Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Va salut. Am nevoie de putin ajutor pentru ca am gasit la un prieten pe masina o anomalie ciudata care conform scanarii a aparut la 42 de mii de km. Actual are 140 de mii. In poza este exact eroarea. Am cautat pe net insa am gasit doar eroare de ECU de genul unde scria ceva de chip pe masina. Conform codului de eroare nu am gasit absolut nimic. Care ma poate ajuta sa-mi spuna ce ar putea sa insemne aceasta eroare?

post-19648-0-71779500-1450797832_thumb.j

Va multumesc frumos de ajutor.

 

LE: Masina nu prezinta nici un simptom, nu are nici un bec aprins in bord, porneste usor, merge perfect, am descoperit eroarea cand incercam sa-i setez ceva in Central electrics dar inainte am dat scanare sa vedem ce gasim... si am gasit :D

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu am facut retrofit.

doar am pus harti noi cu europa de est de pe un card altul decat al masinii.

mentionez ca acestea functioneaza foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee de la ce apare Boost Pressure Regulation ? Am verificat: turbina( ii ca noua), toate furtunaselede vacum, butelia de vacum, am schimbat senzorul de pe intercooler, electrovalva turbo lucra perfect, am testat-o si fara debitmetru. Pur si simplu nu trage cum trebuie, abia reusesc sa iau 140km/h. Nu cred ca intra turbo...l-am pus pe direct(adica sa bage blana), dar mi-o pune in cap si trage mai slab..

 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 016 CD    HW: 028 101 194 5
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0210SG  6246
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 01324 785 00200
                      VCID: 67DA23B3567E7306FC-8032
3 Faults Found:
 
17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13) 
            P0674 - 000 - Electrical Fault - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 1029 /min
                    Torque: 84.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.40 V
                    Bin. Bits: 11000100
                    Temperature: 3.6°C
                    Bin. Bits: 10110000
 
 
16785 - EGR System 
            P0401 - 000 - Insufficient Flow
             Freeze Frame:
                    RPM: 1386 /min
                    Torque: 64.0 Nm
                    Speed: 21.0 km/h
                    Load: 18.8 %
                    Duty Cycle: 14.7 %
                    Bin. Bits: 11000000
                    Mass Air / Rev.: 290.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 515.0 mg/str
 
16683 - Boost Pressure Regulation 
            P0299 - 000 - Control Range Not Reached
             Freeze Frame:
                    RPM: 3276 /min
                    Torque: 256.0 Nm
                    Speed: 70.0 km/h
                    Load: 100.0 %
                    Voltage: 14.36 V
                    Bin. Bits: 11000000
                    Absolute Pres.: 2029.8 mbar
                    Absolute Pres.: 1601.4 mbar
 
 
Readiness: 0 0 0 0 1 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica/schimba egr. La tine pb la turbo-posibil actuator blocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat turbina si lucreaza perfect. S-ar putea sa fi raman EGR pe deschis si sa reintoarca o parte din aer pe evacuare? Sau ce se poate sa fie blocat in EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee de la ce apare Boost Pressure Regulation ? Am verificat: turbina( ii ca noua), toate furtunaselede vacum, butelia de vacum, am schimbat senzorul de pe intercooler, electrovalva turbo lucra perfect, am testat-o si fara debitmetru. Pur si simplu nu trage cum trebuie, abia reusesc sa iau 140km/h. Nu cred ca intra turbo...l-am pus pe direct(adica sa bage blana), dar mi-o pune in cap si trage mai slab..

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl

Control Module Part Number: 03G 906 016 CD HW: 028 101 194 5

Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0210SG 6246

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 01324 785 00200

VCID: 67DA23B3567E7306FC-8032

3 Faults Found:

17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13)

P0674 - 000 - Electrical Fault - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 1029 /min

Torque: 84.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 11.40 V

Bin. Bits: 11000100

Temperature: 3.6°C

Bin. Bits: 10110000

16785 - EGR System

P0401 - 000 - Insufficient Flow

Freeze Frame:

RPM: 1386 /min

Torque: 64.0 Nm

Speed: 21.0 km/h

Load: 18.8 %

Duty Cycle: 14.7 %

Bin. Bits: 11000000

Mass Air / Rev.: 290.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 515.0 mg/str

16683 - Boost Pressure Regulation

P0299 - 000 - Control Range Not Reached

Freeze Frame:

RPM: 3276 /min

Torque: 256.0 Nm

Speed: 70.0 km/h

Load: 100.0 %

Voltage: 14.36 V

Bin. Bits: 11000000

Absolute Pres.: 2029.8 mbar

Absolute Pres.: 1601.4 mbar

Readiness: 0 0 0 0 1

ai bujia arsa.ai egr blocat pe inchis.ecu cere 290 mgr si ea baga 510.

atentie asta e aerul curat citit de maf.

cand avem valoarea mare de 510 inseamna ca egr e inchis si in motor intra doar aer proaspat.cand ecu cere 290 ,inseamna ca in motor intra doar 290mgr aer proaspat si diferenta pana la 510/e reprezentata de gazele arse recirculate .acel max de 510 reprezinta un aproximativ al volumului de aer ce intra intr-un cilindru.

1900/4=475 mgr.

referitor la turbo ,ecu cere o pres de 2029 mbar si turbi baga doar 1600.deviatie negativa adica.posibil in cele mai multe cazuri ,lipsa de vacuum.daca vrei detalii ne vedem pe topicul loguri si interpretarea lor.dar sa vi inarmat cu bs003,bs011(asta sa ai turbina f bn incinsa inainte) si un log in mers.ai acolo pe topicul ala la best answer cum sa faci aceste teste.si incarci acolo logurile si te ajut.

verifica egr sa tina vacuum,verifica actuator turbo sa tina vacuum.cu un alt furtun infigi in ele si " sugi" si vezi daca tin vacuum.posibil o lipsa de vacuum ...de aia nici egr nu deschide,si nici turbo nu functioneaza.fara acele teste ,ce am zis eu sunt doar presupuneri.nu le lua de bune.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bee73a829fabb00315430a368833c35d.jpg

.....are cineva idee de eroarea asta,am întâlnit-o pe un Passat CC 2009 cod motor CBAB an 2009...și asta după ce am schimbat doar carcasa mufei de la senzorul G31

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca ai pozitionat corect pinii in mufa( sa nu fie inversati).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificat și asta, pinii sunt bine puși.... În plus ca am eroarea și cu mufa scoasă și nu se șterge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!am facut astazi o scanare la masina,un vw sharan din 2005, motor 1.9 tdi, ASZ.

la scanare mi-au aparut urmatoarele erori pe motor.as vrea sa stiu,este ceva grav, mai pot circula cu masina? unde sunt situati acei senzori? ii pot schimba singur,daca intr-adevar sunt defecti? inca nu am sters erorile, dupa ce imi spuneti ce parere aveti si ce probleme poate sa cauzeze, o sa sterg si erorile.

de la ce or fi putut sa apara?

masina circula o data pe saptamana,si atunci condusa destul de batraneste de o ruda.de asemenea,e tinuta in garaj. va rog sa ma lamuriti in legatura cu problemele.se poate sa se rezolve daca sterg erorile?mersi!

 

Chassis Type: 7M (7M - VW Sharan (1996 > 2010))
Scan: 25 01 02 03 08 09 15 16 17 18 19 22 29 35 36 37 39 45 55 56 76
 
VIN: WVWZZZ7MZ5V020540   Mileage: 200330km-124479miles

 

Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-ASZ.lbl
   Part No: 038 906 019 NA
   Component: 1,9l R4 EDC G000SG  6248 
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 00020 
   VCID: 63CFC479F1B06C39129-4B18
   WVWZZZ7MZ5V020540     VWZ1Z0D2732253

 

3 Faults Found:

18263 - Powertrain Data Bus
            P1855 - 35-10 - Software Version Monitoring - Intermittent

17569 - Manifold Temp Sensor (G72)
            P1161 - 35-00 - Open or Short to Plus

17564 - Manifold Pressure Sensor (G71)
            P1156 - 35-00 - Open/Short to Ground

Readiness: 0 0 X X X

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bee73a829fabb00315430a368833c35d.jpg

.....are cineva idee de eroarea asta,am întâlnit-o pe un Passat CC 2009 cod motor CBAB an 2009...și asta după ce am schimbat doar carcasa mufei de la senzorul G31

Hai să vă spun unde am găsit defectul.... Tensiunea de alimentare de 5v care este dată de ECU pentru senzori este afectată de clapeta de accelerație ,G157 parcă ,așadar cu mufa cuplata la senzor îmi scade la 3.4 v ceea ce face ca monitorizarea din ECU a tensiunii sa îmi dea aceasta eroare.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!am facut astazi o scanare la masina,un vw sharan din 2005, motor 1.9 tdi, ASZ.

la scanare mi-au aparut urmatoarele erori pe motor.as vrea sa stiu,este ceva grav, mai pot circula cu masina? unde sunt situati acei senzori? ii pot schimba singur,daca intr-adevar sunt defecti? inca nu am sters erorile, dupa ce imi spuneti ce parere aveti si ce probleme poate sa cauzeze, o sa sterg si erorile.

de la ce or fi putut sa apara?

masina circula o data pe saptamana,si atunci condusa destul de batraneste de o ruda.de asemenea,e tinuta in garaj. va rog sa ma lamuriti in legatura cu problemele.se poate sa se rezolve daca sterg erorile?mersi!

 

Chassis Type: 7M (7M - VW Sharan (1996 > 2010))

Scan: 25 01 02 03 08 09 15 16 17 18 19 22 29 35 36 37 39 45 55 56 76

 

VIN: WVWZZZ7MZ5V020540   Mileage: 200330km-124479miles

 

Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-ASZ.lbl

   Part No: 038 906 019 NA

   Component: 1,9l R4 EDC G000SG  6248 

   Coding: 00002

   Shop #: WSC 00020 

   VCID: 63CFC479F1B06C39129-4B18

   WVWZZZ7MZ5V020540     VWZ1Z0D2732253

 

3 Faults Found:

18263 - Powertrain Data Bus

            P1855 - 35-10 - Software Version Monitoring - Intermittent

17569 - Manifold Temp Sensor (G72)

            P1161 - 35-00 - Open or Short to Plus

17564 - Manifold Pressure Sensor (G71)

            P1156 - 35-00 - Open/Short to Ground

Readiness: 0 0 X X X

Sterge linistit erorile si vezi ce mai ramane.

Daca chiar le vrei le ai aici pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau verifica firele la senzorul de presiune de pe tubulatura dintre intercooler si admisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Mi-am facut si eu scanarea atasata dupa ce am reparat masina, caci mi s-a defectat a doua oara in 6 ani axul cu came. l-am înlocuit cu unul nou, am sters erorile vechi si am facut un scan.  Am mai postat chestia asta intr-un alt topic si am fost redirectionat aici. Ce raspunsuri am primti acolo, puteti vedea aici . Alte sugestii imi puteti da?

Multumesc!

VCDS Auto-Scan Printout 23.12.2015.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si dupa stergere ai aceleasi erori?Atentie ca la o astfel de "operatie" trebuie sa fie mecanicul fff  chibzuit, sa nu se grabeasca,avand in vedere operatiunile efectuate in chiulasa.Banuiesc ca te deranjeaza erorile de pe 01-Engine!

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Mi-am facut si eu scanarea atasata dupa ce am reparat masina, caci mi s-a defectat a doua oara in 6 ani axul cu came. l-am înlocuit cu unul nou, am sters erorile vechi si am facut un scan.  Am mai postat chestia asta intr-un alt topic si am fost redirectionat aici. Ce raspunsuri am primti acolo, puteti vedea aici . Alte sugestii imi puteti da?

Multumesc!

 

ax ai luat original/OEM... sau aftermarket  ? exista unele aftermarket foarte proaste.... am vazut rupte, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma puteti ajuta va rog cu ceva sfaturi pentru aceste erori? i-am facut scanarea deoarece de sarbatori 2 nopti la rand pornea alarma singura, si de vreo cateva ori chiar si pe timp de zi. insa vad ca sunt mult mai multe erori decat m-as fi asteptat. va multumesc anticipat pentru sfaturi/raspunsuri/solutii.

 

 

Monday,28,December,2015,18:46:46:40973
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910
 
 
VIN: WVWZZZ3CZ9E036140   License Plate: 
Mileage: 218910km-136024mi   Repair Order: 
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
Chassis Type: 3C (3C0)
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 53 56 77
 
VIN: WVWZZZ3CZ9E036140   Mileage: 218910km/136024miles
 
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010
44-Steering Assist -- Status: Malfunction 0010
46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
77-Telephone -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 03G-906-021-BLS.clb
   Part No SW: 03G 906 021 PB    HW: 03G 906 021 AB
   Component: R4 1,9L EDC G000SG  1845  
   Revision: --H08---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 38636 123 181212
   VCID: 6ED3283A7937086E76F-803B
 
2 Faults Found:
005659 - Glowplug for Cylinder 2 (Q11) 
               P161B - 000 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 217951 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.10.25
                    Time: 13:12:11
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.70 V
                    Bin. Bits: 00101100
                    Temperature: 8.1°C
                    Bin. Bits: 00110000
 
005661 - Glowplug for Cylinder 4 (Q13) 
               P161D - 000 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 218300 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.12.14
                    Time: 16:06:58
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 945 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 10.94 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Temperature: 5.4°C
                    Bin. Bits: 01110000
 
Readiness: 0 0 0 0 0 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 3C0-907-044.lbl
   Part No SW: 3C0 907 044 DA    HW: 3C0 907 044 DA
   Component: ClimatronicPQ46 132 0811  
   Revision: 00132023    Serial number: 00000000000000
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 63C5490EA2F5B506E91-8036
 
1 Fault Found:
01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 
            000 - -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 167
                    Mileage: 210458 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.03.25
                    Time: 12:54:48
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 42: Door Elect, Driver        Labels: 1K0-959-701-MIN3.lbl
   Part No SW: 1K0 959 701 AC    HW: 1K0 959 793 N
   Component: J386  TUER-SG FT    1517  
   Revision: 72009005    Serial number: 00000563088703
   Coding: 0000053
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 6FED353E7E3D01667D9-803A
 
1 Fault Found:
00096 - Drivers Door Central Locking (Safe) Motor (V161) 
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 194
                    Mileage: 217633 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.10.12
                    Time: 07:40:07
 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist        Labels: 5N1-909-144.clb
   Part No SW: 5N1 909 144 G    HW: 5N1 909 148 F
   Component: J500__APA-BS KL.081 0401  
   Revision: 1AH02234    Serial number: 00081500251202
   Coding: 0000258
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 3663C05A41E770AE7EF-8063
 
3 Faults Found:
01316 - ABS Control Module 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 178
                    Mileage: 217986 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.10.29
                    Time: 10:29:01
 
             Freeze Frame:
                        Term 15 Off
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    (no units): 7.0
                    Voltage: 13.10 V
 
01316 - ABS Control Module 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 178
                    Mileage: 217986 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.10.29
                    Time: 10:29:01
 
             Freeze Frame:
                        Term 15 Off
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    (no units): 7.0
                    Voltage: 13.10 V
 
01314 - Engine Control Module 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 178
                    Time Indication: 0
 
             Freeze Frame:
                    (no units): 115
                    (no units): 115
                    (no units): 115
                    (no units): 115
                    (no units): 115
 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 3C0-959-433-46.clb
   Part No SW: 3C0 959 433 AB    HW: 3C0 959 433 AB
   Component:    KSG PQ46 ELV 043 0472  
   Revision: 00043000    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0091020851030E763004941570084B0E703C01
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 6ADB242A45DFE44E2A7-803F
 
   Subsystem 1 - Part No: 1K0 951 605 D
   Component: LIN BACKUP HORN H08 9001
 
   Subsystem 2 - Component:       NGS n.mounted     
 
   Subsystem 3 - Component:      IRUE n.mounted     
 
2 Faults Found:
01134 - Alarm Horn (H12) 
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 204
                    Mileage: 218706 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.12.24
                    Time: 17:01:41
 
01134 - Alarm Horn (H12) 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 9
                    Reset counter: 204
                    Mileage: 218706 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.12.26
                    Time: 05:29:22
 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 52: Door Elect, Pass.        Labels: 1K0-959-702-MIN3.lbl
   Part No SW: 1K0 959 702 AC    HW: 1K0 959 792 N
   Component: J387  TUER-SG BT    1517  
   Revision: 72009005    Serial number: 00000019588628
   Coding: 0000052
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 70EF364263031E9E643-8025
 
1 Fault Found:
00097 - Front Passengers Central Locking (Safe) Motor (V162) 
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 61
                    Reset counter: 207
                    Mileage: 217677 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.10.14
                    Time: 07:00:05
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am si eu o mica problema:

 

                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CBA.CLB
Control Module Part Number: 03L 906 022 QD    HW: 03L 907 309
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG  3733
           Software Coding: 0000078
            Work Shop Code: WSC 66565 257 00032
                      VCID: 77FB9D87064F96A6A59-8022
1 Fault Found:

001348 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235)
               P0544 - 000 - Circuit Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 232080 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2011.14.14
                    Time: 20:10:12

             Freeze Frame:
                    RPM: 1587 /min
                    Speed: 49.0 km/h
                    Temperature: 60.3°C
                    Temperature: 3.6°C
                    Inj. Quantity: 18.9 mg/str
                    Temperature: 372.0°C
                    Temperature: 18.0°C


Readiness: 0 0 0 0 1
 

 

Am inteles, e senzor G235, din cate-mi dau seama ar fi pozitia 12.

Clipboard01.jpg

 

intrebarea mea este, cat de important este acest senzor?

ma gandeam sa fac dpf off la masina si G235 sensor delete din soft, ies mai ieftin decat sa cumpar alt senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte important mai ales la regenerare. un senzor este cam 600 lei, nu cred ca la pretul asta faci dpf off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur nu, la EDC17 care se va face pe BDM (se da jos ECU, se desface, se citeste/scrie pe banc)....nici-o sansa sa iesi sub pretul senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, ecu meu merge scris prin obd ( nu este anti-tuning), masina e deja remapata iar dpf off vine ca si bonus.

deci dupa calculele mele, sonda g235 ~ 450 lei iar costul anularii fizic al dpf undeva la 150 lei-200 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca deja e facuta pe OBD si nu trebuie facut pe BDM/desfacut... si vrei sa scapi si de DPF - atunci se schimba datele problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Si dupa stergere ai aceleasi erori?Atentie ca la o astfel de "operatie" trebuie sa fie mecanicul fff  chibzuit, sa nu se grabeasca,avand in vedere operatiunile efectuate in chiulasa.Banuiesc ca te deranjeaza erorile de pe 01-Engine!

 

Imi pare rau ca am disaprut, am primit o pedeapsa pt nerespectarea regulamentului si am asteptat cuminte sa expire.

Ma cam deranjeaza toate. Aia cu switchul de la usi o rezolv cu Kelu, de ex. Cele de la motor ma deranjeaza caci este posibil ca din cauza lor sa imi scoata fum asa de mult, sa imi "puta" fumul si sa fie cam zgomotoasa, dupa parerea mea. Mai e o eroare cu antena, ce-o avea si cu aia, nu stiu...

Dupa ce i-am citit mecanicului cele date de scanare, mi-a zis ca vrea sa ii faca o verificare pe supape, pt ca eu am cam mers aproximativ 100 de km cu ea zdranganind din toate incheieturile, iar lui ii e teama sa nu fi strambat o supapa. Sper ca am tinut bine minte termenul strambat, sunt total paralel cu tehnica, am alte calitati umane, mecanica nu e deloc printre ele. Deci zicea ceva de supape si dupa aia de un test de compresie. In rest, imi tot repeta sa nu mai pun ulei din oras, sa iau ulei de Germania. Cica asta e cauza defectarii de doua ori in itnerval, zic eu, scurt, a axei cu came.

 

 

Salutare!

Mi-am facut si eu scanarea atasata dupa ce am reparat masina, caci mi s-a defectat a doua oara in 6 ani axul cu came. l-am înlocuit cu unul nou, am sters erorile vechi si am facut un scan.  Am mai postat chestia asta intr-un alt topic si am fost redirectionat aici. Ce raspunsuri am primti acolo, puteti vedea aici . Alte sugestii imi puteti da?

Multumesc!

 

ax ai luat original/OEM... sau aftermarket  ? exista unele aftermarket foarte proaste.... am vazut rupte, etc.

 

 

Nu stiu ce e, cel care imi repara masina este un om in care am f mare icnredere, lucreaza chiar la dealer si este extrem, extrem de cautat in tmpul liber de o gama variata de automobilisti. Sunt sigur ca ce mi-a luat mi-a luat OK, este genul de om care, daca ma duc peste el cu masina bulita, mi-o face din nou, fara costuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undeva este o problema - daca nu este vorba de calitatea pieselor achizitionate, atunci este o problema de ungere.... nu are voie sa cedeze un ax cu came, de doua ori in 6 luni... altele merg 10-15 ani... si nu au nimic la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze daca am scris undeva 6 luni, e vb de 6 ani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!