Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Mulțumesc frumos pentru răspuns Andrei, trebuie sa dau ceasurile jos sa vad ce e acolo și sa le duc la cineva care se pricepe. Motorașul din spate se poate recondiționa? Și siguranța de la heater unde o găsesc?

cauta pe google" heater z35 vw" si o sa vezi imagini.sunt 5 rezistente ,ale caror lipituri trebuie refacute.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai știu dacă v-am spus sau nu dar mie îmi bagă căldură, cum este posibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti!Astazi mi.am pus si eu testerul pe masina si am dificultati in a intrepreta unele erori. Eu voi posta erorile,iar pe voi v.as ruga sa imi spuneti si mie cam cum sta treaba cu ele.
1 Fault Found:
00229 - Refrigerant Pressure 
002 - Lower Limit Exceeded
01504 - Bulb for License-Plate Light (X) 
012 - Electrical Fault in Circuit
00987 - Lamp for Brake Light; Left (M9) 
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
01049 - Supply Voltage Term 50 
006 - Short to Plus - Intermittent
00100 - Drivers Interior Locking Button (E308) 
008 - Implausible Signal - Intermittent
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 
008 - Implausible Signal - Intermittent
As ramane foarte recunoscator daca mi le.ati explica pe fiecare in parte pe intelesul meu!
O alta problema de care m.am lovit azi este urmatoarea:daca tot mi.am luat tester bineinteles ca am inceput sa ma apuc de codari! am incercat sa imi fac donnuts pe spate. toate bune si frumoase...am dat memorare cod...mi.a dat codding accepted doar ca nu ramane memorat.dupa ce ies din program si intru iar nu ramane memorat si nici modificarea pe masina logic ca nu se face. Aveti idee ce ar putea fii?
Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Agent racire-freon-insuficient. Nu te influenteaza in sezonul rece. Becuri nr.inmatriculare si frana stg.-pb de conectivitate. Buton inchidere din int-pb conectivitate. Sterge-le si vezi ce mai ramane. Posibil prima cu freonul.

Ptr pb referitoare la codare ti-am raspuns in celalalt topic-schimba interfata.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul clonei e acelasi lucru. Adica cablul- interfata nu iti merge decat cu softul oferit de vanzator. La cea originala nu sunt pb. Isi face update functie de ce versiune e lansata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,ma confrunt si eu cu urmatoarea eroare

17965 - Charge Pressure Control

            P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

care a aparut dupa ce am curatat egr pt ca se prelingea ulei din el si care am vazut ca are membrana sparta(daca incerc sa fac vacum in ea nu tine deloc),galeria de admisie,interculerul care avea doar urme de ulei in el,furtunele de la turbo care erau pe exterior umede de ulei provenit de la egr,cu ocazia asta am verificat si jocul la axul turbo si nu are deloc iar paletii sunt curati.Dupa ce am pus toate la loc am facut un drum de 50km si am vazut ca incepe sa aiba scapari de putere dupa 2000 de ture,am facut un test si mi-a aparur aceasta eroare,am sters eroare am mers un pic cu ea si a mers normal,apoi am scos furtunul de vacum de la turbina sa vad daca functioneaza acuatorul si daca are scapari de vacum si totul este ok,apoi am mai mers un pic si iar a inceput sa faca la fel si a aparut aceeasi eroare.

Am intrat in BS003 si BS011 iar pe bord imi apare engine workshop iar spirala se aprinde intermitent concomitent cu un bipait,este normal ?

Mentionez ca inainte sa curat admisia nu am avut nici un fel de probleme dar am zis sa o curat ca trebuie sa-i fac rar-ul pt inmatriculare.

Modificat de mihai_mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

La un Alhambra mi-a aparut urmatoarea eroare pe modulul IMMO

Control Module Part Number: 7M3 953 257 
 
  Component and/or Version: IMMO                0008
 
           Software Coding: 00003
 
            Work Shop Code: WSC 00000
 
                      VCID: F69FE5DBC1DF
 
           Additional Info: VSSZZZ7MZ2V506869     VWZ1Z0A1715898
 
1 Fault Found:
 
00750 -  Warning Lamp
 
        31-10 -  Open or Short to Ground - Intermittent
 
Am sters-o si nu a mai aparut. Deocamdata. E vb de martorul din bord? La mine nu s-a aprins niciodata martorul de immo. Si nici eroarea asta nu a mai aparut. Acum ceva zile am avut probleme cu pornirea. Sa fi fost de la immo?
Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihai_mihai: Ce a aparut e normal. Fa-i un log in mers.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,ma confrunt si eu cu urmatoarea eroare

17965 - Charge Pressure Control

P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

care a aparut dupa ce am curatat egr pt ca se prelingea ulei din el si care am vazut ca are membrana sparta(daca incerc sa fac vacum in ea nu tine deloc),galeria de admisie,interculerul care avea doar urme de ulei in el,furtunele de la turbo care erau pe exterior umede de ulei provenit de la egr,cu ocazia asta am verificat si jocul la axul turbo si nu are deloc iar paletii sunt curati.Dupa ce am pus toate la loc am facut un drum de 50km si am vazut ca incepe sa aiba scapari de putere dupa 2000 de ture,am facut un test si mi-a aparur aceasta eroare,am sters eroare am mers un pic cu ea si a mers normal,apoi am scos furtunul de vacum de la turbina sa vad daca functioneaza acuatorul si daca are scapari de vacum si totul este ok,apoi am mai mers un pic si iar a inceput sa faca la fel si a aparut aceeasi eroare.

Am intrat in BS003 si BS011 iar pe bord imi apare engine workshop iar spirala se aprinde intermitent concomitent cu un bipait,este normal ?

Mentionez ca inainte sa curat admisia nu am avut nici un fel de probleme dar am zis sa o curat ca trebuie sa-i fac rar-ul pt inmatriculare.

positive deviation=turbo genereaza presiune mai mare decat prescrisul.daca in timp util presiunea nu poate fi corectata,apare limp-ul.

toate scaparile de ulei pe care le ai pe la prinderi,coliere,intercooler,egr ,ti se trag indeosebi de la faptul ca turbina genereaza pres mai mare si forteaza prinderi,etc...

deci deviatie pozitiva=axul turbinei se invarte mai rapid decat in mod normal(uzura prematura ax).

apoi presiunea mare slabeste prinderi.adik odata cu uleiul scurs pe ici pe colo iese si presiunea din tubulatura,map-ul sesizeaza si comanda inchiderea vanelor geometriei variabile pt a compensa pierderile alea(din nou axul turbo tre sa se invarta mai repede decat in mod normal).

si ultima chestie,avand scapari de presiune,turbina incercand sa compenseze,absoarbe mai mult aer(care e citit de maf)....si practic faza e ca maf citeste o anumita cantit de aer(pt care se comanda proportional cant inj de motorina), dar accea cantit de aer practic nu mai ajunge in totalitate in cilindrii(datorita pierderilor) si practic amestecul aer-combustibil este aiurea,si fumega(nu cat sa bata prea tare la ochi), suficient cat sa mai gripeze un pic geometria...

LANTUL SLABICIUNILOR

posteaza pe loguri si interpretarea lor un lig in mers,bs003 si bs011....ne vdm acolo.

bafta

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scapari de ulei nu avea decat pe la egr, garnitura era imbatranita acum am pus silicon si nu mai umezeste,interculerul avea in el doar o pelicula fina de ulei in partea de jos,am sa mai verific inca o data etansietatea furtunelor,chestia e ca inainte sa curat toata admisia nu a facut nicodata asa,am sa fac loguri si am sa le postez.

Multumesc pt. raspunsuri!

PS.Am uitat sa precizez ca nu scoate nici un pic de fum.

Modificat de mihai_mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un VW Polo TDI 6R, 1.9 90 CP si mi-au aparut urmatoarele erori si a intrat in Limp Mode la scanarea cu VCDS-ul:

 
Engine:
 
4 Faults Found:
 
7594 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A 
          P2146 00 [165] - Open Circuit
          MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Mileage: 0 km
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:00:00
 
7078 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A 
          P2147 00 [232] - Short to Ground
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 14
                    Mileage: 111030 km
                    Date: 2072.14.16
                    Time: 16:36:13
 
10130 - Fuel Pressure Sensor (G247) 
          P0192 00 [032] - Short to Ground
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Mileage: 111032 km
                    Date: 2072.14.16
                    Time: 16:44:05
 
9871 - Exhaust Gas Recirculation Cooling Valve Control 
          P2425 00 [032] - Open Circuit
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 0 km
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:00:00
 
AUTO HVAC:
 
3 Faults Found:
 
00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 120
                    Mileage: 108352 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2007.14.19
                    Time: 21:25:17
 
00447 - Function Limitation due to Over-Voltage 
            001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 117
                    Mileage: 110278 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.14.03
                    Time: 11:51:29
 
01273 - Fresh Air Blower (V2) 
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 117
                    Mileage: 110595 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.14.09
 
                    Time: 13:28:54
 
CENT ELEC:
 
3 Faults Found:
 
03432 - Activation of Right Parking Light 
            011 - Open Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101011
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 107
                    Time Indication: 0
 
03433 - Terminal 30 for Backup Lights and Adaptive Lights 
            011 - Open Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101011
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 86
                    Mileage: 108286 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2007.14.15
                    Time: 21:42:26
 
00077 - Windshield Wiper Stop Switch (F229) 
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 83
                    Mileage: 111033 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.14.17
                    Time: 11:49:54
 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema,am tot stat si m-am gandit de ce a inceput sa faca masina asa dupa ce am curatat admisia si mi-am adus aminte ca dupa ce am terminat de montat totul la loc si urma sa pun capacul de plastic peste motor am scapat o piulita din aia cu saiba cu care se prinde capacul in partea din spate pe langa galeria de admisie,am dat scutul jos si am tot cautat-o dar nu am gasit-o,am pus scutul la loc si ma gandeam ca va ajunge e in scut la un moment dat iar dimineata m-am dus si m-am uitat prin jurul turbinei si unde credeti ca am gasit-o ,exact in locul unde se prinde surubul acuatorului de turbina,iar in momentul cand acuatorul actiona turbina ia bloca tija si ramanea pe deschis.Acum masina merge normal,dupa ce ii schimb egr-ul am sa fac si cateva loguri sa le postez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

 

La o Skoda Superb 1 am gasit urmatorul pomelnic(am taiat cat am putut sa il fac cat mai scurt)...Se poate sa imi explicati ,va rog, ca sunt o gramada....

 

Ca si probleme sesizate sunt: comenzi audio pe volan nu merg,incalzirea oglinzi nu merge(desi rabatarea si reglarea oglinzilor merge), eroare airbag in bord...
 
 

 

Chassis Type: 3U (3U - Skoda Superb (2002 > 2008))
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AVF.lbl
   Part No: 038 906 019 EG
   Component: 1,9l R4 EDC G000SG  1543  
   Coding: 00005
   Shop #: WSC 00028  
   VCID: 60CF460BE0B6781EF43-4A9C
   TMBBU63U839033097     SKZ7Z0B1666732
 
3 Faults Found:
18043 - Powertrain Data Bus 
            P1635 - 35-00 - Missing Message from A/C Controller
18058 - Powertrain Data Bus 
            P1650 - 35-00 - Missing Message from Instrument Cluster
18057 - Powertrain Data Bus 
            P1649 - 35-10 - Missing Message from ABS Controller - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 3U0-614-517.lbl
   Part No: 3U0 614 517 B
   Component: ABS/ESP front       1312  
   Coding: 04255
   Shop #: WSC 00028  
   VCID: 326BFC43FEDABA8E527-5000
 
2 Faults Found:
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 
            49-10 - No Communications - Intermittent
18036 - Powertrain Data Bus 
            P1628 - 35-10 - Missing Message from Steering Angle Sensor - Intermittent
 
----------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 1C0 909 605 F
   Component: 0C AIRBAG VW61 0K   0001  
   Coding: 12355
   Shop #: WSC 00028  
   VCID: 275D1D17C518CF26F59-5000
 
1 Fault Found:
01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 
            49-10 - No Communications - Intermittent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel        Labels: 1J0-907-487-A.lbl
   Part No: 1J0 907 487 A
   Component: Lenkradelektronik   0005  
   Coding: 00118
   Shop #: WSC 09160  
   VCID: 2F6DF537EDE897663D9-5072
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 3U0-920-xxx-17.lbl
   Part No: 3U0 920 840 A
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V05  
   Coding: 31115
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 306FF64BF0D6889E243-5000
   TMBBU63U839033097     SKZ7Z0B1666732
 
5 Faults Found:
01316 - ABS Control Module 
            49-10 - No Communications - Intermittent
01336 - Data Bus for Comfort System 
            49-10 - No Communications - Intermittent
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 
            49-10 - No Communications - Intermittent
01304 - Radio 
            49-00 - No Communications
01326 - Control Module for Multi-Function Steering Wheel (J453) 
            49-10 - No Communications - Intermittent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901 
   Component: Gateway K<->CAN    0001  
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 09160  
   VCID: F0EFB64BB056489EE43-5000
 
6 Faults Found:
01316 - ABS Control Module 
            49-10 - No Communications - Intermittent
01336 - Data Bus for Comfort System 
            49-10 - No Communications - Intermittent
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 
            49-10 - No Communications - Intermittent
01304 - Radio 
            49-00 - No Communications
01326 - Control Module for Multi-Function Steering Wheel (J453) 
            49-10 - No Communications - Intermittent
00778 - Steering Angle Sensor (G85) 
            49-10 - No Communications - Intermittent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 36: Seat Mem. Drvr        Labels: 3B1-959-760.lbl
   Part No: 3B1 959 760 E
   Component: Sitzverstellung     0301  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 2F6DF537BDE897663D9-5000
 
1 Fault Found:
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1C0-959-799.lbl
   Part No: 1C0 959 799 B
   Component: 0Z Komfortgerát HLO 0003  
   Coding: 00259
   Shop #: WSC 00028  
   VCID: 3663C05312B2A6AE7EF-4A9C
 
   Subsystem 1 - Part No: 1C0959801
   Component: 0Z Tõrsteuer.FS KLO 0009  
 
   Subsystem 2 - Part No: 1C0959802A
   Component: 0Z Tõrsteuer.BF KLO 0009  
 
   Subsystem 3 - Part No: 3U0959811
   Component: 0Z Tõrsteuer.HL KLO 0009  
 
   Subsystem 4 - Part No: 3U0959812
   Component: 0Z Tõrsteuer.HR KLO 0009  
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 55: Xenon Range        Labels: 4Z7-907-357.lbl
   Part No: 4Z7 907 357 
   Component: dynamische LWR       D09  
   Coding: 00005
   Shop #: WSC 73430  
   VCID: 04076A9B14EEC43EB0B-4A9C
 
2 Faults Found:
01539 - Headlights Not Adjusted 
            35-00 - -
00776 - Level Control System Sensor; Left Front (G78) 
            31-00 - Open or Short to Ground
 
End   ---------------------------------------------------------------------
 
 
 
Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca le stergi, care mai raman ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema,am tot stat si m-am gandit de ce a inceput sa faca masina asa dupa ce am curatat admisia si mi-am adus aminte ca dupa ce am terminat de montat totul la loc si urma sa pun capacul de plastic peste motor am scapat o piulita din aia cu saiba cu care se prinde capacul in partea din spate pe langa galeria de admisie,am dat scutul jos si am tot cautat-o dar nu am gasit-o,am pus scutul la loc si ma gandeam ca va ajunge e in scut la un moment dat iar dimineata m-am dus si m-am uitat prin jurul turbinei si unde credeti ca am gasit-o ,exact in locul unde se prinde surubul acuatorului de turbina,iar in momentul cand acuatorul actiona turbina ia bloca tija si ramanea pe deschis.Acum masina merge normal,dupa ce ii schimb egr-ul am sa fac si cateva loguri sa le postez.

deci inca un factor care poate duce la limp....sanse 1/1.000.000 dar se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:grrrrrr:  ,vreau sa-i dau foc ....

Log-ERNANI ERR-VSSZZZ5PZ5R059514-195210km-121297mi.txtLog-ERNANI-VSSZZZ5PZ5R059514-195210km-121297mi.txt

 

din cand in cand ,in ultimul timp mai des ,merg ventilatoarele non stop atat timp cat e motorul pornit .Cand pui contactul daca "se actioneaza" servodirectia si porneste ventilatorul ,nu porneste .Pui ,iei ,pui contactul de cateva ori  si apoi o poti porni . 

Am scos toate releele ,le-am curatat ,refacut lipituri ,inlocuit ;controlat "punctele de masa" ; intrerupatorul de la frana e nou OEM ,nu stiu de ce da eroare  ;daca aveti intrebari ,intrebati ! nici eu nu mai stiu ce NU am demontat .

Poate fi partea electrica de la contact ? 

 

LE :Toledo 5P MY06

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai o problema de comunicare cu ECU. Cand ventilatoarele nu mai comunica cu ECU, pornesc singure. la fel si servodirectia electrica, cand nu vede parametri motor, se activeaza.

Sunt functii de siguranta.  

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta am dedus-o si eu ,dar nu mai stiu ce sa controlez  :grrrrrr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca era contactul aveai niste erori pe adresa 16. Dar nu e contact direct, e doar switch de comanda, treaba o face restul electronicii.

 

ai incercat cu alt ECU?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ,n-am incercat cu alt ECU ,doar l-am "dat jos" si am verificat contactele si continuitati (era virgin  :D ) ; zici sa-l desfac ?ca nu cred ca am de unde "altul" :tuktuk:  

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca alimentarile sunt in regula... e posibil sa fie si din ECU. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pomelnicul meu de mai sus, aveți idee ce naiba se întâmplă că sunt cam multe erori și nu știu de unde să încep ...

Dar cel mai mult mă stresează airbagul aprins în bord, care s-a aprins de curând... Poate să fie mufa de la scaun de vină?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!