Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

am scanat cu vagcom si apare asta:

1 Fault Found:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

spuneti-mi ce trebuie sa verific prima data inainte sa verific turbo!

furtunasele si tija de la actuator?

multumesc

am scanat cu vagcom si apare asta:

1 Fault Found:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

spuneti-mi ce trebuie sa verific prima data inainte sa verific turbo!

furtunasele si tija de la actuator?

multumesc

am scanat cu vagcom si apare asta:

1 Fault Found:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

spuneti-mi ce trebuie sa verific prima data inainte sa verific turbo!

furtunasele si tija de la actuator?

multumesc

negative deviation-lipsa vacuum in 98% din cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am venit de la un mecanic care a zis ca daca e de vina tija de vacuum de langa turbo, aia nu se schimba decat daca se scoate turbo afara! sincer nu vreau sa fie desfacut turbo decat daca ramane ultimul care ar putea da problema. mentionez ca daca accelerez mai tare apare si un suierat usor care se mentine 1 secunda si dupa ce iau piciorul de pe acceleratie... ca la masinile de curse si stiu ca nu e ok suieratul asta. nu se aude tare dar e sesizabil in plaja 1800 - 2600 de ture. masina e golf 4 1.9 tdi ALH. sa fac un log in mers?

cred ca exista o problema ca vad ca mesajele mele apar de mai multe ori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg la alt mecanic, capsula se schimba pe masina, fara a demonta nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

putin ajutor va rog,skoda fabia 6y, nu merge vitezometru si kilometrajul.

am facut scanare,m-a dus gandul la lipiturile reci de la ic,am desfacut si surpriza 18 lipituri reci,le-am facut pe toate inclusiv restul,la ambele mufe.am schimbat si g22 si degeaba.

cod eroare 01086-g22 semnal prea mare.

si erori legate de immo(tocmai daia m-am dus la lipituri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers ,apoi bs003 si bs011 si le bagi pe aria loguri si interpretarea lor.ne vdem acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat si eu un fisier cu erorile ramase dupa stergerea celor vechi.

 

Pentru EGR am postat in topicul dedicat, iar pentru eroarea "00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35)" stiu rezolvarea cu cele 5 rezistente, doar ca nu am reusit sa scot "caloriferul" de pe pozitie.

erori scanare.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, ma poate ajuta cineva cu aceasta eroare?

 

18025 - Glow Plug Pre-Heat Indicator (K29): Open or Short to Ground

P1617 - 35-10 - - - Intermittent

Imi porneste greu foarte greu, indiferent daca e rece sau mai cald afara. Daca ii dau un jet de spray de pornire pe la supapa egr, o ia ca la prima cheie din fabrica. Martorul la bujii se stinge normal. este vorba de Lt-ul din semnatura

Modificat de VwLt23TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat daca sunt bune bujiile si daca ajunge curent la bujii? Desi daca porneste greu si la rece si la cald, problema e din alta parte

 

eroarea se refera la martorul bujiilor din bord

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific maine cu un multimetru. Problema a aparut de cand s-a intetit frigul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa ai tensiune (V) dar nu si curent suficient (A) . Cu multimetru poti masura usor tensiunea dar e practic imposibil sa masori si curentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu multimetru se poate masura si curentul printr-un circuit, inseriind A-metrul. Tensiunile se masoara punand V-metrul in paralel pe circuitul de masurat.

Pentru defecte de acest gen, da, masurand tensiunea, te poti "trezi" sa vezi ca ai tensiune normala, dar curentul prin circuit e mult mai mic decat ar trebui sa fie; cauza e un contact imperfect (mufe, suruburi slabite, etc) pe circuit. Nu degeaba acolo unde e un curent (amperaj) mare pe un circuit, se folosesc conductori cu sectiuni mai mari decat in alte parti. Formula P=U*I te ajuta mult sa descoperi cauza in astfel de defecte aparent "ciudate".

 

Toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Senty crezi ca nu stiam ca se poate inseria ampermetrul? Da cum sa ii recomand asa ceva cand stim ce curenti trec in circuitul care alimenteaza bujia incandescenta. Un multimetru obisnuit are pe siguranta 10 A . Siguranta ar scapa doar daca nu ar avea curent suficient  in circuit:)) Curentul in circuitul bujiilor este de 40-50 A la tensiunea de 12 V

 

http://www.e-automobile.ro/categorie-motor/19-diesel/52-bujie-incandescenta.html

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice raspuns e bine venit, nu am decat multimetru :/. Cum as putea sa verific bujiile, mai ”rudimentar”?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le dai jos si le alimentezi direct la curentul necesar bujiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....sau masurandu-le cu multimetrul ,depinde de tipul bujiei trebuie sa se incadreze in 0.8-1.3ohm .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Seara, am scanat si eu masina, si am primit erorile urmatoare, imi poate spune si mie cineva ce sunt si ceva ideii de rezolvare ? :| Multumesc frumos.

 

Chassis Type: 8N - Audi TT (1999 > 2007)

 

Address 01: Engine Labels: 06A-906-032-AJQ.lbl
Part No: 8N0 906 018 A
Component: 1.8L R4 5VT 0009 
Coding: 05500
Shop #: WSC 01236 
VCID: 2F6B63FEED6A2666327-5000

4 Faults Found:
17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75) 
P1548 - 35-00 - Open Circuit
18010 - Power Supply Terminal 30 
P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
P1570 - 35-10 - - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
P0130 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent
Readiness: 0000 0000

 

----------------------------

 

Address 08: Auto HVAC Labels: 8N0-820-043.lbl

Part No: 8N0 820 043 
Component: TT-KLIMAVOLLAUTOMAT D00 
Coding: 00040
Shop #: WSC 01236 
VCID: E7DB4BDE851A3E26BA7-254E

1 Fault Found:
01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time 
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

-----------------------------------

 

Address 17: Instruments Labels: 8Nx-919-xxx-17.lbl

Part No: 8N1 919 880 E
Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D29 
Coding: 04144
Shop #: WSC 00835 
VCID: 3F8B33BE3D0AD6E6A27-4A9C

Subsystem 1 - Part No: Ident
Component: Nr. Wegfahrs.:AUZ5Z0C2105085 
Ident.-Nr. Wegfahrs.:AUZ5Z0C2105085

1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

 

-------------------------------------

 

Address 35: Centr. Locks Labels: None

Component: Zentralverrieg. D01 
Coding: 32767
Shop #: WSC 131071 
VCID: 55A7F116AF763CB698B-4E42

72 Faults Found:
01366 - Opened Due to Crash Signal 
35-10 - - - Intermittent
01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Driver's Side 
35-10 - - - Intermittent
01572 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Passenger Side 
35-10 - - - Intermittent
01374 - Alarm triggered by Terminal 15 
35-10 - - - Intermittent
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 
35-10 - - - Intermittent
01369 - Alarm triggered by Hood Switch 
35-10 - - - Intermittent
01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 
35-10 - - - Intermittent
01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact 
35-10 - - - Intermittent
01558 - Contact Switch in Locking Cyl; Driver Side; Close (F241) 
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01557 - Contact Switch in Locking Cyl; Driver Side; Open (F241) 
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00000 - End of output 
00-10 - - - Intermittent
01563 - Interior Lock Switch; Driver Side (E150); Lock 
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01617 - Please Check DTC Memory of Interior Monitoring 

Modificat de Aleex123
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am nevoie de ajutor in rezolvarea unei probleme legate de conectarea telefonului la bluetooth-ul masinii.

Mentionez ca am un dispozitiv bluetooth touch adapter original vw prin care se realizeaza conectivitatea (modelul care se infige in bord).

Masina are echiparea originala din fabrica cu modul bluetooth Nokia sub scaunul pasagerului si doar dispozitivul touch este cumparat ulterior. 

Din cand in cand am probleme de conectare cu telefonul (fie nu se conecteaza de prima data, fie se deconecteaza in timpul convorbirii), de sincronizare a agendei sau de stabilitate (se blocheaza si nu mai pot inchide apelul tin touch, ci doar din telefon)

 

La scanarea cu vag-com am primit urmatoarea eroare:

 

Adresa 77: Telefon        Eticheta: ROJ\3C0-035-729.lbl
   Numar VAG SW: 3C0 035 729 E    HW: 3C0 035 729 E
   Componenta: Telefon             6009  
   Revizie: 00008000    Numar serial: 0000000663609
   Codare: 0016043
   Atelier: WSC 42706 126 86968
   VCID: 254B9A61EC04D2093CD-8070
 
1 cod a gasit:
01042 - Modul de comandã necodat 
            000 - -
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100000
                    Priorit.defect: 3
                    Frecv. defect: 0
                    Resetare contor: 0
                    Indicator de timp: 1
 
De aici eu inteleg ca nu are codarea corecta.
Ma poate ajuta cineva cu o procedura de codare corecta a modulului?
 
 
In afara de aceasta eroare mai am o alta eroare legata de electrovetilator. Stiti cumva cum pot face un test de functionare din vag-com?
Mai jos eroarea stocata:
 
 Adresa 01: Motor       Eticheta: ROJ\03G-906-021-BMM.clb
                    Numar VAG: 03G 906 021 MR    HW: 028 101 211 9
   Componenta si/sau versiune: R4 2,0L EDC G000SG  9389
                  Codare soft: 0000072
                Numar atelier: WSC 10112 599 83120
                      VCID: 7BFF9C193A00B4F93A9-802E
2  coduri de defecte:
 
005746 - Comanda electroventilator 1 
               P1672 - 000 - întrerupt /scurt la masã - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100000
                    Priorit.defect: 3
                    Frecv. defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    Indicator de timp: 0
 
             împrejurari cod:
                    RPM: 0 /min
                    viteza: 0.0 km/h
                    sarcina: 0.0 %
                    tensiune: 12.16 V
                    valori binare: 00001100
                    temperatura: 29.7*C
                    raport: 9.7 %
 
005716 - Cititi memoria de defecte la 
               P1654 - 000 - modul bord - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100000
                    Priorit.defect: 6
                    Frecv. defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 132069 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2015.09.16
                    timp: 18:40:12
 
             împrejurari cod:
                    RPM: 840 /min
                    viteza: 0.0 km/h
                    sarcina: 0.0 %
                    tensiune: 14.44 V
                    temperatura: 24.3*C
                    temperatura: 30.6*C
                    temperatura: 27.0*C
 
 
Gata de functie: 0 0 0 0 0 
 
Multumesc!
Modificat de novgaby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la sectiunea Codare din VCDs iti arata programul optiunile si valorile aferente, trebuie doar sa alegi ce ai tu pe masina instalat

la ventilator sterge eroare si vezi daca mai apare. A aparut doar odata, e posibil sa fie ceva intermitent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari

la masina din semnatura am schimbat pompa tandem cu una second si imi apare eroarea asta

17965 CHARGE PRESSURE CONTROL

P1557-35-00 POSITIVE DEVIATION

Cand am montat o sa miscat de la semn atat pompa cat si pozitia unde intra pompa tandem

de ce imi apare aceata eroare si cum o pot corecta??

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura cu ce ai facut acum... jos turbina, curatat geometria, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari

la masina din semnatura am schimbat pompa tandem cu una second si imi apare eroarea asta

17965 CHARGE PRESSURE CONTROL

P1557-35-00 POSITIVE DEVIATION

Cand am montat o sa miscat de la semn atat pompa cat si pozitia unde intra pompa tandem

de ce imi apare aceata eroare si cum o pot corecta??

multumesc

verifica daca ai vacuum, daca nu e intepenit actuatorul, abia dupa asta dai turbina jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negative deviation apare daca nu ai vacuum, din lipsa vacuumului nu apare niciodata positive deviation.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Overboost-ul vine in majoritatea cazurilor de la o geometrie ancrasata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au drptate colegi verifica daca ai vacuum la turbina daca nu ai verifica daca n 75 merge cum trebuie apoi daca iese vacum din pompa de vacuum daca toate sunt im regula geometria blocata ....si vezi sa nu fi incurcat furtinasele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!