Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

salut Florin,ce parere ai despre log ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult! Maine le mai iau o data la mana. Actuatorul de turbo functoneaza...cand accelerez se misca tija de actionare. Poate nu destul? Pe loc e greu sa-mi dau seama daca e destul fiindca limiteaza la 3000 nefiind in sarcina.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calci ambreiajul si nu iti mai limiteaza turatia in 3000. Sa ne spui ce prob ai gasit. Spor la rezolvare.

Bafta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

pentru masina din semnatura, ma interseaza urmatoarea eroare, in sensul ca daca se poate

inlatura cauza pentru care apare si daca da, cum anume.

In alta ordine de idei cât de periculoasa este aceasta eroare? intreb fiindca un coleg de pe forum cu multa experienta in

domeniul electronicii auto mi-a spus ca nu merita reparata sau ca nu prea se poate repara, nu mai tin minte exact.

Aceasta eroare nu este permanenta, apare din când in când, cred ca ultima data a aparut in urma cu un an.

Am inteles ca desi este vorba despre o singura eroare apare la ambele apare la ambele module fiindca

este o problema de comunicare intre ele doua.

Address 17     -------------------------------------------------------
   Controller: 1J5 920 826 C  
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V21
   Coding: 05112
   Shop #: WSC 00000
   WVWZZZ1JZ5W006943     VWZ7Z0D9534607
1 Fault Found:
01336 - Data Bus for Comfort System
            80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

Address 19     -------------------------------------------------------
   Controller: 6N0 909 901    
   Component: Gateway K<->CAN    0001
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 01266
1 Fault Found:
01336 - Data Bus for Comfort System
            80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

remus, poate sa fie o problema de conectica sau module - atata timp cat totul functioneaza ok, eu zic sa nu schimbi nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In niciun caz Florin, nu as fi vrut sa schimb ceva fiindca dealtfel masina functioneaza O.K., daca nu as mai pune din când in când

VAG-com-ul pe ea, nici nu as fi stiut de aceasta eroare, nu se manifesta nicicum.

Ma gândeam la ceva de genul spray de contacte pe mufe, sau refacut lipituri, ca la broastele usilor.

Sa inteleg ca nici astfel de optiuni, nu merita luate in calcul?

Aproppo, unde este situat modulul Gateway K<->CAN la Golf 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

can gateway - in ceasuri. Problema poate sa fie in ele, in modulul confort sau pe cablaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin.

As vrea sa mai intreb doar ce se poate intâmpla daca se intrerupe comunicatia si pe al doilea fir?

Ramân cu masina imobilizata, sau nu este chiar atât de rau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu - poate ceva probleme pe partea geamurilor electrice, inchidere, etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GabiAfocaritei

Buna seara.Am martorul de check engine aprins la octavia 1.9 cod motor ALH.Am scanat-o si da eroarea:17656 - injection start regulation control deviation p1248 35-00 intermittent.Am verificat tot ce este pe ross tech.Masina se comporta normal cand este aprins.Are momente cand se stinge si reapare dupa 10-20 de km.Daca a mai intampinat cineva as avea nevoie de un sfat.

 

Modificat de GabiAfocaritei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi simptoma la un opel astra h. Rezolvare nasoala:TURBO

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GabiAfocaritei

Turbo nu da vreun semn de oboseala.Masina trage bine,nu se plafoneaza,fum nu scoate...Am inteles ca ar fi o problema din pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie doar sa reglezi avansul.sigur este iesit din grafic.

bs000 ,"tdi graph" ,selectezi codul motor,vezi cum.e.avansul si apoi il reglezi din fulia pompei de injectie.procedura/film e si pe ross.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GabiAfocaritei

Avansul este putin peste linia din mijloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GabiAfocaritei

Am verificat tot ce se spune acolo.Am masurat si continuitatea firelor de la N108 si injectorul cu fir,toate sunt bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, la masina din semnatura am avut erorile de mai jos:

Monday,06,March,2017,15:22:50:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910


VIN:    License Plate: RA739A
Mileage: 210531   Repair Order: 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4F0 910 401 N    HW: 4F0 907 401 B
  Component and/or Version: 3.0L V6TDI  G001AG  0010
           Software Coding: 0011372
            Work Shop Code: WSC 80093 222 69422
                      VCID: 275D1D179618CF26F59-8072
2 Faults Found:

000257 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
               P0101 - 001 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 210490 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.03.05
                    Time: 16:34:50

             Freeze Frame:
                    RPM: 1890 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 112.0 km/h
                    Duty Cycle: 50.1 %
                    Voltage: 13.91 V
                    Absolute Pres.: 1122.0 mbar
                    Mass Air / Rev.: 499.4 mg/str

001025 - EGR System 
               P0401 - 002 - Insufficient Flow - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 210512 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.03.05
                    Time: 22:06:48

             Freeze Frame:
                    RPM: 1512 /min
                    Torque: 101.4 Nm
                    Speed: 48.2 km/h
                    Duty Cycle: 74.7 %
                    Duty Cycle: 80.7 %
                    Mass Air / Rev.: 534.6 mg/str
                    Duty Cycle: 95.5 %


Am schimbat debitmetrul de aer, am curatat conducta de la  egr la clapeta de shut-off si egr-ul si tot imi ramane a doua eroare de la egr.Aveti ceva idei ce sa mai verific?Eroarea apare cam la 30 km parcursi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GabiAfocaritei

Membrana la EGR e sparta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi sparta eroarea n-ar fi permanenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GabiAfocaritei

Am avut probleme cu EGR-ul.Stergeam eroarea si dupa 10km reaparea.A fost de vina membrana la mine,era sparta si a trebuit inlocuit.O poti verifica,pana atunci verifica supapa,furtune...

Modificat de GabiAfocaritei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific atunci maine daca tine vacuum membrana si vedem mai departe...O seara frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GabiAfocaritei

O seara buna.Asteptam raspuns.

Modificat de lupo_bv
quote mesaj anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/10/2017 at 5:49 AM, GabiAfocaritei said:

Turbo nu da vreun semn de oboseala.Masina trage bine,nu se plafoneaza,fum nu scoate...Am inteles ca ar fi o problema din pompa.

Pune o poză cu grupul 004 în Measuring blocks şi un log făcut pe grupul 004 în Basic Settings timp de 1 minut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GabiAfocaritei

O sa pun unul saptamana viitoare ca acum nu am programul.A scanat-o acum cateva zile la un meserias si nu eroau probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GabiAfocaritei

Pana atunci daca aveti alte idei,ceva ce as mai putea vreifica fara vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!