Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Sa incerc sa schimb doar transformatorul de presiune si supapa magnetica? Sau clar din moment ce mi-a zis ca e tija blocata la egr trebuie inlocuit?

Si inca ceva... Credeti ca se mai poate curata egr-ul sau repara in vreun fel? Sa nu ma grabesc sa-l inlocuiesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste doar N75 (8k0906627) ,asta daca  in BS 011 nu se misca tija de la actuator. Restul....ma abtin 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, Niky Ionut a scris:

 

Ce inseamna Bs 011 :) 

12 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

Inlocuieste doar N75 (8k0906627) ,asta daca  in BS 011 nu se misca tija de la actuator. Restul....ma abtin 

Ce inseamna BS 011 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vcds / engine / Basic Settings / actuator test . 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, EEXCALADE a scris:

Vcds / engine / Basic Settings / actuator test . 

Pai si cu tija blocata la egr ce fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tija EGR-ului e monitorizata de un senzor (N18) ,greu de crezut ca e blocata si nu da eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit 8k0906627. Masina merge, am sters erorile. Trage normal. Nu mi se pare sa fie puturoasa. Insa asa era si inainte pana sa intre in limp mode. Sper ca asta sa fie problema. Multumesc EEXCALADE si Al Bundy pentru rabdare si ajutor. Sper sa se fi rezolvat asa. O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 6 ore, EEXCALADE a scris:

Tija EGR-ului e monitorizata de un senzor (N18) ,greu de crezut ca e blocata si nu da eroare.

N18 este 1k0906283A? Cei de la audi mi-au spus ca trebuie inlocuit. E posibil sa nu primesc eroare din cauza ca 1k0906283A  este defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala comanda bypassul de la egr.

Rezolva problema actuarorului si mai vezi dupa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la plimbare dupa ce am schimbat 8k0906627. A mers ok 10 km. Dupa care si-a pierdut puterea. Se vede ca se chinuie. Ma duc sa iau egr-ul si valva. Nu mai suport. 

Faza este ca nu mai intra in limp mode dar nu mai are putere. maxim 2000 turatii. trage greu. Si acum imi apare o singura eroare: 

 

7934 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit 
          P2563 00 [096] - Implausible Signal
 

Am scapat de: 5171 - Boost Pressure Regulation 
          P0299 00 [232] - Control Range Not Reached

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica aceeasi de dinainte. Firele de la actuator la ecu au fost verificate ?'

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, Al Bundy a scris:

Adica aceeasi de dinainte. Firele de la actuator la ecu au fost verificate ?'

 

Au verificat si firele si furtunele. Am luat egr-ul si valva. Maine dimineata le schimb. Stiti cumva daca trebuie codat ceva egr-ul? Sau se pune direct pe masina si merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva idee daca trebuie codat/setat ceva din VCDS? Egr-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se face nimic ,se adapteaza singur.Sper sa arunci banii in zadar si sa rezolvi problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crede-ma ca sunt cu inima cat un purice. Nici nu stiu daca o sa dorm in noaptea asta. Tot ce sper e sa se rezolve naibi odata ca nu o mai suport. Faza e naspa pentru ca am cumparat masina joi saptamana trecuta si sa iti faca probleme din prima zi e dureros. Eu am mers cu ea am testat-o am facut diagnoza cu VCDS si nu mi-a dat nici o eroare atunci. Pe urma imi parea rau ca nu am fost la Audi sa fac diagnoza dar banuiesc ca nu verifica nimeni tija de la EGR ca e blocata daca pe tester nu dadea nici o eroare. 

Si inca ceva, i-am intrebat pe cei de la Audi ce se intampla daca merg asa si mi-au zis ca o sa se infunde filtru de particule din cauza EGR-ului. Asta m-a nelinistit rau, stiind ca filtrul de particule e mult mai scump. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tija EGR-ului o vezi numai daca il demontezi bucati.Tija care se vede e doar cea de la bypass-ul racitorului de gaze. Constatarea celor de la audi....ma depaseste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa vada din tester ca nu mai lucreaza tija. Din moment ce mi-au zis ca e blocata.

De desfacut nu cred ca l-au desfacut ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am schimbat de dimineata egr-ul si valva aceea de presiune. Parca trage altfel masina si consum mai mic. Am fost in teste 30 km cu ea. E ok merge are vlaga si consum 6.0 destul de mic pentru dimensiunile masinii si greutatea de peste 2 tone. Sper ca asta sa fi fost problem.

Bafta!

Inca ceva. Mi-am facut de lucru prin masina cu VCDS am activat VIM si inca niste chestii dar am capatat o eroare:

00380 - Special Vehicle Control Module (J608) 
            004 - No Signal/Communication

Am sesizat asta dupa ce am incercat sa activez Passenger door mirror dip on selecting reverse.
When reverse gear is selected, the passenger door mirror dips to show the kerb if the mirror control knob is set to the passenger door mirror position. When driving forwards and exceeding 5mph or when switching off the car, the passenger mirror returns to its original position. If the position of the mirror is changed when dipped, this change is remembered the next time the mirror dips.
[Select]
[52 - Door Elect, Pass]
[Coding - 07]
[Long Coding Helper]
Click on Byte 4 (5th one along from the left)
Set Bit 2 to "on"
[Do It!]

Partea ciudata ca byte 4 asta care zic ei la mine are valoarea 40 si am citit undeva ca 40 inseamna: If the byte has value 40 (cars without electrically folding mirrors), change it to 4C.

Am incercat sa modific dar nu ma lasa. Partea mai ciudata este ca am vrut sa fac la loc cum era insa nu imi apare bit 2 on. e debifat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca problema era de la valva N75 care comanda actuatorul . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, EEXCALADE a scris:

Se pare ca problema era de la valva N75 care comanda actuatorul . 

Si nu trebuia sa schimb egr-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu atata timp cat eroarea era pe senzorul de la actuator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bad news! Astazi mi s-a aprins aceeasi eroare:

7934 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit 
          P2563 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Eu nu mai suport masina asta. Se aprinde spirala, licare dar nu mai intra in limp mode. Masina trage normal nu ca zilele trecute.

Ce sa mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare pe senzorul de la actuator turbinei . 

Aceeasi problema ,bani aruncati pe piese inlocuite degeaba .:banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, intermitent apare eroarea de mai jos,

injector defect ? cablaj?

           Address 01: Engine       Labels: 03L-906-023-CAY.clb
Control Module Part Number: 03L 906 023 B    HW: 03L 906 023 A
  Component and/or Version: 1,6l R4 CR td H23 9971
           Software Coding: 00114016032400080000
            Work Shop Code: WSC 00066 000 00085
              ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023B 003011 (VW36)
                       ROD: EV_ECM16TDI02103L906023A_SE36.rod
                      VCID: 2541C12B244775162D-8070
1 Fault Found:

9839 - Injector: Cylinder 3 (N32)
          P0203 00 [036] - Circuit Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 183301 km
                    Date: 2076.14.24
                    Time: 19:44:38


Readiness: 0000 0000

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!