Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Salut. o parere pentru urmatoare eroare. ce este de facut? este vorba de un audi a4 din 2002 AJM. eroare a fost stearsa si a reaparut dupa cateva zile.

15683074.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am prea inteles ce este geometrie

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Detin un Audi a3 sportback 2.0tdi 103kw 140cp (2009 cod motor cbab). Dupa o diagnoza cu vcds am urmatoarele erori: 

1.Ventil de comutare pentru racire -EGR-N345 - intrerupt/scurt la masa.

2.Supapa magnetica reglaj presiune turbo -N75- defect.

3.Supapa recirculare gaze evacuare - N18- defect functionare

4.Releu incalzire antigel de putere mare - J360 - scurt la plus

5.Releu incalzire antigel de putere mica - J359 - scurt la plus

6.Lampa de control filtru de particule- K231- defect functional

7.Lampa indicator defecte - K83- defect circuit electric

8.Lampa semnalizare preancalzire -K29- scurt la plus.

Astept pareri din partea cunoscatorilor a cauzelor si eventual o posibila remediere a lor. Va multumesc anticipat! 

Modificat de silviuandreih
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 04.01.2017 at 10:24 AM, fotojunior said:

salutare,

ieri mi-a murit bateria si am pornit cu ajutorul unui prieten dandu-mi curent prin cabluri.

azi a pornit putin mai greu, dar a pornit. dupa ce a pornit am observat martorul portocaliu ce indica motorul ca a ramas aprins.

am mers la un service si au constatat erorile :

unnamed.jpg

dupa aceea mi-au sters erorile si mi-au recomandat sa schimb bateria deoarece aceasta este un exide agm de 5 ani si dupa ce au testat a rezultata ca este incarcata 45 % iar durata ei de viata mai este de cca 52 %. de asemenea mi-au spus ca adaca se mai aprinde indicatorul de motor iar masina nu mai trage, este acuatorul turbinei, iar acesta desi se schimba separat, trebuie data jos turbina si calibrate impreuna pe banc, deoarece nu se poate monta direct pe masina. iar pentru a da jos turbina de pe masina trebuie data jos puntea fata, aceasta fiind modalitatea de scoatere a turbinei. mentionez ca vw passat este 4 motion. 

ce parere aveti ?

multumesc.

salutare,

am discutat problema si la alt service si mi-au spus clar sa schimb bateria, deoarece aceasat fiind aproape goala iar acuatorul fiind electric, eista posibilitatea sa nu functioneze in parametrii deoarece nu primeste tensiunea si amperajul necesar.

intrebare : am 3 variante de acumulatori Moll fabricat in Germania uscat tehnologie AGM la 699 lei, umed  tehnologie EFB dar tot pentru start-stop, la 430 lei precum si Banner Austria tehnologie AGM la 599 lei.

ce imi recomandati ?

respect.

 

Modificat de fotojunior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam fals pun problema cei din service,actuatorul e dus....schimba-l,nu e scump,oricum daca tensiunea e slaba ai fi avut alte erori ,clar.

La astfel de motoare problema cu actuatorul este arhicunoscuta,colegul de mai sus deja ti-a recomandat cum se schimba.

Propun o diagnoza la cineva care chiar stie cu ce se mananca ....o parere nu strica in plus.

Recomand schimbare actuator electronic,fara demontat turbina,calibrare,verificare geometrie apoi cu un log ptr tutbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, vlahdacoroman said:

Cam fals pun problema cei din service,actuatorul e dus....schimba-l,nu e scump,oricum daca tensiunea e slaba ai fi avut alte erori ,clar.

La astfel de motoare problema cu actuatorul este arhicunoscuta,colegul de mai sus deja ti-a recomandat cum se schimba.

Propun o diagnoza la cineva care chiar stie cu ce se mananca ....o parere nu strica in plus.

Recomand schimbare actuator electronic,fara demontat turbina,calibrare,verificare geometrie apoi cu un log ptr tutbina.

te rog, recomanda-mi in Brasov, un service sau un mecanic, unde imi pot efectua toate cele de mai sus.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Audi a6 2010, 163cp

Imi poate spune cineva la ce se refera erorile de mai jos si daca necesita reparatie urgenta?

Mentionez ca in bord nu apare nimic si masina functioneaza normal

Am incercat sa sterg erorile si nu se sterg

Multumesc

 

                Address 5F: Information Electr.       Labels: 4E0-035-6xx-5F.clb
Control Module Part Number: 4E0 035 666 K    HW: 4E0 035 666 C
  Component and/or Version: H-BN-EU       H47 0187
           Software Coding: 01010000000283ED01002315EF6300030001
            Work Shop Code: WSC 02391 823 56573
                      VCID: 2E59654D79F29151CD7-807B
2 Faults Found:

03276 - Please Check Software Version Management
            000 -  -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 104
                    Mileage: 226107 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.01.05
                    Time: 14:31:03

             Freeze Frame:
                    Voltage: 14.70 V

03175 - Invalid Data Set
            000 -  -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 104
                    Mileage: 226107 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.01.05
                    Time: 14:30:59

             Freeze Frame:
                    Voltage: 14.70 V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut de curand update de soft s de harti la navi?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut,

un prieten cu Q5  DSG din 2010 are erorile astea :

 Address 03: ABS Brakes       Labels: None
Control Module Part Number: 8R0 907 379 B    HW: 8R0 907 379 B
  Component and/or Version: ESP8 quattro  H07 0110
           Software Coding: 0D9500
            Work Shop Code: WSC 06335 000 00000
                      VCID: 3F679833AE722CEAFC44EE-806A
1 Fault Found:

00446 - Function Limitation due to Under-Voltage
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 109
                    Mileage: 131752 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.11.22
                    Time: 16:11:10

             Freeze Frame:
                    Hex Value: 0x00C0
                    Hex Value: 0x0002
                    Hex Value: 0x1224
                    Hex Value: 0x168E
                    Hex Value: 0x00FF

 

Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CAG.clb
Control Module Part Number: 03L 906 019 AS    HW: 03L 906 022 B
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC   H01 6310
           Software Coding: 01210023240F2D20
            Work Shop Code: WSC 00170 218 88760
              ASAM Dataset: EV_ECM20TDI30L906019AS A01003 (AU48)
                       ROD: N/A
                      VCID: 7C1D2F3FFFE4FFF299E601-8028
No ASAM data for: "EV_ECM20TDI30L906019AS" (AU48)

1 Fault Found:
5380 - ROD - Unknown Error Code
          - 00 [101]
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 131966 km
                    Date: 2016.12.11
                    Time: 11:32:16


Readiness: 0 0 0 0 0

din ce am inteles a spus ca i se opreste cateodata cand pune frana.

din pacate nu le-a putut posta el ptr. ca inca nu are acceptul administratorului la inscriere, nefiind in tara m-a rugat pe mine la le postez in numele lui.

orice parere este bine venita .

multumesc mult.

Modificat de mary78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima eroare e de la baterie,probabil a ramas fara curent.A doua  eroare e de la interfata,incearca cu una originala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a zis ca are o clona si le-a sters dar dupa ce porneste masina apar iara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, duduratoy said:

Salut

Audi a6 2010, 163cp

Imi poate spune cineva la ce se refera erorile de mai jos si daca necesita reparatie urgenta?

Mentionez ca in bord nu apare nimic si masina functioneaza normal

Am incercat sa sterg erorile si nu se sterg

Multumesc

 

                Address 5F: Information Electr.       Labels: 4E0-035-6xx-5F.clb
Control Module Part Number: 4E0 035 666 K    HW: 4E0 035 666 C
  Component and/or Version: H-BN-EU       H47 0187
           Software Coding: 01010000000283ED01002315EF6300030001
            Work Shop Code: WSC 02391 823 56573
                      VCID: 2E59654D79F29151CD7-807B
2 Faults Found:

03276 - Please Check Software Version Management
            000 -  -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 104
                    Mileage: 226107 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.01.05
                    Time: 14:31:03

             Freeze Frame:
                    Voltage: 14.70 V

03175 - Invalid Data Set
            000 -  -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 104
                    Mileage: 226107 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.01.05
                    Time: 14:30:59

             Freeze Frame:
                    Voltage: 14.70 V

 

11 hours ago, Al Bundy said:

Ai facut de curand update de soft s de harti la navi?

 

Da

Nu sunt hartile compatibile?

Navigatia functioneaza normal

Ar trebui sa mai incerc o data instalarea de harti sau ce sa fac sa scap de erori?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A inceput sa palpaie martorul la bujie incandescenta din mers. Erorile aparute sunt urmatoarele:

1. 001027- Supapa recirculare gaze evacuare-N18- defect functionare.

P0403-000- intermitent

 

2. 008212- Senzor de pozitie clapeta de dirijare admisie bank1- semnal neplauzibil

P2015-000- intermitent.

Va rog sa ma ajutati cu un raspuns si eventual o modalitate de rezolvare. Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA masina din profilul tau ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da da. Audi a3 2.0 tdi 16v 103 kw, 140 cp 2009 (facelift) cod motor cbab

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Am si eu o problema la masina din semnatura. Nu mai baga caldura :unsure: Am fost astazi la cineva si mi-a facut o scanare si mi-au aparut urmatoarele erori. Intrebarea mea este : cum se poate rezolva si daca este posibil ca primele 2 erori sa apara din cauza celei de a 3. Asa a zis persoana care mi-a facut scanarea. Trebuie sa rezolv neaparat cat mai curand posibil avand in vedere ca in fiecare zi duc si iau fetita de la gradi :unsure: Precizez ca la diagnosticarea climei prin apasarea simultana a tastei ECON si recirculare nu apar erori. Decat 444 si 00. Multumesc anticipat

20170114_061307985_iOS.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-EGR blocat sau defect (incearca o curatare)

-P2015 probleme la motorasul de la geleria de admisie (se rezolva cu un limitator)

3 hours ago, silviuandreih said:

Da da. Audi a3 2.0 tdi 16v 103 kw, 140 cp 2009 (facelift) cod motor cbab

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.

Am un Seat Alhambra 1.9TDI. Azi am montat un incalzitor suplimentar reconditionat si pompa de recirculare tot reconditionata. Se pare ca functioneaza, scanarea a dat fara erori, il mai monitorizez miine. 

Insa, in urma lucrarii, cind pornesc masina imi pilpiie ecranul climatronicului si am urmatoarea eroare: 

Address 08: Auto HVAC        Labels: 7M3-907-040.lbl
   Part No: 7M7 907 040 E
   Component: CLIMATRONIC MPV GP  0005  
   Coding: 00010
   Shop #: WSC 00020  

1 Fault Found:
00792 - A/C Pressure Switch (F129) 
            35-00 -  - 
Compresorul de clima l-am schimbat acum 6 luni si a functionat OK.

Sa fie o coincidenta ca a aparut aceasta eroare tocmai acum lucrind la partea de incalzire?

Am gasit pe un post a lui ANDRUSEL din 2010 la aceasta eroare urmatorul raspuns: "2.00792 - A/C Pressure Switch (F129)- senzorul de presiune la instalatia de AC,probabil nu mai are freon in instalatia de climatizare(ii mergea AC vara bine ?) sau ceva contacte la mufa de switch."

Mufa de switch este mufa electrica de pe circuitul de clima? Cred ca sint doua (pe joasa si pe inalta presiune) sau trei...

Sau mi-a venit o alta idee, citind la Silvian91imAuto in 2013: "Am facut o diagnoza cu VAG-COM si-aparut 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 35-00 pe modulul de climatronic.Am verificat sigurantele, toate ce aveau fulgul de nea atasat pe panoul semnificativ... nu le-am numarat ...3, 11, 12, 13, 16, 19, 21 le-am scos una cate una si verificat vizual."  

La un moment dat,s-a incalzit un fir pe care l-am vazut fumegind, cel cu izolatie din cutia ce este in fata baterie , al doilea de sus in jos din imaginea atasata.

Ar putea fi careva siguranta? Ce sigurante ar trebui sa verific?

 

poză.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un circuit cu consum mai mare, firul respectiv s-a incis,posibil de la montarea incalzitorului,cauta un circuit cu consum mai mic si alimenteaza de acolo.

Sterge eroarea si vezi daca mai apare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar parea ca ai dreptate. Masina fiind in hala pe cric, la 15 grade,nu a mai pornit incalzitorul.

Am desfacut firul care s-a incalzit, am mai strins mufa si am pus banda izolatoare, deoarece incepuse sa se topeasca izolatia, apoi am strins surubul la loc.

La prima scanare mi-au aparut urmatoarele erori, nu stiu, dar probabil au legatura cu supraincarcarea electrica sau cu faptul ca am scos fisa:

Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AJM.lbl
   Part No: 038 906 019 LQ
   Component: 1,9l R4 EDC 0001SG  1594  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 00020  
   VSSZZZ7MZ4V504191     VWZ1Z0C2561924

1 Fault Found:
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster 
            P1654 - 35-00 -  - 
Readiness: 0 0 X X X 
si

Address 09: Cent. Elect.        Labels: None
   Part No: 7M3 962 258 AC
   Component:    Multifunkt.Einh  0001  
   Coding: 16385
   Shop #: WSC 00020  

4 Faults Found:
00967 - Left Turn Signals 
            28-10 - Short to Plus - Intermittent
00968 - Right Turn Signals 
            28-10 - Short to Plus - Intermittent
00969 - Fuse for Heated Rear Window (S41) 
            37-10 - Faulty - Intermittent
00989 - Fuse for Consumption Cut-Off (S157) 
            37-10 - Faulty - Intermittent.

Le-am sters si am dat o retestare, nu mi-au mai aparut erori, iar climatronicul nu a mai pilpiit.

Miine nu am timp, dar luni, scot senzorul de temperatura exterioara si pornesc din nou incalzitorul.

Daca se repeta problema cu climatronicul sau apar din nou erori, inseamna ca e supraincarcat circuitul respectiv si ar trebui sa-l mult pe altul. Sau de pe circuitul respectiv sa scot alt consumator. Aici poate ma ajuta cineva cu o idee mai concreta.

Sau s-ar putea sa aiba ceva incalzitorul si sa manince mai mult curent? Nu prea ma pricep la partea asta electrica, dar astept sugestii.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,am un Passat B6 care nu mai vre sa porneasca. Am scanat masina si am gasit urmamtoarea eroare

Ce as putea sa ii fac?

VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.3.0
Data version: 20140905


VIN: WVWZZZ3CZ7P051310   License Plate: 
Mileage:    Repair Order: w

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-018-BKP.clb
Control Module Part Number: 03G 906 018 CE    HW: 03G 906 018 CE
  Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.5 G    9384
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 00028 028 00001
                      VCID: 6ADDB4F345FD3B4E259-803F
1 Fault Found:

005635 - Internal Control Module 
               P1603 - 006 - Failed Self-Test - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 39
                    Mileage: 287086 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 16:50:10

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 0.0 Nm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o problema interna la ECU, probabil se rezova cu o resoftare sau inlocuire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!