Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

De ce ne mai intrebi pe noi daca ai dubii ??? Crezi ca stim de problema asta de pe google ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

De ce ne mai intrebi pe noi daca ai dubii ??? Crezi ca stim de problema asta de pe google ?

Am tot citit in diferite topic-uri si au ajuns sa schimbe furtune, actuator, turbo etc si problema nu s-a rezolvat. De asta am dubii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog sa ne crezi ca problema e de la actuator ,120% .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar acum, EEXCALADE a scris:

Te rog sa ne crezi ca problema e de la actuator ,120% 

Ok. O sa merg maine la service-ul de care va spuneam mai sus sa imi schimbe actuatorul. Ai idee de pret? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

Te rog sa ne crezi ca problema e de la actuator ,120% .

Inca ceva, Posibil sa fie ceva stricat la el si reparabil? Sau 120% trebuie inlocuit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate repara daca e membrana sparta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am fost la avdturbo.ro care sunt cei mai renumiti din bucuresti in reparatii turbine. Au verificat actuatorul si functioneaza ok. Au verificat turbina, lafel ok. Am fost in teste cu testerul pe masina sa vedem ce valoare de presiune pierde: cerea 2.5 bari si baga doar 2.3 bari. Pierdea aer pe undeva. Au verificat toate furtunele si senzorii ca sa descopere ca un colier de la furtunul de la turbina nu strans bine. Erau vapori de grasime pe langa. Am fost iar in teste dupa. Valorile erau asa: cerea 2.54 Bari, baga 2.50 bari ceea ce mi s-a spus ca este normal. Se pare ca problema a fost rezolvata fara 120% schimbat actuattor. 

 

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Ma ajutati va rog cu niste pareri?

Mi s-a aprins spirala aia in bord, adica se aprinde intermitent si am urmatoarea eroare:

001348 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235)
               P0544 - 000 - Circuit Malfunction - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 11
                    Mileage: 166572 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.14.13
                    Time: 19:11:34

             Freeze Frame:
                    RPM: 1886 /min
                    Speed: 30.0 km/h
                    Temperature: 74.7°C
                    Temperature: 27.0°C
                    Inj. Quantity: 13.5 mg/str
                    Temperature: 258.0°C
                    Temperature: 18.0°C

Am impresia ca nici nu mai trage ca inainte.

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba primul senzor de temperatura din evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Se pare ca problema persista. Masina a intrat iar in limp mode in seara asta. Am verificat tot ce era de verificat inclusiv filtru de particule care arata valoare normal 0.530 si al meu are valoarea 0.610. Posibil ca actuatorul sa functioneze dar sa nu fie reglat bine? Sa se fi dereglat?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce eroare ai acum ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut ... Ne pierdem timpul degeaba . Am spus sa verifici daca actuatorul de la turbo tine vacuum . Daca nu tine inlocuieste actuatorul,regleaza-l si gata .

Esti din  Bucuresti ,nu te mai chinui ,trage o duga pana la Al Bundy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, EEXCALADE a scris:

Ionut ... Ne pierdem timpul degeaba . Am spus sa verifici daca actuatorul de la turbo tine vacuum . Daca nu tine inlocuieste actuatorul,regleaza-l si gata .

Esti din  Bucuresti ,nu te mai chinui ,trage o duga pana la Al Bundy

A verificat actuatorul si e ok. Tine vacum nu e membrana sparta. A testat inclusiv cu acest VNTT-PRO din imagine. Ce sa mai fac? Posibil ca tija aceea de la actuator care am intelese ca se misca sus jos sa fie ruginita si sa nu lucreze cum trebuie? Chiar daca el tine vacum?

large.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, Al Bundy a scris:

Si ce eroare ai acum ?

 

Aceleasi erori ca zilele trecute: 

2 Faults Found:


5171 - Boost Pressure Regulation 
          P0299 00 [232] - Control Range Not Reached
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Mileage: 165452 km
                    Date: 2016.06.22
                    Time: 17:31:46


7934 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit 
          P2563 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 165415 km
                    Date: 2016.06.22
                    Time: 13:06:48

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zici ca tine vacuum dar misca tija?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, EEXCALADE a scris:

Zici ca tine vacuum dar misca tija?

Misca si tija. Asta e ciudat. Au verificat inclusiv furtunele alea mari unul care intra un turbo si unul in partea dreapta. Au pus un dop in partea la turbo si dop cu valva pe care baga presiune in partea cealalta. Nu respira 

Eu am emotii sa nu fie filtru de particule. Este posibil? Avand in vedere valorile care le-am scris mai sus? Masina mi se pare putin puturoasa in drive. In schimb pe sport trage bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca misca tija se modifica si valorile inregistrate de senzorul din actuator ? Are valorile specificate la ON si OFF ? Nu are nici o legatura DPF-ul cu eroarea " Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit " care ne spune clar care e problema. 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu stiu. 

acum o oră, EEXCALADE a scris:

Daca misca tija se modifica si valorile inregistrate de senzorul din actuator ? Are valorile specificate la ON si OFF ? Nu are nici o legatura DPF-ul cu eroarea " Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit " care ne spune clar care e problema. 

Asta chiar nu stiu. CUm sa testez? Pot cu vagcom?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

Da,cu vcds . 

Nu prea ma pricep. Daca poti sa-mi spui cum sa testez ar fi perfect. Unde sa ma uit si la ce valori sa fiu atent. Fac test in mers sau pe loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptarea e pentru motoarele CR prima generatie.La CR a2a generatie (cod motor CGLC) producatorul nu da specificatii deoarece atuatorul nu e piesa de schimb ,vine doar impreuna cu turbina.

– Start engine 

– Check adjustment as follows:

– Selecting diagnostic function:

–  “006 - Basic setting”.

– Enter measured value block “120” 

– On bottom half of touch screen, press button for “Activate”.

– Observe value on bottom part of display: value should fluctuate between 0.65 ... 0.85 V and 3.30 ... 3.90 V (vacuum unit is moved to both limit stops alternately).

– Exit basic setting.

offtopic Am un A5 2014 inundat cu motor CGLC,cand il pornesc ma uit la valorile actuatorului ON/OFF si ti le transmit

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca am cod motor CGLC :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cele mai multe cazuri, este de la actuatorul turbinei  - va necesita inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

Salutare tuturor. La scanare au aparut urmatoarele erori<>

Monday,27,June,2016,15:06:59:62939

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV (1998 > 2006)

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75 76

 Mileage: 214560km/133321miles

-------------------------------------------------------------------------------

1 Fault Found:

16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1

            P0133 - 35-10 - Response too Slow - Intermittent

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC        Labels: 3Bx-907-044.lbl

   Part No: 3B1 907 044 C

   Component: CLIMATRONIC     C 0.7.0 

   Coding: 01000

   Shop #: WSC 01317 

   VCID: 2149030FAB3C3116BBD-50E6

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

            37-10 - Faulty - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv.        Labels: 1J0-959-799.lbl

   Part No: 1J0 959 799 Q

   Component: 2H Zentral-SG Komf. 0001 

   Coding: 04097

   Shop #: WSC 01317 

   VCID: 4C9782BB7C3ECC7E38B-4A3A

  2 Faults Found:

00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D)

            25-00 - Unknown Switch Condition

00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5)

            35-00 - -

Precizez ca sonda lambda am schimbat-o anul trecut (NGK). La climatronic nu-mi dau seama ce este. Cu contactul stiu ca am probleme pentru ca nu porneste casetofonul cand pun contactul. Oglinda dreapta se incalzea asta iarna (acum n-am verificat). Orice pareri sunt binevenite. Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Astazi am fost la Audi. Dupa diagnoza a reiesit asa:

1. tija egr blocata. cod piesa: 03L131512DT pret la audi 1750 lei fara tva.

2. transformator de presiune turbo. cod piesa: 8k0906627 pret la audi 270 lei fara tva.

3. supapa magnetica egr. cod piesa: 1k0906283A  pret la audi 173 lei fara tva.

Devizul total la audi este de 3500 lei pentru reparatie.

 

eu ma gasit egr-ul valeo la pretul de 1100 lei cu factura nou.

am gasit si supapa magnetica la pretul de 120 lei.

mai lipseste transformatorul de presiune care l-am gasit doar din dezmembrari.

 

Ce parere aveti?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!