Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

E posibil sa se strice asa din senin,fara niciun simptom prealabil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, pt un passat 2013 2.0 177, nu are limitari de putere, nu atentionari aprinse in bord doar la relantiu s-a aprins de doua ori ,  pt cateva secunde ,intermitent ,becul spirala , cel de la bujii, de fiecare data temperatura exterioara era cu minus.

La scanare a aparut eroarea respectiva, are idee cineva despre ce ar fi vorba? Masina merge normal

multumesc

image.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capsula de la turbo ar trebui inlocuita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am și eu o scanare la un A4, mașină merge in șuturi, se accelerează doar cum vrea ea, mai ales la rece, la cald mai rar. Turbo curățat de o lună, aceleași simptome.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 JQ

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1570

Coding: 00002

Shop #: WSC 63351

WAUZZZ8E33A393649 AUZ6Z0C0170935

2 Faults Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Eroarea a doua acum a apărut prima data, masina pornește bine. Vă mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17965 - Charge Pressure Control Positive Deviation - limp mode de la suprapresiune ,de obicei de la geometria variabila care se blocheaza/agata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina e curățată după cum am spus de o lună, geometria e ok. Mașina la rece merge tot în șuturi, nu trage constant, tremură in multe momente. De la service mi s-a recomandat sa schimb oringurile de la injectoare. Alta eroare nu apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tremuratul e o problema si Charge Pressure Control Positive Deviation e alta problema.

Pentru prima problema trebuie verificat sistemul de alimentare...si apoi avans ,axa came ,tacheti ,test compresie.....

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, Al Bundy said:

capsula de la turbo ar trebui inlocuita.

Este recomandat sa se schimbe acum sau in momentul cand ramane eroarea in bord?  momentan din punct de vedere a functionarii, merge normal.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema (cred).

In imaginea atasata parametru incercuit nu este prea mare?

Motor AUB 74KW benzina +GPL

wp_ss_20170124_0001.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut ceva problema cu mașina?Mașină taie din alimentare  sa revină pe valoare normala.posibil ai ceva problema legata de alimentare...După o analiza...mașina taie din alimentare... ( și nu de acuma,e de ceva vreme).verifica admisia.filtru de aer.și valoare pe senzorul de O2.

Modificat de tttrix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si multumesc pentru replay,

masina nu (pare) sa imi taie "gazul" (nici pe benzina nici pe GPL); spun asta pentru ca nu am problem nici la turatii ridicate (5-6000 RPM).

Nu stiu ce sa zic; o data pe luna imi apare si eroare in bord, dar nu se aprinde check engine-ul. Maine ma uit pe laptop acasa si postez eroarea (acum sunt la munca).

Voi mai face un log si cu valorile senzorului O2.

Modificat de gmarius86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine, posteaza exact eroarea stocata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, eroarea stocata (pending):

wp_ss_20170125_0012.png

alte log-uri:

 

wp_ss_20170125_0011.png

wp_ss_20170125_0010.png

wp_ss_20170125_0009.png

wp_ss_20170125_0008.png

wp_ss_20170125_0007.png

wp_ss_20170125_0006.png

wp_ss_20170125_0005.png

wp_ss_20170125_0004.png

wp_ss_20170125_0003.png

wp_ss_20170125_0002.png

wp_ss_20170125_0001.png

mai mentionez ca toate acestea sunt cu carburant GPL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut si multumesc pentru răspuns.

nu stiu daca motorul acesta are debitmetru, iar despre aer fals, ce metoda recomanzi pentru depistare?

pe partea de evacuare nu cred ca am problema pentru ca asta toamna am schimbat tot ansamblul de evacuare: Racord flexibil, tobe, coliere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum m-am uitat in semnatura ta, ca au AUB - nu are debitmetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și mașina Cum se comporta?ai relanti ok?postează o poza cu  senzorul de O2  cu mașina calda.el ar trebui sa oscileze..0,1- 0,9 V  la tine pare mort.cu 0,06. (Sau încă nu e în circuit sa mă exprim pe înțeles. ,adică nu ii citeste valoare calc de bord si nu da comanda pt ajustare).încearcă sa creezi un vaccum cu un furtun de aer scos și vezi ce se întâmplă sau prin orificiu sa dai cu spray de pornire.ar trebui sa ai o variație pe senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

relantiul fluctuează undeva la +- 20 rpm tot timpul, câteodată apar si fluctuatii mai mari, vizibile pe turometru, de scurta durata.

accelerarea din pozitie de relanti mi se pare intarziata (poate este doar o impresie gresita).

cu benzina de 95, la temperaturi sub 5 grade porneste greu (învârte vreo 5 secunde sau mai mult); cu benzina de 99 pornirile sunt mai rapide.

 

cam asta ar fi comportamentul masinii. Altfel in mers nu am probleme.

voi face un log si cu vcds (grafic) cu parametrii lambda, temperatura, rpm si mai vad ce voi putea adauga pe grafic.

 

deocamdată mulțumesc pentru ajutor/sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit si eu eroarea de mai jos, la un passat B8.

o lamurire, se poate ?

multumesc

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Adresa 13: Distanţa urmărire (J428)       Eticheta: 3Q0-907-572.clb
   Număr VAG SW: 3Q0 907 572 A    HW: 3Q0 907 572 A
   Component: ACC Bosch MQB H04 0126  
   Codare: 32C067D114FFC728949C804C
   Atelier: WSC 05311 115 00002
   Pachet ASAM: EV_ACCBOSCHVW48X 001007
   ROD: EV_ACCBOSCHVW48X.rod
   VCID: 336F6E259A9C9CDA0C-8066

1 cod a gasit:
0862 - Bus dedate;valoare de eroare receptată 
          U1123 00 [008] - -
          intermitent - Confirmat - Testat deLa ştergere de memorie
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Priorit.defect: 6
                    Frecv. defect: 1
                    Resetare contor: 71
                    rulaj: 3403 km
                    Data: 2017.01.25
                    timp: 11:14:26

                    Temperatura modul de comandă: 10 °C
                    Tensiune terminal 15: 14.5 V
                    Velocity_vehicle_reference: 3.55 m/s
                    Longitudinal_acceleration_vehicle_reference: -0.37 m/s2
                    Status_ACC_System: ACC_StandBy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O interfata in engleza nu ai ?

cred ca stii ca traducerea din engleza in romana este facuta de un ungur, nu ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba am

nu stiam ca e ungur ala de le traduce :)

schimb si revin

multam

mi-am amintit ca nu  mai pot rescana acea eroare intrucat am sters-o.

asa ca.....poate mai apare ( sper sa nu ).

 

 

 

 

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am avut un episod ciudat cu un Passat B7 2.0 TDI 170 CR: la urcarea unei pante foarte lungi, a inceput motorul sa se scuture. La scurt timp, am oprit. Nici macar in relanti nu voia sa se tureze normal, Dupa 15 minute mi-am putut continua calatoria. Dupa 60 de km, la fel, intrerupea motorul f tare, 15 min stationat, continuat drumul.

Mentionez ca aveam doar in jur de 12-14l de motorina in rezervor, se poate sa fi tras ceva mizerie?

Alt lucru ciudat este mirosul esapamentului, zici ca e raba, asa urat miroase (nu am delete pe DPF/EGR) :)

La scanare cu VCDS, mi-au reiesit urmatoarele erori:

3 Faults Found
4806 - EGR System
          P0402 00 [096] - Excessive Flow
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 125094 km
                    Date: 2067.14.10
                    Time: 20:33:13

4794 - Mass Air Flow Sensor (G70)
          P0101 00 [101] - Implausible Signal
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 125029 km
                    Date: 2067.14.10
                    Time: 18:27:59

4891 - EGR Valve (N18)
          P0403 00 [032] - Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 125029 km
                    Date: 2067.14.10
                    Time: 18:27:59

Eroarea P0403 o am de relativ mult timp(1 an), oare sa fie EGR-ul, sau si altceva mecanic? Nu mi s-a aprins niciun bec in tot acest timp cat masina a mers ciudat.

Orice sugestie este binevenita! Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de la EGR a fost. Remediaza problema deoarece exista riscul de a ramane in drum cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara un  egr functional nu va face regenerari cum trebuie,asa ca schimba-l cat mai repede....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!