Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor.

Trec direct la subiect.

Se poate comanda/activa la cerere din vcds/interfata/laptop ventilatorul principal din fata radiatorului doar pentru a testa daca este functional sau nu. Daca nu, exista vreo metoda ad-hoc pentru testarea lui, presupun ca are o comanda prin vreun termostat/releu?

Am avut un fir rupt care ducea la mufa de pe ventilator si vreau sa verific daca lipitura este ok. Scanarea cu vcds-ul nu da nici o eroare pe partea de ventilatie. Doar am remarcat ca temperatura este usor mai mare sau poate doar o impresie subiectiva. Cand am cumparat-o cu 101000 km statea fix la 80-85 grade acum la 180000 parca este usor peste 90 grade.

Multumesc anticipat si un Paste fericit.

 

Masina in cauza este cea din semnatura, VW Polo 9NR 1.4 TDI cod motor BWB

Modificat de Robert_C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face out put test la ventilatoare pe treapta 1,sau punte la releu.

Verifica temperatura senzorilor de temp. sa fie egala,cel mult o diferenta de 5 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici o parere despre radio Telefon? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care are un touran din 2004 cu aceasta eroare si nu pot sa o sterg...

Address 18: Aux. Heat        Labels: 1K0-815-071.clb
   Part No: 1K0 815 071 H
   Component: Zuheizer        031 1312  
   Revision:        A    Serial number: 09010046      
   Coding: 0000011
   Shop #: WSC 66565 257 00032
   VCID: 2A5B68CE853E0312DE-807E

4 Faults Found:
01415 - Recirculating Pump (V55) 
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 255
                    Reset counter: 196
                    Mileage: 459157 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 19:18:44

             Freeze Frame:
                        OFF
                    Temperature: 14.0°C
                    Temperature: 9.0°C

01406 - No Flame 
            000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 15
                    Mileage: 217396 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 20:07:01

             Freeze Frame:
                        Start
                    Temperature: 69.0°C
                    Temperature: 66.0°C

02251 - Heater Unit Locked 
            000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 15
                    Mileage: 217396 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 20:07:01

01444 - Under-Voltage Shut-Off (Automatic) 
            000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 15
                    Mileage: 217396 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 20:07:01
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deblocheaza intai unitatea prin salvarea val 1 in canalul dedicat din adaption. Verifica / Inlocuieste pompa de recirculare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Te duci pe 18-adaption si selectezi din droplist heater unlock. Pui valoarea 1 ca valoare noua, save, apoi te lasa sa stergi eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Audi a6 2012, 2,0 tdi 177 cp, va rog frumos sa imi spuneti si mie de la ce e eroarea si daca mai pot circula cu masina

Mentionez ca eroarea nu se sterge!

Multumesc si Paste fericit tuturor!


                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-018-CGL.clb
Control Module Part Number: 03L 906 018 LA    HW: 03L 906 018 JL
  Component and/or Version: R4 2.0l TDI   H24 9977
           Software Coding: 0A194012232401080000
            Work Shop Code: WSC 09348 002 1048576
              ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018LA 003011 (AU57)
                      VCID: 74EDB725DF5EFB817B3-8021
1 Fault Found:

4875 - Coolant Pump 2
          P261A 00 [237] - Open circuit
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 133734 km
                    Date: 2017.04.16
                    Time: 10:59:10


Readiness: 1 1 0 0 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eroarea e de la pompa secundara de racire si cred ca nu scapi de ea decat prin inlocuirea pompei respective.

Asa arata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbata urgent,fiindca apare si limp mode .

Originala e cam 800,iesi mai ieftin cu pierburg la 400.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce părere aveți despre valori. Mulțumesc. 

2017-03-29 10.32.37.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex.norvegia2013

Bună seara. Am și eu o problema cu un golf 5 4motion 1.9TDI cod motor BKC. Nu de mult mi s-a aprins martorul de ulei. Am oprit am verificat și era uleiul sub hasurile de pe joja. Am completat uleiul și am verificat după o ora. Uleiul era în mijlocul hasurilor jojei. Astăzi am pornit motorul și dintr-o data a început sa se tureze pana pe la 1100rpm(totodată cu trepidatii) bordul nearatand nicio eroare. Am fost la un prieten cu o diagnoza și mi-au apărut doua erori. Am sa atașez poza cu erorile. 

IMG_20170418_183057.jpg

Țin sa precizez ca pe diagnoza încărcarea fluctua continuu între 13.8 și 14.2. Nu știu dacă e relevant. 

Modificat de alex.norvegia2013
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile nu au treaba cu simptomul tau...

Sterge-le si fa o diagnoza cu vcds....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am un skoda fabia 1.6 tdi motor cayb cu eroarea p2626 .La cald fluctueaza relantiul .Nu intra in limp mod  .La ce senzor se refera exact eroarea asta?

20170419_185438.jpg

Modificat de sumi1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui schimbata sau eroare ar putea fi cauzata de problema cu relantiul?Omul deja a schimbat actuatorul turbo si sondele pr dpf.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sumi1 pentru ce a schimbat actuatorul turbo si senzorii dpf? variatia in idle are alte cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. La masina din semnatura mi s-a intamplat un lucru ciudat. Ieri, vrand sa schimb filtrul de aer, imi scapa un surub de la capacul filtrului pe sun baterie. Dupa injuraturile de rigoare ma apuc sa demontez bateria, tavita si toate cele sa ajung la surub. Il recuperez, montez totul la loc. Dimineata dau sa plec, cand pun contactul, martorul de bujii nu se mai aprinde si motorul nu porneste. Ieri, pana sa ma apuc de lucrare masina a mers perfect. Pun testerul si imi da o eroare de comunicatie cu ECU motorului. Desfac din nou zona bateriei, verific mufa de la ECU, verific sigurantele, firele par in regula, motorul tot nu porneste. 

Exista cumva un releu care alimenteaza ECU cand pun contactul? Daca DA pe unde se afla. In zona bordului, pe mijloc cu ventilatia si radioul oprit mi se aude un bazait.

Atasez scanarea cu modulul motor.

Va multumesc

Friday,21,April,2017,20:23:02:40973
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910


VIN: TMBGG65J7A3048674   License Plate: 
Mileage: 134630km-83655mi   Repair Order: 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 5J (5J - Skoda Fabia (2007 > 2010))
Scan: 01 02 03 08 09 15 16 17 19 25 37 44 46 55 56 76 77
 
VIN: TMBGG65J7A3048674   Mileage: 134630km/83655miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 6R0-907-37x-ESP80.lbl
   Part No SW: 6R0 907 379 E    HW: 6R0 907 379 N
   Component: ESP 8.0 front   H06 0002  
   Revision: 00000000    Serial number: 00000000000000
   Coding: 0002407
   Shop #: WSC 13765 790 00000
   VCID: 408FA6821023CE1ED43-517A

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 113
                    Mileage: 134633 km
                    Time Indication: 0
 

Modificat de emildebreti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

supun atentiei un caz deosebit.....

masina este o skoda cu motor BMM cutie DSG euro 4 cu dpf. 2008

am gasit f multe erori....printre care si sonda de temperatura motorina care schimba valorile mereu,nu poate da o valoare constanta si/sau liniara,deci trebuie schimbat,aici nu am dubii.

Omul a dus masina in service si aia au schimbat egr si v 157....nu puteau sa cada chiar ambele odata,am banuit din prima ca ceva nu e in regula.

Surpriza este ca erorile raman...deci astia au schimbat degeaba egr si v 157.

EGR este tot timpul pe 100% deci nu lucreaza....am dat output test si la v157 si degeaba nici ala nu lucreaza,desi repet sunt noi.

mai ramane sa verific firele pana la ECU...dar nu stiu numerotarea pimilor si care este plusul si minusul ptr alimentarea motoraselor.

Posibil sa fie ECU?

iata erorile care nu se sterg

Friday,21,April,2017,19:57:26:53699
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86
VCDS Version: 15.7.3.0
Data version: 20151216
www.Ross-Tech.com

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-021-BMM.clb
Control Module Part Number: 03G 906 021 JC    HW: 03G 906 021 AB
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG  0142
           Software Coding: 0000078
            Work Shop Code: WSC 80093 222 69422
                      VCID: 69D26D1A40A82176C6-803C
3 Faults Found:

005697 - Please check DTC Memory of A/C Controller 
               P1641 - 000 - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 250297 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 19:50:35

             Freeze Frame:
                    RPM: 903 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.36 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Temperature: 49.5°C
                    (no units): 0.0

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) 
               P2015 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 250297 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 19:51:02

             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.29 V
                    Duty Cycle: 4.4 %
                    Duty Cycle: 0.0 %
                    Temperature: 49.5°C

001027 - EGR Valve (N18) 
               P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 250297 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 19:53:33

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Duty Cycle: 0.0 %
                    Voltage: 12.24 V
                    Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str
                    Duty Cycle: 0.0 %
                    Bin. Bits: 00000000


Readiness: 0 0 0 0 1 
 mai ramane sa verific firele pana la ECU...dar nu stiu numerotarea lor si care este plusul si minusul ptr alimentare.

Posibil sa fie ECU?

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce au schimbat la egr, electrovalva sau corpul egr ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr cu totul...cu piesa la schimb

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa nu fie buna piesa. malfunction nu inseamna fire intrerupte.,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Adrianxx18
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!