Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

pe frana sunt alte becuri, nu ce ai pus tu aici..... de 5w sunt la pozitie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta si pe mn cnv cu problema asta? prima oara mi sa aprins becul in spirala si palpaia in timp ce mergeam, dupa aia a aparut si cel de la motor si scrie Engine Workshop, de tras mi se pare ca trage ca inainte, am scanat cu VCDS si am urmatoarea eroare.... cu ce sa incep cu valva N75 cu actuatorul ? sincer nici nu stiu. am sa pun poza cu eroarea. Astept niste pareri.

FB_IMG_1481225880111.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca capsula de la actuatorul turbinei tine vacuum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, E-X-O-D said:

Osram R5W  12V 5W. Apoi Phillips si Narva parca ultimele. 

Pa frana ai p21w, iar pe pozitir bec de 10w. -asa ca nu stiu ce cauti tu pe acolo cu becuri de 5w. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu rugamintea, am schimbat si modulul de bujii ( releul vietii, care defapt nu e releu, e un modul electronic ) si am aceeasi eroare, idei va rog frumos ? Vine iarna si sunt mort fara masina, trb sa duc copilul la scoala, etc !

 

Mii de multumiri.

Scuze, am pus si pozele sa poata fi vazute usor... scuze.

20161209_072544.jpg

20161209_072558.jpg

 

 

20161209_072544.jpg

20161209_072558.jpg

 

Modificat de lupo_bv
Pentru cerere servicii exista arie separata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica siguranta de 50A din cutia de langa baterie. asta trebuia sa faci cand ai avut releul dat jos, se verifica in mufa daca ai plusul permanent de putere..... 

Si ce e cu atata agitatie, ca masina porneste si fara aceste bujii... e drept putin mai greu, dar porneste... .

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara ,

Astazi am primit si eu eroarea de mai jos ...trebuie schimbat egr-ul sau poate fi de la altceva ?  Ce sa verific sau ce pot face ? 

1 Fault Found:

001027 - EGR Valve (N18): Malfunction 
               P0403 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 9
                    Mileage: 212680 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 15:23:03

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Duty Cycle: 0.0 %
                    Voltage: 12.31 V
                    Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str
                    Duty Cycle: 0.0 %
                    Bin. Bits: 00000000


Readiness: 0 1 0 0 1 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/8/2016 at 10:44 PM, silviu9 said:

Ma ajuta si pe mn cnv cu problema asta? prima oara mi sa aprins becul in spirala si palpaia in timp ce mergeam, dupa aia a aparut si cel de la motor si scrie Engine Workshop, de tras mi se pare ca trage ca inainte, am scanat cu VCDS si am urmatoarea eroare.... cu ce sa incep cu valva N75 cu actuatorul ? sincer nici nu stiu. am sa pun poza cu eroarea. Astept niste pareri.

FB_IMG_1481225880111.jpg

Poate te ajuta info de mai jos:

18995 P2563

Additional information on the error codes.
Note: The following information is not coming from the VAG group, or from numerous other sources. Complete and error can not be guaranteed. Keep critical thinking.

Possible symptoms:

    Malfunction Indicator (MIL) lights

Possible causes:

    Wiring and / or connections faulty
    Turbocharger (TC) Vane Position Sensor (G500) faulty
    (N75) defective
    Vacuum hose leak
    VNT turbo actuator of the defect

Possible solutions:

    Check Turbocharger (TC) Vane Position Sensor (G500)
    Check / repair wiring and connections from / to Turbocharger (TC) Vane Position Sensor (G500)
    Check / replace actuator VNT turbo
    Create a log of channels 03, 08 and 11 to check all kinds of values (like the N75)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf IV 1.6  combi motor BCB care merge ireprosabil de doi ani. Azi mi s-a aprins check engine-ul si la scanare mi-a dat eroarea: 17588 Linear O2 Sensor, Pump current: Short to plus.P 1180 - 35- 10 - - - intermitent.

Este vorba prima sonda lambda? Ce inseamna " short to plus"? Am sters DTC-urile si nu mi se mai aprinde check engine-ul.

Daca schimb sonda problema se va rezolva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

short to plus - scurt circuit mai pe scurt..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc  mult Andrei ! Trebuie sa schimb sonda? este in scurt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, 

Dupa ce, acum un an mi s-a aprins pentru prima oara becul de la bujii din cauza EGR-ului, acum problema s-a acutizat si l-am schimbat cu unul Valeo.

Acum, dupa ce am schimbat EGR si am spalat motorul, am alta eroare.

009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit 
               P2563 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 212696 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2021.14.11
                    Time: 18:48:39

             Freeze Frame:
                    RPM: 1472 /min
                    Speed: 45.0 km/h
                    Voltage: 14.29 V
                    Lambda: 52.1 %
                    Lambda: -0.8 %
                    Bin. Bits: 00001110
                    Voltage: 2.280 V

Am sters eroarea, dar cand fac basic settings pe Turbocharger Boost Control System, reapare. 

Masina se comporta normal, parca putin mai lenesa. Se justifica schimbarea actuatorului turbinei? Pot face altceva?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 17 ore, Tdan a scris:

Buna seara ,

Astazi am primit si eu eroarea de mai jos ...trebuie schimbat egr-ul sau poate fi de la altceva ?  Ce sa verific sau ce pot face ? 

1 Fault Found:

001027 - EGR Valve (N18): Malfunction 
               P0403 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 9
                    Mileage: 212680 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 15:23:03

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Duty Cycle: 0.0 %
                    Voltage: 12.31 V
                    Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str
                    Duty Cycle: 0.0 %
                    Bin. Bits: 00000000


Readiness: 0 1 0 0 1 
 

nimeni nimic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,

 

nu stiu daca e ce trebuie dar 


                Address 01: Engine  (03G 906 021 JG)

10:26:41 Group 003
  882 /min    
  6.8 %    
  220.0 mg/str    
  7.2 %    
Sunday,11,December,2016,10:33:26:10074
VCDS Version: Release 805.1
Data version: 20081017
daniel

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (03G 906 021 JG)

10:33:20 Group 003
  882 /min    
  0.0 %    
  400.0 mg/str    
  0.0 %    
 

in momentul cad intru pe bs si ii dau save se comport normal dar nu stiu daca e ok sa o las asa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pa e facut pe basic settings 03 . Am dat on / off ...ce trebuie facut mai exact ? Save sau print screen ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log

Sau noteaza valoarea de la on si de la off ,cu motorul cald la relanti (se va tura la 1407 rpm)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am avut si eu aceeasi problema acum un an. Mi s-a aprins becul de la bujii si mi-a aparut pe display mesajul "Check Engine service now". Am scanat si era memorata eroarea pe care o ai si tu. Atunci in basic settings diferenta intre EGR ON si OFF era in jurul valorii de 120 mg/str.  Am sters-o si nu a mai aparut pana saptamana trecuta, cand a reaparut si in basic settings diferentele  intre EGR ON si OFF era in jurul valorii de 70 mg/str. Minim ar trebui sa fie 100 mg/str. Am sters eroarea, dar a reaparut. Asa ca am schimbat EGR cu unul Valeo. 

Ideea e ca eu de cand a aparut eroarea prima oara si pana am schimbat EGR am mai mers cam 20k km. 

 

Acum dupa ce am schimbat EGR si am spalat motorul, am alta eroare.

009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit 
               P2563 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 212696 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2021.14.11
                    Time: 18:48:39

             Freeze Frame:
                    RPM: 1472 /min
                    Speed: 45.0 km/h
                    Voltage: 14.29 V
                    Lambda: 52.1 %
                    Lambda: -0.8 %
                    Bin. Bits: 00001110
                    Voltage: 2.280 V

Am sters eroarea, dar cand fac basic settings pe Turbocharger Boost Control System, reapare. 

Masina se comporta normal, parca putin mai lenesa. Se justifica schimbarea actuatorului turbinei? Pot face altceva?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe cineva priceput ,nu ai inteles ce este basic settings

Delphinul

Cel mai probabil trebuie inlocuit si reglat actuatorul ,momentan mergi aproape fara turbina .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc . Ar trebui sa cumpar altul sau se poate repara (curata)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca o curatare si verificare .

Fa un BS cu el demontat si curatat ca sa vezi cum si daca lucreaza 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!