HW: 5Q0 937 086 G
  Component and/or Version: BCM PQ37BOSCH 028 0112
           Software Coding: 00011E46C2410AFF43C04004001807281880000000000000000000000000
            Work Shop Code: WSC 131071 1023 2097151
              ASAM Dataset: EV_BodyContrModul1UDSBosc 013005 (VW48)
                       ROD: EV_BCMBOSCH_013.rod
                      VCID: 3E794F11A1DE41B28E-806A
1 Fault Found:

204290 - Remote key 1 
          B1479 18 [008] - Current Too Low
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 25749 km
                    Date: 2018.02.17
                    Time: 08:33:05


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

de sters, vad ca le-am putut sterge .

Ma intereseaza sa stiu (in caz ca mai apar), ce probleme reprezinta.

multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acumulator cu probleme sau alternator care nu incarca in parametri.A fost activat energy management.

Schimba si bateria telecomenzii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa-nteleg ca sa activat si a ramas activat ?

acuma am 28 mii km si masina porneste f bine si nu am alte erori.

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o verificare la acumulator.

Da,Energy m se dezactiveaza dupa remedierea problemei.La fel..poate apare dupa o perioada de nefolosire a masinii cand capacitatea acumulatorului e scazuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!