Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

@nasie-trebuie verificat senzorul de temperatura gaze arse si cablajul/conectorul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa mai verifice, cad senzorii astia ca mustele, si nu sunt deloc ieftini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care sa fie cauza, farurile nu mai fac auto reglarea sus jos?

received_1693371547619586.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei se duce senzorul, cablajul doar daca s-a lucrat si s-a lovit ceva pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Ieri mi s-a aprins becul "engine" din bord, dar masina mergea bine (din semnatura, motor BBY). Dupa scanare a aparut aceasta eroare: 17574 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 2 P1166 - 35-00 - System too Rich. Acum doua luni am spalat motorul (am fost nevoit, long story...) si s-au aprins doua becuri in bord (unul fiind becul "engine"), motorul mergand prost. Dupa un timp (probabil uscandu-se motorul), masina a mers bine, si becurile s-au stins. E posibil sa fie senzorul din imagine stricat? Si daca da, cum il cheama?

multumesc.

Fără titlu.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce indici tu acolo e clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge eroarea, demonteaza si curata clapeta de acceleratie. Dupa curatare, setarea de baza, group 060.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, 

am facut si eu o scanare si am urmatorile erori :

                Address 15: Airbags       Labels: 1K0-909-605.lbl
Control Module Part Number: 1K0 909 605 C    HW: 1K0 909 605 C
  Component and/or Version: 07 AIRBAG VW8   013 2100
           Software Coding: 0012343
            Work Shop Code: WSC 00046 412 57344
                      VCID: 2C4FE25F160BC26293D8325-8078
1 Fault Found:

01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 
            013 - Check DTC Memory - MIL ON

Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530-V1.clb
   Part No SW: 1K0 907 530 E    HW: 1K0 907 951
   Component: Gateway         H09 0110  
   Revision: 09          Serial number: 2700104A2305F4
   Coding: 2F3F0F48070002
   Shop #: WSC 12345 123 12345
   VCID: 2941EBCF19F9D74A68FE139-807C

1 Fault Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
            000 -  -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 64
                    Reset counter: 59
                    Mileage: 205111 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 18:00:16
vreo idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

A venit iarna si am observat ca nu mai pleaca sirocoul , care pleca de la 4 grade in jos. A aparut urmatoarea eroare:

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 18: Încalzire aux. Eticheta: ROJ\7M3-815-071.clb

Numar VAG: 7M3 815 071 C

Componenta: HEIZG. B/D5W 0001

VCID: 3064C07EF0F290BEEC-5178

5 coduri de defecte:

65535 - Modul comandã defect: defect de memorie

00-00 - -

65535 - Modul comandã defect: defect de memorie

00-00 - -

65535 - Modul comandã defect: defect de memorie

00-00 - -

65535 - Modul comandã defect: defect de memorie

00-00 - -

65535 - Modul comandã defect: defect de memorie

00-00 - -

-----------------------------------------------------------------------------

si am mai gasit ceva daca tot am scanat!

Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\038-906-019-AJM.clb

Numar VAG: 038 906 019 PA

Componenta: 1,9l R4 EDC G001AG 9325

Codare: 00001

Atelier: WSC 00020

VCID: 65CA612AFFB00516CF-4B18

VSSZZZ7MZ9V504436 VWZ1Z0H2979585

2 coduri de defecte:

17564 - Senzor presiune galerie admisie -G71- circuit întrerupt/scurt la masã

P1156 - 35-10 - - intermitent

17569 - Senzor temperatura galerie admisie -G72- întrerupt/scurt la plus

P1161 - 35-00 -

Gata de functie: 0 2 0 0 0

Masina este un Seat Alhambra 2008, 1,9 TDI 115CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu tu..Napoleon.Ptr colegul 99zen era solicitat autoscan.Am incercat sa-l indrum eu...

Ptr tine Napoleon -verifica alimentarea incalzirii auxiliare/vezi sigurantele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine cred ca s-a dus placa de circuite. 

Daca era din sigurante - alimentare - avea eroare de no communication.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci... mai bine altul! prin poze am vazut ca aia e capsulata.

Dar la g71,g72 ce parere aveti, asta am vazut acum dupa ce am schimbat distributia. Dobitocul de mecanic a ciupit un furtunas de vacuum si dupa ce am plecat din service masinu mai tragea, apoi s-a aprins ceva cu Workshop, a trebuit sa merg asa cu ea pana la service inapoi, si a gasit seful ca nu are vacuum. De acolo sa i se traga saracului senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua 

Am si eu aceasta eroare care observ ca apare in 2 locuri. De ce ? Care ar fi cauza ? Mentionez ca daca ies din Bucuresti, la radio mai prind doar Trinitas si parca digiFM pana in urmatorul oras. Nu am umblat la antena din plafon sau la radio.Multumesc

1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune:can-ul nu comunica cu radio-ul masinii...desi vad ca e vorba de un golf 4 si eu stiu ca nu are can,fiindca nu comunica pe protocol CAN ci pe k line.

Posibil radio este un upgrade...si trebuie codat.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba chiar si G4 are can pentru comunicatia dintre module.

Pe K-line se face diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde aflam codul aparatului nou montat(original). Si al meu a fost schimbat, cred ca in garantie ca asa am luat-o din Germania si am urmatoarele erori:

3  coduri de defecte:
00854 - Ieºire afiºaj radio în bord 
            49-00 - Nu este comunicare
00855 - Conexiune la magazia CD 
            49-00 - Nu este comunicare
01044 - Modul de comanda: codare incorectã 
            35-00 - -

Cred ca a avut navigatie mare color inainte fiindca am gasit cartea si codul printre manualele masinii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

38 minute în urmă, vlahdacoroman a scris:

Spune:can-ul nu comunica cu radio-ul masinii...desi vad ca e vorba de un golf 4 si eu stiu ca nu are can,fiindca nu comunica pe protocol CAN ci pe k line.

Posibil radio este un upgrade...si trebuie codat.

Cum adică trebuie codat ? Acum am Delta 6 radio. Stiu sigur ca nu are cod siguranța deoarece am schimbat bateria si nu mi-a cerut. Sunt puțin confuz de ce a apărut așa dintr-o data având in vedere ca am mașina de 2 ani si niciodată nu a mai apărut la scanare. Mulțumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codarea unui modul este una, iar introducerea unui cod de securitate la aparatul radio este alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!