Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

F l o r i n

salut !

Mario, e posibil sa nu ajute cu nimic codarea facuta pe can, avand in vedere ca este vorba de o unitate replica/China.

tot asa, din pacate asa stie sa lucreze unitatea, deci nu vad cum o poti face sa lucreze mai mult, poate doar sa o legi pe direct si nu pe contact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

mda.din pacate asta e.o sa ma uit la legaturi si eventual o pun pe direct.doar daca vrea si proprietarul.

multumesc florin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate sa aiva in setarile ei prelungirea duratei pana la inchidere   la unele navigati au asa ceva in setari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihaiionascu

la masina din semnatura am probleme : intra in limp mode

am facut un lof in mers in a 3 a de la 1800 rp/m la 4000rp/m in viteze a 3 a

am schimbat egr, verificat map 

maf nu scoate nici o eroare

tind sa cred ca este geometria variabila murdara.

va rog ce as mai putea verifica inainte de a da turbina jos pentru curatare

multumesc

LOG-01-003-010-012.CSV

LOG-01-003-010-013.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce turatie se plafoneaza ...??? ai incercat sa ii iei contactu si sa il pui inapoi in mers sa vezi daca iasa din limp mod ???   poate sa fie geometria variabila  cu depunere....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cele mai multe cazuri cand iei limp daca nu ai pierderi de vacum, probleme MAF, EGR cea mai deasa problema este incarcarea turbinei, prima interventie pentru ai prelungi viata e demontare si curatarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare . Am si eu 2 erori :

16685 - Sesizat rateu la cilindrul 1 

                            P-0301-000-

                            Imprejurari cod: 

                            RPM:840/min

                            cuplu: 26.0Nm

                           viteza:0.0%

                           tensiune: 14.52V

                          cantitate inj. : 2.96mg/cursa 

                           temperatura :39.6* C 

    18074- Ventil pompa injector [PD] cilindrul 1.-N240- defect electric 

                           P-1666-000-

                           imprejurari cod :

                           RPM : 2394/min

                            cuplu: 162.0 Nm

                            viteza :36.0 km/h 
Am fost la mecanic , mi-a curatat EGR-ul , verificat mufa de la injector 1, a dat cu spray de curatatre  , cablurile de la injectoare par ok . Persista  eroarea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca ai probleme cu partea electrica la injectorul 1 , daca mecanicul a desfacut  si a verificat mufa  si e ok atunci  e injectorul stricat pe partea electrica  desi injectroarele astea se strica destul de greu  eu as mai fredona un pik la mufa respectiva daca nu  se rezolva  inlocuieste injectorul ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da .. si verificati cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A verificat cablajul,  nu se vede prea mare lucru.  A zis ca este ok și a datdat cu spray de curățat la mufa de la injectorul 1.  Persista doar eroarea asta :                                                                   18074- Ventil pompa injector [PD] cilindrul 1.-N240- defect electric 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mutati-l pe cilindrul 2 si vedeti daca se muta si eroarea.

cablajul se verifica cu aparatul de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectorul nu are nimic, verifica mufa de pe el si mufa rotunda din capatul chiuloasei ( pin indoit posibil). Roaga mecanicu tau sa masoare cu un ohmetru si va dati seama unde este probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un Passat B5 din '97. De ceva vreme nu mai reactioneaza telecomanda de centralizata. A inceput sa reactioneze tot mai slab cu timpul si acum vad ca deloc, sau in 99% din cazuri nu. Centralizata merge daca deschid manual (de la sofer cu cheia). Am scanat cu un VAG-COM si am atasat mai jos rezultatele. Modulul de confort pare in perfecta stare, in sensul ca nu e umed si cablurile par ok. Probabil au mai fost cu problema asta, dar e greu de urmarit in 357 de pagini.

Chassis Type: 3B - VW Passat B5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58
 
Address 01     -------------------------------------------------------
   Controller: 028 906 021 GK 
   Component: 1,9l R4 EDC   30SG  1445
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 05319
1 Fault Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
            37-10 - Faulty - Intermittent
Readiness: N/A

Address 03     -------------------------------------------------------
   Controller: 8E0 614 111    
   Component: ABS 5.3 FRONT       D11
   Coding: 0273004132  
   Shop #: BB 24303
No fault code found.

Address 08     -------------------------------------------------------
   Controller: 1J1 907 044    
   Component: CLIMATRONIC      S 5.0 
   Coding: 02000
   Shop #: WSC 05319
No fault code found.

Address 15     -------------------------------------------------------
   Controller: 8L0 959 655 A  
   Component: Airbag VW 3-S      V02 
   Coding: 00065
   Shop #: WSC 05311
10 Faults Found:
01222 - Crash Sensor Side Airbag: Passenger Side (G180)
            44-10 - Short Circuit - Intermittent
01222 - Crash Sensor Side Airbag: Passenger Side (G180)
            37-10 - Faulty - Intermittent
65535 - Internal Control Module Memory Error
            00-10 -  - - Intermittent
01220 - Rear Airbag Igniter: Passenger Side (N202)
            29-10 - Short to Ground - Intermittent
01218 - Side Airbag Igniter: Passenger Side (N200)
            29-10 - Short to Ground - Intermittent
01219 - Rear Airbag Igniter: Driver Side (N201)
            29-10 - Short to Ground - Intermittent
00589 - Airbag Igniter 1: Passenger Side (N131)
            28-10 - Short to B+ - Intermittent
01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199)
            29-10 - Short to Ground - Intermittent
00654 - Seat Belt Tensioner Igniter: Driver Side (N153)
            28-10 - Short to B+ - Intermittent
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
            28-10 - Short to B+ - Intermittent

Address 17     -------------------------------------------------------
   Controller: 3B0 919 880 D  
   Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V11 
   Coding: 00140
   Shop #: WSC 00000
   IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0V0062885       
No fault code found.

Address 46     -------------------------------------------------------
   Controller: 3B0 959 796  K 
   Component: Zentral-SG Komfort  V41
   Coding: 04097
   Shop #: WSC 05311
4 Faults Found:
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
            37-00 - Faulty
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
            49-10 - No Communications - Intermittent
00934 - Electric Window Motor: Rear Left (V26)
            35-00 - -
00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222)
            27-00 - Implausible Signal

End   -------------------------------------------------------
 

Inca o chestie, de cand am luat masina becul de la airbag e continuu aprins in bord. Ce ar trebui sa verific?

Multumesc anticipat de ajutor! 

 

Modificat de T-Jay
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer, nu stiu cum s-a reusit sa o aduca in starea asta - iti apare ca defect - calculatorul de motor, de airbag-uri si modulul confort.

La confort si airbag-uri - verifica cu alte module.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La voi cat e turatia la relanti masurata vag-com-ul ? La mine e 903 rot/min,la un prieten de al meu e 840(cu acelasi motor dar mai nou).Cum e corect ? La specificatii in grup zice de la 820 la 900.La mine a fost asa de cand am masina(2005).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fabrica, este 903 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am achizitionat un audi A6 2012 2.0 TDI 177 CP si se pare ca are o problema. In mers a intrat in limp mode. Mi s-a aprins spirala si nu se mai accelera. Am oprit-o am pornit-o si acum merge, insa mi-a ramas martorul de motor aprins. Din intamplare am un vagcom si am citit erorile: 

                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-018-CGL.clb
Control Module Part Number: 03L 906 018 LB    HW: 03L 906 018 JL
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC   H24 3113
           Software Coding: 0A034012242401080000
            Work Shop Code: WSC 02391 785 00200
              ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018LB 003009 (AU57)
                      VCID: 75EBF994D43FF7B6B75-8020
2 Faults Found:

5171 - Boost Pressure Regulation 
          P0299 00 [232] - Control Range Not Reached
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Mileage: 165452 km
                    Date: 2016.06.22
                    Time: 17:31:46


7934 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit 
          P2563 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 165415 km
                    Date: 2016.06.22
                    Time: 13:06:48

Ce explicatii am gasit pe net: 
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16683/P0299/000665
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18995/P2563/009571

Ma puteti ajuta?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba electrovalva de comanda a turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

46 minute în urmă, Al Bundy a scris:

Schimba electrovalva de comanda a turbinei.

Multumesc de sfat. Cred ca am vorbit astazi cu tine la telefon. Crezi  ca scap asa repede cu electrovalva? Ai idee cat costa si unde as putea sa o inlocuiesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare o problema la actuatorul turbinei. Daca nu tine vacuum inlocuieste-l.Atentie la reglaj.

La audi ,la unele motoare  actuatorul nu vine separat separat. 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

Pare o problema la actuatorul turbinei. Daca nu tine vacuum inlocuieste-l.Atentie la reglaj.

La audi ,la unele motoare  actuatorul nu vine separat separat. 

Cred ca cel mai bine o sa ma fac o programare la Audi sa-mi spuna exact. Sa nu ma apuc sa schimb aiurea. Deja am doua variante electrovalva si actuatorul. Ce parere aveti? Imi spun cei de la audi ce e stricat exact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva/actuatirul la tine sunt acelasi lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 minute în urmă, Al Bundy a scris:

Electrovalva/actuatirul la tine sunt acelasi lucru.

Multumesc de lamurire. Am 3 variante unde sa merg pentru problema. 

1. avdturbo.ro pe care lumea ii cam recomanda insa am vorbit astazi cu ei la telefon si doar saptamana viitoare se poate programa. Insa am o alta dilema. Daca ma pun ei sa repar turbo cu totul? Cum stiu daca verifica ce trebuie si nu schimba ce nu trebuie?

2. turbina-reparata.ro sunt in berceni lafel am vorbit la telefon si au fost mai maleabili, adica au spus ca e posibil sa fie doar senzorul de pe turbina. Si sa trec maine pe la ei.

3. Sa fac o programare la Audi. Crezi ca imi spun exact problema? Doar de diagnoza nu si sa o repar la ei ca daca imi zic ca e turbo cu totul... nu multumesc. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!