Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

@aditrana Anul trecut masina avea 332000 km acum 198000 km ai dat cam mult cu spatele. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat si eu din pacate dupa ce am cumparato nu iam dat eu astia sunt oameni care vand masini la noi le spun neseriosi sa nu ii fac altumva. Acuma sa fac si putin gluma e bine ca doar atata ca se putea si mai mult :)) credca are 100k dati inapoi.

Referito la probleme ma poti ajuta cu un cod ceva si codare ?

 

Modificat de aditrana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codare doar pentru frana, restul trebuie rezolvate, verificare raparare sau inlocuire componenta dupa caz . Sterge tot si vezi ce ramane si posteaza din nou.

Acum ce nu merge? 

ps: cam neprofesionisti au dat km  inapoi si nu au sters erorile istorice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor apare la 10 min. Dupa ce il sterg si eroarea de la frana nu pot sa o sterg deloc restu nu au mai aparut. Imi poti spune daca despre senzoru de temperatura filtru particule este vorba?! Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, este al 3 lea senzor de la evacuare - sunt 4 in total

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la BMM sunt doar 3senzori. unul pe turbo, unul inainte de DPF si unul dupa DPF, la tine e dus cel de dupa DPF, cod 03G906088D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, nu m-am uitat in scan ce ii apare... si nici colegul nostru nu posta, sa ne ajute un pic - m-am dus cu gandul la CR direct - mea culpa.

adi - pe viitor, incearca sa postezi cod motor si an fabricatie... sau actualizeaza profilul, sa ne fie mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ma puteti ajuta va rog cu interpretarea informatiilor din pozele atasate? prima poza(0417) este facuta cu cateva luni in urma, iar a doua(0507) este facuta in urma cu cateva zile.As vrea sa aflu in ce stare e filtrul de particule la masina din semnatura.

multumesc. 

DSC_0417.JPG

DSC_0507.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti de erorile din acest raport si eventual ce recomandari pt remedierea lor

Log-147590km.txt

?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

 

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o clapeta de sht-off

un senzor de temperatura

probleme cu broastele .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta aia in mod normal/uzual se imbacseste ca egr-ul si trebuie curatata sau mai degraba este cablajul de vina sau chiar ea ca piesa trebuie schimbata?La broaste ce ar fi de facut? Mersi inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA broaste desfacute si refacute lipiturile, motorasele si inlocuit switchul.

LA clapeta trebuie vazute intai firele de la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai vad ca are cod motor AGR, deci nu are clapeta electronica....ci e vb de N239. bine se stie ca AGR e fara vnt.deci difera putin schema.

circuitvacumturboTDI.jpg

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are VNT , dar are wastegate, deci schema e la fel, tot o electrovalva N75 este acolo si un vacuum care  merge la turbo :) 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da....ma refeream ca difera ....pt ca e cu wastegate....asta era si ideea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, Ilyes said:

Salut. Ma puteti ajuta va rog cu interpretarea informatiilor din pozele atasate? prima poza(0417) este facuta cu cateva luni in urma, iar a doua(0507) este facuta in urma cu cateva zile.As vrea sa aflu in ce stare e filtrul de particule la masina din semnatura.

multumesc. 

DSC_0417.JPG

DSC_0507.jpg

E ok filtrul . A fost schimbat sau are km putini masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea oil ash e cam la jumatate de val la care se recomanda teoretic inlocuirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma interesează starea/gradul de imbacsire sau de cate ori s-a regenerat.Nu stiu care sunt valorile care imi indica acest lucru.Pot sa fac ceva sa se curete?de exemplu cum scrie in carte, sa merg turat, constant, cativa km.Sau aceasta procedura se face doar cand cere masina?

In reprezentanta am fost informat ca a fost schimbat filtrul de particule la 210 mii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se curata singur, atunci cand ECU comanda acest lucru si sunt intrunite conditiile necesare pentru efectuarea regenerarii.

se poate face regenerare fortata - dar nu are sens, atata timp cat este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Ilyes said:

Ma interesează starea/gradul de imbacsire sau de cate ori s-a regenerat.Nu stiu care sunt valorile care imi indica acest lucru.Pot sa fac ceva sa se curete?de exemplu cum scrie in carte, sa merg turat, constant, cativa km.Sau aceasta procedura se face doar cand cere masina?

In reprezentanta am fost informat ca a fost schimbat filtrul de particule la 210 mii km.

masina arata in jur de 300 000 acum nu? .La valorile actuale nu necesita intretinere, mai poti merge cu el linistit pana acumuleaza 150 ml oil ash . 100 ml se acumuleaza in medie la 130 000 km

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am scanat cu VCDS motorul si mi-a aparut aceasta eroare:

Friday,11,March,2016,13:40:11:19673
VCDS Version: Release 14.10.2
www.Ross-Tech.com

                Address 01: Engine       Labels: 03F-906-070-CBZ.clb
Control Module Part Number: 03F 906 070 BJ    HW: 03F 906 070 
  Component and/or Version: SIMOS10.10H03 9679
           Software Coding: 001900D6230400080000
            Work Shop Code: WSC 00028 028 00309
              ASAM Dataset: EV_ECM12TFS02103F906070BJ 003011 (VW36)
                       ROD: EV_ECM12TFS02103F906070BF.rod
                      VCID: 6BDE2CF082C92979ABD-803E
1 Fault Found:

10964 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) 
          P0016 00 [032] - Incorrect Correlation
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 11
                    Mileage: 56516 km
                    Date: 2066.14.12
                    Time: 18:55:06


Readiness: 0000 0000

Am cautat pe net si am vazut ca e de la distributie, dar ma gandesc ca poate cineva are mai multe informatii legate de eroare. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adrian79IS ai postat in tdi forum, e arie didicata pentru motoare pe benzina/erori vcds.

aici:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ bob7

Pe bord is 208 mii Km.in realitate am calculat aprox. 280 mii km.au fost dati km inapoi.

Mulțumesc frumos pentru ajutor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la ce o fi aparut eroarea asta

 

1 Fault Found:
365080 - Controls in Steering Wheel: No Communications
          U108E 00 [008] - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 177
                 

?Toate comenzile de pe volan merg ok doar claxoanele au fost inlocuite...

Multumesc.
                  

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea_0072002

Salut.

Si-a cumparat un amic un A3 cu ceva probleme la cutia de viteze automata, mai exact nu ii mai schimba vitezele si cand ii schimba si ajunge in a 5-a si decelereaza ii schimba in a 2-a direct. La service nu a rezolvat decat sa ii schimbe uleiul din cutie dar nu si filtrul. Am facut o scanare si un log in mers in treapta a 3-a dar eu nu ma pricep la interpretat valorile, asa ca le postez aici pentru cine binevoieste sa ma ajute. 

Control Module Part Number: 038 906 019 EF
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000AG  1331
           Software Coding: 00001
            Work Shop Code: WSC 06435
                      VCID: 5FB1207FCE25
           Additional Info: WAUZZZ8LZ1A118053     AUZ7Z0A1856390
1 Fault Found:
17965 -  Charge Pressure Control: Positive Deviation
        P1557 - 35-10 -   - - Intermittent

Control Module Part Number: 09A 927 750 JAv
  Component and/or Version: G5 Getriebe 09A    0141 
           Software Coding: 
            Work Shop Code: 
                      VCID: E9A5BEA78061

1 Fault Found:
00652 -  Gear Monitoring
        27-10 -  Implausible Signal - Intermittent

 

a3-a.CSV

Modificat de mircea_0072002
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!