Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Te-ai panicat degeaba :pale:

Citeşte topicul acesta şi o să vezi care este treaba. Posibil să nu fie reglată bine turbina.

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de asemenea, observ ca turatia motorului pe loc este variabila si se simte miros puternic de gaze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

am un prieten cu un A3 din 2010 si simptomele sunt tare caudate...... usa din stanga spate nu poate fi incuiata si nici pe CB nu apare cand se deschide (aici cred ca switch-ul este dus). Am verificat siguranta si este buna. Geamul de la aceeasi usa, la fel nu se deschide (si nici de la sofer de pe panoul de comanda). A fost schimbat calculatorul usii si la fel se comporta, interesant este ca dupa reconectarea usii (indiferent de calculator), geamul functioneaza doar de pe butonul ei (fara panoul sofer), dar doar pana la incuierea masinii din telecomanda, dupa care devine complet nefunctional.

Are siguranta in tablou pe usile fata si separat spate:

  • daca scot siguranta de pe usile spate si inchid din telecomanda, se blocheaza usile fata si dreapta spate (dubios)
  • daca scot siguranta de pe usile fata si inched din telecomanda, se blocheaza usile de pe dreapta si stanga fata nu (si mai dubios)

ce poate sa fie si sa remediem problema ??? ....atasez si un scan cu erorile care nu pot fi sterse.

Log-WAUZZZ8P8AB025752-201600km-125268mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat in mufa calculatorului de usa spate, daca ai +12v, +12v contact, masa, etc. 

daca lipseste ceva, verifica mufa de pe stalp si firele din mansonul de cauciuc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cridaiasa jucat cineva cu cablajul si au fost inversate ceva fire rezulta clar din diagnoza ca usa spate e legata la calculatorul usii fata dreapta :))) iar canul nu poate accesa adresa 62. e o "tiganie" facuta probail de fostul proprietar.

-can-ul zice ca modulul de usa e incorect codat

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce ti-ai dat seama ca usa spate e legata de usa fata si la care usa spate te referi ?

 

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca esti atent vezi in scan :

Address 52: Door Elect, Pass.        Labels: 1K0-959-702-MIN3.lbl
   Part No SW: 8P0 959 802 N    HW: 8P0 959 802 N
   Component: Tuer-SG         H04 0100  
   Coding: 0131252
   Shop #: WSC 00046 412 00000
   VCID: 479B2DDB3662C219EE1-8012

1 Fault Found:
01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)
            004 - No Signal/Communication

Address 62: Door, Rear Left
Cannot be reached

si adresa 62 norma nu mai e accesibila...pentru ca e conectata la adresa 52 .....e cam varza ..succes

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere ca amestecati un pic lucrurile..... Cristi - verifica ce ti-am zis, dupa care te asteptam cu rezultatele verificarilor.

Pe can, sunt legate intre ele - usile ... au aceleasi linii de can, lin-ul este legat de la usa din spate la cea din fata (acestea sunt pe linia corespondenta aceleasi parti, e adevarat.... nu in diagonala sau la grup).... alimentarile principale sunt in nod comun - deci, nu vad ce tiganie sa faca, in acest sens, incat sa vezi asta, din eroarea de pe VCDS.

Daca scoti mufa de la calculatorul de usa spate - de la usa functionala - mai mult ca sigur vei avea erori similare

Deci, da jos fata de usa si verifica in mufa calculatorului de usa, alimentarile - rosu/galben, rosu/verde (parca) si maro.... precum si cele doua fire de can

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din eroarea de mai sus la el e pe diagonala...

Asa cum ai precizat mai sus nu e normal sa se vada pe diagonala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatii.....ii voi transmite si voi veni cu rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar..... lasand la o parte faptul ca usa nu se blocheza, indifferent de situatie, .......de ce geamul functioneaza normal dupa reconectare usa spate stanga (doar de pe usa spate, de pe usa sofer nu functioneaza), pana la incuierea masinii.....dupa care devine nefunctional si de pe usa spate.

iar eroarea de la usa spate apare pe toate modulele cu Malfunction:

08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010
52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010
62-Door, Rear Left -- Status: Cannot be reached 1100

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, ai facut verificarile scrise de mine ?.... din pacate, masinile nu se repara din tastaura.....:banghead:

Nu te supara, dar vad ca nu facem decat sa povestim,.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de eroarea de mai jos, a curatat mecanicul mufele de la computerul de bord cu solutie de contacte, - cutia de langa parbriz si acul de la temperatura apei a inceput sa se ridice.. dupa ce a montat totul inapoi iar arata 50 de grade.. a mai aratat corect de vreo doua ori si acum nu se mai ridica deloc. Am sters erorile si nu mai spune nimic de senzorul G2. Zice ca ar trebui schimbata sonda..

Ventilatorul de la clima trebuie sa stea oprit (daca masina sta pe loc sau merg 10-20 min)? el functioneaza tot timpul cu clima/aer oprit, e normal? cateodata se tureaza ca atunci cand pornesc AC pe rece. Daca tin motorul la 3000 de turatii, pe tester arata ca se incalzeste apa, iar cand iau piciorul de pe acceleratie se raceste si ajunge pe la 60 de grade

Address 17: Instruments        Labels: 3B0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 3B0 920 849 C
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04  
   Coding: 21115
   Shop #: WSC 00000  
 

3 Faults Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 
            64-10 - Not Currently Testable - Intermittent
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01336 - Data Bus for Comfort System 
            49-10 - No Communications - Intermittent

Modificat de laurentiun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat G62.. mecanicul zice ca nu stie unde ar putea fi alt senzor respectiv G2. G62 include G2?

Initial aveam eroare la G62.. dupa ce l-am schimbat s-a mutat la G2

Modificat de laurentiun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul a fost nou, OEM ?

G2 este in aceeasi carcasa cu G62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorii g2 si g62 - sunt corp comun.

deci, anunta-l pe mecanic ca l-a schimbat si pe G2 - daca tot persista eroarea, verificati cablajul.

trebuia sa cumperi Hella sau OEM - restul sunt foarte slabe/proaste.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor de pe forum.

Sunt nou pe forum si de ceva vreme detin un VW Polo 9n3 2007 1.4TDI, 51kw ,70CP.

Masina merge bine, trage cum trebuie, "nema" probleme.De curiozitate mi-am cumparat o interfata VAG157 (dualK+CAN<>ISO) sau ceva de genul, si din plictiseala am scanat masina cu VCDS 15.7.Totul in regula dar am gasit 2 "erori in log. Una legata de baterie(presupun ca bateria se descarca , era doar contactul pus si motorul oprit- tind sa cred ca asta zicea) si a doua la care nu am gasit explicatie (cel putin nu legata de HVAC). Daca ma poate ajuta cineva cu o "parere" cam ce ar insemna si cat de "grav" ar fi. Mai jos pun log-ul din VCDS ca sa trecem peste exprimarea mea "de balta" (necunoscator):

EROARE 2: HVAC

Address 08: Auto HVAC        Labels: 6Q0-820-045.lbl
   Part No: 6Q0 820 045 
   Component: Klimaanlage        X0840  
   VCID: 6A3E13278570EA427B1AC7-5140

1 Fault Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error 
            00-00 -  - 

 

Eroare "baterie":

Address 09: Cent. Elect.        Labels: 6Qx-937-049-C.lbl
   Part No: 6Q1 937 049 F
   Component: 0009 BN-SG.         2S36  
   Coding: 09358
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 3E96EF77A978B6E2F752FB-5140

1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent
 

Ma intereseaza in special Eroarea de HVAC daca este grava sau nu. Mentionex ca in urma cu 2-3 luni am schimbat electrovalva la Compresorul de AC ( asa au zis cei de la service-compresorul pornea dar nu baga aer rece)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atata timp cat unitatea de clima funtioneaza normal, nu e grav - daca nu va lucra cum trebuie, panoul de comanda trebuie inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut cu respect,

Am si eu 2 probleme, conform celor atasate. Va rog frumos ma puteti ajuta ? Ce arde rau e Glow Plug Module...

vglow plug.jpg

Modificat de gmtiby2016
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da doua prob e : 00896 - Trunk Lock Unit (F256): Implausible Signal,   008 - implausible signal - intermittent

Modificat de gmtiby2016
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge perfect pana acum. Ms de replay.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha.. am si eu problema cu glow plug circuit electrical malfunction..

schimbat cabluri, bujii, releu, eroarea persista

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/29/2016 at 9:18 AM, illusions said:

Dupa ce am fost la vw de vreo 2 ori fara rezultat.. incepe disperarea/frustrarea. Mai jos o sa postez eroarea ce inca apare:

 

 

Tuesday,27,September,2016,16:20:47:05031
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 10 x64
VCDS Version: 15.7.1.0 (x64)
Data version: 20150904
www.Ross-Tech.com


VIN: WVWZZZ3CZBE735175   License Plate: BV03SSS

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-018-CFF.clb
Control Module Part Number: 03L 906 018 BG    HW: 03L 907 309 N
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC   H23 8243
           Software Coding: 001D0032040401080000
            Work Shop Code: WSC 00015 115 00000
              ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018BG 003007 (VW46)
                       ROD: EV_ECM20TDI01103L906018BG.rod
                      VCID: 70E848EFABB0B4BEAD-8024
1 Faults Found:

5168 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor
          P1592 00 [036] - Implausible Correlation
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 254
                    Mileage: 193706 km
                    Date: 2067.14.04
                    Time: 16:03:20

 

 

 

La vw s-a schimbat senzorul resp, in prima instanta.. fara rezultat. Am revenit cu masina in service dupa nici o saptamana si s-a verificat cablajul de la senzor spre ecu schimband pinii care intra in ECU. S-a verificat si geometria variabila printr-un output test cu VAS si a iesit ok. A mai verificat ceva cu barometrul, tot in zona turbinei, nu stiu ce.. dar era ok. Minunea a durat cca 1-2 luni, fara eroare.. dar a revenit.

Inainte de a realiza reaparitia erorii, masina a stat oprita 2-3 sapt, fiind plecat. Cand m-am intors era moarta toata. Am pus cabluri, am pornit, am sters erorile toate generate de lipsa de curent, iar dupa nici 1-2 zile incepe din nou.. Nu stiu daca acest lucru are legatura.

Sa elaborez putin despre cum se comporta masina si cand apare eroarea. Aceasta apare aleatoriu in momentul in care pun contactul (prin afisarea "sarmulitei" galbene in bord). Daca pornesc asa, masina nu mai trage (turbo 0, nu mai intra). Daca scot cheia din contact si o bag din nou am sanse ca dupa 1-2 incercari sa nu mai apara nimic in bord iar masina trage impecabil. Acum nu stiu daca are legatura, dar am obs ca pe parcursul erorii start-stop nu functiona, dar in perioada de timp de 1-2 luni cand nu a mai aparut deloc dupa ultima prezentare la vw, curios.. start-stop mergea. Acum ca eroarea a reaparut, start-stop afiseaza ca nu mai merge.

 

PS: CC 2011 2.0 bluemotion CFFB

Imi cer scuze ca repostez, dar in speranta ca cineva nu a vazut postul.. Dupa o alta vizita la mecanic mi s-a zis sa schimb bateria. E posibil ca eroarea resp sa se traga de acolo? La vw din cate am inteles ar trebui sa revin pt a-mi schimba tot cablajul de pe motor.. Mi se pare o absurditate sa o ia "orbeste".

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!