Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Ionutd Daca nu este vreun fir intrerupt catre UC a cutiei, atunci problema poate fi din cauza valvei respective. Valva N91 are rolul de a inchide/cupla "lock-up clutch". Acesta este cuplajul mecanic din convertizor care, la viteze mari asigura transmiterea intregului cuplu motor catre cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc...dar problema cu senzoul??? Mai e una si aia e mai imposrtanta cred...

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditu ori este senzorul bulit (cel mai probabil) ori este o problema de contact electric, mai exact scurt la mufa.

Ai schimbat uleiul sau ai luat vreo lovitura sub scut de curand?

Citeste despre senzor in Senzor Nivel/temperatura Ulei - G 266 - Oil sensor workshop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat uleiul acum 5000km, mai prin iarna... Dar zielel trecute am facut o scanare mai amanuntita cu un coleg si am gasit asta...Sper sa fie doar vreun contact... Cu baia nu prea cred sa fi dat asa rau de jos. Am mai atins cu scutul... Dar nu mi foarte urat. Pot sa am probleme din cauza lui? altele in afara ca nu imi va indica in bord nivelul si va trebui sa il verific eu mereu? Am verificat si uleiul ieri si dupa cei 5-6000 km facuti cu el nu pare sa lipseasca asa ca nu am completat.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte probleme nu o sa ai.

Si la mine se aprinde martorul in bord din cand in cand, numai ca la mine eroarea este intermitenta, adica de contact imperfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, in urma scanarii mi-a aparut aceasta eroare:

VAG-COM Version: Release 704.1

Data version: 20070422

Chassis Type: 1K0

Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 62 72 7D

VIN: WVWZZZ1KZ6B077222 Mileage: 44270km/27508miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049.LBL

Part No SW: 3C0 937 049 D HW: 3C0 937 049 D

Component: Bordnetz-SG H37 1002

Coding: 008B8F2700041800001400001400000000097B075C

Shop #: WSC 00046

Part No: 1K1 955 119 C

Component: Wischer VW350 013 0402

Coding: 00063445

Shop #: WSC 00046

1 Fault Found:

00924 - Relay for Headlamp Cleaning System (J39)

009 - Open or Short to Ground

Freeze Frame:

Fault Status: 01101001

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 221

Mileage: 44277 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

ON

Voltage: 12.70 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

------------------------------------------------------------------------------

Povestea e ceva mai lunga. Iarna trecuta nu am bagat de seama ca pe spoiler era un mare strat de gheata care nu permitea iesire spalatoarelor de far, si din greseala le-am dat drumu. Evident ca nu au reusit sa iasa prin marele strat de gheata si m-am procopsit cu eroarea de mai sus. In prima instanta am incercat sa inversez releul, dar fara rezultat, ceea ce ma impinge sa cred ca nu releul este de vina. Poate are cineva vreo sugestie.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Tudor_S verifica siguranta 36 din tablou.Daca zici ca ai desfacut si la releu, verifica in pin 4 din mufa daca ai 12V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa mai zic...? jos palaria. Scurt si la obiect si se pare ca si la siguranta :icon_thumright:. Mersi mult, ai avut dreptate siguranta 36 era arsa. Nu am o siguranta la indemana, dar o sa ma duc sa-mi cumpar si sper sa se rezolve. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa fie si la mine vreo siguranta ? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o eroare si nu stiu ce anseamna daca poate cineva sa ma lamureasca

Event memory 1:

Pre-heating and direct diesel injection system

038906013AB

1,9l R4 EDC 0000SG 2164

Coding 2

Dealer number 06402

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care e codul de eroare? Trebuie sa scrii complet ceea ce a gasit Vag-com ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si eu o scanare in seara asta si mi-a aparut urmatoarele coduri de eroare:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 1M0 035 186 D

Component and/or Version: Radio 0001

Software Coding: 00401

Work Shop Code: WSC 06402

2 Faults Found:

00852 - Loudspeaker(s): Front

36-10 - Open Circuit - Intermittent

00853 - Loudspeaker(s): Rear

36-10 - Open Circuit - Intermittent

masina este cea din semnatura si eroare se manifesta print- un volum mai mic pe partea stanga a sistemului ( usa fata + spate) fata de cea dreapta, unde se aude ok sunetul.

As vrea sa stiu daca problema este din caseton sau este posibil sa fie un fir intrerupt pe traseu.

multumesc.

Modificat de vaurel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am si eu o mare problema careia nu i-au dat de cap nici macar baietii de la ELCARGID. Masina mea un Seat Toledo 1.9 TDI 110cp ASV intra in LIMP MODE. Eroarea este cea cu POSITIVE DEVIATION. Bun si acum din ce am mai citit si pe aici pe forum ce m-am consultat si cu alte persoane am facut urmatoarele: 1.Dat jos turbina curatat variabilul. Bun problema pt moment parea rezolvata tinand cont de faptul ca nu mai da limp mode in treapta a 3-a ( cum facea inainte ). Dupa cateva zile cand credeam ca masina merge perfect ma bag intr-o depasire si urc ceva in ture cu a4-a si cand colo ce sa vezi pe la 3400 de turatii LIMP MODE. Bun scanez cu VAG-COM-ul acelasi cod de eroare. Acum ma gandesc ca este cazul sa ma duc la un service bun unde sa imi zica ce are masina si eventual sa remediez problema...asa ca ma duc la reprezentanta skoda ( cam singura din orash unde se putea face un test cu VAS-ul ). Inainte de asta pun si debitmetru nou pt ca avand un magazin de piese auto l-am luat aproape gratis. Se face testul vas si cand colo tipului pe calculator ii spune ca trebuie schimbata turbina. Ii spun ca turbina a fost data jos cu 2 sapt inainte si ca a fost curatat variabilul si ii mai spun ca nu are joc in ax si ca turbina e ok ( lucru care mi l-a spus persoana care a curatat turbina si care a vazut in viata lui mii de turbine ) si sa incercam mai bine pt inceput sa schimbam valva N75. Am schimbat-o si pe aceasta si degeaba acelasi lucru in tr a4-a 3400-3500 de rotatii intra in limp mode ( a si inca ceva nu face chestia asta mereu din 3-4 incercari face o data ). Acum tipul de la service un tip super ok mi-a zis ca poate fi actuatorul de pe turbina. Dar acel actuator mi-a spus mecanicul ca functioneaza deoarece l-a verificat tragand aer ( cei drept cu gura ). Acum astept pareri din partea voastra.

P.S.:Tin sa metionez faptul ca de cateva zile a aparut si un vuvuit f ciudat ca si acela de la daciile vechi care se auzea in boxe cand erau condensatorii de pe delcou buliti. care persista si cam 1-2 secunde dupa oprirea motorului si pare ca vine de undeva de la turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG-COM Version: Release 311.2-N

00852 - Loudspeaker(s): Front

36-10 - Open Circuit - Intermittent

00853 - Loudspeaker(s): Rear

36-10 - Open Circuit - Intermittent

As vrea sa stiu daca problema este din caseton sau este posibil sa fie un fir intrerupt pe traseu.

multumesc.

00852 - Loudspeaker(s) Front

00852 - Loudspeaker(s) Front: Open Circuit

Possible Causes

Wiring/Connectors from/to Front Loudspeaker(s) faulty

Front Loudspeaker(s) faulty

Possible Solutions

Check Wiring/Connectors from/to Front Loudspeaker(s)

Check Front Loudspeaker(s)

Special Notes

Due to 3rd Party Installations (e.g. Phone Kits) the Open Circuit Recognition

may be triggered.

Daca nu se incadreaza la "nota speciala", tind sa cred ca este din CD/Radio, avand in vedere faptul ca, defectul se manifesta la ambele difuzoare/boxe de pe o parte (stg. in cazul tau)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xxnelu, multumesc pentru raspuns.

OT: nu se incadreaza la "special notes" pentru ca nu a fost umblat niciodata la sistemul masini ( radio cd + difuzoare). In cazul asta pentru o eventuala diagnosticare trebuie sa ma duc in reprezentanta sau merge si la orice service audio??

multumesc.

Modificat de vaurel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai ai masina in garantie, asa ca mergi unde vrei, unde crezi ca gasesti oameni priceputi.

LE: o singura remarca...aici ai cam gresit topic-ul, exista altul (tot despre erori Vag-Com) in aria "Motoare pe benzina". Cel putin din profil, asa se vede masina ta...benzinara :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, mersi pentru sugestii.

dap, asa e, e benzinara :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Imi poate spune cineva cum gasesc calculatorul de ABS (J104 parca se numeste) ? Am avut niste erori de comunicatie in ecu si J104 si ceva pe esp si vreau sa curat un pic contactele. Am inteles ca ar fi atasat de pompa de frana, acolo am vazut ca e o parte din metal unde intra si conductele si o parte din plastic. Langa se mai afla un mic dispozitiv cu o mufa. Ideea e ca nu vreau sa demontez ceva aiurea si daca ma poate ajuta cineva cu o poza sau ceva concret ar fi minunat. Motorul este AVB 101CP.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si eu o scanare si mia aparut aceste erori.imi puteti da ceva detali despre ele,ce inseamna acele erori si ce ar trebui sa fac sa scap de ele.va multumesc

-----Inline Attachment Follows-----

Tuesday,10,June,2008,20:34:26:50594

VAG-COM Version: Release 704.1

Data version: 20070422

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

76

-------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.LBL

Part No: 6Q0 909 605 A

Component: 0F AIRBAG VW5 01 0004

Coding: 12358

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xxx-17.LBL

Part No: 1J0 920 825

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V04

Coding: 01111

Shop #: WSC 00000

Part No: Ident

Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y2075195

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y2075195

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

---------------------------------------------------------------------------.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.LBL

Part No: 1J0 959 799 AH

Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 01317

Part No: 1J1959801C

Component: 4E T

Modificat de radusb23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog editeaza-ti postul si lasa numai paragrafele cu erori, nu si cele cu 'No fault code found'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum tipul de la service un tip super ok mi-a zis ca poate fi actuatorul de pe turbina. Dar acel actuator mi-a spus mecanicul ca functioneaza deoarece l-a verificat tragand aer ( cei drept cu gura ). Acum astept pareri din partea voastra.

Ruleaza un Output test (sau Basic setings) pe motor si acolo vezi cat se misca tija actuatorului (trebuie cam 2 cm). Poate fi si un furtun da vacuum care comanda actuaturul sau sa nu ai destul vacuum.

Va salut. Imi poate spune cineva cum gasesc calculatorul de ABS (J104 parca se numeste) ?

Calculatorul de ABS este acolo unde vezi tu ca intra mufa in partea aia de plastic de pe corpul pompei de ABS.

am facut si eu o scanare

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.LBL

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

tensiune scazuta a bateriei, poate e pe duca sau a fost suprasolicitata vreodata

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xxx-17.LBL

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

senzor de temperatura a lichidului de racire. Curata contactele ce intra in senzor, daca eroarea mai apare schimba senzorul cu unul verde.

Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.LBL

00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4)

00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5)

Rezistenta de incalzire a oglinzilor intrerupta sau oglinzi schimbate si puse fara rezistente sau fire intrerupte si contacte slabite pe traseul de alimentare a oglinzilor.

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca nu vreau sa demontez ceva aiurea si daca ma poate ajuta cineva cu o poza sau ceva concret ar fi minunat. Motorul este AVB 101CP.

Multumesc.

Chiar daca nu ai ESP, tot acolo este UC.

post-3949-1213327340_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 02 -------------------------------------------------------

Controller: 09A 927 750 AG

Component: AG5 Getriebe 09A 0159

1 Faults Found:

01166 - Engine Torque Signal

16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01166 - Engine Torque Signal

Verifica firele (mufa) de conectare a ECU. Probabil ai ceva contacte imperfecte, din cauza oxidarii sau trepidatiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nop, nici vorba de mufe. Informatiile se transmit intre ECU si calculatorul cutiei de viteze prin reteaua CAN. Daca era problema de mufe/contacte imperfecte atunci aparea eroare de CAN-bus si motorul adopta un regim de mers in avarie. Deci altundeva e buba. Recunosc, mai departe nu stiu ce solutie sa dau.

Venom, pe calculatorul de motor nu ai gasit nici o eroare? Curat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • spido
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!