Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

buna ziua . am facut o scanare  la masina din semnatura( golf 4 variant  4 motion) din mai multe motive (  la viraj  cu viteza peste 70 km , imi intra martorul esp , intermitent, dupa care se stinge- geometria rotilor am facut-o.... si a doua problema este ca pierd ulei pe la egr- destul de mult iar acea tija  lucreaza aproape imperceptibil). MULTUMESC.


Versiune: VCDS-ROJ ROJ 11.11.5
Versiune date: 20130131

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Tip ºasiu: 1J - VW Golf/Bora IV
Adrese de scanat: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76
 
Numãr VIN: WVWZZZ1JZ2D096934   rulaj: 350720km
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\038-906-019-AXR.clb
   Numãr VAG: 038 906 019 FF
   Componenta comandatã: 1,9l R4 EDC 0000SG  1355  
   Codare: 00003
   Atelier: WSC 31414  
   VCID: 60C5CB75E0A60E1841C
   WVWZZZ1JZ2D096934     VWZ7Z0A3788938

1 cod a gasit:
17965 - Control de supra-incarcare 
            P1557 - 35-10 - deviatie pozitiva - intermitent
Gata de funcþie: 0 0 X X X 

Adresa 22: AWD  4x4        Eticheta: ROJ\02D-900-554.clb
   Numãr VAG: 02D 900 554 C
   Componenta comandatã: HALDEX LSC  ECC     0009  
   VCID: 20458B75A0264E1801C

1 cod a gasit:
00526 - Comutator lampi frâna -F- 
            27-10 - semnal neplauzibil - intermitent

Modificat de cornel75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina face presiune prea mare,posibil geometrie blocata,actuator turbina defect,verifica electrovalva N 75 si furtune vacuum.

A doua eroare,switch-ul de la frana trebuie schimbat.

Pentru eroarea cu esp,verifica daca toate cauciucurile sunt de aceeasi marime si profil,refa presiunea in roti sa fie identica,fara diferenta pe aceeasi punte.

Egr daca pierde ulei va fi nevoie sa-l schimbi.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am un passat AVF 96 kw, si are urmatoarele simptome: daca stau pe loc in relati cam 30 sec,la prima plecare de pe loc se tureaza foarte greu si intra turbo doar pe la 3000rpm,apoi daca opresc la 0 km/h si repornesc imediat in tromba,se accelereaza ok,intra turbo de pe la 1800rpm si creste perfect,unform si in forta pana la 4000 rpm.Intrebarea e :de ce dupa ce stau putin pe loc in relanti ,gen semafor in trafic,prima plecare de pe loc e lenesa? Mentionez ca MAF e nou pe Bosch,si actuator reglat ca sa aiba turbo boost aproape perfect intre cerut si actual ,sa fie oare ca pierd vacum la stat pe loc in relanti si apoi dupa prima pedala se face din nou presiune  vacum si la urmatoare merge tun?

nu am limp mode,si masina atinge viteze mari lejer fara probleme de la a doua pornire de pe loc

Modificat de Tudor Heler
detalii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers, cu VCDS-ul, sa vedem ce valori ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa eroare are geometrie inbacsita - fa un log in mers, sa vedem valorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zi-mi te rog care valori sa le postez dupa un log ?

spune-mi te rog exact measuring blockul pe care sa il masor in mers si pe ala o sa fac si postez

multumesc

Modificat de Tudor Heler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in meas 003, 010, 011 - apesi butonul log, salvezi si faci log de la 2000 la 4000rpm , pedala de acceleratie lipita de podea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok Florin ,stiu cum se face logul :) ms pt buna intentie de a explica  ,din ce imi aduc aminte ce am facut ieri maful era la 1200 ,si diferenta dintre specified si actual la boost era doar ce 200 la 2800 rpm

 

am sa fac unul din nou ,dar mi se pare foarte ciudat ca dupa ce stau cateva secunde pe loc sa nu mai am presiune in turbo,parca nu ar mai fi vacuum si nu ar reveni actuatorul la loc in pozitia initiala de relanti pt ca sa fie stransa geometria pt plecare de la turatie mica ,apoi daca continui sa mergi fara sa stai mult pe loc merge ok , cum ti se pare facptul ca imi intra turbina doar de la 1800 rpm?  mi se pare cam tarziu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evit sa ma pronunt dupa povestire, prefer sa vad/analizez logul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite aici un log de ieri cu pornire in a 3-a la 1000 rpm ,pedala jos de tot si asteptat sa creasca ,am facut asa pt ca in a 3-a aveam vreme sa vad exact cand intra turbo,in prima treapta se intampla totul prea repede 

LOG-02-011-xxx-xxx.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat furtune vacum, am gasit 

unul aproape rupt, am inlocuit, am facut scanare , eroarea  pe motor a disparut.

 

Modificat de cornel75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Ma bucur ca ai rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Incerc sa ajut un nene din bloc care o Skoda Octavia din 2010 si acum cateva zile nu ii mai mergeau luminile (faza scurta/pozitii). A fost la Skoda la reprezentanta si i-au schimbat siguranta de 30Amp din panoul de sigurante de la motor.(au scos borna la baterie inainte).170 lei toata distractia. Cand a ajuns acasa a constatat ca nu i se mai deschide portbagajul iar usile stanga/dreapta spate nu se mai inchid din telecomanda si nici din cheie. Am rugat un prieten sa-l ajute cu o scanare si au aparut urmatoarele erori. Precizez ca le-a sters si la o a 3 scanare apar iar. Am verificat toate sigurantele si sunt OK.  Daca puteti sa ma ajutati cu un sfat v-as multumi in numele lui. O seara buna !

1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand deschid masina nu mi se aprinde becul la interior , nici cel din usa iar masina se inchide automat dupa ap1 min ca si cum nu ar fi fost usa deschisa.

 

00982- Loking module for central loking: Front driver side (220)

27-00- Implausible Signal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Repara broasca de la usa,sau inlocuieste switchul de la broasca,modulul nu mai vede usa deschisa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 hours ago, E-X-O-D said:

Buna seara. Incerc sa ajut un nene din bloc care o Skoda Octavia din 2010 si acum cateva zile nu ii mai mergeau luminile (faza scurta/pozitii). A fost la Skoda la reprezentanta si i-au schimbat siguranta de 30Amp din panoul de sigurante de la motor.(au scos borna la baterie inainte).170 lei toata distractia. Cand a ajuns acasa a constatat ca nu i se mai deschide portbagajul iar usile stanga/dreapta spate nu se mai inchid din telecomanda si nici din cheie. Am rugat un prieten sa-l ajute cu o scanare si au aparut urmatoarele erori. Precizez ca le-a sters si la o a 3 scanare apar iar. Am verificat toate sigurantele si sunt OK.  Daca puteti sa ma ajutati cu un sfat v-as multumi in numele lui. O seara buna !

1.jpg

Schimbarea sigurantei nu rezolva problema.

Poate au uitat sa-i puna sigurante la loc sau altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Log de pe passat 2.0 TDI 2007:

2 Faults Found:

000564 - Boost Pressure Regulation 
               P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 203843 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.07.16
                    Time: 13:27:07

             Freeze Frame:
                    RPM: 3136 /min
                    Torque: 368.0 Nm
                    Speed: 93.0 km/h
                        99.45 %
                    Voltage: 14.13 V
                    Pressure: 2215.2 mbar
                    Pressure: 3003.3 mbar

000257 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
               P0101 - 006 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01000001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 203848 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.07.16
                    Time: 13:32:09

             Freeze Frame:
                    RPM: 1824 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 47.0 km/h
                    Temperature: 24.0°C
                    Pressure: 1192.8 mbar
                    Text:    144    kg/h          
                    (no units): 0.78
 

Prima eroare vad ca a fost si mai sus comentata, dar nu stiu daca e legata de eroarea care urmeaza dupa ea. La aparitia erori masina nu se mai accelereaza, iar in bord se aprind 2 martori: check engine aprins si cel de bujii care se aprinde intermitent. Daca se opreste motorul, eroarea dispare si masina merge normal pana cand se acceleaza si reapare.

Masina a fost la un service si i s-a sugerat schimbarea galeriei de admisie pentru ca suspecteaza ca aceasta este crapata si pierde presiune/ulei - am atasat 2 poze.

 

20170302_170637.jpg

20170302_170632.jpg

Modificat de vaurel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Verifica turbina,face presiune prea mare si ecu intra in limp mode ,sa protejeze motorul,dupa repornire se reseteaza,ai ulei pe admise poate proveni de la uzura lagarelor de la turbina,trebuie verificata toata admisia si furtunele,verifica si furtunele mici de vacuum si actuatorul turbinei,sa faca cursa intreaga si sa nu aiba membrana sparta.

Verifica senzorul MAF si cablajul,daca e ok,schimba debitmetru.

Daca motorul consuma ulei atunci turbina baga ulei pe admisie,daca nu consuma verifica admisia sa fie etansa,posibil garnitura,nu stiu daca e fisurata,dar trebuie verificata.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, Al Bundy a scris:

Schimbarea sigurantei nu rezolva problema.

Poate au uitat sa-i puna sigurante la loc sau altceva.

El a zis ca sunt toate. O sa ii transmit sa mai verifice iar. Poate era prea suparat si nu a fost atent. Saracu om o tine in parcare la o benzinarie(cu o atentie catre angajati :)) pana luni cand si-a luat liber sa incerce undeva sa rezolve. Multumesc pentru sugestie. Va urez o seara buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postez aici un log cu blocurile 3,10 si 11 ,mentionez ca logul a fost facut cu doua plecari in a 3-a de la 1000 rpm ,prima dupa 20 sec de stat pe loc in relatni iar a doua dupa 2 sec de stat pe loc in relanti PE EXACT ACEEASI PORTIUNE DE DRUM CA SA FIE SARCINA APROX EGALA

 

 

 

LOG-01-003-010-011.-Muresuluicsv.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor! Ma poate ajuta si pe cineva cu o interpretare eventual rezolvare la urmatorul Log:

 

Saturday,18,February,2017,20:30:45:53651
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86
VCDS Version: 16.8.4.2
Data version: 20161129 DS267.0
www.Ross-Tech.com


VIN: WVWZZZ3CZ8E071215   License Plate: 
Mileage: 238660km-148296mi   Repair Order: 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 3C (3C0)
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 53 56 62 72 77

VIN: WVWZZZ3CZ8E071215   Mileage: 238660km-148296miles

01-Engine -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: Not registered 0011
62-Door, Rear Left -- Status: Malfunction 0010
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
77-Telephone -- Status: Malfunction 0010
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 03G-906-021-BMM.clb
   Part No SW: 03G 906 021 NK    HW: 03G 906 021 AB
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  9816  
   Revision: --H07---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 00011 888 81093
   VCID: 75E187F11C10A5EAEA-8020

No fault code found.
Readiness: 0 0 0 0 0 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 3C0-614-109-C4.clb
   Part No SW: 3C0 614 109 C    HW: 3C0 614 109 C
   Component: J104    C4 440 V1   0003  
   Revision: --020---    Serial number: 00000775986947
   Coding: 0000267
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 1E33B85DC96646B2DB-804A

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 1K0-820-047.lbl
   Part No SW: 1K0 820 047 GA    HW: 1K0 820 047 GA
   Component: Climatic PQ35   141 0909  
   Revision: 00141027    Serial number: 00000000000000
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 69D9DB8140A8710A7E-803C

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl
   Part No SW: 3C0 937 049 AJ    HW: 3C0 937 049 AJ
   Component: Bordnetz-SG     H54 2202  
   Revision: 00H54000    Serial number: 01000007491198
   Coding: E1808F0700041A00470A00000F00000000095D435C000100000000000000
   Shop #: WSC 05124 000 00000
   VCID: 71E9B3E1687889CA36-8024

   Subsystem 1 - Part No: 3C1 955 419 A  Labels: 1KX-955-119.CLB
   Component: Wischer 180707 003  0205  
   Coding: 00046997
   Shop #: WSC 05124  

   Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AF  Labels: 1K0-955-559-AF.CLB
   Component: RLS     050907 046  0204  
   Coding: 00208933
   Shop #: WSC 05124  

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 3C0-909-605.lbl
   Part No SW: 3C0 909 605 M    HW: 3C0 909 605 M
   Component: 0B AIRBAG VW8   032 2522  
   Revision: 12032000    Serial number: 003B1PJ0EYH   
   Coding: 0012354
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 306F76E5A3F2C0C279-8064

   Subsystem 1 - Serial number: 6332MSME1838135F 

   Subsystem 2 - Serial number: 6342MSME147B3D29 

   Subsystem 3 - Serial number: 6351HTS618L4U5J6 

   Subsystem 4 - Serial number: 6361HTS61CGC0J77 

   Subsystem 5 - Serial number: 00000000000000000

   Subsystem 6 - Serial number: 00000000000000000

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel        Labels: 3C0-953-549-SW20.lbl
   Part No SW: 3C0 953 549 L    HW: 3C0 953 549 L
   Component: Lenksäulenmodul 006 0010  
   Revision: 00006000    Serial number: 3C5953507BK   
   Coding: 0000013
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 356147F15C90E5EA2A-8060

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 3C0-920-xxx-17.lbl
   Part No SW: 3C0 920 871 E    HW: 3C0 920 871 E
   Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 1216  
   Revision: V0002000    Serial number: 00000000000000
   Coding: 0007105
   Shop #: WSC 29317 002 1048576
   VCID: 264390BD91369E7293-8072

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 3C0-907-530-V2.clb
   Part No SW: 3C0 907 530 E    HW: 3C0 907 951 
   Component: J533__Gateway   H10 0080  
   Revision:   H10       Serial number: 1200P078280A6C
   Coding: F9807F060004021002
   Shop #: WSC 42412 136 88712
   VCID: 234589A9E2046B5AF4-8076

1 Fault Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded 
            000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 1
                    Mileage: 236410 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.12.01
                    Time: 10:43:34


-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer        Labels: 3C0-959-433-25.clb
   Part No SW: 3C0 959 433 R    HW: 3C0 959 433 R
   Component:    IMMO         042 0383  
   Revision: 00042000    Serial number: VWZCZ000000000
   Shop #: WSC 131071 1023 2097151
   VCID: 39794BC17088018ACE-806C

   Subsystem 1 - Part No: 3C0 905 861 G
   Component:    ELV          027 0380
   3C0905861G     ELV          027 0380   

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 42: Door Elect, Driver        Labels: 1K0-959-701-MIN3.lbl
   Part No SW: 1K0 959 701 P    HW: 1K0 959 793 L
   Component: J386  TUER-SG FT    1131  
   Revision: 32008001    Serial number: 00000532978827
   Coding: 0000181
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 3B7551C97AB4339ADC-806E

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist        Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
   Part No: 1K0 909 144 P
   Component: EPS_ZFLS Kl. 195    3305  
   Revision: 00H22000    
   Shop #: WSC 42412 136 88712
   VCID: 377D4DF9469C17FA38-8062

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 3C0-959-433-46.clb
   Part No SW: 3C0 959 433 R    HW: 3C0 959 433 R
   Component:    KSG PQ46 ELV 042 0472  
   Revision: 00042000    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 00910A0001860E763004941570084F0E707C00
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 39794BC17088018ACE-806C

   Subsystem 1 - Part No: 1K0 951 605 D
   Component: LIN BACKUP HORN H07 9001

   Subsystem 2 - Component:       NGS n.mounted     

   Subsystem 3 - Component:      IRUE n.mounted     

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 52: Door Elect, Pass.        Labels: 1K0-959-702-MIN3.lbl
   Part No SW: 1K0 959 702 P    HW: 1K0 959 792 L
   Component: J387  TUER-SG BT    1131  
   Revision: 32008001    Serial number: 00000559778825
   Coding: 0000180
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 3C7752D57FBA34A2D5-8068

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 53: Parking Brake        Labels: 5N0-907-801.clb
   Part No SW: 3C0 907 801 J    HW: 3C0 907 801 J
   Component: J540 EPB3  VW-09393 0009  
   Revision:   008       Serial number: 00000000147452
   Coding: 0000056
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 29599B818028B10ABE-807C

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio
Cannot be reached

-------------------------------------------------------------------------------
Address 62: Door, Rear Left        Labels: 1K0-959-703-GEN3.lbl
   Part No SW: 1K0 959 703 P    HW: 1K0 959 795 G
   Component: J388   TUER-SG HL   1118  
   Revision: 11006001    Serial number: 00000002278061
   Coding: 0000144
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 3D715FD164A03DAAE2-8068

1 Fault Found:
00934 - Electric Window Motor; Rear Left (V26) 
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100101
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 70
                    Mileage: 238506 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.02.15
                    Time: 20:47:21


-------------------------------------------------------------------------------
Address 72: Door, Rear Right        Labels: 1K0-959-704-GEN3.lbl
   Part No SW: 1K0 959 704 P    HW: 1K0 959 794 G
   Component: J389   TUER-SG HR   1118  
   Revision: 11006001    Serial number: 00000002269861
   Coding: 0000144
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 3E7358DD69A626B2FB-806A

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 77: Telephone        Labels: 3C0-035-729.lbl
   Part No SW: 3C0 035 729 G    HW: 3C0 035 729 G
   Component: Telefon             7609  
   Revision: 00012000    Serial number: 0000000963067
   Coding: 0016021
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 275D9DB9963C877AA8-8072

2 Faults Found:
00385 - Positive Output Audio Channel for Speech/Telephone 
            011 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101011
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 107
                    Mileage: 228820 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.06.01
                    Time: 09:21:48

00386 - Negative Output Audio Channel for Speech/Telephone 
            011 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101011
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 107
                    Mileage: 228820 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.06.01
                    Time: 09:21:48


End-------------------------(Elapsed Time: 02:04)--------------------------
 

 Precizez ca nu are navigatie originala ci un Zenec ze nc 2011 d. Probabil suportul original pentru comunicare Bluetooth e doar de decor, si a fost eliminat cablajul cand s-a montat navigatia. Navigatia comunica cu Computerul de bord in sensul ca afiseaza postul radio, sageti pentru directie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Codeaza fara telefon fara radio.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar fara radio.Telefonul exista si eroarea va ramine pe can.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca dau foc masinii!:banghead:  Am schimbat EGR  si acum au aparut alte defectiuni care pana atunci nu existau! Ca simptome: porneste fara probleme, merge ok pana cand trebuie sa trag mai tare de el (demeraj mai in tromba, inceputul unei pante (cam de la 3000 de ture in sus) se aprinde intermitent martorul bujie si pierde  puterea. Daca opresc motorul si dupa 1-3 minute il repornesc, martorul nu mai arde, revine si puterea...pana la urmatoare forjare! Am testat si sters de mai multe ori defectele...apar aceeasi , in aceeasi ordine la cateva secunde distanta:


16251 - Control de presiune turbo 
          P0299 00 [248] - domeniul de control nu s-a realizat
          MIL aprins - intermitent - Confirmat - Netestat deLa stegere de memorie
             împrejurari cod 
                    Starea defectului: 00000001
                    Priorit.defectului: 2
                    Frecv. defectului: 2
                    rulaj: 157307 km
                    Data: 2072.14.31
                    timp: 11:37:04

13170 - Debitmetru aer-G70-  semnal neplauzibil 
          P0101 00 [120] - -
          intermitent - Confirmat - Netestat deLa stegere de memorie
             împrejurari cod 
                    Starea defectului: 00000001
                    Priorit.defectului: 2
                    Frecv. defectului: 2
                    rulaj: 157309 km
                    Data: 2072.14.31
                    timp: 11:39:17



16581 - Bank1-Sonda1 
          P2297 00 [120] - tensiune prea mica in regim de frâna de motor
          intermitent - Confirmat - Netestat deLa stegere de memorie
             împrejurari cod 
                    Starea defectului: 00000001
                    Priorit.defectului: 2
                    rulaj: 157309 km
                    Data: 2072.14.31
                    timp: 11:39:47

Precizez ca inainte am avut alte erori gasite care au dus la schimbarea EGR (avea supapa sparta efectiv), iar dintre  erorile de sus era prezent doar ultimul...care acum a reaparut.

Toate mufele care au fost desfacute in timpul operatiunii de schimbare a EGR au fost verificate si curatate cu spray de contacte.

Ma poate ajuta cineva cu o parere...sfat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Pentru prima eroare,verifica tot ce inseamna furtune de vacuum,pare ceva furtune montate aiurea(posibil cand au schimbat egr)sau actuatorul de la turbo e defect.

Eroarea cu MAF...verifica sa fie filtru de aer curat apoi sa nu traga aer fals pe undeva,(tubulatura admisie)....verifica mufa si cablaj debitmetru,daca e ok schimba MAF.

Ultima eroare se refera la sonda de oxigen,si pare sa fie in legatura cu MAF ,indica scurgeri de aer(sau trage aer fals)ar trebui sa se auda daca asculti atent.

Intre MAF Si senzorul de oxigen este un traseu neetans,verifica acest aspect.Apoi verifica mufa si cablajul,eventual si senzorul.

..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!