Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Dai AddReply, si ai acolo Browse si UPLOAD.

Si ti-a raspuns Rapier in primul post din pagina asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU reusesc : Error Upload failed. You are not permitted to upload this type of file. Dar nu stie nimeni de la ce poat sa provina erorile si care pot fi consecintele:

19464 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal Out of Range

P3008 - 00-00 - -

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Help putin!!!

Modificat de alexfaq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma puteti ajuta si pe mine cu o interpretare a unui log?Multumesc

log_radu.txt

radu2.txt

Modificat de bixy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia cu imobilizatoru se sterge...este intamplatoare...

dar aia cu g40 mie sa nu fie distributia pusa prost....sau cel mai simplu sa fie senzoru bulit

bixy

tre sa schimbi intrerupatoru de la pedala de frana

la ambele oglinzi s-au ars rezistentele de incalzire sau ai probleme cu firele

posibil sa fie turbina putin gripata si ocazional sa intre in protectie de supra presiune

restu se pot sterge.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sters erorile si nu au mai aparut.Deci e posibil sa fie ceva probleme cu turbina? Adevarul ca e cam mult ulei pe la EGR, la turbina nu m-am uitat. Am facut si 2 log-uri la grupul 3,10 si 11, daca puteti sa va uitati putin peste ele. Mersi mult!

log1.txt

log2.txt

Modificat de bixy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bixy incearca te rog sa le pui intr-un format usor de citit. Interesul este de partea ta.

Le-am pus eu pe amandoua loguri ale tale intr-un fisier Excel.

loguri.xls

PS. Nu sunt specialist in descifrat loguri, totusi in afara de un mic spike de presiune a turbinei mi s-a parut totul normal. Poate-si dau cu parerea cei care au mai multa experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa pun si eu un log dar daca reusiti sa-l descifrati sau sa ma ajutati sa-l pun klumea in pagina ar fi oky, asa mi s-a salvat de pe VAG-com pe un kkt de office 2007.

alexfaq3.xls

Modificat de alexfaq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexfaq ti l-am aranjat si tie. In Excel selecteaza prima coloana, apoi cauta "Text to Columns" apoi bifeaza "Delimited", Next, Selecteaza doar "Comma", Finish.

alexfaq3.xls

PS. Cred ca era mai bine sa ai grupul 3 cel cu MAF-ul si EGR-ul, nu grupul 8 care contine IQ, adica "Injection Quantity" nu "Intelligence Quotient" :)

Inca o data repet, log pe grupurile 3, 10 si 11 cu motorul incalzit bineinteles, in treapta a 3-a blana (pedal to the metal) de la aprox 1800rpm pana la aprox 4000rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos AndyG :) :cheers: , dar nu se poate zice nimic de logul acesta? thx

Modificat de alexfaq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

cine ma poate ajuta cu o interpretare a log-ului?am incercat sa urmez sfaturile lui andyG dar in unele celule valorile au luat-o razna, s-au transformat in data...dar poate se intelege ceva...multumesc

Registru1.xls

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aparent turbina e buna..... oricum e haos acolo si pot sa gresesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-e nu pote sa-mi zica nimic de log-ul de la turbo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la tine pare totu in regula...dar nu sunt toate valorile necesare.... (la debitmetru)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cerut si eu o parere despre erorile respective postate aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...mp;#entry730122 . Cu erorile de la climatronic m-am lamurit, nu-i problema. Cum rezolv cu eroarea de la interfata CAN? Cum fac sa ajung fizic la ea? Unde o gasesc? Multumesc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swat Cat iti multumesc, deci si debitmertrul e oky? Turbina e oky in parametri adica nu e blocata sau nimic ca imi tot zicea cineva ca am turbina blocata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel citeste aici inclusiv Nota din subsolul paginii.

LE: Modulul de confort se afla sub mocheta la picioarele soferului.

1. Desfaci ornamentul de plastic de sub chederul usii, footrestul si ornamentul de jos de pe stalp.

2. Ridici mocheta.

Ai sa gasesti modulul de confort si mufele care se conecteaza la el.

Posibil sa fie contacte oxidate de la o eventuala inundare a masinii specifica la Passat din cauza infundarii orificiului de scurgere de sub baterie, inundare de care poate nu sti ca a avut loc pentru ca asa ai cumparat-o la SH, cu eroare cu tot.

Modificat de AndyG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci si debitmertrul e oky?

Pai nu ai logat si debitmetrul. Ti-am spus mai sus ca in loc de grupul 8 trebuia sa alegi grupul 3 (cel cu MAF=Debitmetru si EGR). Nu poti vedea valoare ceruta de MAF in grupul 10, o vezi numai pe cea citita de senzor. Intrebarea este cat ii cerea ECU si cum sta si cu EGR-ul deoarece el influenteaza datele citite.

Modificat de AndyG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci AndyG! Masina o am de 2 ani jumate si niciodata nu s-a adunat apa sub baterie, oricat de tare a plouat. Am verificat special, de mai multe ori. O posibila cauza poate fi zapada de pe picioarele vechiului proprietar din timpul iernii. N-am specificat ca usa din dreapta spate mi-a facut o data probleme, in sensul ca nu se mai deschidea, dar dupa ce m-am jucat cu inchiderea de cateva ori, si-a revenit. Oricum, in momentul de fata totul functioneaza ok. Am sa verific conectorii de la modulul comfort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt detinatorul unui Golf V 1.9 TDI 105cp din 2004, am facut azi o scanare vag-com si am gasit eroarea de mai jos.

Masina a fost accidentata si reparata in germania dar se pare ca servodirectia asistata electronic nu merge.

Cei de la service mi-au zis ca e dusa partea electrica de la cutia de directie, servodirectia normala merge, Posibil sa fie doar blocata?

post-1783-1212874497_thumb.jpg

Modificat de Smenu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Am facut o scanare pentru un Vento din 94' doar pe modulul Engine (numai pe asta il are), si am gasit 4 erori stocate in ECU.

Din pacate nu prea stiu exact cum sa le interpretez pe toate. In afara de scurtul pe care mi-l da pe sonda lambda (sonda care de altfel a fost schimbata de curand, dar scurtul persista; eu suspectand acest scurt circuit ca are loc undeva pe traseul electric al sondei ), mai am trei erori ciudate.

Atasez un fisier cu testul iar daca cineva s-a mai confruntat cu erorile astea rog frumos sa-mi dea un sfat.

Merci!

P.S. Am atasat testul si la sectiune golf/vento, dar aici poate am sanse la un raspuns mai rapid.

Vento_AB05ZYU.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:ceuameni: Ai mai pus intrebarea si A I C I ... oricum, nu ai nimerit bine in caest topic, aici se discuta despre erori la diesel. Mai cauta, exista topic de erori si pentru motoare pe benzina si daca nu primesti raspunsuri nici acolo, deschide topic nou sau mai pune problema si in alte topic-uri...sunt cu sutele pe acest forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

Va rog pe cei care s-au mai lovit de probleme asemanatoare sa ma ajute sa clarific situatia in care ma aflu.

Am un A6 din 1998, motor 2.5 L V6 TDI, cod motor AFB 150 cp., 213.000 Km, cutie automata.

Probleme mea: eroare 00550 = start of injection regulation. Avand cutie automata, cand apare eroarea si cutia intra in program de avarie si masina moare de tot.

Am citit cam toate topicurile cu acesta problema si cred ca este de vina pompa de injectie. Nu se regleaza avansul dinamic, pare blocat.

Ce am facut pana acum:

1. am schimbat filtrul de motorina, am umplut rezervorul, am aerisit instalatia

2. am reglat avansul static, in grupul 4 basic setings desi parametrii se schimba in limite, mersul motorului nu se modifica, este un calvar sa pornesc motorul atat la cald cat si la rece. Oricum, pe TDI graph iese din limite, imi spune ca avansul este prea mare chiar cand este reglata la specificatie 12 grade BTDC. Ca sa mearga cat de cat trebuie sa maresc mult avansul, inafara specificatiilor.

Tind sa cred ca este pompa de injectie. Din ce am citit sunt 2 posibilitati:

1. este dus modulul electronic (datorita ciclurilor repetate de incalzire-racire se cristalizeaza cositorul de la lipituri si apar contacte imperfecte). Asta se pare ca nu se poate repara, trebuie schimbat si calibrata pompa (are o memorie eprom in care se scriu pe banc parametrii de calibrare)

2. este dus mecanismul de reglaj al avansului (uzura sau gripat cu mizerie din motorina) sau corpul pompei

Are cineva experienta cu problema aceasta?

Am cumparat o pompa pt motor AKN (este acelasi motor de 150 CP) cred ca singura diferenta este ca motorul AKN este in norme euro 3, al meu este AFB cu Euro 2. Pompa am luat-o de ocazie de pe eBay si nu stiu daca este buna. Am cuplat-o la mufa instalatiei fara sa aiba motorina in ea si se aude un carait ca o vibratie (oare din cauza ca nu are motorina sau este ceva dus in ea?).

Daca ar fi totusi buna, se poate pune pe motorul meu?

Sa incerc sa o duc la o proba pe banc si sa intreb daca poate fi adaptata in parametri pentru motorul meu?

Stie cineva daca as putea sa incerc sa le demontez si sa inlocuiesc partea electronica de pe una pe alta si sa incerc asa?

Daca cineva are experienta cu astfel de probleme va rog sa ma "luminati" si pe mine.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!

Am facut si eu recent o scanre cu vag-com si in mare e ok... Am inteles ca am o problmea cu o calpeta de la climatronic si cred ca e cea de la recirculare (nu prea am folosit-o) si inca una cu un senzor care ar trebui sa imi indice nivelul uleiului in bord.

Pun log-ul si eu aici atasat sa va dati cu parerea si sa ma sfatuiti.

Multumesc!

scan_07062008.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut; in urma scanarii cu Vag-Com am depistat urmatoarea eroare la cutia de viteze (tiptronic): "00264 - Solenoid Valve 4 (N91) - 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent; 00264 - Solenoid Valve 4 (N91) - 29-10 - Short to Ground - Intermittent"; aveti idee ce inseamna si in ce consta reparatia? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut; in urma scanarii cu Vag-Com am depistat urmatoarea eroare la cutia de viteze (tiptronic): "00264 - Solenoid Valve 4 (N91) - 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent; 00264 - Solenoid Valve 4 (N91) - 29-10 - Short to Ground - Intermittent"; aveti idee ce inseamna si in ce consta reparatia? Multumesc.

Studiaza aici http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1521077

Salut baieti!

Am facut si eu recent o scanre cu vag-com si in mare e ok... Am inteles ca am o problmea cu o calpeta de la climatronic si cred ca e cea de la recirculare (nu prea am folosit-o) si inca una cu un senzor care ar trebui sa imi indice nivelul uleiului in bord.

Pun log-ul si eu aici atasat sa va dati cu parerea si sa ma sfatuiti.

Multumesc!

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

000 - -

Da, e un defect "normal" la climatronic. Incearca sa folosesti mai des clima si mai fa o scanare dupa o perioada de folosire.

00562 senzorul de nivel si temperatura a uleiului. Dca nu ma insel, e localizat pe undeva pe la baia de ulei. Verifica mai intai conexiunile.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!