Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

erau altii... stai linistit, se gasesc si alti oameni ok, pe lumea asta.

ma suni pe seara, daca nu te descurci si te ajut prin telefon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.laviniu

Salut baieti, am scanat un vw bora 1.9 tdi ajm pentru ca porneste destul de greu la rece si mi-a aparut eroarea asta . 

Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AJM.lbl
   Part No: 038 906 019 AM
   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  0813  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 62CB4C0AEEEFBC0EE27-4B50

2 Faults Found:
18027 - Glow Plug Relay (J52) 
            P1619 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
17978 - Unlicensed Version. Not all DTCs 
            P1570 - 35-10 -  - Intermittent 

Stie cineva daca are legatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima da, a doua nu. Uite aici ce zice pentru a doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.laviniu
1 hour ago, lupo_bv said:

Prima da, a doua nu. Uite aici ce zice pentru a doua.

Ma poti ajuta cu mai multe detalii? Si despre prima si a 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima zice că ai problem cu releul de bujii, prin urmare dacă nu funcţionează porneşte greu la rece. Verificare: scoţi mufa de la senzorul de temperatură lichid răcire şi măsori cu un instrument de măsură dacă vine tensiune la bujii când pui contactul. Dacă nu este posibil ca releul de bujii să fie dus.

A doua se referă la faptul că o dată sau de mai multe ori pornirea a fost blocată de imobilizator, adică a pornit pentru o secundă şi s-a oprit. Dacă nu mai apare după ştergere nu-i problemă, se mai întâmplă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, andrei.laviniu said:

Ma poti ajuta cu mai multe detalii? Si despre prima si a 2?

pentru a doua - vezi daca ai si erori stocate pe ceasuri... si care sunt acestea - e posibil sa necesite repararea lipiturilor de pe placa de baza a ceasurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.laviniu

 

14 hours ago, F l o r i n said:

pentru a doua - vezi daca ai si erori stocate pe ceasuri... si care sunt acestea - e posibil sa necesite repararea lipiturilor de pe placa de baza a ceasurilor.

Multumesc frumos Florin .

On 3/21/2016 at 9:30 PM, lupo_bv said:

Prima zice că ai problem cu releul de bujii, prin urmare dacă nu funcţionează porneşte greu la rece. Verificare: scoţi mufa de la senzorul de temperatură lichid răcire şi măsori cu un instrument de măsură dacă vine tensiune la bujii când pui contactul. Dacă nu este posibil ca releul de bujii să fie dus.

A doua se referă la faptul că o dată sau de mai multe ori pornirea a fost blocată de imobilizator, adică a pornit pentru o secundă şi s-a oprit. Dacă nu mai apare după ştergere nu-i problemă, se mai întâmplă.

Multumesc frumos, releul a fost schimbat acum o luna de catre colegul caruia i-am scanat masina , o sa ii zic sa incerce ce ai spus tu. O seara frumoasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut,

dupa multe cautari si incercari nu am reusit sa gasesc optiunea de Can Extended,

intrebarea mare ar fi daca interfata mea ,care nu este originala, este raspunsul ?

pur si simplu in Can Gateway pe 19 , in Long Adaptation-0A, ptr. ca nu este adresa Adaptation-10 ,nu imi gaseste nici un document pe nici un canal.

daca interfata este problema , ma linistesc pana gasesc pe cineva cu una originala, daca nu, ma gandesc poate Can-ul este totusi problema, citisem undeva ceva legat de pini can-lui ca ar fi diferiti ......sau am citit gresit?

multumesc.

can 1.jpg

can 2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma, mary - care este cu adevarat problema, manifestarea, etc - exista asa ceva? adica nu iti functioneaza ceva la masina, etc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este nici o problema, masina merge perfect, doar eroarea respectiva , si nu stiu daca imi afecteaza ceva de la masina, doar atat. Idea in sine sa mergi cu masina stiind ca eroarea aia poate sa insemne ceva , nu imi dadea pace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

las-o asa, nu afecteaza cu nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si eu o eroare si nu sunt sigur care e rezolvarea corecta.

 Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 016 BT    HW: 028 101 176 1
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG  5644
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 80093 222 69422
                      VCID: 76E9977C7A07
2 Faults Found:

18359 - Radiator Fan 2 (V177): Movement Restricted / Jammed
            P1951 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Torque: 28.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.44 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Temperature: 52.2°C
                    Duty Cycle: 43.8 %

Am incercat cu output test pe motor si nu misca deloc nici unul din ventilatoare.

Manual se rotesc ambele foarte usor.

Nr 2 e cel mic,nu-i asa?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, e cel mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu interpretarea acestui log? E facut dupa ce am ramas fara baterie. Ma intereseaza in special ce inseamna chestia detectata in cilindrul 2. Precizez ca masina functioneaza impecabil din toate pdv

Log-LAZ-WVWZZZ1KZ5B084167-185470km-115245mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba bujia.

verifica siguranta de la spalatorul de faruri

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile le-am schimbat pe toate 4. Siguranta mai poate sa astepte ca nu reprezinta nicio urgenta.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ajuta cineva cu erorile ?      

Adresa 08: Clima automata        Eticheta: 3C0-907-044.lbl
   Numar VAG SW: 3C0 907 044 K    HW: 3C0 907 044 K
   Componenta: ClimatronicPQ46 041 0101  
   Revizie: 00041003    Numar serial: 00000000000000
   Atelier: WSC 00000 000 00000
   VCID: 29539651801C8F56E3D-807C

2  coduri de defecte 
01274 - Servomotor pozitionare clapeta -V71- 
            000 - - - intermitent
             împrejurari cod:
                    Starea defectului: 00100000
                    Priorit.defectului: 3
                    Frecv. defectului: 44
                    Resetare contor: 130
                    rulaj: 241256 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2015.12.28
                    timp: 12:24:37

00710 - Servomotor clapeta desghetare -V107- 
            000 - - - intermitent
             împrejurari cod:
                    Starea defectului: 00100000
                    Priorit.defectului: 3
                    Frecv. defectului: 2
                    Resetare contor: 119
                    rulaj: 244609 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2016.03.12
                    timp: 19:01:36

Adresa 15: Airbaguri        Eticheta: 3C0-909-605.lbl
   Numar VAG SW: 3C0 909 605 A    HW: 3C0 909 605 A
   Componenta: 0B AIRBAG VW8   028 2321  
   Revizie: 06028000    Numar serial: 0034ZS10BVRB  
   Codare: 0012354
   Atelier: WSC 05311 000 00000
   VCID: 244D8765E73E523ED0B-8071

   Subsistem 1 - Numar serial: 6332MSME15B46080 

   Subsistem 2 - Numar serial: 6342MSMEA0011080 

   Subsistem 3 - Numar serial: 6351HTS62UE9LRL2 

   Subsistem 4 - Numar serial: 6361HTS63UEPOKM2 

   Subsistem 5 - Numar serial: 6371VTS62UE5PJP2 

   Subsistem 6 - Numar serial: 00000000000000000

1 cod a gasit 
01316 - Modul de control ABS 
            004 - lipsã semnal / nu comunicã - intermitent

Adresa 18: Încalzire aux.        Eticheta: ROJ\1K0-815-071.clb
   Numar VAG: 1K0 815 071 H
   Componenta: Zuheizer        031 1312  
   Revizie:        A    Numar serial: 09010046      
   Codare: 0000011
   Atelier: WSC 05311 000 00000
   VCID: 2A51695D851A844EEA7-807F

4  coduri de defecte 
00003 - ModulComandã 
            014 - defect
             împrejurari cod:

00664 - Indicator nivel combustibil 
            002 - limita inferioarã depãsitã - intermitent
             împrejurari cod:
                    Starea defectului: 00100010
                    Priorit.defectului: 0
                    Frecv. defectului: 50
                    Resetare contor: 13
                    rulaj: 242969 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2016.01.25
                    timp: 23:50:34

01444 - Decuplare la prag de tensiune micã -automaticã- 
            000 - - - intermitent
             împrejurari cod:
                    Starea defectului: 00100010
                    Priorit.defectului: 0
                    Frecv. defectului: 50
                    Resetare contor: 13
                    rulaj: 242969 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2016.01.25
                    timp: 23:50:34

01415 - Pompa recirculare lichid racire -V55- 
            010 - întrerupt sau scurt la plus
             împrejurari cod:
                    Starea defectului: 01101010
                    Priorit.defectului: 0
                    Frecv. defectului: 255
                    Resetare contor: 115
                    rulaj: 245048 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2016.03.30
                    timp: 18:02:40

             împrejurari cod:
                        Dec.
                    temperatura: 29.0*C
                    temperatura: 52.0*C

Adresa 25: Blocare pornire        Eticheta: ROJ\3C0-959-433-25.clb
   Numar VAG SW: 3C0 959 433     HW: 3C0 959 433 
   Componenta:    IMMO         038 0364  
   Revizie: 00038000    Numar serial: VWZCZ000000000
   Atelier: WSC 131071 1023 2097151
   VCID: E7D75069D688F926B59-80B2

   Subsistem 1 - Numar VAG: 3C0 905 861 A
   Componenta:    ELV          021 0300
   3C0905861A     ELV          021 0300   

1 cod a gasit 
02815 - Blocare coloana volan: alimentare pentru motor de blocare 
            002 - limita inferioarã depãsitã - intermitent
             împrejurari cod:
                    Starea defectului: 00100010
                    Priorit.defectului: 4
                    Frecv. defectului: 104
                    Resetare contor: 144
                    rulaj: 0 km
                    Indicator de timp: 0

Adresa 42: Usa electr. sofer        Eticheta: 1K0-959-701-MIN2.lbl
   Numar VAG: 1K0 959 701 K
   Componenta: Tuer-SG         024 2341  
   Codare: 0000181
   Atelier: WSC 05311 000 00000
   VCID: 36694D2D41A2D0AE7EF-8063

2  coduri de defecte 
00932 - Motor geam electric sofer -V147- 
            005 - Nu este setare de baza /sau setare gresita/ adaptare - intermitent
00096 - Motor de blocare -safe-usa sofer -V161- 
            012 - Defect de circuit electric - intermitent

 

Log-LLLLLLL-WVWZZZ3CZ6E003890-245050km.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Pentru un prieten cu o Octavia2 din 2012 are urmatoarea eroare pe care eu nu i-am gasit-o in lista celor de la RossTech. Va rog daca e cineva care o cunoaste sau a fost patit sa ne dea o rezolvare. Multumiri anticipate...

Address 08: Auto HVAC (J301)       Labels: 3C8-907-336.clb
   Part No SW: 3T0 820 047 AB    HW: 3T0 820 047 AB
   Component: AC Manuell    H19 0502  
   Revision: 00001010    
   Coding: 0000000002
   Shop #: WSC 73430 790 00125
   ASAM Dataset: EV_ACManueBHBVW36X A01010
   ROD: EV_ACManueBHBVW36X_SK35.rod
   VCID: 6FE7A218B686136

1 Fault Found:
9481200 - Coolant Pressure 
             B10AB F0 [008] - Unknown Error Elaboration
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 125
                    Mileage: 189606 km
                    Date: 2050.14.23
                    Time: 11:38:24

Sa nu uit...ca si simptome...nu baga aer rece desi freon a avut, l-a schimbat cu altul nou, verificat tot presiune, etc. In schimb pompa merge incontinuu chiar si dupa ce decupleaza clima din comanda climatronicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care pompa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01314-engine control module

004-No signal/Comunicaționa intermitent mil on

 

19463-C19463-Camshaft pozițion senzor(g40) 

P3007-000-NP3007-000-No signal

Frezz frame

RPM 252 min

Tourgue 205.5 nu

Speed 0.0 km h

Voltaje 10.18

Am astea 2 erori care reapar imediat după ce se șterg. 

M am pricopsit cu ele după ce sa intervenit la motor pt schimbul garnituri de chiulasa. Și de atunci mașină merge foarte urat nu are forta ,pornește foarte greu cind e frig afara și scoate pt un timp fum alb după pornire (acum sa încălzit și pornește mai binișor dar pe frig asta iarna pornea la a 5 cheie ) și își schimba sunetul motorul în timp ce urca în ture

Cineva mia zis ca crede ca nu ar fi pusa distribuția bine la punct și de aiciproblemele.Masina e un touareg R5 2005

Aștept o părere de la cei care sunt mai pricepuți

Mulțumesc anticipat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Al Bundy said:

Care pompa ?

Scuze, vroiam sa zic compresorul de AC...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde stii ca merge tot timpul ? Nu are ambreiaj, deci fulia se invarte mereu, asa ca nu te ghida dupa asta, dar e controlat debitul de freon cu o electrovalva. 

La o diagnoza se citeste curentul acelei electrovalve.... si alte verificari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme la switch-ul de lumini si o eroare de comunicare ..probabil cu radio.Ce unitate rcd ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On Thursday, March 31, 2016 at 9:41 PM, zaky21 said:

01314-engine control module

004-No signal/Comunicaționa intermitent mil on

 

19463-C19463-Camshaft pozițion senzor(g40) 

P3007-000-NP3007-000-No signal

Frezz frame

RPM 252 min

Tourgue 205.5 nu

Speed 0.0 km h

Voltaje 10.18

Am astea 2 erori care reapar imediat după ce se șterg. 

M am pricopsit cu ele după ce sa intervenit la motor pt schimbul garnituri de chiulasa. Și de atunci mașină merge foarte urat nu are forta ,pornește foarte greu cind e frig afara și scoate pt un timp fum alb după pornire (acum sa încălzit și pornește mai binișor dar pe frig asta iarna pornea la a 5 cheie ) și își schimba sunetul motorul în timp ce urca în ture

Cineva mia zis ca crede ca nu ar fi pusa distribuția bine la punct și de aiciproblemele.Masina e un touareg R5 2005

Aștept o părere de la cei care sunt mai pricepuți

Mulțumesc anticipat

 

Și mașina nu mai prinde mai mult de 150 km ora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!