Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

sautare baieti din nou. am avut o problema mai demult engine workshop si martorul bujiei. am constatat ca nu imi ardeau stopurile. Si-au revenit singure si nu mi-a mai afisat engine workshop pana de curand. Acum functioneaza stopurile dar tot imi apare eroarea. La prima scanare am primit eroarea asta. :

1 Fault Found:

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-00 - -

iar la cea mai recenta scanare (stopurile functionale si eroare aparuta din nou in bord ) :

1 Fault Found:

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-10 - - - Intermittent

Ce reprezinta aceea diferenta: prima fara, a doua cu intermittent. de asemenea si codul numeric este diferit P0571 - 35-00 & P0571 - 35-10. S-a agravat starea senzorului sau ce s-a intamplat data fiind diferenta dintre erori ?

Vreau sa merg la service si sa stiu ce si cum trebuie schimbat sau nu ?

Merci anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba switchu ca nu e decit vreo 40 lei ...original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o eroare care imi face numai neczuri de ceva vreme e vb de 17964 sau p1556 nu am reusit sa gasesc decat niste explicatii foarte sumare poate stiti voi mai exact care ar fi cauza mai excat masina cand trage cand nu trage am schimbat capsula aia de comanda de vreo 3 ori dar tot am neczuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteti va rog sa imi interpretati eroara nr 2? Prima este clara

VAG-COM Version: Release 607.1-UD

Control Module Part Number: 038 906 019 EN

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1441

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00028

Additional Info: WVWZZZ3BZ2P171545 VWZ7Z0A4094915

2 Faults Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

P3105 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fault(s) detected

17964 P1556 035

Boost pressure regulation control limit not reached

Probabilitate peste 80% ca geometria variabila sa fie intepenita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19561/P3105/012549 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

Possible Symptoms

* Engines shakes at shutdown

Possible Causes

* Wiring Open Circuit or Short to Ground

* Valve for Intake Manifold Flap (N239) faulty

Possible Solutions

* Check Wiring for Open Circuit or Short to Ground

* Check Valve for Intake Manifold Flap (N239) > Output Test

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o eroare care imi face numai neczuri de ceva vreme e vb de 17964 sau p1556 nu am reusit sa gasesc decat niste explicatii foarte sumare poate stiti voi mai exact care ar fi cauza mai excat masina cand trage cand nu trage am schimbat capsula aia de comanda de vreo 3 ori dar tot am neczuri

nici o ideie??nimic???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry ca nu am citit toate paginile threatului, dar am si eu o intrebare simpla: ma poate ajuta cineva cu un test cu VAG-ul sa vedem ce erori imi apar?

Va multumesc pt ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici o ideie??nimic???
Nu vezi ca ti-am raspuns eu mai sus? Cel mai probabil ai reglajul geometriei in turbo intepenit. Defect clasic dealtfel. Cheers!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate putin off topic

unde este situat senzorul de temperatura G62 la motorul AVF?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vezi ca ti-am raspuns eu mai sus? Cel mai probabil ai reglajul geometriei in turbo intepenit. Defect clasic dealtfel. Cheers!

problema ar afi ca din cate stiu eu t4 102si lt 2,5 109 tdi nu are geometrie variabila turbina ma insel???din cate stiam doar t4 de 150 cp si lt de 158 au turbo cu geomatrie variabila repet ma insel ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci fii mai explicit cand vrei sa ti se ofere solutii pertinente. Eu, pentru ca tu n-ai binevoit sa scrii pe ce masina ai gasit defectul ala, am crezut ca e vorba despre masina din profilul tau: Masina: vw golf 2000 1,9tdi 90 cp, si-atunci am raspuns ca atare.

Alta intrebare: daca n-are geometrie variabila masina pe care ai defectul, atunci ce capsula ai schimbat? Pe aia de comanda a galeriei de bypass? Bun, daca ai turbo cu bypass si ai defectul care iti spune ca presiunea ceruta de ECU n-a fost atinsa, o probabilitate mare este ca acea fereastra de bypass nu mai inchide cum trebuie sau tija capsulei de comanda n-a fost reglata cum trebuie (lungimea ei). Mai departe nu stiu ce sa iti mai zic asa, de pe forum, fara sa vad masina.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry ca nu am citit toate paginile threatului, dar am si eu o intrebare simpla: ma poate ajuta cineva cu un test cu VAG-ul sa vedem ce erori imi apar?

Va multumesc pt ajutor.

Poate...daca ne spui de unde esti (conf.reg. ar trebui sa-ti treci in profil orasul) dar, cel mai bine ar fi sa consulti lista DIN ACEST TOPIC..

LE: scuze privind locatia; m-am uitat la tine in profil si ca si la mine, vechiul camp "Location" nu mai pare afisat - asta de cand s-a mutat serverul si s-au facut unele modificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

Sunt din Bucuresti. Nu stiam ca exista o asemenea lista, dar iata ca este folositoare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel Iasi

Salutare. Am reusit sa fac o scanare si am gasit cateva erori pe care le-am listat in Log-ul alaturat. Aceleasi erori le am de cand am cumparat masina. Acum rog pe cei care se pricep sa ma indrume cum pot remedia problema cu flapsurile la clima si cum rezolv eroarea de la interfata CAN ( la care probabil e vreun contact imperfect) - unde sa caut intreruperea respectiva... Multumesc.

VAG_20.05.08.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BLiTZ

da e turbo cu by pas am incercat sa unblu la acea tija dar nici o schimbare decat ff putin in momentul in care am strans la maxim acea tija in rest nimic ! ma poti lamuri exact cum lucreza by-pasul ala ?? de fapt ce am inteles eu pana acuma ar fi ca pe furtunul de vacum din partea de jos a turbinei suflata pre4siunea ajunge in n75 ala (supapa aiai) care trage de tija capsulei si a egr pana aici totu calar

dar ... de fapt din cate pricep eu cu cat turbo merge mai tare clapeta aia ar trebui sa lucreze intrun sens sau altu dar ... nici o schimbare cand imping de clapa in jos scade presiunea pe furtune deci mam gandit ca tragando la maxim in sus ar functiona dar din paca nu a mers !!

ca defect singuru lucre de lam gasit ar fi admisia de in turbo de la filtru nu etansa pe turbo si ma gandesc ca nu erau corelate datele cu debitmetru din moment ce turbo tragea aer dupa debitmetru am remdiato a mai crescut puterea masini dar tot nu targe cum trebuie !! a si tija am reglato pana cand a disparut eroare pe vag com !!mai mult de ata nu mai stiu daca ma poti ajuta ti-as fi reconoscator sincer ma gandesc sa incerc cu alta turbina alte idei nu mai am !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Nu gasesc topicul de cereri pentru diagnoze! Cer ajutorul unui co-forumist sa ma ajute cu o diagnoza completa la al meu 2.0 tdi! Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw-raz-van, cand ecu are nevoie de putere comanda acea clapeta prin N75 ca sa stea inchisa. Cand nu, se deschide acea clapeta partial sau total a.i. gazele de evacuare au posibilitatea de a ajunge in evacuare pe alt traiect decat cel prin turbina de gaze ca s-o antreneze. Astfel turbosuflanta pierde din viteza, implicit debiteaza mai putina presiune, cum spuneam, atunci cand ecu nu are nevoie de acea presiune. Asta este explicatia principiala, detalii nu are rost sa dam: cand se deschide si de ce etc etc. Ideea este ca am intalnit 2 cazuri: unul in care acea clapeta nu mai statea bine pe scaunul ei si nu mai etansa corespunzator a.i. presiunea debitata de turbo era putin scazuta (nu cu mult) si un caz in care chiar carcasa turbinei de gaze era fisurat si se pierdea din presiunea gazelor de evacuare. Ce pot sa iti recomand (de-aici de pe forum)? Doar daca toate celelalte verificari le-ai facut cel putin de 2 ori, abia atunci sa te apuci sa demontezi turbo.

P.S. Ia incearca sa schimbi N75-ul sa vezi ce iese si mai verifica inca odata (nu stiu unde poti gasi, intreaba pe forum) schema vacuumurilor, sa n-ai vreun furtun inversat cu altul (am mai gasit si de-astea, vacuumul de egr inversat cu vacuumul de turbo).

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata problema rezolvata cum spuneam furtunul de intrare in turbo nu etansa dupa etansare isi mai revenise dar nu de tot dupa ce am demontat de tot furtunele de admisie am remarcat sa si cel flexibil care venea in contiunarea celui rigid era taiat si tot nu tragea tot aerul prin debitmetru ci mai tragea pe langa leam schimbat cu totu si masina merge ok !!

aste dupa ce siau dat cu presupusi vreo 4 preteni de ai mei mecanici renumiti testere peste testere si tot asa unu singur vazuse intradevar ceva ca ar scapa ulei pe la conducta de retur la turbo dar de fapt il arunca pe la furtune !

oricum blitz merci de ajutor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna am un passat 2003 1.9 tdi 96kw si imi apare, lascanarea cu VAG-COM, eroarea asta:

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

35-10 - - - Intermittent

Ce inseamna?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dark_raider_ro

Salutare la toate lumea!

Am o Skoda Fabia 1,9 SDI si dupa o scanare cu vag-com-ul iata ce a aparut:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia

Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 CE

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 3328

Coding: 00002

Shop #: WSC 13765

TMBMF46Y323462929 SKZ7Z0A1244129

No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 907 379 C

Component: ABS 5.7 FRONT V20

Coding: 00044

Shop #: WSC 13765

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 6Y0 820 045

Component: Klimaanlage X0830

1 Fault Found:

00706 - Relay for Coolant Fan: Stage 2 (J513)

31-00 - Open or Short to Ground

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q1 937 049 B

Component: BORDNETZ-SG. 1S31

Coding: 00014

Shop #: WSC 10112

3 Faults Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

01598 - Drive Battery Voltage

07-10 - Signal to Low - Intermittent

00907 - Intervention load Management

35-00 - -

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 6Y1 919 870 A

Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V10

Coding: 20142

Shop #: WSC 00186

TMBMF46Y323462929 SKZ7Z0A1244129

No fault code found.

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0909901

Component: Gateway K<->CAN 1S31

Coding: 00014

Shop #: WSC 10112

1 Fault Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

Address 44 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 423 156 G

Component: Lenkhilfe 0004

Coding: 00110

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 959 433 E

Component: 2S Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@daniel81b posibil sa il blocheze ceva si sa miste greu sau potentiometru care ii spune la climatronic pozitia ii uzat(cel mai frecvent). Inceraca sa faci o setare de baza, daca mai apare parerea mea sa ii dai pace pana merge cat de cat , pt ca trebuie sa dai bord jos sa il schimbi si ii un pic de munca.

@dark_raider_ro verifica mufa de pe modul de ventilatoare daca e ok, verifica siguranta 11 de pe baterie, siguranta 3 si 12 din tablou si daca e ok atunci desfa modulu de ventilatoare, j513 ala ii un releu in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabismail2003

salutare... va rog frumos ajutati ma si pe mine cu aceste erori. am avut masina lovita si am reparat o cat de cat, dar acu nu porneste si imi da cateva erori si pe comp de bord. am scanat o cu vag com si au rezultat urmatoarele erori:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 AT

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1513

Coding: 00002

Shop #: WSC 01266

WVWZZZ1JZ3W040976 VWZ6Z0B0078606

5 Faults Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-00 - -

19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground

P3101 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-00 - -

18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground

P1672 - 35-10 - - - Intermittent

16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal

P0322 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 907 379 M

Component: ESP FRONT MK60 0102

Coding: 0019458

Shop #: WSC 01266

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory - Intermittent

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 920 826 C

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 V21

Coding: 01112

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ1JZ3W040976 VWZ6Z0B0078606

4 Faults Found:

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

30-00 - Open or Short to B+

01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)

49-10 - No Communications - Intermittent

01333 - Door Control Module: Rear Left (J388)

49-10 - No Communications - Intermittent

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01266

2 Faults Found:

01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)

49-10 - No Communications - Intermittent

01333 - Door Control Module: Rear Left (J388)

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 B

Component: 1A Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!