Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

@cuiuda, multumesc mult. Chiar in asta dimineata o sa verific cele spuse de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine e sa faci un log in mers pentru problema asta :17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

:( patit la fel=>agata turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat-o; un furtunas de la turbosuflanta atingea in corpul planetarei, si datorita uzurii a cedat; inlocuit, merge beton. Multumesc mult @cuiuda cat si celorlalti care m-au ajutat cu unele sfaturi. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ajuta si pe mine cineva cu o "traducere" la eroarea din img. atasata?

post-9197-1220696504_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xyboox

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-00 - -

Este posibil ca la un moment dat sa se fi stocat un cod de eroare (posibil despre nivelul sau temperatura uleiului).

Sper sa nu gresesc.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)

unde se gaseste acest senzor si ce rol are? climatronicu imi merge fara pb....

am dat si un scan la injectoare si mi`au iesit urm valor:

cu consumatori opriti: -0.54 -0.28 0 0.85

cu tot pornit: -1.55 -0.30 0.31 1.46

e in limite totusi credeti ca are rost sa fac o curatare cu solutie in rezervor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)

post-7729-1220702081_thumb.jpg

4 - Evaporator inlet/outlet

Evaporator Vent Temperature Sensor G263

Function:

Evaporator Vent Temperature Sensor G263 determines temperature behind the evaporator.

This value is sent to A/C system control module and serves as a reference signal for A/C compressor regulation.

Nu am gasit nicaieri vreo poza cu localizarea lui. :(

In ceea ce priveste "dezinfectarea" injectoarelor vezi ca producatorul (Wynn's -cel putin- pentru solutiile lor de curatare) spune ca acest lucru se face DOAR dupa 60k km de la curatarea anterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare pentru cei care va stiti mai bine cu vag com-ul (k sa nu creez un topic nou)

exista pt golf v ceva setare prin care stopul de ceata sa se aprinda deodata cu cel de masrsarier??

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evaporator se refera la radiatorul de clima situat in fata masinii?

Cat despre injectoare inca nu le-am curatat niciodata dar stii cum e...nici nu as face-o daca totul e in regula cu ele de aia am intrebat daca valorile alea de 1.5 pe inj1 si 4 constituie un inceput de problema :P

angel_eye: la probelma aia te poate ajuta mai bine un electrician

Modificat de abstrakt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)

unde se gaseste acest senzor si ce rol are? climatronicu imi merge fara pb....

Poate te ajuta:

http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=4470

http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=fab_cond_263

http://vwforum.ro/index.php?showto...15850&st=60

Evaporatorul este situat sub filtrul de polen.

evaporator.doc

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

angel_eye: la probelma aia te poate ajuta mai bine un electrician

asa o rezolv eu... k nu e greu

dar ma gandeam sa o fac fara sa ma apuc de taiat cabluri

ms oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piesa cu nr 5...e singurul switxh/senzor de temperatura care l`am gasit

post-9964-1220715535_thumb.jpg

Modificat de abstrakt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cuiuda:

intr-adevar, am o eroare si pt senzorul G266. imediat dupa ce pornesc motorul, imi palpaie de vreo 5 ori martorul galben de ulei in bord, dupa care se stinge si nu mai am treaba. am intrebat cativa mecanici si am primit urmatoarele raspunsuri:

1. cica mi-ar fi fost schimbata baia de ulei si cea noua nu are un anume senzor, iar BC il vede ca si nefunctional sau cu scurt si inregistreaza eroarea.

2. ar fi un senzor la mecanismul de inchidere al capotei, care are ceva probleme, si din cauza asta se inregistreaza eroarea. sincer...nu prea vad care e legatura intre un eventual senzor de la capota cu uleiul si implicit cu G266.

ceva sfaturi?

daca sterg eroarea din calc., la urmatoarea scanare imi reapare de fiecare data.

si...usor offtopic: unde gasesc documentatie despre lucrul cu VAG COM-ul? ( folosesc vers. 409.1 )? nu ma refer la prezentarea aplicatiei ( care este pe site-ul ross tech ci la parametrii modificabili si ceea ce reprezinta ei ).

merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...intr-adevar, am o eroare si pt senzorul G266.

Citeste aici si poate te ajuta la ceva:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=41938

...cat despre documentatie uite ce se spune aici :offtopic:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=50125&hl=

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

De ceva timp am probleme cu becul airbag sta aprins si asta ma deranjeaza foarte mult.

Am pus VAG COM-ul pe masina si am gasit o eroare care spune cam asa:

1 Fault Found

01217-Side Airbag Igniter:Driver side(N199)

32-10-REZISTANCE TOO HIGH INTERMITENT

Ce trebuie sa fac sa nu mai reapara iar?va multumesc pt. raspunsuri inca de acum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01217 - Side Airbag Igniter; Front Driver Side (N199): Resistance too High

Possible Symptoms

* Malfunction Indicator Lamp (MIL) active

Possible Causes

* Wiring/Connectors from/to Side Airbag Igniter, Front Driver Side (N199) faulty

* Side Airbag Igniter, Front Driver Side (N199) faulty

Possible Solutions

* Check Wiring/Connectors from/to Side Airbag Igniter, Front Driver Side (N199)

* Check Side Airbag Igniter, Front Driver Side (N199) faulty

o Check Measuring Value Blocks (MVB)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

traducerea pe scurt: verificarea contactelor mufei de sub scaunul soferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumecc inca o data,ma gandeam eu la asta,de obicei se aprinde daca misc scaunul in timp ce este pornit motorul,deci maine...pe el! :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la o prima scanare am gasit asta:

1 Fault Found:

17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal

P1503 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

1 Fault Found:

00812 - Brake Pressure Release Solenoid (F84)

35-10 - - - Intermittent

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

dupa stergerea erorilor, au ramas astea:

1 Fault Found:

17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal

P1503 - 35-00 - -

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

79-00 - Please Check Fault Codes

pareri scurte si la obiect despre 01314 si 00812? ca restul is clare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LE: am atasat si niste loguri in mers; daca se poate da informatia completa e bine, daca nu, mai bine sa nu se uzeze tastatura :icon_thumright:

mersi

Loguri.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'DragosR'

17911 - probleme cu alternatorul (releu de incarcare) sau conexiunile electrice ale acestuia.Verifica si caseta cu sigurante.

01314 - posibil sa ai stocate unele coduri de eroare care pot influenta functionalitatea altor module

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu nevoie de ajutor ..

masina nu mai trage .. cred ca nu mai functioneaza turbina

la o scanare ...

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 038 906 012 K

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2811

Software Coding: 00003

Work Shop Code: WSC 31414

4 Faults Found:

19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

P3105 - 35-10 - - - Intermittent

18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground

P1619 - 35-10 - - - Intermittent

17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground

P1549 - 35-10 - - - Intermittent

17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground

P1538 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

---------------------------------------------------------------------------

ma poate ajuta si pe mine cineva ..merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

P3105 - 35-10 - - - Intermittent

asta l-am avut si eu la g4

e vorba de un fir intrerupt la senzorul care inchide clapeta de la egr, sau vre-un furtunas de vacuum sarit tot de pe traseul de la egr

nu trepideaza motorul la oprire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia care face sa trepideze motorul la oprire e alta valva.

LE: am atasat si niste loguri in mers; daca se poate da informatia completa e bine, daca nu, mai bine sa nu se uzeze tastatura :rolleyes:

mersi

Prea putine linii cu pedala 100% apasata, in logul 2 nu e nici macar o linie cu pedala apasata.

Din ce vad eu agata geometria variabila, trebuie vazut actuatorul sau turbina. Nici valorile debitmetrului nu sunt bune dar poate e influentat de presiunea generata de turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit la o scanare cu VAG\COM pt un prieten, urmatoarele erori:

Address 01: Engine

Controller: 038 906 012 AT

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2815

Coding: 00002

Shop #: WSC 06441

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Address 03: ABS Brakes

Controller: 1C0 907 379

Component: ESP 20 CAN V005

Coding: 18945

Shop #: WSC 00000

2 Faults Found:

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Ma poate lumina cineva in legatura cu ele?

merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!