Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Nu prea ai ce, mai ales că eroarea nu este permanentă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GabiAfocaritei

Multumesc.O sa revin cu un log.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, keysersoze said:

Buna seara, la masina din semnatura am avut erorile de mai jos:

Monday,06,March,2017,15:22:50:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910


VIN:    License Plate: RA739A
Mileage: 210531   Repair Order: 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4F0 910 401 N    HW: 4F0 907 401 B
  Component and/or Version: 3.0L V6TDI  G001AG  0010
           Software Coding: 0011372
            Work Shop Code: WSC 80093 222 69422
                      VCID: 275D1D179618CF26F59-8072
2 Faults Found:

000257 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
               P0101 - 001 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 210490 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.03.05
                    Time: 16:34:50

             Freeze Frame:
                    RPM: 1890 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 112.0 km/h
                    Duty Cycle: 50.1 %
                    Voltage: 13.91 V
                    Absolute Pres.: 1122.0 mbar
                    Mass Air / Rev.: 499.4 mg/str

001025 - EGR System 
               P0401 - 002 - Insufficient Flow - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 210512 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.03.05
                    Time: 22:06:48

             Freeze Frame:
                    RPM: 1512 /min
                    Torque: 101.4 Nm
                    Speed: 48.2 km/h
                    Duty Cycle: 74.7 %
                    Duty Cycle: 80.7 %
                    Mass Air / Rev.: 534.6 mg/str
                    Duty Cycle: 95.5 %


Am schimbat debitmetrul de aer, am curatat conducta de la  egr la clapeta de shut-off si egr-ul si tot imi ramane a doua eroare de la egr.Aveti ceva idei ce sa mai verific?Eroarea apare cam la 30 km parcursi.

Revin cu problema mea de mai sus,am verificat vacuum la egr si la clapeta din racitorul de gaze si functioneaza ambele normal.Alte idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai debitmetrul e nou,Denso,eventual cablajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca la 3.0  V6 maf-ul era era hitachi sau continental ,esti sigur ca e cel care trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala original era Hitachi,da.Sunt sigur ca se potriveste si nu mai am eroare decat pe egr cu insuficient flow.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ar insemna sa fac un log in mers pe canalele 3,10 si 11?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza fa pe loc un Basic settings grup 011 ,lasa-l sa mearga 1-2 min .Fa unul si pe 003

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e bine.In dreapta sus apasa pe on/off ,motorul se tureaza singur la 1407 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate interfata mea chinezeasca nu vrea sa ia comanda on/off...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian Popescu

Buna seara,

Am realizat o scanare cu VCDS pentru un Passat B6 3C si apar urmatoarele trei erori:

01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
77-Telephone -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (CBA)       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
   Part No SW: 03L 906 022 QC    HW: 03L 907 309 
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  6208  
   Revision: 13H02---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 84224 555 600232
   VCID: 76E300530132E6AEBEF-8023

1 Fault Found:
008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
               P2196 - 000 - Signal too High (Rich)
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 244208 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2021.14.23
                    Time: 13:02:47

             Freeze Frame:
                    RPM: 1702 /min
                    Speed: 27.0 km/h
                    Lambda: 53.7 %
                    Mass Air / Rev.: 540.0 mg/str
                    Voltage: 0.750 V
                    (no units): 16.0
                    Voltage: 0.975 V

Readiness: 0 0 0 0 0 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 3C0-959-433-46.clb
   Part No SW: 3C0 959 433 AQ    HW: 3C0 959 433 AQ
   Component:    KSG PQ46 ELV 044 0612  
   Revision: 00044000    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 00910A0801860E763004941570084B0E703C01
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 79F90B6F302C89D6D3D-802C

   Subsystem 1 - Part No: 1K8 951 605 
   Component: LIN BACKUP HORN H09 9002

   Subsystem 2 - Component:       NGS n.mounted     

   Subsystem 3 - Component:      IRUE n.mounted     

2 Faults Found:
01134 - Alarm Horn (H12) 
            000 - -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 8
                    Reset counter: 32
                    Mileage: 242395 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.14.27
                    Time: 13:08:56

00956 - Key 2 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100101
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 56
                    Reset counter: 70
                    Mileage: 242432 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.14.27
                    Time: 17:22:49

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- sonda lambda 1

- goarna alarmei - posibil defecta, vezi daca functioneaza

- incercare sincronizare telecomanda nereusita

sterge erorile si vezi care raman.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi macina nervii masina asta! Dupa ce am schimbat EGR mi-au aparut alte belele, pe care le-am descris pe la pg.385. Am urmat sfaturile primite de acolo si in ordine am facut urmatoarele:

-verificat trasee vacum, verificat vacum cu aparat;

-verificat, curatat toate mufele de la diferiti senzori din zona erorilor;

-schimbat valva de comanda turbo N75 (nou);

-pus debitmetru nou:

Dupa fiecare operatiune a urmat testare pe drum.  Degeaba...erorile persista, la prima accelerare in sarcina se aprinde intermitent martorul bujie (nu stiu daca si  cel cu motoras fiindca anteriorul propietar a facut cumva sa nu mearga...sau sa nu se vada :banghead: ) motorul nu are vlaga, pe autostrada cu greu il trag pana la 130, intra probabil in limp mod , pe deal ajung sa trag de ea cu a 2...intr-un cuvant dezastru. Am facut mai multe drumuri de test la care postez aici erorile aparute:  primul test in urcare pe Feleac (Cluj)

5  coduri de defecte 

16581 - Bank1-Sonda1 
          P2297 00 [088] - tensiune prea mica in regim de frâna de motor
          intermitent - Confirmat - Netestat deLa stegere de memorie
             împrejurari cod 
                    Starea defectului: 00000001
                    Priorit.defectului: 2
                    Frecv. defectului: 73
                    rulaj: 157648 km
                    Data: 2073.14.09
                    timp: 09:01:50

13170 - Debitmetru aer-G70-  semnal neplauzibil 
          P0101 00 [088] - -
          intermitent - Confirmat - Netestat deLa stegere de memorie
             împrejurari cod 
                    Starea defectului: 00000001
                    Priorit.defectului: 2
                    Frecv. defectului: 2
                    rulaj: 157671 km
                    Data: 2073.14.09
                    timp: 10:30:31

16251 - Control de presiune turbo 
          P0299 00 [216] - domeniul de control nu s-a realizat
          MIL aprins - intermitent - Confirmat - Netestat deLa stegere de memorie
             împrejurari cod 
                    Starea defectului: 00000001
                    Priorit.defectului: 2
                    Frecv. defectului: 3
                    rulaj: 157648 km
                    Data: 2073.14.09
                    timp: 09:01:40

15515 - Filtru de particule Bank 1 
          P2002 00 [088] - eficienta sub prag admis
          intermitent - Confirmat - Netestat deLa stegere de memorie
             împrejurari cod 
                    Starea defectului: 00000001
                    Priorit.defectului: 2
                    Frecv. defectului: 3
                    rulaj: 157651 km
                    Data: 2073.14.09
                    timp: 09:04:10

15532 - Sistem recirculare gaze evacuare 
          P0401 00 [088] - flux prea mic
          intermitent - Confirmat - Netestat deLa stegere de memorie
             împrejurari cod 
                    Starea defectului: 00000001
                    Priorit.defectului: 2
                    Frecv. defectului: 3
                    rulaj: 157645 km
                    Data: 2073.14.09
                    timp: 08:57:59

Iar acesta pe autostrada:

5  coduri de defecte 

16251 - Control de presiune turbo 
          P0299 00 [216] - domeniul de control nu s-a realizat
          MIL aprins - intermitent - Confirmat - Netestat deLa stegere de memorie
             împrejurari cod 
                    Starea defectului: 00000001
                    Priorit.defectului: 2
                    Frecv. defectului: 3
                    rulaj: 157705 km
                    Data: 2073.14.09
                    timp: 11:11:39

16581 - Bank1-Sonda1 
          P2297 00 [088] - tensiune prea mica in regim de frâna de motor
          intermitent - Confirmat - Netestat deLa stegere de memorie
             împrejurari cod 
                    Starea defectului: 00000001
                    Priorit.defectului: 2
                    Frecv. defectului: 67
                    rulaj: 157689 km
                    Data: 2073.14.09
                    timp: 10:54:50

15515 - Filtru de particule Bank 1 
          P2002 00 [088] - eficienta sub prag admis
          intermitent - Confirmat - Netestat deLa stegere de memorie
             împrejurari cod 
                    Starea defectului: 00000001
                    Priorit.defectului: 2
                    Frecv. defectului: 2
                    rulaj: 157695 km
                    Data: 2073.14.09
                    timp: 11:01:05

13170 - Debitmetru aer-G70-  semnal neplauzibil 
          P0101 00 [088] - -
          intermitent - Confirmat - Netestat deLa stegere de memorie
             împrejurari cod 
                    Starea defectului: 00000001
                    Priorit.defectului: 2
                    Frecv. defectului: 2
                    rulaj: 157689 km
                    Data: 2073.14.09
                    timp: 10:54:53

15532 - Sistem recirculare gaze evacuare 
          P0401 00 [088] - flux prea mic
          intermitent - Confirmat - Netestat deLa stegere de memorie
             împrejurari cod 
                    Starea defectului: 00000001
                    Priorit.defectului: 2
                    Frecv. defectului: 2
                    rulaj: 157686 km
                    Data: 2073.14.09
                    timp: 10:53:14
Daca va uitati la orele la care apar veti vedea ca aparititei este alta decat in jurnal. Prima eroare este EGR! Dar EGR e nou, a fost verificat si rasverificat montarea corecta, deci e exclus ca acolo sa fie problema! Inainte de schimbarea EGR nu aveam decat eroare EGR si sonda lambda. Chiar nu mai stiu ce sa fac!  Avertizorul se stinge dupa luarea si repunerea contactului, dar cum ii dau talpa...reapare! Nu pot face loguri in mers din cauza ca VAG-Com-ul meu 12.12 nu deschide  zona  de "grupuri de valori" 

Poate cineva mai "acasa" in motorasul asta de 1,2tdi ma poate ajuta cu ceva sfaturi...Oare nu este in zona Clujului cineva cu un tester mai destept?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mers 386 km cu erori care trebuiau remediate urgent,acum ai si DPF-ul colmatat.

Problemele de remediat urgent sunt actuatorul turbinei si sonda 1

Verifica actuatorul de la turbo,vezi cat vacuum ajunge la el si daca tine vacuum.

Si foloseste o interfata originala

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul l-am verificat astfel: am astupat la valva N75 gaura pe care vine teava din admisie si actuatorul a tras la maxim tija. Si am verificat si cu un dispozitiv cu vacum...tine  depresia. Am pus instrumentul si pe traseul actuatorului-cu motorul pornit initial e depresi, apoi brusc scade inapoi...si asa ramane. La o repornire face la fel. Parca ceva "zice" ECU-lui ca stop, iar valva N75 actioneaza instant. 

Modificat de rlacika
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ma poate ajuta si pe mine cineva cu o interpretare?Passat B6 1.9 bxe.

Multumesc.

IMG_20170225_181205.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa schimbi cablajul dintre senzorul de presiune/temperatura si ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..am masina din semnatura..de ceva timp se aprinde ABS si ESP in acelsi timp..nu mai functioneaza..le-am testat pe zapada...nu tot timpul...intamplator cineva mi a facut o scanare pt alta problema si a descoperit aceasta eroare: 00812 Brake Pressure Release Solenoid (F84) Intermittent...ma puteti ajuta?inainte se aprindea doar ESP..cunoscuta problema cu senzorul G200..inca nerezolvata si ea...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, trebuie schimbata tulumba de la servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai exact? ce costuri?piesa se gaseste separat?imi poti da un cod de piesa sa stiu ce sa comand?

problema a aparut (nu stiu dc neaparat are lagatura) dupa ce am pus schimbat franele stock cu unele brembo...din cauza ovalizarii discurilor momentan le am dat jos....dar problema a ramas...si nici nu apas pedala de frana...pur si simplu se aprind amandoua becurile...uneori imediat ce pornesc motorul...alteori la cateva minute...uneori niciodata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!