Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

andrei_vd

Verifica releul de alimentare ecu (la cele mai vechi era releul 109 ,J317)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cascadoru

la tine, daca masina are KESSY ,tot timpul vor fi unele erori 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.

22 minutes ago, F l o r i n said:

verificati alimentarea in mufa ecu, cablaj, etc

daca totul este ok, problema poate sa fie din ECU - am mai intalnit astfel de cazuri

daca raspunsull imi este adresat si mie ..... crezi ca e posibil ca la 3700 km cati are acum masina, sa am deja probleme cu ECU ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, era pentru Andrei.

Sigur la tine nu e de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Multumesc de raspunsuri. Pe forumuri straine am mai gasit ceva asemanator la un user cu Audi si problema la el pare sa fi fost tot din ECU. E ciudat comportamentul, pare sa fie de la ceva contact imperfect. Releele le-am schimbat intre ele, erau vreo 4 in cutia cu sigurante de langa baterie, la fel doua cate doua, cu acelasi cod. Tot la fel face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

53 minutes ago, F l o r i n said:

Sigur la tine nu e de acolo.

dar, ai idee de pe unde ar putea fi ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Veirifca si cablurile de la ECU catre consumatori, sigurante, etc. La un prieten a fost cablul dezizolat sub protectia cu care sunt infasurate toate cablurile la un loc si nu se vedea, si faceau scurt. Desfasoara toate izolatia de la ECU si verifica atent fiecare cablu in parte.

Te rog sa ne tii la curent.

 

Bafta 

 

Modificat de gmtiby2016
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu imi prind urechile la masina asta cu ce mi.ai zis sa fac, nu-i de mine asta plus ca, mai am garantie.

daca mai apare, o sa merg la service cu ea.

off topic.

am vandut masina buna si am luat o p....a noua... !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!Am schimbat pedala de accleratie si imi da aaceleasi erori!!S-a verificat si cablajul!Oare ce poate fi?

               Address 01: Engine       Labels: 038-906-012-AGR.lbl
Control Module Part Number: 038 906 012 C
  Component and/or Version:  1,9l R4 EDC 0000SG  2803
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 06435  
                      VCID: 102F56CB5096A89E043-4A3A
2 Faults Found:

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
            P1144 - 35-00 - Open or Short to Ground
18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185) 
            P1639 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent

Readiness: N/A
Friday,03,February,2017,19:14:32:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910


                Address 01: Engine  (038 906 012 C)

19:14:30 Group 004: Start of injection
  903 /min  Engine Speed (G28)
  0.4 °BTDC  Start of injection  Specified
  1.8 °BTDC  Start of injection  Actual
  2.8 %  Cold Start Injector Duty cycle
VA ROG,DACA S-A MAI LOVIT CINEVA DE ASA CEVA SI MA POATE AJUTA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am eroarea asta la masina si intreb daca se poate face ceva cu ajutorul vcds?

Address 56: Radio        Labels: 1K0-035-1xx-56.lbl
   Part No: 1K0 035 186 L
   Component: Radio GR0       012 0019  
   Revision: 0001202S    Serial number: VWZ2Z2E2883319
   Coding: 0020200
   Shop #: WSC 01324 785 00200
   VCID: 2F6D7599BECCDF3A60-807A

2 Faults Found:
00872 - Bass Speaker Rear Left (R15) 
            011 - Open Circuit
00873 - Bass Speaker Rear Right (R17) 
            011 - Open Circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@b33xbg

Dacă:

  • pedala este nouă
  • cablajul este sigur ok (presupun că s-a verificat cu un ohmetru pus pe cea mai mică scală, fir cu fir din mufa senzorului de acceleraţie în mufa ECU şi s-a verificat şi rezistenţa între fire şi între fire şi caroserie cu ohmetrul pus pe cea mai mare scală)

Atunci cauzele posibile mai pot fi:

  • contacte imperfecte la mufa pedalei sau ECU (trebuie inspectate mufele şi date cu nişte spray de contacte, presupun că este prima chestie care s-a făcut în afară de verificarea de mai sus, dar repet în cazul că nu s-a făcut)
  • ECU cu probleme

Fă următoarea verificare: pune vcds-ul pe engine, grupul 010 şi doar cu contactul pus apasă pedala la maxim de mai multe ori. Urmăreşte ultima căsuţă şi spune ce valori apar acolo (cel mai bine fă un log, se face la fel cu logul în mers doar că se selectează numai grupul 010, nu trebuie să porneşti motorul). În mod normal în căsuţa aia trebuie să se schimbe valoarea în mod liniar de la 0 până la 100 fără sincope, pe un log s-ar vedea cel mai bine.

@bogdany88

deja ai făcut ceva :). Şterge erorile şi dacă rămân atunci trebuie intervenit hardware.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,multumesc pt raspuns,o sa fac log-ul acesta.Am facut mai devreme un log in mers in treapta 3 si 4,daca poate arunca un ochi cineva as fi recunoscator.Mutlumesc!

 

treapta 3.CSV

treapta 4.CSV

Am uitat sa spun ca azi am mers cu ea 2-3 ore si nu mi-a mai facut figuri,oare sa isi fi revenit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi acolo nu se vede nimic în neregulă cu clapeta. A făcut figuri pe timpu testelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu,tocmai asta este problema, joi a inceput sa faca figuri, vineri am schimbat pedala de acceleratie.Am plecat din Targoviste si dupa vreo 40km a inceput sa faca figuri,iar azi cand am facut testul si am mers vreo 3 ore cu ea s-a comportat normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte greu de determinat cauzele pentru situații din astea sporadice. Momentan verifică mufele și da-le cu spray pentru contacte, nimic altceva. Altfel ar trebui să fie cineva la fata locului sa facă măsurători atunci când i se pune pata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri cand a inceput sa faca figuri am sunat la service si mi-au spus sa scot mufa de la debitmetru si sa vad daca se mai plafoneaza turatia in 1200 de rotatii,zis si facut doar ca a inceput sa faca si mai rau...am conectat mufa la loc,i-am sters erorile si azi am plecat cu ea si a mers de parca nu s-a intamplat nimic,i-am facut log-ul si a fost ok.Nu stiu ce sa mai zic.O sa mai merg cu ea asa cateva zile sa vad daca mai face figuri si apoi o duc iar in service,dar vroiam sa nu ma apuc sa schimb piese aiurea in ea,m-am saturat cate am schimbat pe parcursul anilor de cand o am(turbo,bloc alezat,pistoane,kit ambreiaj+volanta,debitmetru,n75,compresor clima,electromotor,alternator,electroventilatoare,broaste usi,un plastic pe la macaraua care ridica geamul,etc) cred ca mai am sa schimb becurile de semnalizare de pe aripi :)

acum mai am o intrebare,log-ul cum arata,turbina,dbitmetru si celelalte cum par?

Am uitat sa specific ca masina are si soft dat,spcific asta pt ca nu stiu daca logul arata altfel cu soft fata de cel stock

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred că din cauza debitmetrului se plafonează în 1200 rpm. Cel mai bine să ai laptop-ul la tine cam tot timpul şi când mai face vezi dacă valoarea acceleraţiei din grupul 10 creşte progresiv cu apăsarea pedalei sau se plafonează la o valoare. Iar în momentele respecitive codul de eroare care generează problema ar trebui să nu se lase şters, adică îl ştergi şi reapare. Ar fi interesant dacă ai găsi un ECU de probă.

Pentru interpretare log te rog să postezi aici

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/?page=513#comment-2799849

Iar când reapare prolema cu acceleraţia cel mai bine ar fi să postezi într-un topic dedicat ca să discutăm mai detaliat şi să nu poluăm aici

http://vwforum.ro/topic/1473-defectiune-ciudata-golf-19-tdi-90cp/

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

b33xbg urmareste cum zice lupo_bv cu un vcds cand iti face figura dar nu grupul 010 ci grupul 002. acolo o sa ai un camp in care vezi pozitia pedalei in% si un camp cu valori binare, unul din biti aia reprezinta contactul de relanti. Adica, cand pedala nu este apasata ai ceva de genul 010, cand pedala este apasata ai ceva de genul 000. In 99% din cazurile intalnite de mine , contactil de relanti face figura si nu pozitia in %. Problema poate sa fie din pedala, cablaj sau ecu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea cu senzorul persista. Ieri dupa un drum scurt pe transfagarasan a reaparut eroarea :scratch: Mesaj pe BC " Check Engine. Service now ". Voi schimba senzorul in urmatoarele zile.

2 Faults Found:
009258 - Exhaust Gas Temperature Sensor; B1 S3
               P242A - 000 - Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 186119 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2011.06.28
                    Time: 17:03:47

             Freeze Frame:
                    RPM: 1380 /min
                    Speed: 54.0 km/h
                    Voltage: 14.14 V
                    Temperature: 80.1°C
                    Temperature: 132.0°C
                    Temperature: 930.0°C
                    Temperature: 180.0°C

009258 - Exhaust Gas Temperature Sensor; B1 S3
               P242A - 000 - Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 186119 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2011.06.28
                    Time: 17:03:51

             Freeze Frame:
                    RPM: 1380 /min
                    Speed: 53.0 km/h
                    Voltage: 14.06 V
                    Temperature: 80.1°C
                    Temperature: 138.0°C
                    Temperature: 930.0°C
                    Temperature: 180.0°C

 

Dupa ce jucat putin cu vcds'ul am decis sa mi activez si acea alarma care vine cu masina. Zis si facut. Dupa ce am facut un auto scan mi au aparut mult mai multe erori :(

01520 - Rain and Light Recognition Sensor (G397)
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 149
                    Mileage: 185651 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2011.06.21
                    Time: 14:07:01

             Freeze Frame:
                        OFF
                    Voltage: 12.30 V
                        OFF
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF

 

1 Fault Found:
00096 - Drivers Door Central Locking (Safe) Motor (V161)
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 150
                    Mileage: 185683 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2011.06.23
                    Time: 16:07:13


Multumesc !

Modificat de Dragos24x7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Acum o luna imi facea figuri inchiderea centralizata, adica atunci cand deschideam masina, usa de la sofer nu se deschidea (Trebuia s-o deschid din inauntru). Dupa ce vremea s-a incalzit un pic, mergea ok. Doar acuma l-am pus pe VCDS: 

Sunday,05,February,2017,10:43:19:04550
VCDS Version: Release 15.7.0 Running on Windows XP x86
www.Ross-Tech.com

                Address 46: Central Conv.       Labels: 3C0-959-433-46.clb
Control Module Part Number: 3C0 959 433 AB    HW: 3C0 959 433 AB
  Component and/or Version:    KSG PQ46 ELV 043 0472
           Software Coding: 0091020851030E7630049C1D70084BCE703CA0
            Work Shop Code: WSC 70777 142 73705
           Additional Info: 1K0951605D  LIN BACKUP HORN H07 9001   3C0951171C  Neigungssensor  004 0611   
           Additional Info: 3C0951171C  Innenraumueberw.004 0611   
                      VCID: 6AC7217FDC7F1C52A14444D-803E
5 Faults Found:

01135 - Interior Monitoring Sensors 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 128
                    Time Indication: 0

00323 - Vehicle Inclination Sensor (G384) 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 128
                    Mileage: 147488 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 21:17:29

01134 - Alarm Horn (H12) 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 128
                    Mileage: 147488 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 21:17:29

00323 - Vehicle Inclination Sensor (G384) 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 128
                    Mileage: 147488 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 21:26:03

01134 - Alarm Horn (H12) 
            000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 130
                    Time Indication: 0

Sunday,05,February,2017,10:42:21:04550
VCDS Version: Release 15.7.0 Running on Windows XP x86
www.Ross-Tech.com

                Address 42: Door Elect, Driver       Labels: 1K0-959-701-MIN3.lbl
Control Module Part Number: 1K0 959 701 P    HW: 1K0 959 793 L
  Component and/or Version: J386  TUER-SG FT    1131
           Software Coding: 0000053
            Work Shop Code: WSC 05311 000 00000
                      VCID: 3B69D43BE36555DA0A32591-806E
2 Faults Found:

01552 - Motor for Central Locking; Drivers Door (V56); Lock 
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 36
                    Reset counter: 130
                    Mileage: 147436 km
                    Time Indication: 0

00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00111000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 27
                    Reset counter: 130
                    Mileage: 147436 km
                    Time Indication: 0

 

Multumesc anticipat!


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roly -ai cumva alarma pe masina?

Daca nu-trebuie codat confortul fara alarma si senzori monitorizare.Vezi ce eroare ai pe usa soferului...ce ai postat nu are legatura cu blocatul usii.Ai probleme cu motorasele din broasca-cel mai probabil.

Dragos-ai senzor lumina/ploaie in suportul oglinzii? Ca nu are comunicare...La fel..probleme motorase broasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@spido Da ! masina este echipata cu senzori de ploaie si lumini. Sincer sa fiu nu am vazut nicio problema cu acesti senzori pana acum. Functioneaza normal :huh:

Modificat de Dragos24x7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 minutes ago, spido said:

Roly -ai cumva alarma pe masina?

Daca nu-trebuie codat confortul fara alarma si senzori monitorizare.Vezi ce eroare ai pe usa soferului...ce ai postat nu are legatura cu blocatul usii.Ai probleme cu motorasele din broasca-cel mai probabil.

Doar acel senzor de miscare interior, in cazul in care lasi copil sau animal incuiat in masina atunci piuie. 
Aceste erori mi-a dat mi le-a dat pe usa soferului. :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca functioneaza da-i pace.Sterge eroarea si investigheaza broasca si senzorul.

Roly-nu pe usa sunt erorile ci pe 46 convenience.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!