Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

am reusit sa il pornesc intrun final ajutat de un spray de pornire dozat cu grija ...dar merge in 3 pistoane

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected o insemna injector stricat ;.. am numarat de la distributie al 3-lea injector (o fi bine ?)

in vag com cu motoru pornit injectoru 3 arata 2.99 in blocu de masurare si nu se misca acea valoare ori cat asi accelera si decelera ; asta o insemna injector defect !??? l-am dat jos pe injectoru cu pricina l-am masurat cu aparatu de masura are continuitate ; am alimentat scurt cu 2 fire de la baterie se pare ca functioneaza adik face un click in el .....nu pot sa imi dau seama daca e stricat

are cineva idee la TDI 2.0 140 cp se regleaza injectoarele ca la 1.9 pd ????

incearca sa inversezi injectorul 3 cu altu si fai un scan cu vag com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e la fel cu cele de 1.9

post-4720-1219582455_thumb.jpg

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina am rezolvato partial am cumparat injector l-am inlocuit si functioneaza era .. duza de la injector blocata probabil din cauza impuritatilor din motorina

"stie cineva reglajul de la injectoare cum se face la 2.0 TDI" (io am procedat cala 1.9 PD :icon_thumright: )

cu ocazia asta mi-am facut si o relatie la injectoare : cine are nevoie de injectoare 2.0PD in special fac rost cu mult sub pretul pietei si originale si noi si nu cer vechia piesa la schimb ::Driver:

la PBN mi-a cerut 2300 + injectorul vechi la schimb ................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca softul de diagnoza din service skoda(avia pantelimon) este Vag Com?

Dupa ce am dus masina la ei pentru un test, mi-a dat o eroare si nu stiu sa o interpretez; poate ma ajutati voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine imi poate explica si mie ce inseamna codurile astea...de eroare...

CODURI EROARE AIR BAG: VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 1J0 909 603 BQ

Component and/or Version: AIRBAG VW3 - V04

Software Coding: 16977

Work Shop Code: WSC 06402

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

o mare rugaminte la cunoscatori

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,22,29,35,36,37,39,46,47,55,56,57,76

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 AP

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 2807

Coding: 00002

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

P3105 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 907 379 C

Component: ABS FRONT MK60 0103

Coding: 0001025

Shop #: WSC 01317

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 920 805 E

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V10

Coding: 03112

Shop #: WSC 10133

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0A3220549

No fault code found.

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01317

No fault code found.

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 962 258 J

Component: 01 Zentr.Verriegel. 0002

Coding: 04097

Shop #: WSC 01317

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 Fault Found:

19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

P3105 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Probabil, ca din aceasta cauza, in momentul opririi motorului, masina se scutura. Este posibil ca intr-adevar sa fie valva N239. Totusi verifica cu mare atentie furtunasele de vacuum din aceasta zona si conexiunile electrice.

Uite aici niste explicatii mai pe intelesul tuturor:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=1237

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult pt informatie

am mai avut eu problema cu un fir intrerupt de la clapeta de oprire a motorului

in concluzie tot in aceeasi zona a revenit problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dark_raider_ro

Salutare!

Mult respect pentru moderatorii acestui forum! Am si eu o mare rugaminte la cine se pricepe. Dupa ce nasul meu si-a lovit masina o Skoda Fabia 1,2 HTP i-a sarit airbag-ul si i-a ramas aprins martorul de la servodirectie aprins. Stie cineva cum se reseteaza acea eroare (de servo) cu versiunea 3.112 de vag-com?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ca e afectata o componenta a servodirectiei: pompa/cablaj/senzor de pe coloana de directie si nu are scapare decit cu inlocuirea componentei defecte daca eroarea persista in urma stergerii (http://vwforum.ro/index.php?showtopic=17949)

vin si eu cu o eroare a unui coleg posesor de ALH:

Address 01: Engine Labels: 038-906-018-AE.LBL

Part No: 038 906 018 AE

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2140

Coding: 00002

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 35-00 - -

Readiness: N/A

ce ar putea fi mai exact din variantele date de RossTech wiki ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eroare e clasica..... trebuie turbina reparata :Driver:) asta dupa ce faci testu si esti sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Octavia 2,2.0tdi,140cp s-a aprins martorul de la probleme la sistemul de evacuare(becul protocaliu ca un robinet si imi scrie "workshop emissions"). Am fost la o testare si mi-a dat eroarea: motor for intake flap-V157:faulty. Ma poate ajuta cineva cu o informatie caci mecanicul nu prea a stiut ce sa-mi zica. Mentionez ca am si o trepidatie la oprirea motorului despre care mecanicii spun ca e de la volant dar din ce-am citit pana acum pe forum problema ar fi tot de la aceasta eroare.

Modificat de glumaretzuu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Octavia 2,2.0tdi,140cp s-a aprins martorul de la probleme la sistemul de evacuare(becul protocaliu ca un robinet si imi scrie "workshop emissions"). Am fost la o testare si mi-a dat eroarea: motor for intake flap-V157:faulty. Ma poate ajuta cineva cu o informatie caci mecanicul nu prea a stiut ce sa-mi zica.

Daca sunt probleme la motorul clapetei (si in cazul tau sunt), exista posibilitatea sa nu fie recirculate gazele de evacuare ceea ce duce la aprinderea martorului de noxe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, ma poate ajuta si pe mine cineva cu o idee pentru a rezolva erorile de mai jos?

Control Module Part Number: 1C0 907 379 M

Component and/or Version: ESP FRONT MK60 0102

Software Coding: 0019458

Work Shop Code: WSC 01266

4 Faults Found:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

014 - Defective - Intermittent

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

003 - Mechanical Failure - Intermittent

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

008 - Implausible Signal

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai intai incearca o adaptare, adica o invatare a pozitiei de 0 (zero). Sau incepe cu o verificare a cablajului electric, contacte inspre senzor. Daca nu dau rezultate astea 2 atunci schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o rugaminte, poate cineva are vreo idee:

-am pornit masina si am constatat ca displayul de la climatronic a ramas neluminat, in locul temperaturii erau liniute, iar pe bord era aprins martorul ESP.

-oprit repornit masina, nici o schimbare. Din pacate nu retin daca temperatura era afisata pe BC.

-lasat masina cam o ora, dupa care totul a functionat ok, de atunci au mai trecut vreo 10 zile

-intrat in modul diagnoza la climatronic si aparea o eroare: 0538 CAN-Bus

-nu am putut sa ii fac o scanare cu vag comul pt ca nu am avut la cine sa apelez

Daca cineva are vreo idee, as fi recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al bundy , cum pot face calibrarea asta de zero a senzorului?

se mai poate face daca banda aia magnetica a fost rupta, lipita si pusa la loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva si pe mine cu o interpretare?

Control Module Part Number: 036 906 032 P

Component and/or Version: ME7.5.10 3695

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 00000

4 Faults Found:

17811 - EGR System: Regulation Divergence

P1403 - 35-10 - - - Intermittent

16785 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0401 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

18010 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1602 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

18011 - Internal Control Module Failed Self-Test

P1603 - 35-10 - - - Intermittent

Astea doua cu bold ma intereseaza mai mult ca celelalte sun aparute probabil din cauza versiunii programului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara prieteni,

Am nevoie urgent de o interpretare a urmatoarelor coduri:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 FC

Component: 1,9l R4 EDC G001SG 1562

Coding: 00002

Shop #: WSC 00020

WVWZZZ7MZ3V024079 VWZ1Z0B2268169

3 Faults Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-00 - -

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

si

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 7M3 920 840 N

Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V57

Coding: 29111

Shop #: WSC 00922

1 Fault Found:

00771 - Fuel Level Sensor (G)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Multumiri anticipate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La al doilea cod de eroare se pare ca litrometrul nu face contact mereu (pierde contactul intre cursor si gradatiile de pe pompa). http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=795659 Sau ai scos mufa din pompa cat timp cheia era in contact inca (motorul oprit).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc hbogdan pentru raspuns, dar m-ar interesa cu precadere interpretarea primului cod de eroare, deoarece masina nu-mi mai trage deloc. Am oprit motorul, am scos cheia din contact, am repornit, am scanat, am sters erorile, dar din pacate nu am rezolvat nimic: motorul tot nu-mi trage. As vrea sa-mi spuna cineva cat mai pe "romaneste" ce se intampla.

Din nou, multumiri anticipate.

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-00 - -

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-10 - - - Intermittent

Modificat de Crepuscul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva si pe mine cu o interpretare?

17811 - EGR System: Regulation Divergence

P1403 - 35-10 - - - Intermittent

18010 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1602 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Astea doua cu bold ma intereseaza mai mult ca celelalte sun aparute probabil din cauza versiunii programului.

18010-ai probleme cu bateria

17811-verifica circuitele electrice si de vacuum de la valva N18(atasez o schema)

@Crepuscul

17964 - verifica furtunele si imbinarile de la turbo si cele de vacuum conectate la valva N75

- verifica ciruitele electrice(mufa) N75

- turbina??

17552- MAF defect sau circuitul electric intrerupt (verifica mufa) sau scurt la masa

Sper sa nu fi spus prostii.

post-12725-1220546781_thumb.jpg

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!