Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

...4 Faults Found:

18027 - Glow Plug Relay = probleme la releul de comanda a bujiilor incandescente

17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): conexiuni sau cabluri defecte/intrerupte.Valva N75 defecta

17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): scurt la masa sau N109 defect . cred ca acest N109 este un fel de electrovalva care opreste alimentarea cu combustibil

@xyboox

01423-senzorul de acceleratie laterala vezi aici (a se folosi search=cautare ;) ) http://vwforum.ro/index.php?showto...31093&st=40

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

-motorul a intrat in limp mode(probabil)- nu mai are putere

-presiune in turbina prea mare

-verifica mai intai daca furtunele/conductele de la turbo nu sunt sarite sau sparte

-posibil ca geometria variabila a turbinei sa se fi blocat (pe deschis)=curatare turbo

-valva N75 blocata sau defecta

Parerea mea

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la codul pt turbo ( 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation ): in urma cu cateva saptamani tocmai si-a facut curatare de turbina, dupa care a inceput sa apara eroarea, insotita de caderi turbo. sa nu fi fost montata turbina la loc asa cum trebuie? sau o fi altceva?

merci de raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie probleme la tija de la actuatorul turbinei. Am inteles ca "mai face figuri".Totusi verifica legatura intre N75 si actuatorul turbinei(vezi foto).Succes.

post-12725-1220910791_thumb.jpg

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa postez in topicul potrivit. Am o eroare de airbag si banuiesc ca e de la aspiratorul de la spalatorie. Cine ma poate ajuta fac cinste cu o bere daca nu e cu masina sau o shaworma daca ii convine mai mult :icon_thumright: Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi indicat sa postezi si codurile de eroare pe care le-a gasit VagCom-ul.Verifica mufele de sub scaune.Posibil sa le fi deranjat atunci cand a aspirat mocheta sau scaunele.

L.E. Daca citeai la inceputul acestei pagini... :icon_thumright:

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a mai intamplat dar s-a rezolvat tot cu VAG-Com. E adevarat ca m-am grabit sa postez si imi cer scuze. Legat de fire nu prea ai vizibilitate sub scaun si decat sa umblu aiurea am zis sa cer ajutor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am reusit sa iau codurile de eroare,

Eroarea de mai jos ar fi prima eroare care mi-au spus ca s-ar remedia daca schimb pedala de acceleratie

###

Diesel-Direct Fuel Injection & Glow Plug System w/pump-i

1 Fault detected

19558 P3102 000

Motor for intake flap -V157-

No signal

Briefly occurred malfunction

###

De eraorea de mai jos nu mi-au spus nimic

###

Vehicle Electrical System Control Module

1 Falut Detected

00978 010

Left Low Beam Headlight

Open?Short circuit to B+

###

Inca o chestie care am observato la motor, se aude un tziuit cand deschid capota :icon_thumright: plus martorul check engine aprins in bord.

Am gasit pe forum despre prima eroare http://vwforum.ro/index.php?showtopic=11145 :P asta in caz de mai este cineva intesat.

Despre a doua eroare... nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00978 010

Left Low Beam Headlight

Open?Short circuit to B+

Cred ca este vorba de lampa de deasupra usii din stanga.Ai un scurt acolo>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

headlight inseamna far... low beam inseamna faza scurta.

Multumesc...am mai invatat ceva azi...Nu am avut la indemana Dictionarul tehnic En-Ro.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de v157, cel mai probabil trebuie schimbat dar ar trebuie verificate firele si mufa. In cele mai multe cazuri se duce.

Legat de a 2 eroare este vb despre becul de faza scurta stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru ajutor! :) Sper sa o scot la capat fara a fi nevoie sa schimb prea multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Va solicit ajutorul in o problema destul de delicata.

La o scanare a unui golf TDI. am primit urmatoarele.....

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 AP

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 2807

Coding: 00002

Shop #: WSC 01317

2 Faults Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation

P1248 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Am mers la un service si mi-au spus ca trebuie curatata turbina. Am verificat nu sunt furtune sarite. Pe langa acestea am facut niste masuratori in mers care mi-au dezvaluit atat presiuni iesite din tipar turbo cat si valori anormale ale MAF. ACum sunt in dilema pentru ca nu stiu exact ce e de facut. Turbina poate influenta MAf in caz ca este defecta ? si invers ? Masina are amandoua problemele ? Proprietarul spune ca nu mai trage cum trebuie......

Va rog orice sfat mi-ar fi de ajutor cat mai repede pentru ca marti are programata curatarea turbo si nu vreau sa fie facuta degeaba..... Masina are 160 k km.

Atasez aici si log-ul.

P.S. Am o intrebare legata de masuratorile acestea..... grupul in care apar valorile turbo are 2 rubrici : SPECIFIED INTAKE si ACTUAL . Daca ar fi sa o iau in traducere ar fi asha valoarea specificata si valoarea actuala. Problema e ca amandoua au valori publicate intre care ar trebui sa se incadreze si acestea sunt diferite la amandoua. Nu inteleg logica sau pur si simplu nu cunosc destule. Va rog ajutati-ma.

Multumesc anticipat ! Ps din nou imi poate spune cineva ce inseamna acel IQ via ........ din log ?

LOG_01_010_011_008.zip

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. din log nu vad MAF.

2. logul 2 nu e relevant deoarece pedala nu e la 100%

Intr-adevar ai presiune prea mare in turbina. Nu cumva masina are CIP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are si maf in grup 010 camp 1.

Ce tip e motoru? tind sa cred si eu ca Al bundy ca masina are ceva tuning daca masina e de 90cp.

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html

legat de

"17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation

P1248 - 35-10 - - - Intermittent "

verifica avansul, tot pe pagina ross-tech mai jos la Setting Injection Timing.

Vezi ca ai si un PM. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ca e afectata o componenta a servodirectiei: pompa/cablaj/senzor de pe coloana de directie si nu are scapare decit cu inlocuirea componentei defecte daca eroarea persista in urma stergerii (http://vwforum.ro/index.php?showtopic=17949)

vin si eu cu o eroare a unui coleg posesor de ALH:

Address 01: Engine Labels: 038-906-018-AE.LBL

Part No: 038 906 018 AE

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2140

Coding: 00002

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 35-00 - -

Readiness: N/A

ce ar putea fi mai exact din variantele date de RossTech wiki ??

o fac io sa mearga ok da un semn pe privat daca te intereseaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am avut o mica problema in bord: Martor Motor Electronik aprins si am rugat un coleg de forum sa imi faca o scanare cu VAG-COMul. La scanare a gasit aceste 2 erori:

VAG-COM Version: Release 704.1

Data version: 20071016

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6/B7

Scan: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 67

69 75 76 77

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: None

Part No SW: 03G 906 016 KN HW: 03G 906 016 KN

Component: R4 2,0L EDC G000SG 9748

Coding: 0000072

Shop #: WSC 71994

1 Fault Found:

001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal

P0471 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00110000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 35

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

(no units): -5.10

(no units): -30.60

Mass Flow: 5.69 g/s

Temperature: 216.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

001137 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Implausible Signal

P0471 - 000 - - - Intermittent

00858 - Connection; Radio ZF Output to Antenna Amplifier

29-10 - Short to Ground - Intermittent

001137=verifica furtunele care intra in DPF (posibile pierderi)

00858=posibil amplificatorul de antena sa fie defect sau probleme de conexiune a antenei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa fie si de la furtunul care pleaca de la borcanul de antigel la radiator? Avea pierderi, prin niste pori, intre timp l-am schimbat. DPF-ul asta unde e? ca nu l-am vazut niciodata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DPF-ul e imediat dupa iesirea de evacuare al motorului. Arata ca o toba de esapament. G450 e sub rezervolrul de lichid de racire... deci e posibil ca senzorul sau conectorul lui sa se fi contaminat cu lichid. Trebuie curatat/inlocuit.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un label file ( VAG-COM 704) pentru tipul de motor:

Address 01: Engine Labels: None

Part No SW: 03G 906 018 CD HW: 03G 906 018 CD

Component: R4 2.0l PPD1.5 G 9129

Coding: 0000072

Shop #: WSC 10101

adica 03G-906-018-BKP.lbl ca poate nu se intelege. Masina este passat 2006, 103Kw, 140cp, tip motor BKP , 1968cmc

Multumesc anticipat

Modificat de silvinnio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat dar nu vrea, tot nu recunoaste lbl-ul.

Stie cineva care este codul pentru modulul engine 01 pt passat b6?

in general am vazut ca este 12233 la " coding 11" dar la mine nu merge ca am vrut sa modific EGR-ul la 33768 de la valoarea factory 32768 si nu ma lasat. Chiar atunci cand am cautat sa adaptez valoarea de 33768 nu am dat de sectiunea in care aparea MAF-ul sa pot seta testa si salva valoarea ca la un golf de ex. . Am foarte putine optiuni in "adaptations" sau poate este din cauza lbl-lului lipsa?

Multumesc

Modificat de silvinnio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!