Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Verifica cablaj ,daca e ok inlicuieste injectorul si codeaza-l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Dupa inlocuirea egr-ului si cei doi senzori eroarea cu presiunea la turbo a reaparut. Am fost vineri la Cipos caruia ii multumesc. Un profesionist desavarsit. Problema era de la un cot de cauciuc care era rupt. Atasat vezi poza. Se pare ca am inlocuit egr-ul degaba. Cotul are codul 4G0611743D sau A la sfarist e acelasi lucru. Am facut 600 km si masina merge perfect. Multumesc incaodata Cipos. Il gasiti pe facebook aici: https://ro-ro.facebook.com/pages/Cipos-Turbotehnics/131048403725640

13550947_10205099512246522_352829750_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cot de la pompa de vacuum care alimenteaza si actuatorul. Bravo celor de la audi....Daca ma ascultai din prima cand te-am trimis la colegii nostri....aveai bani de inca o vacanta.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

48 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

Cot de la pompa de vacuum care alimenteaza si actuatorul. Bravo celor de la audi....Daca ma ascultai din prima cand te-am trimis la colegii nostri....aveai bani de inca o vacanta.

Asta e. Din greseli invatam. Recunosc, am fost putin cam disperat avand in vedere ca aveam masina de cateva zile si m-am panicat sa nu fie ceva mai grav. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 02.07.2016 at 1:39 AM, bob7 said:

salut, intermitent apare eroarea de mai jos,

injector defect ? cablaj?

           Address 01: Engine       Labels: 03L-906-023-CAY.clb
Control Module Part Number: 03L 906 023 B    HW: 03L 906 023 A
  Component and/or Version: 1,6l R4 CR td H23 9971
           Software Coding: 00114016032400080000
            Work Shop Code: WSC 00066 000 00085
              ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023B 003011 (VW36)
                       ROD: EV_ECM16TDI02103L906023A_SE36.rod
                      VCID: 2541C12B244775162D-8070
1 Fault Found:

9839 - Injector: Cylinder 3 (N32)
          P0203 00 [036] - Circuit Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 183301 km
                    Date: 2076.14.24
                    Time: 19:44:38


Readiness: 0000 0000

 

-poate produce aceasta eroare si circuitul intern al injectorului sau e numai din cablaj?

-incerc sa evit o inlocuire inutila a injectorului si dupa eroarea sa persiste:)

Multumesc.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muta injectorul 3 pe 4 si daca se muta eroarea trebuie inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.

 o interpretare ptr codul de eroare din imagine se poate ?

multumesc

20160703_225352.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valeriu_stancu

Buna, am schimbat senzorul ax cu came G40 pentru ca imi dadea urmatoarea eroare:

19463 - Camshaft Position Sensor (G40)
            P3007 - 000 - No Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 147 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 10.56 V
                    Bin. Bits: 00000111
                    Idle Stabilization: 0.0°KW
                    (no units): 32.0

dar dupa schimbare imi da urmatoarea eroare:

16725 - Camshaft Position Sensor (G40)
            P0341 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Torque: 34.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.14 V
                    Bin. Bits: 00000100
                    Idle Stabilization: 0.0°KW
                    (no units): 48.0

 

Ce poate fi?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablaj,mufa ,aliniere distributie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valeriu_stancu

Multumesc, o sa verfici cablurile, la aliniere distributie ( e pus in germania inainte de a o luao - de la Bosch) nu prea am ce verifica pentru ca la rece porneste perfect deci nu porneste tot timplul mai greu.
 Sau ma insel daca nu e pusa distributia la punct poate sa porneasca diferit?

Multumesc.

apropo aveti o chema cum pot verifica cablu pana la eco am gasit pe un site polonez  ceva

Multumesc

apropo aveti o schema cum pot verifica cablu pana la ecu am gasit pe un site polonez  ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am urmatoarea problema. Acum vreo 2 luni cand sa pornesc masina mi-au aparut o colectie intreaga de erori in bord cand am pus contactul si am pornit masina. Am reusit sa rezolv atunci cu o decuplare de la baterie si recuplare. Problema a aparut ulterior de inca 2 ori in interval de cateva saptamani insa recent, in ultimele 2 saptamani a aparut din ce in ce mai des (o data la 5-6 porniri) si de fiecare data se rezolva doar cu scoaterea bornei de la baterie si recuplare. Va spun si cum se manifesta pe langa becurile aprinse din bord:

- nu mai functioneaza servodirectia

- nu mai functioneaza racirea la clima, insa ventilatia functioneaza normal

- nu functioneaza vitezometrul - ramane pe 0km/h si in mers

- acul indicator de motorina urca si coboara in continuu si din cand in cand imi spune ca sa alimentez

- nu functioneaza si nu reactioneaza la comenzile din butoane: ESP, ASR

- nu functioneaza senzorii de parcare

- nu mai reactioneaza butoanele de deschidere a capacului de la motorina si nici a portbagajului - de asemenea nu se poate deschide portbagajul de la clapeta din spate

Mentionez ca motorul functioneaza in parametri normali si singurul mod de rezolvare care l-am gasit pana acum e ca de fiecare data sa scot borna si sa o pun la loc.

Va atasez video cu martorii de bord dar si log-ul din vcds. Va rog ajutati-ma. Am incercat si sa schimb bateria cu una mai noua si am si pus-o la incarcat.

 

cu erori bord.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Nu ți-am mai răspuns cumva ? Dacă nu.... Nu îți vede pompa ABS - verificați cablaj, alimentarea în mufa acesteia, etc....înainte să inlocuiesti pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce ar afecta servo directia, butoanele de deschidere ale portbagajului si al busonului de alimentare, senzorii de parcare si mai ciudat ca se rezolva daca decuplez bateria si pun la loc. Apare o data la 2 zile aproximativ.

 

Mai adaug ca trebuie sa schimb si placutele de frana fata/spate - mi-a aparut de ceva timp atentionarea in bord insa am mai facut cateva mii de km de atunci... nu s-a potrivit sa fac schimbarea mai repede. azi urmeaza sa schimb placutele - am inteles ca cele de pe fata au si senzori de abs.

Modificat de dorus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca modulul ABS comunica viteza catre restul modulelor ... ai incercat sa deschizi busonul rezervorului sau portbagajul, in mers - nu te va lasa....

Senzorii - au nevoie de viteza masinii, sa stie cand sa se opreasca.... etc.

Da, doar pe fata este senzor de uzura placute.

Senzorii de ABS sunt la fiecare roata... si nu au treaba cu placutele !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am mai descoperit cateva detalii in problema mea - servodirectia functioneaza in modul acela de avarie insa cam la jumatate puterea. Ce e si mai ciudat e ca daca opresc motorul , scot cheia din contact, ea functioneaza in continuare deci pot sa invart de volan si se invarte la fel de usor ca si cand e pornit - dar repet cam la 50% din usurinta cu care se invarte in mod normal. O alta problema e ca nu se blocheaza volanul dupa ce scot cheia. De asemenea, pentru prima oara aseara am reusit de 2 ori sa fac o manevra jucandu-ma cu pus si scos contactul simultan cu joc stanga dreapta la volan - s-a blocat atunci volanul si imediat dupa aceea cand am pornit masina nu mai aveam martorii in bord. Azi dimineata cand am pornit am primit iarasi erorile acelea in bord dar nu am mai reusit sa fac manevra de "resuscitare" cu volanul si contactul.

 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am un prieten cu un Audi A5 si are urmatorile erori:

5380 - Valve for Air Filter Bypass Flap (N275)

P1016 00 [047] - Open Circuit

5189 - Particulate Trap Bank 1

P2002 00 [040] Efficiency Below Threshold

5188 - Diesel Particulate Filter (Bank 1)

P242F 00 [168]  - Restricted/Clogged

5172 - Boost Pressure Regulation

P0234 00 [096] - Limit Exceeded (Overboost Condition)

Ce parere aveti?

 

Modificat de Niky Ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru de particule infundat,masina merge in regim de avarie.

N275 probabil nu are mufa pusa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 04/07/2016 at 4:51 PM, dorus said:

Salut,

Am urmatoarea problema. Acum vreo 2 luni cand sa pornesc masina mi-au aparut o colectie intreaga de erori in bord cand am pus contactul si am pornit masina. Am reusit sa rezolv atunci cu o decuplare de la baterie si recuplare. Problema a aparut ulterior de inca 2 ori in interval de cateva saptamani insa recent, in ultimele 2 saptamani a aparut din ce in ce mai des (o data la 5-6 porniri) si de fiecare data se rezolva doar cu scoaterea bornei de la baterie si recuplare. Va spun si cum se manifesta pe langa becurile aprinse din bord:

- nu mai functioneaza servodirectia

- nu mai functioneaza racirea la clima, insa ventilatia functioneaza normal

- nu functioneaza vitezometrul - ramane pe 0km/h si in mers

- acul indicator de motorina urca si coboara in continuu si din cand in cand imi spune ca sa alimentez

- nu functioneaza si nu reactioneaza la comenzile din butoane: ESP, ASR

- nu functioneaza senzorii de parcare

- nu mai reactioneaza butoanele de deschidere a capacului de la motorina si nici a portbagajului - de asemenea nu se poate deschide portbagajul de la clapeta din spate

Mentionez ca motorul functioneaza in parametri normali si singurul mod de rezolvare care l-am gasit pana acum e ca de fiecare data sa scot borna si sa o pun la loc.

Va atasez video cu martorii de bord dar si log-ul din vcds. Va rog ajutati-ma. Am incercat si sa schimb bateria cu una mai noua si am si pus-o la incarcat.

 

cu erori bord.txt

Am rezolvat problema - sub protectia de plastic de sub stergatoare (in zona unde e si ecu) exista un fir deasupra rotii dreapta fata care era pe post de masa, prins de caroserie- si cred ca alimenta pompa ABS. Era destul de oxidat, l-am curatat bine si au disparut toate erorile dar si problema cu martorii din bord. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.07.2016 at 2:44 PM, bob7 said:

-poate produce aceasta eroare si circuitul intern al injectorului sau e numai din cablaj?

-incerc sa evit o inlocuire inutila a injectorului si dupa eroarea sa persiste:)

Multumesc.

update

-am masurat impedanta celor patru injectoare

inj 1 200 kohmi,

inj 2 200 kohmi,

inj 3 131 kohmi defect! deviatie 1.5 la rece

inj 4 199 kohmi

circuitul intern al injectorului 3 defect codul de eroare:

9839 - Injector: Cylinder 3 (N32)
          P0203 00 [036] - Circuit Malfunction

manifestari: mers in trei pistoane din cand in cand.

-va fi inlocuit
aviz pentru cei cu deviatii peste 1 la rece, injectoare piezo. masurati impedanta injectoarelor .

 

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce ai masurat asa si nu te ai uitat in grup 018 cu vag com/vdcs ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca nu......PD :) pentru ca UDS/CR si pentru ca voiam sa determin daca problema e din circuitul intern al injectorului si nu din cablaj.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e CR e alta treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa schimbe senzorul g85

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ajuta si pe mine cu interpretari la log urile acestea de data aceasta la masina din semnatura?

multumesc.

log 3.CSV

log 4.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!